-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Торги не відбулися
1 425 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 125.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2022 10:54 - 21.08.2022 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на відхилення Пропозиції ФОП Чернецького
Номер:
aa76ba5f9a4240ffbc10de13994ddd55
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-09-002507-a.c5
Назва:
Скарга на відхилення Пропозиції ФОП Чернецького
Скарга:
Скарга на відхилення Пропозиції ФОП Чернецького
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ФОП Чернецький.pdf 16.09.2022 14:55
- Авторизація.pdf 16.09.2022 14:55
- Скарга ФОП Чернецький.docx 16.09.2022 14:55
- Лист від представника з вичерпним переліком характеристики.pdf 16.09.2022 14:55
- Протокол відхилення 58.pdf 16.09.2022 14:55
- Порівняльна таблиця.pdf 16.09.2022 14:55
- рішення від 20.09.2022 № 5875.pdf 20.09.2022 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2022 14:57
Причина:
До дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.09.2022 15:31
Вимога
Є відповідь
ТОВ «САНОР», вважає незаконним та таким, що порушує його права та законні інтереси учасника, дії та рішення Замовника стосовно не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації пропозиції, поданої учасником - ФО-П Чернецький О.С.
Номер:
5f8680bacd674e8791db6967a03bd297
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-09-002507-a.b4
Назва:
ТОВ «САНОР», вважає незаконним та таким, що порушує його права та законні інтереси учасника, дії та рішення Замовника стосовно не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації пропозиції, поданої учасником - ФО-П Чернецький О.С.
Вимога:
У вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
05.09.2022 11:14
Вирішення:
Чорноострівська селищна рада ознайомився з Вашою вимогою щодо обрання переможця процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради)» та повідомляє, що Замовником прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ФОП Чернецький Олександр Сергійович (2992506491).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Доповнення технічних вимог до операційної системи.
Номер:
d2febb6347f24eecb69280bd86b906b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-09-002507-a.b3
Назва:
Доповнення технічних вимог до операційної системи.
Вимога:
Шановний Замовник.
Опис суті вимоги у прикріпленому файлі.
Дякуємо за Увагу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Операційна система.pdf 12.08.2022 19:00
Дата подачі:
12.08.2022 19:00
Вирішення:
Чорноострівська селищна рада ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради)» та повідомляє, що замовником прийнято рішення внести зміни у цій частині тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Доповнення та виправлення технічних вимог до ноутбука.
Номер:
1085f0ba1ce34c9d9cec897382ea101a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-09-002507-a.b2
Назва:
Доповнення та виправлення технічних вимог до ноутбука.
Вимога:
Шановний Замовник.
Опис суті вимоги у прикріпленому файлі.
Дякуємо за Увагу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Не відповідність технічного завдання.pdf 12.08.2022 19:00
Дата подачі:
12.08.2022 19:00
Вирішення:
Чорноострівська селищна рада ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради)» та повідомляє, що замовником прийнято рішення внести зміни у цій частині тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо умов закупівлі
Номер:
4376ff82d0ea4b3194cbb35a7c8c9f9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-09-002507-a.b1
Назва:
Вимога щодо умов закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо надати роз’яснення щодо наступних питань:
ЩОДО КІЛЬКОСТІ ТА СТРОКІВ ПОСТАЧАННЯ:
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 – розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Ми, як учасник, розуміємо на яку інформацію нам орієнтуватись, проте, умови договору про закупівлю за результатами торгів не повинні відрізнятись від тендерної пропозиції учасника-переможця. Тому, для попередження порушень, які можуть виникнути при перевірці закупівлі контролюючим органом, просимо:
1) надати роз’яснення щодо кількості комплектів ноутбуків, які вами закуповуються, оскільки, згідно інформації, що розміщена в електронній системі закупівель та згідно завантаженого документу «ТД ноутбуки .doc» кількість складає 57 комплектів, проте, згідно завантаженого документу «Оголошення про відкриті торги.docx» кількість складає 10 комплектів.
2) надати роз’яснення щодо строку постачання предмету закупівлі, оскільки, згідно інформації, що розміщена в електронній системі закупівель та згідно завантаженого документу «ТД ноутбуки .doc» строк поставки визначено до 31.12.2022 року, проте, згідно завантаженого документу «Оголошення про відкриті торги.docx» та «Додаток 3.docx» строк поставки складає – «протягом 14 календарних днів з дати укладення договору про закупівлю або заявки Замовника, але 31.12.2022 року». Що значить «але 31.12.2022 року»? Постачання має бути здійснено саме в цей день?
ВИМАГАЄМО: внести відповідні зміни до тендерної документації, зазначивши конкретні строки постачання, які б збігались у всіх завантажених вами документах.
ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ПРОФІЛЬНИМ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМ АКТАМ:
Відповідно до абзацу четвертого пункту 8 «Положення про Міністерство освіти і науки України» - «Накази МОН, видані в межах повноважень, передбачених законом, є обов’язковими для виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими держадміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та громадянами».
Враховуючи вищезазначене, ви, як замовник, при закупівлі комп’ютерного обладнання (зокрема, персональних комп’ютерів форм-фактора ноутбук) повинні обов’язково дотримуватись вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507 (далі – Наказ), пунктом 5 якого встановлені характеристики (мінімальні), яким повинен відповідати персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук. Окрім того, відповідно до листа Міністерства освіти і науки України №3291/04/52-01-01 від 25.08.2020 вимоги до комп’ютерного обладнання встановлюються відповідно до вищезазначеного Наказу та не можуть відрізнятися від встановлених Наказом. Вами, в порушення вимог Наказу, не зазначено усіх необхідних мінімальних характеристик комп’ютерного обладнання, яким повинні відповідати ноутбуки.
Це є важливим моментом, оскільки ваша закупівля відноситься до проектів інформатизації та має бути погоджена з Міністерством цифрової трансформації України. Відповідно до пункту 10 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 № 1048, Генеральний державний замовник Програми інформує державного замовника про результати розгляду поданих документів протягом не більш як 45 календарних днів. З метою недопущення затримки розгляду та подальшої реалізації проектів інформатизації, вони мають надаватись на погодження до Мінцифри з врахуванням цього строку. Водночас статтею 22 Закону визначено права і зобов’язання Генерального державного замовника Національної програми інформатизації, відповідно до яких Мінцифри здійснює моніторинг у сфері інформатизації, у тому числі проектів інформатизації установ та закладів галузі освіти під час їх виконання. Також, відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації. Враховуючи вищезазначене, відповідність характеристик вимогам Наказу є основним критерієм для отримання погодження проекту інформатизації.
ВИМАГАЄМО: Надати роз’яснення щодо вищезазначеного. Внести зміни до документації, шляхом приведення мінімальних характеристик ноутбуку, які повинні бути не гірші, ніж визначені Наказом.
ЩОДО ПРОЦЕСОРУ НОУТБУКА:
Згідно технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, вами вимагається процесор «не гірше Intel Core і3, і5 9-10 покоління». Встановивши таку вимогу, ви посилається на конкретну торгову марку та тип товару, а саме – торгова марка «Intel» тип «і3, і5 9-10 покоління». Згідно частини 4 статті 23 Закону, у разі якщо посилання на торгову марку або тип товару є необхідним, Замовник повинен надати обґрунтування встановлення такої вимоги та до кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Не зважаючи на те, що тендерна документація містить фразу «всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»», Замовник не надав обґрунтування необхідності встановлення такої вимоги. Таким чином, така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, оскільки учасники можуть запропонувати товар лише з процесорами торгової марки Intel, без можливості пропонувати, для прикладу, процесор іншого виробника (торгової марки AMD).
Також, встановлення суб’єктивної вимоги «не гірше Intel Core і3, і5 9-10 покоління» дискримінує учасників, оскільки незрозуміло, як вами буде оцінюватись запропонований, для прикладу, процесор AMD, який не має поколінь (оскільки поняття «поколінь» стосується саме процесорів Intel). Навіть якщо не брати до уваги інших виробників процесорів, встановивши вимогу щодо поколінь процесорів «не гірше Intel Core і3, і5 9-10 покоління» ви штучно звужує коло потенційних учасників, оскільки, у виробника процесорів Intel є процесори i3, і5 8-го покоління, які за своїми характеристиками (частота, кількість ядер та потоків, кеш-пам’ять) можуть бути кращими за процесори 9-10 покоління.
Тому, якщо не зазначати ніяких характеристик саме до «покоління» (як то сегмент, літографія, дата випуску та ін.), дана вимога не має ніякого сенсу та належного обґрунтування, окрім як звуження конкуренції та суб’єктивного рішення Замовника щодо відповідності еквівалентів.
ВИМАГАЄМО: Надати роз’яснення щодо вищезазначеного. Внести зміни до документації, шляхом приведення мінімальних характеристик процесору ноутбуку, які повинні бути не гіршими, що встановлені Наказом №1440.
ЩОДО ЛИСТІВ ВІД ВИРОБНИКІВ:
Згідно технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, вами вимагається надання у складі пропозиції копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: Портативний комп’ютер (ноутбук), системний блок персонального комп’ютера, Спеціалізоване програмне забезпечення.
Що мається на увазі під поняттям «системний блок персонального комп’ютера» та «спеціалізоване програмне забезпечення», якщо таких немає у складі предмету закупівлі? Є лише ноутбук з предінстальованою операційною системою.
ВИМАГАЄМО: Надати роз’яснення щодо вищезазначеного. Внести зміни до документації, шляхом виключення з документації вимог щодо надання листа від виробників системного блоку персонального комп’ютера та спеціалізованого програмного забезпечення, оскільки останні не передбачені закупівлею.
ЩОДО ДОВІДОК ПЕРЕМОЖЦЯ:
Відповідно до вимог тендерної документації переможець закупівлі повинен надати зокрема: по пункту 12 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" із інформацією про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Проте, надати Витяг із зазначенням у ньому інформації, що вами передбачена в документації (а саме щодо використання дитячої праці чи будь-якої форми торгівлі людьми), не є можливим, оскільки даний Витяг формується з автоматичним змістом і додати будь-яку іншу інформацію до нього неможливо. Витяг містить лише інформацію щодо особи, на яку видається, та інформацію, що станом на дату Витягу така особа до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
ВИМАГАЄМО: Надати роз’яснення щодо вищезазначеного. Внести відповідні зміни до тендерної документації.
Враховуючи все вищезазначене, за які такі «консультаційні послуги» учасник-переможець має сплатити 14000 грн. (чотирнадцять тисяч) вашому консультанту, якщо ним допущено стільки помилок та він (консультант) не в змозі розробити нормальну тендерну документацію чи перевірити її? Чи це оплата за приховані по тексту документації «гарантійні листи» від учасника, які потрібно надавати у складі пропозиції і які не несуть ніякого сенсу, окрім підтвердження учасником норм законів чи положень тендерної документації? Вимагаємо на це запитання також надати відповідь.
Принагідно повідомляємо, що очікуємо конкретні відповіді та дії на всі поставлені запитання по порядку, а не загальні формулювання та висловлювання на кшталт «вашу вимогу розглянуто» чи «ми врахуємо ваші зауваження», чи «будуть внесені відповідні зміни» і таке інше.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2022 18:08
Вирішення:
Доброго дня!
Чорноострівська селищна рада ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради)» та повідомляє наступне.
ЩОДО КІЛЬКОСТІ КОМПЛЕТІВ ТА СТРОКУ ПОСТАЧАННЯ
Чорноострівська селищна рада повідомляє, що під час підготовки документів тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради)» було допущено технічні описки у оголошенні та у проекті договору. Замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію з метою виправлення зазначених описок
ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ПРОФІЛЬНИМ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМ АКТАМ
Чорноострівська селищна рада повідомляє, що під час підготовки технічного завдання на закупівлю «код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради)» було повністю дотримано вимог наказу Міністерства освіти України. від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», (в редакції наказу Міністерства освіти України № 458 від 27.04.2021), яким було змінено вимоги пункту 5, що встановлює технічну специфікація персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук. Встановлені Додатком № 2 до тендерної документації технічні характеристики ноутбуката програмного забезпечення повністю відповідають встановленим мінімальнми вимогам пункту Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Окрім того, повідомляємо, що нами на виконання вимог Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 № 1048 року, нами було підготовлено та направлено пакет документів на Міністерство цифрової трансформації України з метою отримання погодження вказаного проекту.
Разом з тим, для уникнення непорозумінь, більш ширшого уточнення характеристик закупівля Замовником вирішено розширити технічні характеристики предмету закупівлі та внести зміни у Додаток № 2 до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради)».
ЩОДО ПРОЦЕСОРУ НОУТБУКА:
Відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту, у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
Тобто тендерною документацією передбачено надання еквіваленту товару, що є предметом закупівлі, проте основні характеристики запропонованого еквіваленту повинні буди ніж у товару, що є предметом закупівлі для підтвердження цього Учаснику необхідно зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Наголошуємо, що відповідно до частини 4 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до примітки до Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент»
Підкреслюємо, що згідно положень частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зобов’язаний зазначати обґрунтування безпосередньо в умовах тендерної документації, частиною 4 встановлено виключно вимогу щодо того, що посилання повинно містити вираз "або еквівалент".
Зазначення в описі виразу Intel Core є обґрунтованим, з урахуванням того факту, що вказаний тип процесору та його виробник є беззаперечними світовими лідерами у сфері виробництва процесорів.
Разом з тим у випадку, якщо Учасник надасть ноутбуки з іншим типом процесору, який за своїми технічними характеристиками, є не гіршим або кращим ніж вказаний Intel Core це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Разом з тим, для уникнення непорозумінь, більш ширшого уточнення характеристик закупівля Замовником вирішено розширити технічні характеристики предмету закупівлі та внести зміни у Додаток № 2 до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради)».
ЩОДО ЛИСТІВ ВІД ВИРОБНИКІВ:
Чорноострівська селищна рада ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради)» у частини листів виробників та повідомляє, що замовником прийнято рішення внести зміни у цій частині тендерної документації.
ЩОДО ДОВІДОК ПЕРЕМОЖЦЯ:
Відповідно до вимог пункту 3.5.7. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, із урахуванням частини третьої та п’ятої ст.17 та ч.4 ст.22 Закону, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а саме:
1) по пунктах 5, 6 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" із інформацією про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, який датований не більше місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Вказаний витяг може бути наданий у вигляді електронного документу (Витяг може засвідчуватись електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг може містити (містить) QR-код, по якому можна знайти на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС);
2) по пункту 12 частини першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" із інформацією про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, який датований не більше місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Вказаний витяг може бути наданий у вигляді електронного документу (Витяг може засвідчуватись електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг може містити (містить) QR-код, по якому можна знайти на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС)
- Довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
3) по частині другій ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі:
- Довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Тобто Замовником на підтвердження відсутності підстав для відмови, які передбачені пунктом 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагається надання:
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" із інформацією про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, який датований не більше місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій.
Вказаний витяг може бути наданий у вигляді електронного документу (Витяг може засвідчуватись електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг може містити (містить) QR-код, по якому можна знайти на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС)
- Довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
Щодо Ваших доводів, що Витяг містить лише інформацію щодо особи, на яку видається, та інформацію, що станом на дату Витягу така особа до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває зазначаємо, що дійсно вказаний витяг не містить інформації про притягнення чи не притягнення відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, так само вказаний витяг не містить інформації, яка вимагається пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (особу не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів).
Згідно роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Додатково до вказаних роз’яснень Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надано примірний перелік документів, які необхідно вимагати від Переможця процедури закупівлі.
Так на підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5,6 та 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати довідки, видані Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Проте, відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства внутрішніх справ України від 29 листопада 2016 року N 1256 "Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 року за N 22/29890 (із змінами), яким регулювалось питання видачі довідки МВС про відсутність судимості.
Вказаний наказ МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» набув чинності з моменту публікування, опубліковано вказаний наказ 15.04.2022 року.
Тобто, починаючи з 15.04.2022 року на території України не видаються довідки Департаменту інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Разом з тим, вказаним наказом Міністерства внутрішніх справ від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» затверджено Положення про інформаційно-аналітичну систему "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", який призваний замінити собою відповідні попередні довідки МВС.
Тому, Замовником з метою дотримання рекомендацій роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року було прийнято рішення викласти вимоги до пунктів 5,6 та 12 у зазначеній редакції.
Окрім того, звертаємо увагу, що нами додатково вимагається Довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону.
Додатково повідомляємо, що надання Витяг з інформацією, що станом на дату Витягу особа до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (на виконання пункту 12 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі») не буде слугувати підставою для відхилення пропозиції переможця торгів.
Враховуючи вищевказане, зміни до тендерної документації на закупівлі «код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання для забезпечення умов організації дистанційної форми навчання у навчальних закладах Чорноострівської селищної ради)» в цій частині немає.
Статус вимоги:
Відхилено