-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Відбійний молоток
Відбійний молоток SPARKY K1125
Торги не відбулися
11 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 100.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2016 09:31 - 24.10.2016 16:00
Вимога
Вирішена
Можливість додати документи
Номер:
c71a7741a2374c2a8f58a35cc125a097
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-21-000089-c.c1
Назва:
Можливість додати документи
Вимога:
Доброго дня!
Ми не подали документи до проведення аукціону, і в цьому наша провина. Проте після ми не могли додати, так як наша пропозиція не була в статусі "на розгляді", а була в черзі. Додавати документи можна тільки коли пропозиція "на розгляді". Просимо надати можливість додати документи, і ми в найближчий час (на протязі 24г один) завантажимо наші кваліфікаційні документи і пропозицію.
З повагою, ФОП Горак П.О.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь_на_скаргу_ФОП_Горак_03_11_16.pdf 03.11.2016 14:35
Дата подачі:
02.11.2016 22:03
Вирішення:
Відповідь на скаргу учасника електронної закупівлі UA-2016-10-21-000089-c - ФОП Горак П.О.
Уважно ознайомившись зі змістом скарги ФОП Горак П.О. на рішення Тендерного комітету Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень м. Києва про відхилення учасника закупівлі UA-2016-10-21-000089-c товарів код ДК 016:2010 - 25.73.6 – «Інструменти, інші», код ДК 021:2015 – 42652000-1 - Електромеханічні ручні інструменти (відбійний молоток SPARKY K1125).
Тендерний комітет повідомляє Вам наступне.
Замовник може оголосити закупівлю, сформувавши параметри закупівлі та опублікувавши технічні, кваліфікаційні вимоги, вимоги до фінансового забезпечення Учасників. В закупівлі UA-2016-10-21-000089-c в Додатку № 1 було зазначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника:
1. Цінова пропозиція (відповідно до форми, наведеної в Додатку 3);
2. Засвідчена копія сертифікату, що засвідчує офіційне дилерство з продажу продукції торгової марки SPARKY;
3. Засвідчена копія документу, що посвідчує якість Товару (паспорт, сертифікат або інше);
4. Відомості про виробника товару (країна походження), фото зображення товару;
5. Копія Статуту (зі змінами), або іншого установчого документу (для юридичних осіб);
6. Копія паспорту (для фізичних осіб);
7. Копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
8. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу (довідки) з реєстру платників ПДВ, або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку;
9. Копії чинних ліцензій на окремі види діяльності у разі, якщо види господарської діяльності ліцензуються;
10. Засвідчену підписом та печаткою учасника копію документа про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо)
11. Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше).
Також в Додатку №1 було зазначено застереження «ДО УВАГИ УЧАСНИКА!
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані разом з Вашою пропозицією (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте». Відповідно до п. 8.9 «Регламенту використання електронної системи закупівель для здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, визначену у абзаці 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт закупівель Товариства з обмеженою відповідальністю «Е-ТЕНДЕР»: Пропозиція Учасника для участі в закупівлі складається з наступних частин:
• Інформація про Учасника, що подає пропозицію;
• Початкова ставка (цінова пропозиція);
• Вкладені документи, що, за необхідності, містять опис пропозиції і супутніх умов.
Інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності, пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи.
Станом на 02 листопада учасник – ФОП Горак П.О., не подав жодних документів.
Спираючись на вище викладене тендерний комітет Комунального підприємства по утриманню зелених насаджені м. Києва вважає за доцільне залишити без змін рішення (протокол №236 від 02.11.2016р) про відхилення учасника електронної закупівлі UA-2016-10-21-000089-c - ФОП Горак П.О.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Так