-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 03210000-6 Зернові культури та картопля
Закупівля згідно абз.3 пп.1 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
08.08.2022 17:15 - 12.08.2022 17:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення замовника
Номер:
c2cd8dae56eb45bcae16e2c0de329de3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-08-008681-a.c1
Назва:
Вимога на рішення замовника
Вимога:
Вимога на рішення замовника
За результатом розгляду тендерних пропозицій 19.08.2022 Уповноваженою особою Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради було визначено переможцем ПП "Продцентр-плюс" з даним рішенням ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА не погоджується. Пропозиція учасника, ПП "Продцентр-плюс" , була визначена переможцем неправомірно, так як не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1) Згідно частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно ч. 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пропозиція ПП "Продцентр-плюс" на закупівлю 03212100-1 – Картопля відповідно до ідентифікатора закупівлі UA-2022-08-08-008681-a, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону в частині подачі документів для підтвердження кваліфікаційним критеріям у відповідності до ст.16 Закону.
Учасник у складі пропозиції надає файл під назвою «Додаток 1 Технічні якісні характеристики.pdf», який на сторінках містить просто скопійований текст із Додаток № 1 до оголошення про проведення закупівлі. У зазначеному документі міститься наступна інформація: «буде однорідна... », «мусить відповідати... », «буде відповідати... », «строк буде становити…..» та ін. Тому надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «МУСИТЬ» та «БУДЕ», а не «ВІДПОВІДАЄ», а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1051-р/пк-пз від 21.01.2021 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2020-12-11-005399-c; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-a)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Пропозиція ПП "Продцентр-плюс"не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована .
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення уповноваженої особи 22.08.2022 15:15
Дата подачі:
19.08.2022 18:56
Вирішення:
Особою, що подала вимогу зазначено, що уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Малинська міська лікарня» Малинської міської ради здійснювала 19.08.2022 року розгляд тендерних пропозицій, що не відповідає істині, виходячи з трактування поняття «тендерна пропозиція», визначення якого міститься у п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), згідно з яким: «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.13 Закону до процедур закупівель відносяться: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Згідно з ч.2 ст.13 Закону як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Вищезазначений перелік процедур закупівель є вичерпним.
Крім того, статтею 16 Закону визначено порядок встановлення кваліфікаційних критеріїв тільки відносно процедури закупівлі. Відповідно до ч.1 ст.16 Закону замовник вимагає від учасників, знову ж таки, процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Так як замовником, для проведення закупівлі вищезазначеного товару, було застосовано спрощену закупівлю, що не являється процедурою закупівлі в розумінні Закону, відповідно кваліфікаційні вимоги до учасників не встановлювалися, і, як наслідок, уповноваженою особою не здійснювався розгляд пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним критеріям. Порядок проведення спрощених закупівель регламентується ст.14 Закону. Перелік документів, що мав бути наданий учасником для підтвердження відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі був наведений у Додатку 3 до оголошення.
Учасником, що був визначений переможцем спрощеної закупівлі, усі документи, що вимагалися, були надані.
Посилання ж на деякі рішення АМКУ у вимозі учасника є некоректним, так як усі ці справи розглядалися Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України за результатами проведення відкритих торгів і не можуть бути застосовані для проведення аналогії відносно спрощеної закупівлі.
Отже, виходячи з вищенаведеного, вимога фізичної особи – підприємця Оломпієвої Наталії Миколаївни підлягає відхиленню, за безпідставністю
Статус вимоги:
Відхилено