• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт.

Строк поставки товарів: протягом 2022 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника).

Завершена

28 764 293.06 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 143 821.47 UAH
Період оскарження: 08.08.2022 16:13 - 04.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації

Номер: fbe7a2100bd84d198180f2373682b5d7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-08-007751-a.a2
Назва: внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. Детально ознайомившись з тендерною документацією та технічними вимогами до предмета закупівлі №UA-2022-08-08-007751-a, назва предмету закупівлі: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт., що була оприлюднена Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ 08.08.2022 наша Компанія вважає, що певні вимоги у тендерній документації потребують уточнення та/або змін. Компанія вважає, що з метою збільшення кількості учасників, які можуть поставити предмет закупівлі, для створення адекватного конкурентного середовища доцільно змінити параметри предмету закупівлі, а саме: внести зміни до п.2 та видалити п.7 та п.8. додатку № 2 до тендерної документації. Свою вимогу Компанія обґрунтовує наступним. Щодо зміни до п.2 додатку №2 до тендерної документації Компанія вважає що п.2 додатку №2 тендерної документації щодо часу тестування для отримання результату після збору зразка матеріалу та визначення його до 15 хвилин може призвести до зменшення кількісті учасників/виробників, що могли б приймати участь у тендері та запропонувати товар, який би в повній мірі та на належному якісному рівні може забезпечити цільове використання. Перш за все отримання результату після збору зразків матеріалів залежить від дієвої речовини, що впливає на визначення такого результату. Крім того формулювання до 15 хвилин можна вважати не чітко визначеною, оскільки технічна документація не дає пояснення в які зокрема проміжки часу може бути підтверджувальний результат. Для прикладу, можливе наступне формулювання: результат прочитати через «певну кількість» хвилин. Позитивні результати можуть бути видні вже через «певну кількість» хвилин. Негативні результати повинні бути підтверджені через «певну кількість» хвилин. Будь-які результати, що інтерпретуються за межами вікна 0-15 хвилин, повинні вважатися недійсними. Наведений приклад показує, що конкретний проміжок часу відповідає за певний результат. Із наведеного прикладу вбачається, що дотримання параметру «до 15 хвили» може мати різне значення при різних діях. Отже розширення зазначених меж до 20 хвилин не вплини на якісні показники, проте надасть можливість збільшити кількість учасників, що забезпечить належне конкурентне середовище. Щодо видалення п.7-п.8 додатку №2 до тендерної документації Встановлення у тендерній документації вимоги, що «швидкий однокроковий імунохроматографічний тест повинен мати конструкцію тест-ручки» немає адекватного співвідношення між іншими аналогічними однокроковими імунохроматографічними тестами (проте, які мають іншу конструкцію) і кінцевою метою її використання. Більш того, тендерна документація не містить жодних технічних характеристик, за якими можна було б визначити переваги одного виробника з певними технічними показниками (проте в яких конструкція тесту не у вигляді тест-ручки) не є єдиним пристроєм) над виробником, який виробляє предмет закупівлі, - у вигляді конструкції тест-ручки. Отже, визначення «еквівалент» в тендерній документації має виключно декларативний характер, оскільки в технічній документації відсутні будь-які критерії, за якими будуть оцінуватись переваги учасників, що пропонують такий еквівалент. Разом з тим, на даний час на території України представлена певна кількість виробників однокрокових імунохроматографічних тестів, що зареєстровані в Україні, які мають значно кращі або такі самі технічні та якісні параметри, проте, вони не мають конструкцію у вигляді тест-ручки. Технічний параметр «тест-ручки» жодним чином не впливає на якісні показники самого пристрою. Упереджена оцінка пропозиції інших учасників за критерієм «тест-ручка» може призвести до неправомірного відхилення таких пропозицій. Крім того, це може призвести і до того, що кінцевий споживач – отримають товар із значно гіршими показниками, в порівняно із пропозицією, що можуть бути надані іншими учасниками, проте з іншими конструктивними рішеннями. Компанія вважає, що без належного обговорення і уточнення вищезазначених питань, а відповідно і без відповідних змін до технічних параметрів щодо предмету закупівлі може призвести як до маніпуляцій і як наслідок до дискримінації ряду постачальників. Компанія вважає, що специфікація предмету закупівлі не повинна мати вимог, які можуть обмежити конкуренцію. Європейський суд із прав людини у рішенні у справі «Пічкур проти України» установив, що дискримінація – це «поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування». У справі «Ван Раалте проти Нідерландів» ЄСПЛ також зазначив, що різне поводження з особами є дискримінаційним, якщо воно не переслідує законної мети або якщо немає адекватного співвідношення між застосованими засобами й кінцевою метою. На підставі вищевикладеного, просимо розглянути пропозицію Компанії та внести відповідні зміни в Додаток 2 до тендерної документації, а саме: - пункт 2 розділу Спеціальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації викласти в редакції: «2. Час тестування для отримання результату після збору зразка матеріалу. До 20 хвилин.». - пункт 7. Конструктивні характеристики та пункт 8. Пакування розділу Спеціальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації видалити.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було підготовлено заявку на закупівлю, технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін, оскільки медико-технічні вимоги на закупівлю експрес-тестів для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В підготовлені, зважаючи на вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням відповідності вимогам двох або більше товарів (порівняльна таблиця додається).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.09.2022 18:03
Вимога
Вирішена

Збільшити вартість предмету закупівлі та внести зміни до п. 6 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.

Номер: b12da55d2ab541d288891f3dbcef723c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-08-007751-a.a1
Назва: Збільшити вартість предмету закупівлі та внести зміни до п. 6 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
Вимога:
Шановні Панове! Наше підприємство висловлює Вам свою повагу та ознайомившись з тендерною документацією та технічними вимогами до предмета закупівлі № ЦБД UA-2022-08-08-007751-a, назва предмету закупівлі: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт., що була оприлюднена Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ 08 серпня 2022 року має повідомити про таке. 1. Відповідно до оголошення, визначається, що закупівлі підлягають 107014 штук Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз, або еквівалент, (надалі за тектом - Експрес-тест 3 в 1), очікуваною загальною вартістю, до проведення аукціону, 22 312 419,00 грн. (двадцять два мільйони триста дванадцять тисяч чотириста дев’ятнадцять гривень 00 копійок), з ПДВ. Таким чином, вартість однієї штуки Експерес-тесту з в 1, що запланував закупити Замовник, та який буде постачатися, за умови збереження загальної вартості товару, становить 208,50 грн. ( двісті вісім гривень 50 копійок), з ПДВ. Маємо зазначити, що 24 лютого 2022 року відбувся віроломний напад російської федерації на нашу Країну, у зв’язку з чим в Україні запроваджений воєнний стан, що суттєво вплинуло на вартість усіх товарів, в тому числі імпортних медичних виробів та допоміжних матеріалів до них. В результаті збройної агресії російської федерації суттєво ускладнився та здорожчав процес доставки товарів на територію України, станом на 23 серпня 2022року, у порівнянні з періодом до 24.02.2022р по 21.07.2022р, відбувся значний ріст курсів іноземних валют (долара США та Євро) на міжбанківському ринку України, у середньому на 25%. Одже, потрібно враховувати, що 21 липня 2022р Національний банк України, (далі-НБУ), скорегував офіційний курс гривні по відношенню до долара США, встановивши курс 36,5686 грн. за 1 дол. США, що на 25% більше у порівнянні з офіційним курсом НБУ, який діяв з 24.02.2022р. по 21.07.2022р., зросли ціни на пальне, що необхідне для здійснення перевезень. Товар, який може запропонувати до постачання наше підприємство є імпортним та його вартість визначається виробником в іноземній валюті, що враховуючи ситуацію з ростом курсу валют на 25%, спричинило його подорожчання. Таким чином, інформація про ціни на товари, які є імпортними, що вираховуються Замовником з показників цін до 24.02.2022р, на жаль, не можуть бути актуальними. Окрім того, за результатами проведених переговорів з виробником, повідомляємо, що наразі однією з обов’язкових умов постачання на територію України товарів, які нами замовляються, є попередня оплата. Виробник медичних виробів та допоміжних матеріалів розуміє ризики, що можуть виникнути під час доставки, та виключно у гарантійному листі згоден надати нашій компанії повноваження щодо участі у публічних закупівлях в Україні, та підтвердити гарантію поставки товару в Україну. Звертаємо Вашу Увагу, також на те, що конструктивні характеристики предмету закупівлі визначені Замовником в п.7 розділу Спеціальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації є унікальними, та застосовані виробником, у медичному виробі in vitro, який планує запропонувати наше підприємство до закупівлі, із використанням сучасних технологій, а саме конструкції тест-ручки, яка забезпечує зручність проведення експрес-діагностики медичним персоналом. Подушечка для зразка тест-ручки з’єднана с тест-смужкою та після забору матеріалу занурюється безпосередньо в ємність з буфером для екстракції і подальшої тестової реакції, що виключає необхідність додаткового розкапування екстрагованого матеріалу та забезпечує однокрокову процедуру тестування під час дослідження назального секрету. На відміну від вищезазначеного, протягом 2022року на ринку України Замовники закуповували звичайні експрес-тести, які мають базову конструкцію у вигляді тест-касет в індивідуальній вакуумній упаковці з фольги у комплекті з окремими допоміжними медичними виробами буфером,пробірками, ковпачками для пробірок екстракційних, штативу та інше…), при чому у більшості випадків, Замовники закуповують окремими товарними найменуваннями «Експрес-тест для виявлення антигенів до коронавірусу COVID-19» та «Швидкий тест на грип A + B», а в окремих випадках, до 24.02.2022р, ми знайшли закупівлю базової конструкції у вигляді тест-касет «Експрес-тест для якісного одночасного виявлення антигенів до коронавірусу COVID-19, грипу А та грипу В». Вимушені повідомити Вам, що наразі постачання Експрес-тестів для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт., з визначеними Замовником конструктивними характеристиками Експрес-тестів 3 в 1, за визначеною Вами максимальною загальною вартістю закупівлі у 22 312 419,00 грн. (двадцять два мільйони триста дванадцять тисяч чотириста дев’ятнадцять гривень 00 копійок), з ПДВ є неможливим. Наразі, наше підприємство має змогу здійснити постачання визначеного у цієї закупівлі товару у кількості 107014 штук за ціною однієї штуки 280,00 грн. (двісті вісімдесят гривень 00 копійок), з ПДВ. Звертаємо Вашу Увагу, що за результатами проведеного аналізу та моніторингу загальнодоступної інформації щодо цін за одиницю товарів подібних до предмету закупівлі, але без застосування унікальних конструктивних характеристик (тест-ручка), яка міститься в електронній системі закупівель “Prozorro”, наша компанія знайшла закупівлі аналогічних, за окремими характеристиками товарів, у порівнянні з технічними характеристиками до предмета закупівлі, які встановлені Замовником в цій закупівлі, за наступними цінами: до 24.02.2022р: 1.Відповідно до Специфікації Договору № 0036/03/400 від 13.05.2021р, ціна «Швидкий (експрес) тест для діагностики грипу А та В та визначення анигену до вірусу COVID-19 » становить 330,00 грн. за одиницю. Номер закупівлі UA-2021-05-13-004589-a (посилання - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-13-004589-a. 2. Відповідно до Додатку No 1 Специфікація до Договору № 16 від 20.01.2022 р, ціна «Експрес-тест для якісного одночасного виявлення антигенів до коронавірусу COVID-19, грипу А та грипу В» становить 233,00 грн. за одиницю. Номер закупівлі UA-2022-01-06-000465-a (посилання -https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-06-000465-a. 3. Відповідно до п.1.2. Договору № 44 від 17 лютого 2022року закупівельна ціна «Швидкий тест для визначення антигена COVID-19, COV-S23 » становить 100 грн. за штуку, а ціна «Тест на виявлення виявлення вірусів грип A та B, W71-С, №1» становить 135,00 гривень за штуку. Одже, середня сукупна вартість звичайного окремого тесту для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та звичайного окремого тесту антигена грипу А, антигена грипу В становить 235,00 грн. Номер закупівлі UA-2022-01-28-010122-b (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-28-010122-b. після 24.02.2022р: 4. Відповідно до Додатку No 1 Специфікація до Договору № 0704 від 07 квітня 2022року закупівельна ціна «Швидкий тест на антиген COVID-19 ТМ Coretests» становить 120 грн. за штуку, а ціна «Швидкий тест на грип A + B» становить 145,52 гривень за штуку. Одже, середня сукупна вартість звичайного окремого тесту для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та звичайного окремого тесту антигена грипу А, антигена грипу В становить 265,52 грн. Номер закупівлі UA-2022-03-24-000579-a (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-03-24-000579-a. 5. Відповідно до Додатку No 1 Специфікація до Договору № 282 від 28 липня 2022року закупівельна ціна «Швидкий тест на антиген COVID-19» становить 67,00 грн. за штуку, та ціна «Швидкий тест на грип A + B » становить 250,00 гривень за штуку. Одже, середня сукупна вартість звичайного окремого швидкого тесту на антиген COVID-19 та звичайного окремого швидкого тесту на антиген грипу А, антиген грипу В становить 317,00 грн. Номер закупівлі - UA-2022-07-15-003449-a. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-07-15-003449-a. 6. Відповідно до Додатку No 1 Специфікація до Договору № 02/20 від 02 серпня 2022року закупівельна ціна «Швидкий тест на антиген COVID-19 ТМ Coretests» становить 77,00 грн. за штуку, та ціна «Швидкий тест на грип A + B» становить 215,00 гривень за штуку. Одже, середня сукупна вартість звичайного окремого швидкого тесту на антиген COVID-19 та звичайного окремого швидкого тесту на антиген грипу А, антиген грипу В становить 292,00 грн.Номер закупівлі - UA-2022-07-18-007315-a (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-07-18-007315-a). З урахуванням викладеного, звертаємось з проханням звернути увагу на інформацію, що викладена у нашому зверненні та переглянути вартість предмету закупівлі до закупівлі No ЦБД UA-2022-08-08-007751-a, назва предмету закупівлі: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2 та вірусів грипу А та В (50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз) - 107014 шт., у бік збільшення та внести відповідні зміни в інформацію про процедуру закупівлі. 2. Вимога про внесення змін до вимог пункту 6 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю. Пунктом 6 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації встановлено: «6. Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження учасник надає сертифікат відповідності, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України. В разі, якщо це не передбачено законодавством України, необхідно надати відповідний лист-роз’яснення.» Чинним законодавством України не передбачено обов’язкової сертифікації, проте передбачено отримання сертифікатів відповідності на добровільній основі. Згідно зі статтею 24 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності": 1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. 2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь- яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. 3. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. Відтак, сертифікація предмету закупівлі передбачена законодавством України, але не є обов’язковою, одже сертифікат відповідності можна отримати на добровільних засадах. Тому, лист-розʼяснення в даному випадку не може прийматись Замвоником до уваги, як належне виконання вимоги тендерної документації, оскільки добровільна сертифікація передбачена чинним законодавством України. Одже, встановлення вимоги в пункті 6 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації про надання учасниками сертифікату відповідності, є дистримінаційними, та такими, що істотно обмежують конкуренцію, звужуючи коло потенційних учасників закупівлі до тих учасників, які отримали зазначений сертифікат відповідності на добровольних засадах, відтак зазначена вимога, є такою, що порушує права та законні інтереси потенційних учасників закупівлі, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє їх можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну вимогу в тендерній документації, одже тендерні поропозиції потенційних учасників, без надання в їх складі сертифікату відповідності на премет закупівлі, мають будуть відхилені Замовником, на підставі їх невідповідності вимогам до предмету закупівлі визначеної в тендерної документації. З аналогічного питання АМКУ виніс рішення від 16.12.2021р у справі № 27802-р/пк-пз, прийнявши сторону Скаржника, яке не було оскаржене Замовником. Номер скарги: UA-2021-10-23-007016-b.c2, оприлюднене за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-23-007016-b. У звязку в вищевикладеним, звертаємось до Вас з вимогою внести зміни в пункт 6 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, встановити чітки вимоги в частині підтвердження учасниками якості товару , з урахуванням відсутності законодавчо встановленої норми щодо обов’язкової сертифікації предмету закупівлі в Україні, надати тим самим доступ до участі у закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі, викласти пункт 6 розділу Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю у новій редакції: «6. Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження учасник надає сертифікат відповідності, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це обов’язково передбачено законодавством України. В разі, якщо це не обов’язково передбачено законодавством України, необхідно надати відповідний лист-роз’яснення.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Враховуючи Вашу вимогу, прийнято рішення внести відповідні зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Статус вимоги: Задоволено