-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напряму евакуювання) на об’єкті: Комунальний заклад «Новогребельський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Бородянської селищної ради Київської області за адресою: Київська область, Бородянський район, с. Нова Гребля, вул. Котовського, 1
Завершена
954 768.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 773.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 773.84 UAH
Період оскарження:
08.08.2022 14:35 - 15.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне та необґрунтоване обрання переможця
Номер:
c3b7b5ed53664378b5f8fd3c087ede74
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-08-005599-a.b1
Назва:
Неправомірне та необґрунтоване обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, вважаємо що обрання Вами переможцем закупівлі № UA-2022-08-08-005599-a (Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напряму евакуювання) на об’єкті: Комунальний заклад «Новогребельський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Бородянської селищної ради Київської області за адресою: Київська область, Бородянський район, с. Нова Гребля, вул. Котовського, 1) Учасника ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ (ЄДРПОУ 43622421) є неправомірним та необґрунтованим. Пропозиція Учасника спрощеної закупівлі ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ (ЄДРПОУ 43622421) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, з наступних причин:
1. Так, відповідно до технічного завдання, викладеного в оголошені до тендерної документації Замовником не було передбачено жодних ускладнюючих факторів (підвищувальних коефіцієнтів) застосування при складанні Договірної ціни, а саме застосування підвищувальних коефіцієнтів Н15 = 1,2 (на умови виконання будівельних робіт) та Н16=1,15 (на умови виконання монтажних робіт).
Проте, ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ (ЄДРПОУ 43622421) у порушення вимого оголошення при розрахунку договірної ціни застосував підвищувальні коефіцієнти, а саме Н15 = 1,2 (на умови виконання будівельних робіт) та Н16=1,15 (на умови виконання монтажних робіт).
ПВКП «ПЕГАС» звернулося за роз’ясненням до Експертної організації, а саме Східної філії Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», стосовно правомірного застосування даних коефіцієнтів впливу умов виконання робіт при розрахунку договірної ціни., на що отримав відповідь, яку ПВКП «ПЕГАС» надає як доказ в Додатку№ 1 до вимоги.
2. На підставі п. 10 оголошення Замовником була висунута наступна вимога:
Наявнiсть офiсного примiщення обов’язкове (власне, орендоване тощо). В пiдтвердження iнформації викладеної в довiдцi Учасник надає документи, якi пiдтверджують право власностi чи оренди (користування) на обладнання, машини, механiзми, нерухоме майно (офiснi, складськi примiщення тощо). Учасник надає лист або довiдку в довiльнiй формi про можливiсть перевiрки наявностi обладнання та матерiально-технiчної бази . У разi якщо обладнання, машини, механiзми, нерухоме майно (офiснi, складськi примiщення тощо) орендованi, то Учасником надаються договори оренди, суборенди, договори надання послуг автотранспортом та тощо, дiйснi та чиннi протягом всього строку виконання договору про закупiвлю. Договори надаються з усiма додатками до нього. На машини та механiзми, шо зазначенi в довiдцi, Учасник надає також копiї свiдоцтв про державну реестрацiю/копiї технiчних паспортiв.
ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» в складі своєї пропозиції надало договір № 09/ЛВ-05/2022, украдений з ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БАРІСТЕР", проте, до даного договору не був наданий Акт приймання-передачі майна в оренду.
Наголошуємо на тому, що Законодавство вимагає, щоб усі господарські операції були підтверджені первинними документами. І операції при оренді майна – не виняток. Обов'язок складати первинні документи при оренді встановлено законом, про це йдеться і в роз'ясненнях різних держорганів. Основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду і початок строку оренди, є акт приймання-передачі майна в оренду (ст. 795 Цивільного кодексу). Цей акт ще й підтверджує згоду орендаря узяти майно в оренду у стані, задовільному на момент передачі.
Таким чином, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» документально не підтвердив наявність офісного приміщення як вимагалося оголошенням закупівлі.
3. На підставі п. 10 оголошення Замовником була висунута наступна вимога:
Наявнiсть офiсного примiщення обов’язкове (власне, орендоване тощо). В пiдтвердження iнформації викладеної в довiдцi Учасник надає документи, якi пiдтверджують право власностi чи оренди (користування) на обладнання, машини, механiзми, нерухоме майно (офiснi, складськi примiщення тощо). Учасник надає лист або довiдку в довiльнiй формi про можливiсть перевiрки наявностi обладнання та матерiально-технiчної бази. У разi, якщо обладнання, машини, механiзми, нерухоме майно (офiснi, складськi примiщення тощо) орендованi, то Учасником надаються договори оренди, суборенди, договори надання послуг автотранспортом та тощо, дiйснi та чиннi протягом всього строку виконання договору про закупiвлю. Договори надаються з усiма додатками до нього. На машина та механiзми, шо зазначенi в довiдцi, Учасник надає також копiї свiдоцтв про державну реестрацiю/копiї технiчних паспортiв.
В складі пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» надає «Договір оренди транспортного засобу», Який був наданий НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме: не вистачає Додатку № 1, Наданий тільки Додаток №2 «Акт-приймання транспортного засобу».
Таким чином, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» не виконали умов, які вимагалися оголошенням закупівлі.
4. У складі пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» був наданий Лист-згода «25. Згода чіткі документи», в якому учасник погоджується, що всі документи, які завантажуються до пропозиції, не повинні мати розмитих або нечітких місць, та погоджуються, що документи, які не будуть чітко відображенні, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятися.
Проте, у складі своєї пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ надає документ, який не відповідає «Листу –згоді» поданому у тендерній пропозиції, а саме «43.6. Накази 3», у якій містяться відомості стосовно прийняття на роботу працівників – наданий документ має розмитих або нечітких місць. Таким чином, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» не виконали умов, які вимагалися оголошенням закупівлі.
5. З метою підтвердження відповідності якості виконання робіт/надання послуг та відповідно до пункту 35 оголошення Учасник у складі пропозиції мав надати
- Сертифікат ДСТУ - Н CEN/TS 54-14:2009 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» Системи пожежної' сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію експлуатування i технічного обслуговування».- сфера застосування (сертифікації)- монтаж систем пожежної" сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист
Проте, при перевірці сертифікату на офіційному сайті Органу з сертифікації «ПРОФІ СИСТЕМА» (https://iso-profi-haccp.com) Сертифікат з реєстраційним номером - PS26032105CE від 26.03.2021 р. - не було знайдено. Що свідчіть про недостовірно наданні данні учасником оголошення ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» та невиконання умов, які вимагалися оголошенням закупівлі.
6. З метою підтвердження відповідності якості виконання робіт/надання послуг та відповідно до пункту 35 оголошення Учасник у складі пропозиції мав надати
- Сертифікат ISO 37001:2016 "Системи менеджменту щодо протидії" корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифiкації) - сфера застосування (сертифікації)- монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахист, вогнезахист
Проте, при перевірці сертифікату на офіційному сайті Органу з сертифікації «ПРОФІ СИСТЕМА» (https://iso-profi-haccp.com) сертифікат з реєстраційним номером PS15122004КS від 15.12.2020 р. - не було знайдено. Що свідчіть про недостовірно наданні данні учасником оголошення ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» та невиконання умов, які вимагалися оголошенням закупівлі.
Всі вище зазначені пункти свідчать про передчасне обрання Вами переможцем ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ (ЄДРПОУ 43622421) згідно закупівлі № UA-2022-08-08-005599-a (Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напряму евакуювання) на об’єкті: Комунальний заклад «Новогребельський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Бородянської селищної ради Київської області за адресою: Київська область, Бородянський район, с. Нова Гребля, вул. Котовського, 1).
Вимагаємо відмінити ПРОТОКОЛ № 25/08/22-011 уповноваженої особи ВІДДІЛУ ОСВІТИ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ щодо прийняття рішення про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1.pdf 26.08.2022 17:58
- Вимога НОВА ГРЕБЛЯ (на публікацію).docx 26.08.2022 17:58
Дата подачі:
26.08.2022 17:58
Вирішення:
Шановний учаснику!
Частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що У ПЕРІОД УТОЧНЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ учасники спрощеної закупівлі МАЮТЬ ПРАВО ЗВЕРНУТИСЬ ДО ЗАМОВНИКА через електронну систему закупівель за РОЗ’ЯСНЕННЯМ щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне, що учасник, пропозиція ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЬ до замовника З ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ аргументацію щодо ПРИЧИН НЕВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Враховуючи, вищезазначене, Ваша пропозиція не розглядась, так як електронною системою не була визначена, як найбільш економічно вигідною, тому надавати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Частиною 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Крім того, слід додатково зазначити, що:
- пунктом 19 Додатка № 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі встановлено наступне:
Кошторисна документація підписана згідно з Додатком № 3 сертифікованим кошторисником у складі:
- договірна ціна;
- дефектний акт;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- підсумкова відомість ресурсів;
- відомість обсягів робіт.
Розрахунок договірної ціни повинен бути розрахований та виконаний за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 (надати копію ліцензії у складі пропозиції чинну до кінця 2022 року) чим підтвердити про наявність в учасника останньої версії програмного комплексу АВК-5 або іншого ліцензованого програмного комплексу. Розрахунок договірної ціни, виготовлений у програмному комплексі АВК 5 або іншого ліцензованого програмного комплексу, відповідно до вимог Технічного завдання, прикріплюються до пропозиції у форматі .pdf та .imd.
Частиною І Додатка №3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі встановлено наступне:
1.1.В кошторисних розцінках (кошториси, які будуть надаватись претендентами (учасниками)) повинні бути враховані всі основні матеріали, згідно технологічних процесів.
1.2. Сума Актів виконаних робіт не можуть перевищувати загальної вартості кошторисної частини (договірної ціни) в будівництві зазначеної в експертному звіті від експертної організації.
1.3. В разі необхідності, під час виконання робіт/надання послуг, надати Замовнику копії документів, що підтверджують якість використаних матеріалів (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення, інше).
1.4. За вимогою Замовника до здачі / прийняття робіт з монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу можуть залучатися представники інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України. (витрати на залучення даної організацію покладаються на Учасника). У зв’язку з цим Учасник надає гарантійний лист, у якому учасник гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з залученням інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України. На підтвердження Учасник повинен надати письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування системи пожежної сигналізації по об’єкту, де будуть виконуватися роботи.
1.5. Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві. У разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання пропозиції, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про зміну таких норм відповідно до діючих стандартів України в ціноутворення у будівництві.
1.6. До договірної ціни учасники не включають кошти на покриття ризиків та кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
1.7. У разі запропонування Учасником заміни обладнання та/або устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями/робочим проектом, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист з інформацією про те, що гарантує за власний рахунок замовити проектно- кошторисну документацію, пройти її експертизу (отримавши позитивний експертний звіт) для проведення коригування, погодження та експертизу проектно-кошторисної документації у відповідності до чинного законодавства України.
ІІ. Вимоги щодо виконання робіт:
2.1. Під час роботи Підрядник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно правових актів, а також відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства.
2.2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Технічного завдання передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник у листі-гарантії щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
2.3. Технічні рішення в процесі виконання робіт/надання послуг погоджуються з відповідальним представником Замовника.
2.4. Підрядник допускається на об’єкт Замовника за попередньо наданими документами: копія наказу про призначення відповідальних осіб під час проведення робіт/надання послуг; лист зі списком працівників до якого додаються копії документів, що підтверджують навчання та перевірку знань цих працівників з охорони праці; лист з переліком механізмів, інструменту і пристроїв, необхідними для виконання робіт і технічно справними, засобами індивідуального і колективного захисту; календарний графік виконання робіт, погоджений представником Замовника.
Відповідно інших вимог, Замовником не встановлювалось, до складання кошторисних розрахунків у відповідності до технічного завдання, викладеного в Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
- пунктом 10 Додатка № 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі встановлено наступне: Учасники надають у складі пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком № 4. Технологічні вимоги до наявної матеріально-технічної бази повинні відповідати вимогам пункту 16 та пункту 31 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016 року № 852. Наявність офісного приміщення обов’язкове (власне, орендоване тощо). В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає документи, які підтверджують право власності чи оренди (користування) на обладнання, машини, механізми, нерухоме майно (офісні, складські приміщення тощо). Учасник надає лист або довідку в довільній формі про можливість перевірки наявності обладнання та матеріально-технічної бази. У разі якщо обладнання, машини, механізми, нерухоме майно (офісні, складські приміщення тощо) орендовані, то Учасником надаються договори оренди, суборенди, договори надання послуг автотранспортом та тощо, дійсні та чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Договори надаються з усіма додатками до нього. На машина та механізми, що зазначені в довідці Учасник надає також копії свідоцтв про державну реєстрацію/копії технічних паспортів;
- Дев’ятим абзацом з кінця додатка 1 до оголошення про проведення закупівлі було встановлено, що документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись, про що учасником надається письмова згода. Завантажені документи пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток);
- пунктом 35 Додатка № 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі встановлено наступне: З метою підтвердження відповідності якості виконання робіт/надання послуг Учасник у складі пропозиції має надати чинні сертифікати.
- Сертифікат ДСТУ ІSO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист. (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ – національний знак акредитації)
- Сертифікат ДСТУ ІSO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист. (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ – національний знак акредитації)
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист. (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ – національний знак акредитації)
- Сертифікат SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність» - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист.
- Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2009 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» - сфера застосування (сертифікації)– монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист
- Сертифікат ДСТУ – Н СEN/TS 54-14:2009 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію експлуатування і технічного обслуговування». - - сфера застосування (сертифікації)– монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист
- Сертифікат ISO 37001:2016 "Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) –- сфера застосування (сертифікації)– монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист
- Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» сфера застосування (сертифікації) –- сфера застосування (сертифікації)– монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист;
- Абзацом 11 з кінця додатка 1 до оголошення про проведення закупівлі було встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
- Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник РОЗГЛЯДАЄ НА ВІДПОВІДНІСТЬ УМОВАМ, ВИЗНАЧЕНИМ в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
- Частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/ПРОПОЗИЦІЇ, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ для її відхилення замовником.
Розглянувши, пропозицію учасника, якого визначено переможцем даної закупівлі – ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» повідомляю наступне:
1. Учасником у складі пропозиції надано кошторисну документацію підготовлену у відповідності до вимог встановлених в даному оголошенні.
Слід також зазначити відповідно до листа наданого від СХІДНОЇ ФІЛІЇ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" від 26.08.2022 за вих.№385/1 зазначено посилання на норми ДБН А 2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво. Зміна № 2, який є недіючим, та вступає в силу з 01.09.2022 року, який прийнятий Наказом від 30.12.2021 № 365 Про затвердження Змін до державних будівельних норм 30.12.2021 року. Також, по даному документу встановлена норма, що набирає чинності через 30 календарних днів з наступного дня після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Тому врахувати, це як підстава для відхилення не можливо, у зв’язку з тим, що процедура проведена до набуття чинності даного нормативно-правового акту в сфері будівництва, після проведення даної закупівлі. Також слід зазначити, що СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" не була організацією, яка здійснювала експертизу та видавала висновок та відповідно не є організацією, яка зобов’язує Замовника викладати умови закупівлі. Враховуючи вищезазначене у Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції учасника в даній закупівлі.
2. Учасником у складі пропозиції надано договір суборенди №09/ЛВ-05/2022 від 15.05.2022 року, який підтверджує наявність офісного приміщення, чим і виконано вимоги оголошення про проведення даної закупівлі. Даний договір не містить інформації про наявність додатків до договору, які є не від’ємною частиною даного договору, також даний договір не містить інформації чи процедури про оформлення актів приймання передачі, а лише містить про отримання права користування даним договором. Оскільки, діючим законодавством дозволено укладання змішаних договорів, у Замовника не має законних підстав для відхилення пропозиції учасника в даній частині. Для визначення договору нікчемним або визначення про неправильність укладання чи відсутності необхідних наявних додатків, на Ваш погляд, як учасника зацікавленого у відхиленні пропозиції учасника, має право лише орган судової влади.
3. Учасником у складі пропозиції надано договір оренди транспортного засобу від 17 грудня 2021 року, підтверджує наявність автотранспорту, а саме: отримання автотранспорту на підставі акту приймання-передачі транспортного засобу у відповідності до підпункту 2.1.1. пункту 2.1. розділу 2 даного Договору. Інших додатків до договору, які є не від’ємною частиною даного договору в даному договорі не зазначено. Посилання, яке зазначено на самому акту «додаток 2 до порядку» - не відносить даний додаток до факту про те, що це є додаток 2 до даного договору та не є підставою для відхилення пропозиції в цій частині. Замовник не визначає форму укладання договорів та додатків до них, та згідно діючого законодавства не має права втручатись в господарську діяльність суб’єктів господарювання, примушуючи укладати договори у встановленій формі. Для визначення договору нікчемним або визначення про не законність укладання чи відсутності на Ваш погляд додатку №1, як учасника зацікавленого у відхиленні пропозиції учасника, має право лише орган судової влади.
4. Учасником у складі пропозиції надано файл під назвою «43.6. Накази 3», які містить документи, в яких інформацію, можна прочитати та ідентифікувати, тому наявність при скануванні чи копіюванні розмитих місць не заважає прочитати суть даного документу, що не є підставою для відхилення. Учасником повністю виконані вимоги пункту 11 Додатка №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
5. Учасником у складі пропозиції надано на виконання вимог пункту 35 Додатка № 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі всі сертифікати. В поданих сертифікатах зазначена наступна інформація (Чинність сертифікатів можна перевірити в реєстрі та за телефоном чи електронною скринькою чи на сайті.) Згідно діючого законодавства, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог встановлених в оголошенні ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО перевірити інформацію (Вимога в оголошенні: Абзацом 11 з кінця додатка 1 до оголошення про проведення закупівлі було встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.), а не Учасник зацікавлений у визначені його переможцем – ЗАКОНОМ НЕ НАДІЛЕНИЙ перевірки достовірності інформації поданій в закупівлі. Також, слід зазначити, що Замовником не було встановлено наявності факту недостовірної інформації поданої в пропозиції учасника-переможця даної закупівлі. Але враховуючи той факт, у зв’язку з невдоволенням учасника, пропозиції, яка не надійшла на кваліфікацію, Замовник звернувся для отримання офіційної відповіді від органу Сертифікації на підтвердження достовірної інформації наданої учасником в пропозиції чи наявності недостовірної інформації. Від органу сертифікації ТОВ «ПРОФІ СИСТЕМА» отримали відповідь за вих. №208/3 від 29.08.2022 року, про те, що сертифікати - ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; реєстраційний номер сертифікату: PS15122004KS та ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» Система пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування»; реєстраційний номер сертифікату: PS26032105СE чинні. Також повідомлено, що дані сертифікати не відображаються на офіційному сайті ОС «ПРОФІ СИСТЕМА» так як на сайті ведуться регламентні роботи і чинність сертифікатів можливо перевірити за тел. 066 615 06 05, про що вказано в сертифікаті.
Виходячи із вище зазначеного, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, якого визначено переможцем даної закупівлі та відповідно відстуні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Крім того, за роз’ясненнями Мінекономіки, який є уповноваженим органом з публічних закупівель, що надає роз’яснення та методику проведення закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не повинен розглядати вимоги учасників, що не стосуються рішень про його відхилення.
З повагою,
Уповноважена особа
Статус вимоги:
Відхилено