• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Усунення аварій у житловому фонді "Аварійний ремонт ліфтів у м.Полтава"

Торги відмінено

3 054 065.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 19 000.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2022 17:36 - 11.08.2022 11:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 2bc52b6f895e4887a645464ce2ed2e6a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-05-008855-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, ми розуміємо що строк виконання робіт Вами встановлено виходячи зі строку дії на території України військового стану. Але в той же час у п. 10.1 проекту договору Вами зазначено, що у разі подовження військового стану строк виконання робіт може бути подовжено. Звертаємо Вашу увагу, що зазначене формулювання не має чіткого трактування, в договорі не прописана чітка процедура подовження строку виконання робіт, а тому не зрозуміло чи достатньо для подовження строку виконання робіт самого факту подовження на території України військового стани чи учаснику необхідно надавати додаткові якісь документи. З огляду на нереальність виконання ремонтних робіт 13 ліфтів до 23.08.2022 року просимо вас конкретизувати підстави подовження строку виконання робіт у разі подовження військового стану.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовник повідомляє, що підставою для продовження строку виконання та строку дії договору є продовження строку дії воєнного стану, що наданий момент продовжувався Указами Президента України. Згідно п. 17.2. проєкту Договору - зміни та доповнення до цього Договору дійсні лише в тому випадку, якщо вони здійснені в письмовій формі і підписані Сторонами. Зміни до Договору вносяться тільки на підставах Додаткових угод, складених в письмовій формі і підписані Сторонами, у тому числі у зв'язку з можливим продовженням воєнного стану на території України згідно Указу Президента України. Також, Замовник повідомляє, що на території України не введено ВІЙСЬКОВИЙ СТАН.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 4d2dab83f15c41ea8462fe67ecbbc5fa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-05-008855-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення яким чином Замовник буде здійснювати авансування робіт у строк 60 календарних днів при встановлені строку виконання робіт 7 календарних днів після кінцевої дати подання пропозицій?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. 3.5. Розрахунки проводяться наступним чином: Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Виконавцю в розмірі 30% вартості послуг, визначеної даним Договором, що становить __________________ грн. (____________), у т.ч. ПДВ _____________ грн. (______________) згідно Постанови КМУ від 04.12.2019року №1070, п.1, абз.2. Попередня оплата може здійснюватися Замовником частинами, відповідно до суми виділених бюджетних асигнувань. Як було зазначено вище, Замовник може нарахувати Виконавцю аванс, тобто це є правом Замовника, а не прямим обов'язком Замовника, та у разі не можливості здійснення попередньої оплати(авансу) Замовником, буде здійснена повна післяоплата.
Статус вимоги: Відхилено