• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)

Поточний ремонт підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

1 069 953.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 349.77 UAH
Період оскарження: 05.08.2022 16:16 - 19.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"(34572021) частина1

Номер: ae4b9c475f544f19bec2aaa380c62c82
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-05-008298-a.b1
Назва: Оскарження пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"(34572021) частина1
Вимога:
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» для забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Комунальне підприємство «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради (далі - Замовник) у відповідь на Вашу вимогу повідомляє наступне. Тендерну документацію на закупівлю за об’єктом «Поточний ремонт підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) за процедурою відкритих торгів розроблено відповідно до вимог Закону України від 21.12.2015р. №922-VIІІ «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року зі змінами (далі - Закон). Пунктом 4 Загальних положень Порядку визначення предмета закупівлі наказу від 15.04.2020 № 708 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України передбачено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ДБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Враховуючи лист Мінекономіки від 29.11.2021 р. № 3304-04/56247-06 щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України та лист Міністерство розвитку громад та територій України від 16.11.2021р. № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України» документи подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" не суперечать Настанові з визначення вартості будівництва. Крім того, пунктом 1.1 Загальних положень вищезгаданої Настанови визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Стосовно поданих розрахунків з використанням учасником ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» застарілої версії АВК-5 (версія 3.6.3) повідомляємо, що в оновленні 3.6.2 програмного комплексу АВК-5 реалізовані наступні першочергові зміни згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» Учасник ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» в складі своєї пропозиції надав підписаний Додаток 7 «Технічне завдання» на виконання поточного ремонту підвального приміщення під укриття неонатального корпусу КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства та розрахунок вартості виконання робіт виконаний у спеціалізованому програмному комплексі. Перелік, обсяг, якісні показники, найменування робіт та витрат в розрахунках ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» повністю відповідають Додатку 7, а відповідно учасник закупівлі підтверджує свою готовність та згоду на умовах визначених Тендерної документацію виконати передбачений обсяг робіт за суму, що визначена його пропозицією. Вартість матеріальних ресурсів, що запропоновані Учасниками закупівлі для виконання ремонту не є предметом дослідження. Тендерна документація не передбачає подання Учасниками підтвердження вартості матеріально-технічних ресурсів. Враховуючи, що тендерна документація Замовника не містила жодних вимог щодо програмного продукту певної версії, а технічне завдання вимог щодо ресурсів та підсумкової відомості ресурсів, тендерна пропозиція Учасника ТзОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» повністю відповідає технічному завданню та вимогам тендерної документації. Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 31 визначено вичерпний перелік підстав, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію як учасника торгів, так і переможця. Закон не містить прямої заборони для Учасника надавати додаткову інформацію в складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання Учасником додаткової інформації, яку Замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Тому, враховуючи практику рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України при розгляді подібних скарг (детальніше з подібними випадками можна ознайомитись за посиланнями рішення Колегії від 26.02.2020 № 3708-р/пк-пз, оголошення № UA-2020-01-06-000004-b, рішення Колегії від 26.04.2018 № 3742-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-02-05-002124-a, рішення Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз, оголошення № UA-2018-01-12-000098-b, рішення Колегії від 04.04.2019 № 4020-р/пк-пз, оголошення № UA-2019-02-15-000245-c), Замовник вважає за доцільне залишити без розгляду скаргу та не задовольняти вимоги ФОП Тараймовича Богдана Олександровича.
Статус вимоги: Не задоволено