-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Код ДК 021:2015: 48780000-9 Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Придбання ліцензій на програмне забезпечення системи віртуалізації серверних ресурсів VMware)»
Придбання ліцензій на програмне забезпечення системи віртуалізації серверних ресурсів VMware
Завершена
8 960 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
Період оскарження:
03.11.2017 16:16 - 30.11.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Відхилення пропозиції
Номер:
c1c8f4d13f2d4cb181d2805310a61a3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000652-b.a4
Назва:
Відхилення пропозиції
Вимога:
Тендерною документацією Замовника, зокрема, п. 3.2. Таблиці 1, п. 3.1. Таблиці 2.1. Додатку 2 «Кваліфікаційна частина» та Додатком 3 «Технічні вимоги», передбачено:
1. Учасник має надати копії усіх договорів (із додатками), що вказані у довідці згідно з п. 3.1. та копію не менше 1 накладної або акту до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів.
2. Партнерські стосунки з офіційним представником в Україні виробника запропонованого програмного забезпечення підтверджується одним з таких документів: - договором про партнерську співпрацю з офіційним представником виробника в Україні; - листом від офіційного представника виробника в Україні про підтвердження партнерських стосунків.
3. Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати Опис програмного забезпечення з зазначенням назви виробника та країни походження.
В свою чергу, як вбачається із документації доданої до тендерної пропозиції учасника ТОВ «БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ», останнім не надано документів, що підтверджують відповідність учасника вищезазначеним вимогам.
Таким чином, відповідно до положень Додатку 2 та Додатку 3 тендерної документації:
- ненадання учасником якого-небудь з документів, зазначених в таблицях №1, №2 та №2.1 є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника;
- невиконання вимог Додатка 3 тендерної документації у тендерній пропозиції учасника призводить до її відхилення»,
При цьому, оскільки тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію учасника у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації або якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 вказаного Закону.
Зважаючи на вищевикладене, та керуючись положеннями ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаю відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.12.2017 17:01
Вимога
Відхилено
Щодо деталізації інформації та вилучення вимог, в яких нема необхідності в реальних умовах експлуатації у замовника
Номер:
53ec7eaa71b248bab7de68f3206b5168
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000652-b.a2
Назва:
Щодо деталізації інформації та вилучення вимог, в яких нема необхідності в реальних умовах експлуатації у замовника
Вимога:
Таблиця №1 Порівняння технічних, якісних характеристик запропонованого товару обов’язковим вимогам містить ретельно переписаний перелік можливостей програмного забезбечення VMWare, більшість з яких Замовник використовувати не буде, оскільки не має відповідних конфігурацій програмно-технічних засобів.
Цей перелік вказує безпосередньо на продукцію лише одного виробника. Якщо Замовник наполягає на тому, що йому необхідна саме така конфігурація і він має відповідну конфігурацію прграмно-апаратних засобів, то це є приводом для обгрунтування способу закупівлі, відмінного від Відкритих Торгів. В цьому разі, закупівля буде нами оскаржена з метою полегшити замовнику перехід на відповідну процедуру закупівлі.
Якщо ж замовник вирішує прикладну задачу, в рамках конфігурацій які дійсно експлуатує, ми вимагаємо:
1) Надати параметри таких конфігурацій програмно-тапаратних засобів, які віртуалізуються.
2) Вилучити Таблиця №1 вимоги, які не мають відношення до реальних проблем, що вирішуються, та до реальних конфігурацій, які експлуатуються.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2017 22:45
Вирішення:
Твердження Запитувача щодо використання «можливостей програмного забезпечення VMWare, більшість з яких Замовник використовувати не буде, оскільки не має відповідних конфігурацій програмно-технічних засобів», є необґрунтованим. Замовник проводить модернізацію свого центру обробки даних для реалізації нових завдань, що потребують наявності ліцензій на ПЗ віртуалізації, які є предметом даної закупівлі. При виборі процедури Замовник керується нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вилучення дискримінаційних вимог. Вимога №1
Номер:
1b1400885ddb4538abd72a716331b26a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000652-b.a1
Назва:
Вилучення дискримінаційних вимог. Вимога №1
Вимога:
У тендерній документаціх міститься вимога: "ПЗ віртуалізації має забезпечити можливість віртуалізації не менше 32-х дво-процесорних серверів з сумарною кількістю ядер 1792 без придбання додаткових ліцензій."
Різні системи віртуалізації по різному ліцензуються. Деякі ліцензуються за кількістю процесорів та/або ядер. Вказані кількості серверів - не відповідають дійсності. Міністерствол фінасів не експлуатує на даний час таку кулькість. Але такими вимогами дискримінуються рішення виробників, які ліцензуються за кількістю процесорів та ядер.
Відповідно - вимагаємо вилучити дану дискримінаційну вимогу. Замість неї вимагаємо включити до тендерної документації реальні дані щодо кількості серверів, процесорів, ядер, та віртуальних машин.
Збереження дискримінаційних вимог у тендерній документації буде мати наслідком оскарження закупівлі у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2017 22:34
Вирішення:
У додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації (таблиця 1 «Порівняння технічних, якісних характеристик запропонованого товару обов’язковим вимогам», позиція 5) міститься вимога: " ПЗ віртуалізації має забезпечити можливість віртуалізації не менше 32-х двох-процесорних серверів з сумарною кількістю ядер 1792 без придбання додаткових ліцензій." Це і є реальна кількість заявленої потреби Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо результатів торгів
Номер:
7b9db50cd1e94af193e0bed66db47e88
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000652-b.b3
Назва:
Щодо результатів торгів
Вимога:
Шановні пані та панове,
Дякуємо за відповіді на вимоги №UA-2017-11-03-000652-b.a1 та №UA-2017-11-03-000652-b.a2.
У відповіді на Вимогу №UA-2017-11-03-000652-b.a1 міститься таке твердження:
"ПЗ віртуалізації має забезпечити можливість віртуалізації не менше 32-х двох-процесорних серверів з сумарною кількістю ядер 1792 без придбання додаткових ліцензій." Це і є реальна кількість заявленої потреби Замовника."
У відповіді на Вимогу №UA-2017-11-03-000652-b.a2 міститься таке твердження:
"Замовник проводить модернізацію свого центру обробки даних для реалізації нових завдань, що потребують наявності ліцензій на ПЗ віртуалізації, які є предметом даної закупівлі"
ПО-ПЕРШЕ:
Щоб досягти "менше 32-х двох-процесорних серверів з сумарною кількістю ядер 1792" необхідно, щоб кожен процесор мав 28 ядер. Але - Міністерство Фінансів України не має жодного сервера, де був би встановлений такий процесор.
В цьому легко пересвідчитись: процесори Intel XEON з 28 ядрами виробляються лише з ЛИПНЯ 2017 року. В цьому році Міністерство провело закупівлі серверів, які оснащені процесорами Power 8, (максимум 12 ядер), та сервери, оснащені процесорами Intel XEON E5-2680 v4 (14 ядер). З огляду на ретроспективу закупівель замовником серверного обладнання з 2008 року – на даний час працююче серверне обладнання налічує не більше ніж 160-180 процесорних ядер, що в десять разів менше за заявлену замовником кількість. Те саме стосується кількості процесорів, які є у використанні.
Далі, замовник у своїй відповіді на іншу вимогу завив: «Замовник проводить модернізацію свого центру обробки даних для реалізації нових завдань, що потребують наявності ліцензій на ПЗ віртуалізації, які є предметом даної закупівлі». Це можна розуміти так, що замовник бажає накупити ліцензій на кількість ядер, яка з’явиться колись у майбутньому.
Звертаємо увагу замовника, що Бюджетний Кодекс України не надає розпорядникам бюджетних коштів право фінансувати капітальні видатки на потреби, які не виникли, і не виникнуть у поточному бюджетному періоді, а тим більше – й у наступному. Капітальні видатки на фінансування неіснуючих потреб, або таке ж фінансування на майбутнє, є порушенням вимог Бюджетного Кодексу України, а відповідні дії розпорядника бюджетних коштів можуть кваліфікуватися, щонайменше, як перевищення повноважень.
Частина 3 Статті 48 Бюджетного Кодексу України прямо каже: «Розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов'язання та не утворюється бюджетна заборгованість».
Таким чином, договір, який буде заключено за результатами торгів, які містять неправдиву інформацію щодо технічних, кількісних та якісних характеристик товару, призводить до необґрунтованої перевитрати бюджетних коштів та їх нецільового використання, є завідомо недійсним.
ПО-ДРУГЕ
Ліцензування програмного забезпечення VMWare не залежить від кількості процесорних ядер. А от ліцензування конкурентних до VMWare продуктів – залежить. Таким чином, замовник цілеспрямовано створює неконкурентні та непрозорі умови для конкурентних до VMWare пропозицій, штучно та необґрунтовано завищуючи їх ціну у десятки разів. Це не кажучи про інші вимоги, які унеможливлюють участь у торгах з продукцією будь-якого виробника, окрім VMWare.
Таким чином, торги мають неконкурентний характер та не відповідають процедурі конкурентних торгів. Одночасно з завищенням бюджету закупівлі це створює всі необхідні передумови для змови з метою необґрунтованого завищення ціни пропозицій та отримання неправомірної вигоди за рахунок коштів державного бюджету. При цьому, ніякий аукціон вже не легалізує для замовника факт завищення цін, оскільки, в будь-якому разі, саме замовник своїми цілеспрямованими діями 1) завищив кількісні характеристики, 2) завищив бюджет, 3) усунув конкуренцію.
ВИСНОВКИ:
У торгах приймуть участь виключно компанії, які запропонують продукцію VMWare. Контроль за участю у торгах, цінами, та визначення переможця передано з компетенції замовника до компетенції компанії VMWare, яка встановлює спеціальні ціни для кожного з учасників. Ми вважаємо, що наслідки цих дій мають бути продемонстровані і чекаємо на результат торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2017 16:32
Опис причини скасування:
Опубліковпно помилково
Дата скасування:
24.11.2017 08:36