• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Системи для переливання, шприці, канюлі, піпетка – контейнер з скарифікатором, рукавички медичні, контейнер для збору мокротиння, серветка просочена спиртовим розчином, шовний матеріал, марля, халати одноразові, катетери, пуповинний затискач, шпатель

Завершена

160 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 805.00 UAH
Період оскарження: 07.12.2017 16:19 - 13.12.2017 18:00
Вимога
Відхилено

Виділення в окремі лоти

Номер: 6d22dd1d37cb4f6298af50b82b7e8466
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-07-002807-c.a1
Назва: Виділення в окремі лоти
Вимога:
Комунальному лікувально-профілактичний закладу «Лиманська центральна районна лікарня» ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1804573, номер тендеру у UA-2017-12-07-002807-c) 15.12.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № Найменування товару Од. вим. Кіл-ть 1. Системи для переливання шт 470 2. Шприці шт 14 100 3. Канюлі шт 620 4. Піпетка – контейнер з скарифікатором шт 750 5. Рукавички медичні пар. 11 500 6. Контейнер для збору мокротиння шт 200 7. Серветка просочена спиртовим розчином уп 7 8. Шовний матеріал шт 245 9. Марля рулон 3 10. Халати одноразові шт 200 11. Катетери шт 200 12. Пуповинний затискач шт 400 13. Шпатель шт 400 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Системи для переливання шт 470 Шприці шт 14 100 Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1804573, номер тендеру у UA-2017-12-07-002807-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно порядку визначення предмета закупівлі, який затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовником на виконання зазначених вище норм було визначено предмет закупівлі та складено загальний перелік необхідних йому товарів, в якому всі найменування товарів знаходяться за одним показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015, без розбиття на лоти. Слід зазначити, що згідно з чинним законодавством Замовник має право, а не обов’язок щодо виділення предмета закупівлі в окремі частини (лоти). Крім цього, під час підготовки технічного завдання до тендерної документації, нами було проведено моніторинг ринку постачання медичних матеріалів аналогічних тим, що плануються до закупівлі, за наслідками якого виявлено достатню кількість компаній, які можуть поставити медичні матеріали за всім списком відповідно до технічного завдання документації конкурсних торгів. Водночас, вважаємо, що по даній закупівлі розподіл предмету закупівлі за кожним найменуванням є недоцільним. Наявний досвід проведення закупівель свідчить, що розбиття на лоти може унеможливити закупівлю деяких найменувань предмету закупівлі через їх економічну непривабливість. Оскільки деякі окремі найменування предмету закупівлі купуються у невеликій кількості і мають незначну очікувану вартість, то постачання лише одного такого найменування предмету закупівлі для потенційних постачальників є нерентабельним, що в свою чергу призведе до відсутності поданих тендерних пропозицій за даними найменуванням та призведе до відміни торгів. А це призведе до неможливості здійснити закупівлю необхідних медичних матеріалів в 2017 році.
Статус вимоги: Відхилено