-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт ділянки дороги по вулиці Шевченка в с. Мотовилівська Слобідка
Завершена
199 928.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.64 UAH
Період оскарження:
05.08.2022 09:10 - 11.08.2022 09:15
Вимога
Є відповідь
щодо усунення порушень Замовником
Номер:
0be3079206f54916ba7ac976d5d7c8f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-05-000538-a.b2
Назва:
щодо усунення порушень Замовником
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушень Замовником
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВДОРСТРОЙ» (далі за текстом - Скаржник) приймає участь у спрощеній закупівлі «Поточний ремонт ділянки дороги по вулиці Шевченка в с. Мотовилівська Слобідка» (UA-2022-08-05-000538-a), Замовник - Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради.
До участі у закупівлі подало свої пропозиції два учасника:
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»
ФОП Оганесян Агван Арамович
За результатами аукціону, переможцем закупівлі було визначено ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ».
26 серпня 2022р. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26-08/2 (далі за текстом - Протокол) пропозицію ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» було відхилено. Замовник вирішив Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі UA-2022-08-05-000538-a за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дороги по вулиці Шевченка в селі Мотовилівська Слобідка Фастівського району Київської області) ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" ( код ЄДРПОУ 40090765) згідно «Вимоги до документації пропозиції Учасника» «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» з підстав:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням, а Протокол №26-08/2 від 26 серпня 2022 вважаємо необґрунтованим, безпідставним, прийнятими всупереч законодавства України, та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», а також ці дії Замовника порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» через електронну систему закупівель подало вимогу щодо усунення порушень Замовником.
Відовідь ще не отримано.
29.08.2022 у сиситемі закупівель Замоник розмістив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26-08/3 від 26.08.2022, відповідно якого ФОП Оганесян Агван Арамович було визначено переможцем спрощеної процедури згідно з предметом закупівлі (код національного класифікатора України ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в селі Мотовилівська Слобідка, Фастівського району, Київської області (далі-Переможець) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» категорично не згоден з прийняттям такого рішення з наступних обставин: тендерна пропозиція ФОП Оганесян Агван Арамович не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно вимог Документації спрощеної закупівлі (Затверджено Протокольним рішенням № 4-08/3 від 04.08.2022р.) Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії у форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.).
Згідно вимог Документації спрощеної закупівлі (Затверджено Протокольним рішенням № 4-08/3 від 04.08.2022р.) Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання за 2 останні роки аналогічного договору, який безпосередньо стосується предмета закупівлі або його частини (вказати назву та контактні дані Замовника, назву предмету закупівлі, рік виконання). Для підтвердження завершення робіт в складі пропозиції надаються форми КБ-3 та форми КБ-2В, прийняті Замовником на суму виконання договору (договорів) та лист-відгук про виконання аналогічного договору.
ФОП Оганесян Агван Арамович на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано два договору
- Договір №192 від 19 серпня 2020р. з додатками. Деякі листи не містять дати підписання, а саме, файл Договір_192, лист 9, 16.
- Договір № 195 від 19 серпня 2020р. з додатками. Деякі листи не містять дати підписання, а саме, файл Договір_195, лист 9, 15.
Учасником - ФОП Оганесян Агван Арамович не виконано вимоги Документації спрощеної закупівлі, Документи, надані Учасником не мають чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.).
2. Згідно вимог Документації спрощеної закупівлі (Затверджено Протокольним рішенням № 4-08/3 від 04.08.2022р.) Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді Інформацію про наявність ліцензій та дозволів на надання послуги, якщо це передбачено чинним законодавством України.
Учасником - ФОП Оганесян Агван Арамович не надано інформацію про Ліцензію.
У складі своєї пропозиції Учасником надано файл «Інформація про наявність ліцензії та дозволів» вих.№ 6 від 16.08.2022, у якому Учасник просто повідомляє, що відповідно до Технічного завдання даний від робіт не підлягає ліцензуванню, та посилається на Постанову Кабінету Міністрів України від 30.03.2016р. №256. Однак, по – перше, Лист вих.№ 6 від 16.08.2022 не містить в собі інформацію про ліцензію, а містить повідомлення, що даний від робіт не підлягає ліцензуванню, Учасник просто повідомляє, що даний від робіт не підлягає ліцензуванню, а по - друге Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016р. №256 на яку посилається Учасник втратила чинність у 2020році. Тобто, Учасник ФОП Оганесян Агван Арамович не виконав вимоги Документації, не надав інформацію про ліцензію.
3. Згідно вимог Документації спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, досвіду роботи за фахом. Керівник Учасника (ФОП) повинен мати вищу освіту відповідного напрямку підготовки (надається копія диплому) та пройти навчання відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та отримання автомобільних доріг», НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» та навчання з питань пожежної безпеки (надати копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром). Інженер з охорони праці повинен мати вищу освіту відповідного напрямку підготовки (надається копія диплому) та пройти навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» та навчання з питань пожежної безпеки (надати копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром). Виконавець робіт повинен мати освіту за напрямком «Будівництво та експлуатація автомобільних шляхів» (надається копія диплому) та пройти навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» (надати копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром). Інженер-кошторисник повинен мати кваліфікаційний сертифікат який відповідно до реєстру атестованих осіб перебуває в статусі «Чинний» (надається у складі пропозиції).
Учасник ФОП Оганесян Агван Арамович у довідці від 16.08.2022р. №4 зазначив, що Оганесян Агван Арамович головний інженер, директор.
Посвідчення та протокол, щодо навчання відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та отримання автомобільних доріг» надано на директора Оганесян Агван Арамович,
Посвідчення та протокол, щодо навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» надано на головного інженера Оганесян Агван Арамович,
Посвідчення та протокол щодо навчання з питань пожежної безпеки надано на головного інженера Оганесян Агван Арамович,
Не зрозуміло, Агван Арамович займає дві посади, чи працює за самітництвом, або суміщенням посад – Наказу не надано.
Учасник - ФОП Оганесян Агван Арамович не виконав вимоги Документації.
До речі, само за цих підстав, пропозицію ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» було відхилено по відповідній закупівлі.
4. Згідно вимог Документації спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати Кошторисні розрахунки ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ ( пояснювальна записка, локальний кошторис, зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат) складені згідно з переліком та обсягами відображеними в технічних вимогах (Додаток 2).
ФОП Оганесян Агван Арамович у складі своєї пропозиції надано файл «Кошторис Шевченка», однак Розрахунки №№1-4., підсумкова відомість ресурсів, Локальний кошторис на будівельні роботи, загальновиробничі витрати на будову, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01, зведений кошторисний розрахунок не підписані особою, яка їх склала. Якщо відповідні документи (Кошторисна документація) були розроблені та складені, вони повинні бути підписані особою, яка їх склала.
Учасник - ФОП Оганесян Агван Арамович не виконав вимоги Документації.
Тендерна пропозиція ФОП Оганесян Агван Арамович не відповідає умовам тендерної документації
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію та порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1.об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення наших майнових прав.
На підставі викладеного Вимагаємо:
1. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26-08/3 від 26 серпня 2022 щодо визначення ФОП Оганесян Агван Арамович переможцем спрощеної процедури згідно з предметом закупівлі (код національного класифікатора України ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в селі Мотовилівська Слобідка, Фастівського району, Київської області (далі-Переможець) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога вул. Шевченка (2).pdf 29.08.2022 16:06
- Відповідь Шевченка 2.docx 31.08.2022 16:05
Дата подачі:
29.08.2022 16:06
Вирішення:
На Ваш лист № 29/08/22-2 від 29.08.2022 року, щодо усунення порушень Замовником, а саме: скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26-08/3 від 26 серпня 2022 щодо визначення ФОП Оганесян Агван Арамович переможцем спрощеної процедури згідно з предметом закупівлі (код національного класифікатора України ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в селі Мотовилівська Слобідка, Фастівського району, Київської області (далі-Переможець) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради повідомляє:
1. Договір №192 від 19 серпня 2020р. з додатками. Деякі листи не містять дати підписання, а саме, файл Договір_192, лист 9, 16.
Договір № 195 від 19 серпня 2020р. з додатками. Деякі листи не містять дати підписання, а саме, файл Договір_195, лист 9, 15.
У Договорі №192 від 19 серпня 2020р. дата підписання стоїть на стор.20.
У Договорі №195 від 19 серпня 2020р. дата підписання стоїть на стор.19.
2. Інформація про наявність ліцензій та дозволів на надання послуги, якщо це передбачено чинним законодавством України.
Лист Учасника ФОП Оганесян А.А. вих.№ 6 від 16.08.2022р. містить інформацію про наявність ліцензій та дозволів.
Учасник посилається на те, що 18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови КМУ від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду».
Згідно з Постановою КМУ №218 ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію (ДАБІ) та утворено центральний орган виконавчої влади – Державну сервісну службу містобудування України (Держсервісбуд).
Також, Згідно законодавства України, ліцензія на поточний ремонт не видається.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету міністрів України від 03.02.2021 №77), Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Тому ФОП Оганесян А.А. надав у склад пропозиції дозвільний документ, а саме Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, необхідної для виконання робіт згідно технічного завдання.
3. У довідці про правомочність підпису документів пропозиції та укладення договору вих.№ 5 від 16.08.2022р. зазначена наступна інформація:
На відміну від юридичних осіб фізичні особи-підприємці діють без установчих документів (Статут, протокол загальних зборів, наказ про призначення та інші) та обов’язкового формування статутного капіталу.
Фізична особа-підприємець є одночасно і власником бізнесу, і органом управління ним.
Так, відповідно до ч. 2 ст. 128 Господарського кодексу України та ст. 52 Цивільного кодексу України фізична особа – підприємець відповідає за зобов’язаннями, пов’язаними з підприємницькою діяльністю, усім своїм майном.
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» - юридична особа і ваша пропозиція була відхилена зовсім з інших підстав, а саме за відсутності протоколів та посвідчень, виданих на інженера з охорони праці. Тим більш, що Замовник не вимагав документи, які підтверджують працевлаштування робітників Учасника.
4. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) та надана у форматі pdf., скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником.
Вимоги щодо підписання особою, яка їх склала не було.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо усунення порушень Замовником
Номер:
e563e2259b51470db73f0c77ad9b1c01
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-05-000538-a.b1
Назва:
ВИМОГА
щодо усунення порушень Замовником
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушень Замовником
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВДОРСТРОЙ» (далі за текстом - Скаржник) приймає участь у спрощеній закупівлі «Поточний ремонт ділянки дороги по вулиці Шевченка в с. Мотовилівська Слобідка» (UA-2022-08-05-000538-a), Замовник - Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради.
26 серпня 2022р. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26-08/2 (далі за текстом - Протокол) пропозицію ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» було відхилено. Замовник вирішив Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі UA-2022-08-05-000538-a за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дороги по вулиці Шевченка в селі Мотовилівська Слобідка Фастівського району Київської області) ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" ( код ЄДРПОУ 40090765) згідно «Вимоги до документації пропозиції Учасника» «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» з підстав:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням, а Протокол №26-08/2 від 26 серпня 2022 вважаємо необґрунтованим, безпідставним, прийнятими всупереч законодавства України, та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», а також ці дії Замовника порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
По-перше: Замовник вказує у Протоколі, що Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" у довідці від 19.08.2022р. №19/08/22-18 зазначив, що директором та інженером з охорони праці є Воронов Олег Вітальйович та на нього надані протоколи, посвідчення тільки як на директора та наказ про суміництво інженера з охорони праці. Але ж, якщо один працівник займає дві посади, то на нього повинні бути посвідчення та протоколи як на директора, так і на інженера з охорони праці. Городецький Денис Андрійович у довідці вказаний виконавцем робіт, а в протоколах і посвідченнях він то виконавець робіт, то інженер з охорони праці. Посвідчення та протокол на нього як на інженера з охорони праці є тільки з питань пожежної безпеки. Наказу про сумітництво немає.
Категорично не погоджується з таким рішенням, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» (довідка № 19/08/22-18 від 19.08.2022) зазначено, що директор є Воронов О.В., та згідно Наказу №152/1-к від 27.07.2022 «Про виконання обов’язків інженера з охорони праці» він поряд з основною роботою виконує обов’язки інженера з охорони праці (за вакантною посадою) у порядку суміщення посад без звільнення від основної роботи. Директор Воронов О.В. не може пройти навчання з охорони праці як інженер з охорони праці, це буде порушенням законодавства. Він не займає одночасно дві посади, а на посаді – директор виконує обов’язки інженера з охорони праці.
Протоколи і посвідчення з навчання з охорони праці надані на директора Воронова О.В. Директор пройшов навчання з охорони праці і як керівник Товариства і як особа, що виконує обов’язки інженера з охорони праці. Відповідно і посвідчення надані на посаду директор. Він має вищу освіту відповідного напрямку підготовки (надано копія диплому) та пройшов навчання відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та отримання автомобільних доріг», НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» та навчання з питань пожежної безпеки (надані копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром). Тобто, виконано усі вимоги Замовника викладені у тендерній документації.
На теперішній час, згідно штатного розпису посада – Інженер з охорони праці є вакантна. Коли на посаду інженера з охорони праці буде прийнято працівника він буде проходити навчання з охорони праці як інженер з охорони праці та мати відповідні протоколи та свідоцтва саме на свою посаду та на свою фамілію.
Положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, визначені у Законі України «Про охорону праці», Наказі Державного комітету України № 255 від 15.11.2004 р. «Про затвердження Типового положення про службу охорони праці», Наказі Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» та інш., у жодному з законодавчих акті з охорони праці не має вимоги, якщо посадова особа виконує повноваження інженера з охорони праці, вона повинна мати свідоцтва про навчання з охорони праці, як на основній посаді, так і такі ж самі, за той самою програмою навчання і на посаді за суміщенням, вона може пройти навчання, однак не повинна. Головне, що і директор Воронов О.В. і виконроб Городецький Д.А. мають вищу освіту відповідного напрямку підготовки (надано копія диплому) та пройшли навчання відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та отримання автомобільних доріг», НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» та навчання з питань пожежної безпеки (надані копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром). Усі вимоги Замовника викладені у тендерній документації виконано у повному обсязі.
По – друге: у Протоколі Замовник прописує - Розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2022 році складає 12101, 81 грн. Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" застосував 15040 грн. та не надав відповідних розрахунків.;
Не погоджуємося з таким висновком - В тендерній документації немає вимоги надання розрахунку кошторисної заробітної плати учасника.
Щодо розміру середньомісячної заробітної плати. Відповідно до п. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва «заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників- будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади».
Відповідно до розрахунку розміру заробітної плати на 2022 рік, який враховується на стадії складання ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконання робіт ТОВ «Славдорстрой»: складає 18047,00 грн.
При розрахунку тендерної пропозиції показник кошторисної заробітної плати був врахований в розмірі 15040,00 грн., що не суперечить кошторисному ціноутворенню.
По – третє: у Протоколі Замовник вказує - Локальний кошторис № 04-01-01 відноситься до класифікації «Об’єкти енергетичного господарства», що не відповідає технічному завданню до тендерної документації на «Поточний ремонт дороги». Даний вид робіт відноситься до класифікації «Благоустрій території» і має шифр локального кошторису 07-01-01.;
Не погоджуємося з таким висновком - Класифікація «Об’єкти енергетичного господарства» наведена як найменування глави 4 у Додатку №8 Настанови з визначення вартості будівництва. У даному додатку наведена номенклатура зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, яка є примірною, а не обов’язковою.
Відповідно до п. 3.30 Настанови з визначення вартості будівництва «для окремих галузей господарства і видів об’єктів будівництва найменування і номенклатура глав зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, а також найменування, кількість і порядок розташування граф у ньому та у формах іншої кошторисної документації можуть бути уточнені.»
У кошторисній документації учасника ТОВ «Славдорстрой», а саме у Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, Глава 4 вказана з найменуванням «Дорожній одяг». Тобто, локальний кошторис має шифр №04-01-01 за Главою 4. Дорожній одяг.
Також, технічним завданням в тендерній документації на «Поточний ремонт дороги» не вказано ніяких вимог найменувань глав та жодні такі найменування не впливають на результати розрахунків тендерної пропозиції.
По – четверте: У Протоколі вказано: Локальний кошторис №04-01-01 – п. 1 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття пневмоструменевим методом машиною УЯР-01 на базі автомобіля КамАЗ 53605 при глибині вибоїни 50 мм не відповідає додатку №2 до тендерної документації п.1 - Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття машиною для ліквідації вибоїн Patcher Strassmayr STP 1008/6000 на базі автомобіля Volvo FH 12.380 (або аналог), при глибині вибоїни 50 мм.;
- Локальний кошторис №04-01-01 – п. 2- на кожні 5 мм додавати або виключати до/з норми 9-1 (60 мм) відповідає додатку №2 до тендерної документації п.2- На кожні 5 мм зміни глибини додавати за нормами 2-20-50 ( до глибини 60мм).
Не погоджуємося з таким висновком - Вимогами тендерної документації, а саме Додатком 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі, замовником передбачене виконання робіт з ліквідації вибоїн асфальтобетонного покриття машиною для ліквідації вибоїн Patcher Strassmayr STP 1008/6000 на базі автомобіля Volvo FH 12.380 (або аналогом).
Тобто, замовником чітко визначена можливість виконання зазначених робіт аналогічною машиною. Тому, даний вид робіт був розрахований ТОВ «Славдорстрой» в тендерній пропозиції із застосуванням аналогічної машини, а саме Машина для ямкового ремонту УЯР-01 на базі автомобіля КамАЗ-53605.
ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» має великий, багаторічний досвід у виконанні відповідного виду робіт із застосуванням Машин для ямкового ремонту УЯР-01 на базі автомобіля КамАЗ-53605 на державних дорогах I та II категорій та на автомобільних дорогах місцевого значення.
Учасник ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» виконав вимоги Замовника у повному обсязі, пропозиція ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» містить усі необхідні документи, повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, оскільки пропозиція, яка надана ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» повністю відповідає визначеним вимогам, що підтверджується поданими документами та зазначеними в цій скарзі обставинами.
Вищенаведені незаконні дії замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
На підставі викладеного Вимагаємо:
1. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26-08/2 від 26 серпня 2022 щодо відхилення пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ».
2. Прийняти пропозицію ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»
3. Ухвалити рішення про визнання ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» переможцем спрощеній закупівлі «Поточний ремонт ділянки дороги по вулиці Шевченка в с. Мотовилівська Слобідка» (UA-2022-08-05-000538-a), та ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ».
У разі незадоволення нашої вимоги, не усунення порушень законодавства про публічні закупівлі, ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» залишає за собою право оскарження у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога вул. Шевченка.pdf 26.08.2022 21:52
- Відповідь Шевченка 1.docx 31.08.2022 15:54
Дата подачі:
26.08.2022 21:52
Вирішення:
На Ваш лист № 26/08/22-5 від 26.08.2022 року, щодо усунення порушень Замовником, а саме: скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26-08/2 від 26 серпня 2022 щодо відхилення пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» та прийняти пропозицію ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», ухвалити рішення про визнання ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» переможцем спрощеній закупівлі «Поточний ремонт ділянки дороги по вулиці Шевченка в с. Мотовилівська Слобідка» (UA-2022-08-05-000538-a), та ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради повідомляє:
- вимогою Оголошення було "Інженер з охорони праці повинен мати вищу освіту відповідного напрямку підготовки (надається копія диплому) та пройти навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» та навчання з питань пожежної безпеки (надати копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром)". Якщо директор Воронов О.В., згідно Наказу №152/1-к від 27.07.2022 «Про виконання обов’язків інженера з охорони праці» поряд з основною роботою виконує обов’язки інженера з охорони праці, то у протоколах і посвідченнях повинно було б вказано "директор, інженер з охорони праці за сумісництвом". Але ж, вами надано протоколи та посвідчення тільки на директора, що не відповідає вимогам оголошення;
- розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2022 році складає 12101, 81 грн. Підрядник застосував 15040 грн. та не надав відповідних розрахунків-
З 31 січня 2022 року на сайті Держстату є інформація щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2021 році (за видом діяльності «Будівництво» - 11289 грн).
Постановою КМУ №586 від 31.05.2021 визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2022 – 2024 роки (прогнозний індекс споживчих цін на 2022 рік - 107,2 відсотків).
Розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2022 році на стадії розроблення проектної документації:
11289 х 1,072 = 12101,81 грн.
Якщо Підрядник використовує іншу заробітну плату при складанні кошторисних документів, він повинен надати обгрунтування;
- локальний кошторис № 04-01-01 відноситься до класифікації «Об’єкти енергетичного господарства», що не відповідає технічному завданню до тендерної документації на «Поточний ремонт дороги». Даний вид робіт відноситься до класифікації «Благоустрій території» і має шифр локального кошторису 07-01-01.- Згідно додатку №4 Настанови з визначення вартості будівництва - Глава 4. «Об’єкти енергетичного господарства», сюди входять Електростанції, трансформаторні підстанції та кіоски, лінії електропостачання тощо.
Глава №7 «Благоустрій та озеленення території»-це вертикальне планування території, улаштування доріжок, малі архітектурні форми, спортивні та ігрові майданчики, огорожа територій, зовнішнє освітлення, саджання дерев, чагарників, улаштування квітників, газонів
Тобто, поточний ремонт доріг повинен бути визначений у главі №7;
- Локальний кошторис №04-01-01 – п. 1 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття пневмоструменевим методом машиною УЯР-01 на базі автомобіля КамАЗ 53605 при глибині вибоїни 50 мм не відповідає додатку №2 до тендерної документації п.1 - Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття машиною для ліквідації вибоїн Patcher Strassmayr STP 1008/6000 на базі автомобіля Volvo FH 12.380 (або аналог), при глибині вибоїни 50 мм.
- Локальний кошторис №04-01-01 – п. 2- на кожні 5 мм додавати або виключати до/з норми 9-1 (60 мм) відповідає додатку №2 до тендерної документації п.2- На кожні 5 мм зміни глибини додавати за нормами 2-20-50 ( до глибини 60мм).
В технічному завданні Замовник визначив метод виконання робіт для ліквідації вибоїн. Також були чітко визначені кошторисні норми, які відносяться до групи 2-20-50. При складанні кошторисної документації Підрядник не врахував всі рекомендації та самостійно застосував кошторисні норми, які відносяться до групи 9-1.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні