• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт ділянки дороги по вулиці Шкільна в с. Мотовилівка

Завершена

1 793 664.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 968.32 UAH
Період оскарження: 05.08.2022 08:35 - 17.08.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 25b34884ed6f4903b6d9a2bcf2a95243
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-05-000233-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Протокол №26-08/1 від 26 серпня 2022 вважаємо необґрунтованим, безпідставним, прийнятими всупереч законодавства України, та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», а також ці дії Замовника порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата розгляду скарги: 15.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.09.2022 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.09.2022 15:27
Дата виконання рішення Замовником: 20.09.2022 11:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: . Рішення №5859-р/пк-пз від 15.09.2022 ПОСТІЙНО ДІЮЧОХ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ виконане
Автор: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Елена Прокопова +380937505071 e_prokopova@slavdorstroy.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо усунення порушень Замовником

Номер: 3cb9226b359646f88e96964faf7424f0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-05-000233-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо усунення порушень Замовником
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушень Замовником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВДОРСТРОЙ» (далі за текстом - Скаржник) приймає участь у відкритих торгах «Поточний ремонт ділянки дороги по вулиці Шкільна в с. Мотовилівка» (UA-2022-08-05-000233-a), Замовник - Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради. 26 серпня 2022р. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26-08/1 (далі за текстом - Протокол) пропозицію ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» було відхилено. Замовник вирішив відхилити пропозицію учасника відкритих торгів UA-2022-08-05-000233-a за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дороги по вулиці Шкільна в селі Мотовилівка Фастівського району Київської області) ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" (код ЄДРПОУ 40090765) згідно положень п.3 Відхилення тендерних пропозицій розділу V. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця тендерної документації з таких підстав: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням, а Протокол №26-08/1 від 26 серпня 2022 вважаємо необґрунтованим, безпідставним, прийнятими всупереч законодавства України, та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», а також ці дії Замовника порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: По-перше: Замовник вказує у Протоколі, що Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" у довідці від 19.08.2022р. №19/08/22-18 зазначив, що директором та інженером з охорони праці є Воронов Олег Вітальйович та на нього надані протоколи, посвідчення тільки як на директора та наказ про суміництво інженера з охорони праці. Але ж, якщо один працівник займає дві посади, то на нього повинні бути посвідчення та протоколи як на директора, так і на інженера з охорони праці. Городецький Денис Андрійович у довідці вказаний виконавцем робіт, а в протоколах і посвідченнях він то виконавець робіт, то інженер з охорони праці. Посвідчення та протокол на нього як на інженера з охорони праці є тільки з питань пожежної безпеки. Наказу про сумітництво немає. Категорично не погоджується з таким рішенням, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» (довідка № 19/08/22-18 від 19.08.2022) зазначено, що директор є Воронов О.В., та згідно Наказу №152/1-к від 27.07.2022 «Про виконання обов’язків інженера з охорони праці» він поряд з основною роботою виконує обов’язки інженера з охорони праці (за вакантною посадою) у порядку суміщення посад без звільнення від основної роботи. Ствердження Замовника – «якщо один працівник займає дві посади, то на нього повинні бути посвідчення та протоколи як на директора, так і на інженера з охорони праці» безпідставне, без посилання на норму законодавчого акту, це просто бажання Замовника. Директор Воронов О.В. не може пройти навчання з охорони праці як інженер з охорони праці, це буде порушенням законодавства. Він не займає одночасно дві посади, а на посаді – директор виконує обов’язки інженера з охорони праці. Протоколи і посвідчення з навчання з охорони праці надані на директора Воронова О.В. Директор пройшов навчання з охорони праці і як керівник Товариства і як особа, що виконує обов’язки інженера з охорони праці. Відповідно і посвідчення надані на посаду директор. Він має вищу освіту відповідного напрямку підготовки (надано копія диплому) та пройшов навчання відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та отримання автомобільних доріг», НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» та навчання з питань пожежної безпеки (надані копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром). Тобто, виконано усі вимоги Замовника викладені у тендерній документації. На теперішній час, згідно штатного розпису посада – Інженер з охорони праці є вакантна. Коли на посаду інженера з охорони праці буде прийнято працівника він буде проходити навчання з охорони праці як інженер з охорони праці та мати відповідні протоколи та свідоцтва саме на свою посаду та на свою фамілію. Положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, визначені у Законі України «Про охорону праці», Наказі Державного комітету України № 255 від 15.11.2004 р. «Про затвердження Типового положення про службу охорони праці», Наказі Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» та інш., у жодному з законодавчих акті з охорони праці не має вимоги, якщо посадова особа виконує повноваження інженера з охорони праці, вона повинна мати свідоцтва про навчання з охорони праці, як на основній посаді, так і такі ж самі, за той самою програмою навчання і на посаді за суміщенням, вона може пройти навчання, однак не повинна. Вимоги тендерної документації в частині – «Головний інженер (директор) повинен мати вищу освіту відповідного напрямку підготовки (надається копія диплому) та пройти навчання відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та отримання автомобільних доріг», НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» та навчання з питань пожежної безпеки (надати копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром). Інженер з охорони праці повинен мати вищу освіту відповідного напрямку підготовки (надається копія диплому) та пройти навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» та навчання з питань пожежної безпеки (надати копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром). Виконавець робіт повинен мати освіту за напрямком «Будівництво та експлуатація автомобільних шляхів» (надається копія диплому) та пройти навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» (надати копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром). Інженер-кошторисник повинен мати кваліфікаційний сертифікат який відповідно до реєстру атестованих осіб перебуває в статусі «Чинний» (надається у складі пропозиції).» виконано учасником в повному обсязі Директор Воронов О.В. і виконроб Городецький Д.А. мають вищу освіту відповідного напрямку підготовки (надано копія диплому) та пройшли навчання відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та отримання автомобільних доріг», НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» та навчання з питань пожежної безпеки (надані копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром). Усі вимоги Замовника викладені у тендерній документації виконано у повному обсязі. По – друге: У Протоколі Замовник прописує - Також в договірній ціні не зазначена вартість ресурсів, що повертаються або не надана довідка, якщо такі відсутні. Не погоджуємося з таким висновком. В договірній ціні ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не врахована сума зворотніх матеріалів, тому що матеріали від демонтажу не передбачені в технічному завданні. Довідка про відсутність таких матеріалів не надана у зв’язку з відсутністю вимоги про надання такої довідки. По – третє: У Протоколі Замовник вказує - Кошти на перевезення працівників будівельної організацій будівельним транспортом – 15,44844 т.грн. та не надав розрахунків, що не відповідає технічному завданню. Не погоджуємося з таким висновком - ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» було надано в складі тендерної пропозиції розрахунок коштів на перевезення працівників підприємства в сумі 15,44844 тис. грн в п.8.1 та п.8.2 Розрахунку №№ 1 - 4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати. По-четверте: У Протоколу Замовник прописує - Згідно Додатоку 27 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.39) - Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, показник для визначення розміру адміністративних витрат складає 3,89 грн/люд.год. Не погоджуємося з таким висновком. Згідно п. 5.17. Настанови з визначення вартості будівництва «адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково- аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).» Відповідно до розрахунку адміністративних витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку показник адміністративних витрат ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ » складає 27 грн/люд.год. По – п’яте: У Протоколі Замовник вказує - Розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2022 році складає 12101, 81 грн. Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" застосував 15040 грн. та не надав відповідних розрахунків. Не погоджуємося з таким висновком. В тендерній документації немає вимоги надання розрахунку кошторисної заробітної плати учасника. Щодо розміру середньомісячної заробітної плати. Відповідно до п. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва «заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників- будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади». Відповідно до розрахунку розміру заробітної плати на 2022 рік, який враховується на стадії складання ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконання робіт ТОВ «Славдорстрой»: складає 18047,00 грн. При розрахунку тендерної пропозиції показник кошторисної заробітної плати був врахований в розмірі 15040,00 грн, що не суперечить кошторисному ціноутворенню. По – шосте: У Протоколі Замовник вказує, що при складанні Договірної цини Учасник ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" застосував кошти на покриття ризику 0,30897 т.грн., що не відповідає технічному завданню. Не погоджуємося з таким висновком. Відповідно до п. 5.31 «у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів». Також, згідно 5.32. «під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б компенсували його втрати на такий випадок.». Таким чином, згідно до Додатку 28 Настанови з визначення вартості будівництва учасником ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» було враховано показник коштів на покриття ризиків в розмірі 0,30897 т. грн в своїй пропозиції. По-сьоме: У Протоколі Замовник вказує - Локальний кошторис № 04-01-01 відноситься до класифікації «Об’єкти енергетичного господарства», що не відповідає технічному завданню до тендерної документації на «Поточний ремонт дороги». Даний вид робіт відноситься до класифікації «Благоустрій території» і має шифр локального кошторису 07-01-01. Не погоджуємося з таким висновком. Класифікація «Об’єкти енергетичного господарства» наведена як найменування глави 4 у Додатку №8 Настанови з визначення вартості будівництва. У даному додатку наведена номенклатура зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, яка є примірною, а не обов’язковою. Відповідно до п. 3.30 Настанови з визначення вартості будівництва «для окремих галузей господарства і видів об’єктів будівництва найменування і номенклатура глав зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, а також найменування, кількість і порядок розташування граф у ньому та у формах іншої кошторисної документації можуть бути уточнені.» У кошторисній документації учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», а саме у Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, Глава 4 вказана з найменуванням «Дорожній одяг». Тобто, локальний кошторис має шифр №04-01-01 за Главою 4. Дорожній одяг. Також, технічним завданням в тендерній документації на «Поточний ремонт дороги» не вказано ніяких вимог найменувань глав та жодні такі найменування не впливають на результати розрахунків тендерної пропозиції. По – восьме: Замовник вказує у Протоколі - Локальний кошторис №04-01-01 – п. Виправлення профілю щебеневих основ з використання автогрейдера SEM 922 AWD без додавання нового матеріалу не відповідає додатку №8 до тендерної документації п.1 - Виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу. Шифр роботи СВ1-26-2 не відповідає кошторисним нормам на ремонтно-будівельні роботи. - Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші автогрейдером SEM 922 AWD, тип важкий, потужність 162 кВт (220 к.с.) , при товщини шару 15 см не відповідає додатку №8 до тендерної документації п.2 Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші автогрейдером, за товщини шару 15 см. Шифр роботи СВ1-21-1 не відповідає кошторисним нормам на ремонтно-будівельні роботи. Не погоджуємося з таким висновком. ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» було розроблено, погоджено ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування в будівництві» (лист від 29.10.2020 № 315) і затверджено наказом ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» від 04.11.2020 №64: - СОУ Д.2.4-40090765-001:2020 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Автомобільні дороги»; - СОУ Д.2.7-40090765-002:2019 «Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів. Машини та
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Ваш лист № 29/08/22-1 від 29.08.2022 року, щодо усунення порушень Замовником, а саме: скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26-08/1 від 26 серпня 2022 щодо відхилення пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» та прийняти пропозицію ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», ухвалити рішення про визнання ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» переможцем спрощеній закупівлі «Поточний ремонт ділянки дороги по вулиці Шкільна в с. Мотовилівка» (UA-2022-08-05-000233-a), та ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради повідомляє: Вимогою тендерної документації було: Обовязкова наявність ІТР: 1. Головний інженер (директор); 2. Інженер з охорони праці; 3. Виконроб; 4. Інженер-кошторисник. "Інженер з охорони праці повинен мати вищу освіту відповідного напрямку підготовки (надається копія диплому) та пройти навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» та навчання з питань пожежної безпеки (надати копії протоколу і посвідчення, виданих навчальним центром)". Якщо директор Воронов О.В., згідно Наказу №152/1-к від 27.07.2022 «Про виконання обов’язків інженера з охорони праці» поряд з основною роботою виконує обов’язки інженера з охорони праці, то у протоколах і посвідченнях повинно було б вказано "директор, інженер з охорони праці за сумісництвом". Але ж, вами надано протоколи та посвідчення тільки на директора, що не відповідає тендерної документації. Вимоги щодо формування договірної ціни Учасник повинен розцінити всі позиції переліку технічного завдання (Додаток 8 цієї тендерної документації). Договірна ціна та розрахунки до неї (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, розрахунки інших витрат, підсумкова відомості ресурсів, об’єктні та локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат). 1. Згідно Додатоку 27 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.39) - Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, показник для визначення розміру адміністративних витрат складає 3,89 грн/люд.год. Учасник застосував показник для визначення розміру адміністративних витрат 27 грн/люд.год. Згідно додатку №27 Настанови з визначення вартості будівництва показник розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, реставраційно-відновлювальних роботи на пам’ятках архітектури та містобудування складає 3,89. Жодного обгрунтування та відповідних розрахунків за попередній період по підприємству для застосуванн показника 27 грн/люд.год. Учасник не надав. 2. Розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2022 році складає 12101, 81 грн. Учасник застосував 15040 грн. та не надав відповідних розрахунків. З 31 січня 2022 року на сайті Держстату є інформація щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2021 році (за видом діяльності «Будівництво» - 11289 грн). Постановою КМУ №586 від 31.05.2021 визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2022 – 2024 роки (прогнозний індекс споживчих цін на 2022 рік - 107,2 відсотків). Розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2022 році на стадії розроблення проектної документації: 11289 х 1,072 = 12101,81 грн. Якщо Учасник використовує іншу заробітну плату при складанні кошторисних документів, він повинен надати обгрунтування. 3. Згідно Технічного завдання до тендерної документації Договірна ціна та розрахунки до неї (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, розрахунки інших витрат, підсумкова відомості ресурсів, об’єктні та локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат) мають бути складені, бажано, у програмному комплексі АВК-5 або в іншому, який має рекомендації Мінрегіону до застосування. При складанні Договірної цини підрядник застосував кошти на покриття ризику 0,30897 т.грн., що не відповідає технічному завданню. Кошти на перевезення працівників будівельної організацій будівельним транспортом – 15,44844 т.грн. та не надав розрахунків, що не відповідає технічному завданню. В Технічному завданні Замовник не зазначив, що при складанні Договірної Ціни слід використовувати кошти на покриття ризику та кошти на перевезення працівників будівельної організації. Учасник самовільно заклав ці кошти, тим самим порушивши умови торгів. 4. Локальний кошторис № 04-01-01 відноситься до класифікації «Об’єкти енергетичного господарства», що не відповідає технічному завданню до тендерної документації на «Поточний ремонт дороги». Даний вид робіт відноситься до класифікації «Благоустрій території» і має шифр локального кошторису 07-01-01. Згідно додатку №4 Настанови з визначення вартості будівництва - Глава 4. «Об’єкти енергетичного господарства», сюди входять Електростанції, трансформаторні підстанції та кіоски, лінії електропостачання тощо. Глава №7 «Благоустрій та озеленення території»-це вертикальне планування території, улаштування доріжок, малі архітектурні форми, спортивні та ігрові майданчики, огорожа територій, зовнішнє освітлення, саджання дерев, чагарників, улаштування квітників, газонів Тобто, поточний ремонт доріг повинен бути визначений у главі №7. 5. Локальний кошторис №04-01-01 – п. Виправлення профілю щебеневих основ з використання автогрейдера SEM 922 AWD без додавання нового матеріалу не відповідає додатку №8 до тендерної документації п.1 - Виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу. Шифр роботи СВ1-26-2 не відповідає кошторисним нормам на ремонтно-будівельні роботи. Згідно додатку №8 Технічному завдання п. 1 Виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу відповідає РЕКН на ремонтно-будівельні роботи, шифр РН18-5-2. При складанні Договірної Ціни Учасник це не врахував та не надав обгрунтування для використання відомчих та індивідуальних РЕКН. 6. Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші автогрейдером SEM 922 AWD, тип важкий, потужність 162 кВт (220 к.с.) , при товщини шару 15 см не відповідає додатку №8 до тендерної документації п.2 Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші автогрейдером, за товщини шару 15 см. Шифр роботи СВ1-21-1 не відповідає кошторисним нормам на ремонтно-будівельні роботи. Згідно додатку №8 Технічному завдання п. 1 Виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу відповідає РЕКН на будівельні роботи, шифр Ен15-27-1. Договірної Ціни Учасник це не врахував та не надав обгрунтування для використання відомчих та індивідуальних РЕКН. 7. Учасник не розцінив об’єктний кошторис.
Статус вимоги: Відхилено