-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові віконні і дверні конструкції
Завершена
158 970.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 794.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 794.85 UAH
Період оскарження:
04.08.2022 17:52 - 10.08.2022 13:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
28f55af301da4a1cb97cbf9f64405c84
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-04-009789-a.b3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановнй замовнику ознайомившись з ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
за результатами розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі
UA-2022-08-04-009789-a за предметом «Металопластикові віконні і дверні конструкції»
(код ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби) вирішили відхилити пропозицію ФОП "Коритнік Дмитро
Володимирович" так як на документи пропозиції учасником має бути накладений КЕП.
Повідомляємо вам Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону № 9229 під час використання ЕСЗ з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону № 85110 та Закону № 2155. Із зазначеного вище випливає, що для цього підходить і УЕП, і КЕП.
якщо учасником закупівлі є ФОП, то який підпис він повинен накласти — як підприємця чи як фізичної особи, щоб його пропозиція не була відхилена? При вирішенні цього питання слід розуміти, що учасники повинні накладати КЕП/УЕП особи, уповноваженої на підписання документів. А це і є фізососба, і не має значення, як вона себе ідентифікувала. Тим більше, що деякі надавачі електронних довірчих послуг НЕ надають КЕП/УЕП, саме як для ФОП (а просто як фізососбі), тому у учасника просто може не бути підпису саме як підприємця.
Кабінет Міністрів України постановив продовження використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) протягом дії воєнного стану та ще 6 місяців по його завершенню або припиненню. Нагадаємо, що на сьогодні воєнний стан в Україні діє до 05:30 хв 23.08.2022 року.
Зокрема зазначено доповнити постанову пунктом 4 такого змісту:
“4. Міністерству цифрової трансформації, власникам інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування забезпечити технічну можливість використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, через відповідні інформаційні та інформаційно-комунікаційні системи.”.
Одже з вищевказаного слідує- замовник зобовязаний переглянути своє рішення.
В разі ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звертатися до АМКУ.
Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимогу учасника 29.08.2022 21:43
Дата подачі:
26.08.2022 13:47
Вирішення:
Відмовити у задоволенні Вимоги Учаснику спрощеної закупівлі; рішення про кваліфікацію переможця спрощеної закупівлі залишити без змін
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Про неправомірне обрання переможця
Номер:
32556b05cba24e06940cdfae3942a55f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-04-009789-a.a2
Назва:
Про неправомірне обрання переможця
Вимога:
Уповноваженій особі
Управління поліції охорони
в Хмельницькій області
ВИМОГА
04-08-2022 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2022-08-04-009789-a на закупівлю «Дверні та віконні металопластикові конструкції – код ДК 021:2015 : 44220000-8 – Столярні вироби.» на суму 158 970,00 UAH (з ПДВ).
По даній тендерній процедурі було подано чотири пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» .
За результатами розгляду пропозицій учасників пропозиції ТОВ «Українське міське будівництво» . та ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" були відхиленні як такі що не відповідають вимогам Замовника, так як були підписані не кваліфікаційним електронним підписом (КЕП). Після цього пропозиція ТОВ "АРКА ЕМ" на суму 144 995,00 UAH, з ПДВ перейшла на кваліфікацію. Відповідно до протоколу Замовника №136/08 /КП від 24.08.2022р. , пропозиція ТОВ "АРКА ЕМ" на суму 144 995,00 UAH, з ПДВ була визнана Переможною.
Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник спрощеної закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ТОВ "АРКА ЕМ" не відповідає вимогам замовника з наступних підстав:
1. Учасник-Переможець у складі своєї пропозиції надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вікна та двері №…..39652 від 18.09.2018р. де вказано, що його термін дії складає на термін дії ДСТУ Б.В.2.6-15:2011. Відповідно до бібліографії ДСТУ Б.В.2.6-15:2011 не є діючим. Дата його скасування 01.02.2021р. Дане ДСТУ замінено іншим. (посилання для перевірки http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=53784), тому наданий висновок не є діючим, що значить про те, що не була виконана вимога Замовника відповідно до Оголошення , а саме «копію документу про якість: сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або інші документи згідно з технічними вимогами, встановлені діючим законодавством на запропонований товар , що пропонується до поставки або обґрунтування його відсутності». Так як використання профілів для віконних та дверних виробів ОБОВЯЗКОВЕ отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи , тому його пропозиція не відповідає вимогам та підлягає відхиленню.
2. Учасник-Переможець у складі своєї пропозиції надав сертифікат на профіль IDEAL 4000 (з якого він планує постачання дверної конструкції) №UA.15.003.03816-21 термін якого скінчився 29.04.2022р., тому наданий сертифікат не є діючим, що значить про те, що не була виконана вимога Замовника відповідно до Оголошення , а саме «копію документу про якість: сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або інші документи згідно з технічними вимогами, встановлені діючим законодавством на запропонований товар , що пропонується до поставки або обґрунтування його відсутності». Так як використання профілів для віконних та дверних виробів ОБОВЯЗКОВЕ отримання сертифікату відповідності , тому його пропозиція не відповідає вимогам та підлягає відхиленню.
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ "АРКА ЕМ" на суму 144 995,00 UAH, з ПДВ не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхилення. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
На підставі вищенаведеного
ВИМАГАЄМО
1. Відмінити протокол Замовника №136/08 /КП від 24.08.2022р., за яким була обрано переможною пропозицію ТОВ "АРКА ЕМ" .
2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ "АРКА ЕМ" такою, що не відповідає вимогам Замовника.
Директор _________________________ Капустіна К.П.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Управління поліції охорони Хмельницький.pdf 24.08.2022 22:12
- Протокол розгляду вимоги Учасника 29.08.2022 21:42
- Сертифікат відповідності 29.08.2022 21:42
- Висновок СЕС 29.08.2022 21:42
Дата подачі:
24.08.2022 22:12
Вирішення:
Відмовити у задоволенні Вимоги Учаснику спрощеної закупівлі; рішення про кваліфікацію переможця спрощеної закупівлі залишити без змін
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога до уповноваженої особи з питань проведення закупівель Управління поліції охорони в Хмельницькій області
Номер:
68936d938a374c64a0c7c5f67d4a9f2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-04-009789-a.b1
Назва:
Вимога до уповноваженої особи з питань проведення закупівель Управління поліції охорони в Хмельницькій області
Вимога:
19 серпня 2022 року протоколом № 134/08/КП було прийнято рішення в зв’язку з проведенням закупівлі по предмету - дверні та віконні металопластикові конструкції – код ДК 021:2015 : 44220000-8 – Столярні вироби , про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Українське міське будівництво» (код ЄДРПОУ 44311001), та сформовано повідомлення про намір підписати договір .
Просимо розглянути скаргу-вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українське міське будівництво» (код ЄДРПОУ 44311001) з наступних підстав:
1) Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
В порушення вимог вищезазначеного Тендерна документація ТОВ «Українським міським будівництвом» надано у складі пропозиції документи, що не відповідають вимогам Замовника, не містять прізвища, ініціалів та посади особи, а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документа, а саме:
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, вих..№06/08-4-22 від 06.08.2022р.;
- ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ХАРАКТЕРИСТИК ЕКВІВАЛЕНТУ, вих..№15/08-4-22 від 15.08.2022р.;
- Витяг ЄДРПОУ 10.01.2022;
- ПРОПОЗИЦІЯ, Вих..№06/08-15-22 від 06.08.2022р;
- проект договору;
2) Відповідно до п.15.1.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено 15.1.4. Усі документи, що мають відношення до пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально.
В порушення вимог вищезазначеного ТОВ «Українське міське будівництво» надано у складі пропозиції сертифікат англійською мовою в папці «Сертифікати» «сертифікат (англ) Екіпаж 14001», що не містить перекладу на українську мову.
3) Відповідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Учасник має підписати свою пропозицію КЕП « Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.»
В порушення вимог вищезазначених вимог ТОВ «Українське міське будівництво» підписало пропозицію УЕП (удосконаленим електронним підписом), а не КЕП (кваліфікованим електронним підписом), при перевірці за посиланням https://czo.gov.ua/verify:
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
З повними даними для перевірки (CAdES-X Long)
Сертифікат
Кваліфікований
що є значним порушенням умов закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» підлягала відхиленню з підстави визначеної абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною п’ятою статті 18 Закону скарга, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окремо повідомляємо, що у випадку не скасування рішення щодо визнання даного Учасника переможцем торгів, ми з урахуванням невідповідностей даного Учасника кваліфікаційним вимогам, змушенні будемо звертатись до із скаргами до правоохоронних органів, офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України DoZorro.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 22.08.2022 13:32
- Протокол про розгляд вимоги Учасника 24.08.2022 21:19
Дата подачі:
22.08.2022 13:32
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Вашу вимогу і з огляду на наведені аргументи задоволено у частині підтверджених підстав
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
24.08.2022 21:22