-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Протигаз у комплекті
Завершена
334 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 340.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 340.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2022 17:53 - 10.08.2022 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація
Номер:
04e46e902c034ae7b6467a1cc98b1348
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-04-009791-a.c1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Вимога
Фізична особа-підприємець Сігал Сергій Леонідович розглянувши протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою державної податкової служби України від 19 серпня 2022 року маємо повідомити таке:
1) Щодо речення «Відповідно до вимог, викладених у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - оголошення), учасник на етапі подання пропозиції мав надати санітарно-гігієнічний висновок для підтвердження якості запропонованого товару, натомість ФОП Сігал Сергій Леонідович замість необхідного висновку завантажив файл «3.3 Лист пояснення». Всупереч вимогам оголошення санітарно-гігієнічний висновок у складі пропозиції ФОП Сігала Сергія Леонідовича відсутній.»
Таке твердження не відповідає дійсності оскільки в додатку 1 зазначено: «Примітки:
1. У разі. якщо у оголошенні вимагається надання документів, не передбачених у діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.»
Така довідка надана з наведенням причин не надання документів.
2) Щодо речення: «Разом з тим, згідно з даними, отриманими з відкритих джерел у мережі Інтернет, запропонований учасником товар за своїми технічними показниками не відповідає заявленим в оголошенні характеристикам, а саме пункту 2.6 Додатка 3 до оголошення «Технічна специфікація» - «термін зберігання у заводському пакуванні має бути не менше 15 років».
Слід зазначити що мережа Інтернет не є офіційним виданням на котре можна посилатись для відхилення учасника. Якщо Замовник посилається на мережу інтернет то будь ласка вкажіть посилання (сторінку знаходження інформації або скріншот) офіційного видання або експертний висновок акредитованого органу з цього питання. За Вашою логікою якщо я знайду інформацію про протигаз фільтрувальний СМ-6 у складі: Маска СМ-6; Фільтр NBC-3/SL М; Транспортна сумка без зазначення термінів зберігання або без фільтра, або без транспортної сумки або інші розбіжності та потрібно відхиляти також переможця.
З огляду на викладене вимагаємо, відмінити попереднє рішення з вище наведених підстав та відповідно до вимог статті 5 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі) визнати переможцем ФОП Сігал С.Л.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2022 17:37
Вирішення:
Відповідно до абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Сумлінно дотримуючись вимог Закону, надаємо Вам, шановний учаснику, додаткові пояснення щодо прийнятого рішення уповноваженою особою ДПС.
1. Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропозиції таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Санітарно-гігієнічний висновок (далі – висновок) є офіційним документом, який засвідчує відповідність продукції (товару) гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому підтверджується надійність такої продукції (товару) для здоров’я та життя людей, а також для навколишнього середовища. Зважаючи на воєнний стан, запроваджений в Україні через агресію рф, та на існуючі загрози, факт наявності висновку щодо такої продукції (товару), як протигаз у комплекті, станом на сьогодні є особливо важливим.
Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є, серед іншого, недискримінація учасників. У складі Вашої пропозиції відсутні докази та документальне підтвердження того, що виконати згадану вище умову оголошення про проведення спрощеної закупівлі було неможливо (ідеться про отримання висновку на продукцію (товар)). Крім того, Ви не надали документального підтвердження, яким чином така умова порушувала Ваші права і законні інтереси, пов’язані з участю у спрощеній закупівлі, та позбавляла Вас можливості подати пропозицію у повній відповідності до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Умова надання висновку на продукцію (товар) жодним чином не створювала дискримінаційних умов ані для Вас, ані для інших потенційних учасників закупівлі. До речі, інші учасники закупівлі без жодних перешкод висновки надали.
Водночас рекомендуємо ознайомитись зі сталою практикою Органу оскарження з даного приводу. Рішення Колегії АМКУ майже одностайно приймаються саме
на користь замовників.
Документи, не передбачені у діяльності учасника, – це документи, які не притаманні для учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог щодо обов’язкової наявності. Наприклад, фізична особа не може мати витяг з ЄДРПОУ,
а юридична особа не може мати паспорт громадянина України, ПАТ може мати документи, які не може мати ТОВ відповідно до законодавства тощо. Отже, Ваше посилання на примітку в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не має жодного відношення до суті питання, що розглядається.
2. Державна податкова служба України є бюджетною організацією. Уповноважена особа несе персональну відповідальність за прийняті нею рішення. Ефективне та раціональне використання бюджетних коштів залежить, серед іншого, від придбання максимально якісної продукції (товару), характеристики якої цілковито відповідають заявленим вимогам. З метою перевірки технічних параметрів запропонованої Вами продукції (товару) (маска МТ 213/2У; фільтр В2Р3) уповноважена особа ДПС, а також структурний підрозділ – ініціатор закупівлі, ретельно дослідили інформацію, розміщену у відкритих джерелах, та порівняли її з інформацією, наданою Вами.
Посилання на деякі з таких джерел:
https://promsiz.uaprom.net/ua/p175998854-protivogaz-filtruyuschij-novyj.html
http://ikar.com.ua/catalog/sredstva-zashchity-organov-dykhaniya/maska-protigazova-mt-213-2u.html
https://specprom-kr.com.ua/sredstva-zashiti/siz-organov-dykhaniya/protivogazy-filtry/filtr-trayal-250-b2p3-rezbovoj
https://promdetal.com.ua/product/kopiyafiltr-do-protygazu-trayan-b2p3/
Слід зауважити, що наведений перелік не є вичерпним. У вільному доступі міститься дуже велика кількість джерел, які свідчать про те, що термін зберігання запропонованої Вами продукції (товару) не відповідає умовам, визначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.08.2022 00:23