-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з монтажу та встановлення системи відеоспостереження
Завершена
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 995.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 995.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2022 16:19 - 10.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація потенційних учасників
Номер:
8e6bfc73689646af803b1fb99625f941
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-04-008772-a.b1
Назва:
Дискримінація потенційних учасників
Вимога:
Доброго дня!
Від 08.08.2022 р. о 14:49 було внесено зміни до Оголошення а саме: "1.5. Учасник у складі пропозиції повинен надати акт – огляду об`єкту в довільній формі за підписом учасника та замовника. Звернутись до замовника щодо складання акту можливо в період уточнення інформації про закупівлю." - що є дискримінаційною вимогою та штучно обмежує коло потенціних учасників,на актах огляду зазначається найменування учасника, і, звісно, посадова особа замовника ще до проведення аукціону має інформацію, якою володіти заборонено.Такі зміни порушують принципи проведення закупівлі, тим самим порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЗУ "Про захист економічної конкуренції."
Просимо вилучити данний пункт с переліку вимог до Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2022 15:40
Вирішення:
Шановний учаснику.
Відповідно до ч.7 статті 14 Закону "Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій.". Тобто, зміни внесені згідно вимог Закону.
Дана вимога цілком правомірна та обгрунтована оскільки стосується ВСІХ потенційних учасників, тому це не суперечить принципам здійснення публічних закупівель викладених в статті 5 Закону. Учасник самостійно приймає рішення щодо виконання відповідної вимоги.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення учасника з місцем та об’єктами, зазначені в Додатку 1 до оголошення, розміщенням об’єктів (20!!!), технічних можливостей та стану об’єктів та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час надання послуг, а також для загального розуміння обсягу послуг, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів.
Обстеження об’єкта має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі,
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту.
Статус вимоги:
Відхилено