• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з розробки робочого проекту по об'єкту: "Капітальний ремонт даху та фасаду (утеплення з впровадженням енергозберігаючих заходів) Микуличинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: с.Микуличин, вул.Грушевського,91 Яремчанської міської ради Івано-Франківської області

Завершена

197 643.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 988.22 UAH
Період оскарження: 04.08.2022 15:09 - 11.08.2022 15:14
Вимога
Відхилено

Оскарженя протиправних дій Замовника

Номер: 1afa1bb175fe41eebba8a5d4ae2a9a79
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-04-007096-a.c3
Назва: Оскарженя протиправних дій Замовника
Вимога:
КНП "Яремчанський ЦПМСД" було оголошено закупівлю UA-2022-08-04-007096-a за предметом: Роботи з розробки робочого проекту по об'єкту: "Капітальний ремонт даху та фасаду (утеплення з впровадженням енергозберігаючих заходів) Микуличинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: с.Микуличин, вул.Грушевського,91 Яремчанської міської ради Івано-Франківської області. За результатами розгляду ПП "ДС ПАРАПЛАН" було визначено Переможцем на підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.08.2022р. ( надалі – Протокол). Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «АРКОН» не погоджується з рішенням щодо визнання переможцем ПП "ДС ПАРАПЛАН", оскільки рішення Замовника грубо порушує вимоги оголошення та принципи здійснення публічних закупівель з наступних підстав: Відповідно до п.4 Оголошення Учасникам потрібно було надати : «4. Розрахунок вартості робіт 4.1. Ціна тендерної пропозиції Учасника торгів означає суму, за яку Учасник торгів передбачає виконати замовлення на виконання робіт, передбачених тендерною документацією, а саме: 4.1.1. Вартість проектних робіт. Вартість проектних робіт визначається на підставі кошторисів на проектні роботи, складеними Учасником торгів відповідно до настанови з визначення вартості проектних, витрати на проведення енергоаудиту, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво з дотриманням вимог чинних нормативних документів, ДСТУ тощо. 5. Якість робіт Якість робіт повинна відповідати умовам ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та інших вимог, визначених чинними нормативними актами, державними стандартами. Виконавець зобов'язаний виконати роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації.» Проте, кошторисна документація учасника ПП "ДС ПАРАПЛАН" не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (надалі Настанова). А саме: 1) Згідно Додатка 7 таблиці 1 примітці 1 Настанови передбачено, що: «Кошторисна вартість проектних робіт для будівництва, за винятком капітального ремонту, визначається у відповідності з «Загальними вказівками щодо застосування збірника цін на проектні роботи для будівництва» (2-е вид., Москва, 1990 р.), що не суперечать правилам, встановленим цією Настановою». З огляду на додаток 1 до «Загальних вказівок щодо застосування збірника цін на проектні роботи для будівництва» (2-е вид., Москва, 1990 р.), ці загальні вказівки охоплюють розділи збірників цін на проєктні роботи для будівництва з 1 до 65. Виходячи зі змісту першого абзацу вступної частини «Загальних вказівок щодо застосування збірника цін на проектні роботи для будівництва», збірники цін на проектні роботи для будівництва з 1 до 65 розділу призначені для визначення вартості розроблення проєктно-кошторисної документації на нове будівництво, розширення, реконструкцію та технічне переоснащення підприємств, будівель і споруд. Таким чином, при визначенні вартості робіт з проєктування об'єктів капітального ремонту не можна використовувати збірники цін розділів 39 і 40. Для визначення вартості робіт з проєктування об'єктів капітального ремонту потрібно визначати або по Збірнику цін на проєктні роботи для капітального ремонту будівель і споруд. У зазначеному збірнику наведені ціни на проєктування капітального ремонту з урахуванням всіх особливостей капітального ремонту. Вартість робіт з проєктування капітального ремонту в даному збірнику наведена в цінах 1990 року, у зв'язку з чим при визначенні вартості проєктування капітального ремонту ціни, взяті за даними цього збірника, слід переводити в поточні рівні цін шляхом застосуванням відповідних коефіцієнтів, що наведені в таблицях 1,2 додатку 7 та індексів, що наведені у таблиці 3 додатку 7 цієї Настанови. Вартість робіт з проєктування об'єктів капітального ремонту можна визначати також за розділом ІІ Настанови. 2) Не врахована вартість експертизи розробленої проектно-кошторисної документації, згідно п.25 завдання на проектування та п.2.1 Договору на виконання проектних робіт. Відповідно, пропозиція ПП "ДС ПАРАПЛАН" порушує вимоги п.4 Оголошення та є такою. Що не відповідає вимогам оголошення та підлягає відхиленню у порядку ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене пропозиція ПП "ДС ПАРАПЛАН" повністю не відповідає вимогам оголошення, рішення щодо визнання переможцем даної пропозиції є безпідставним, грубо порушує порядок проведення процедури закупівлі. Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем пропозиції ПП "ДС ПАРАПЛАН". Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу, що здійснює контроль над Замовником. Додатково зазначаємо, що дана вимога надана у порядку Закону України «Про публічні закупівлі» у процедурі закупівлі UA-2022-08-04-007096-a.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу вих. №09/260822 від 26.08.2022 року повідомляємо наступне. За результатами розгляду пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДИЗАЙН-СТУДІЯ «ПАРАПЛАН» на предмет відповідності вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт даху та фасаду (утеплення з впровадженням енергозберігаючих заходів) Микуличинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: с.Микуличин, вул.Грушевського,91 Яремчанської міської ради Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) визнано Переможцем. На підтвердження п.4. «Розрахунок вартості робіт» ПП «ДС ПАРА ПЛАН» в складі пропозиції надано «Кошторис 1168 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи». На підтвердження п.25 завдання на проектування Переможцем надано «Завдання на проектування» вих.№146 від 17.08.2022 року. На підтвердження п.2.1 Договору на виконання проектних робіт Переможцем надано підписаний проект Договору на виконання проектних робіт. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо, що підстави для відхилення пропозиції ПП «ДП ПАРА ПЛАН» відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Порушення вимог законодавства

Номер: be04dba2a9d8466b984177e014b31bcb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-04-007096-a.c2
Назва: Порушення вимог законодавства
Вимога:
А якщо мені і так зрозуміло все що необхідно виконувати на об'єкті, навіщо мені їхати? Я був у даній будівлі, розумію її габарити, конструктив та все їнше. Вимога обмежує мою можливість в участі в даній закупівлі. Ви не надали відповіді щодо програмного комплексу АВК та умов щодо надання ліцезії на программу аналог?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Комунального некомерційного підприємства «Яремчанський центр первинної медико-санітарної допомоги» Яремчанської міської ради від 01.04.2020р. № 40-ОД. Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону, замовник має право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. У зв’язку з необхідністю внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 71320000-7 - Роботи з розробки робочого проекту по об'єкту: "Капітальний ремонт даху та фасаду (утеплення з впровадженням енергозберігаючих заходів) Микуличинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: с.Микуличин, вул.Грушевського,91 Яремчанської міської ради Івано-Франківської області. ВИРІШИЛА: 1. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме доповнити п.6.5. «Вимоги до предмета закупівлі» фразою "або аналог". 2. Зміни, що вносяться замовником, розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів, у порядку, передбаченому в ст. 10 Закону.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 78afba1165e2439d87fbf733d6b15255
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-04-007096-a.b1
Назва: Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Добрий день!!! При ознайомленні з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі нами були виявлені порушення Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: 1. п.3.4 Додаток №1 "Вимоги до предмета закупівлі". В даному пункті вказано що Учаснику "пропонується" відвідати об'єкт для уточнення об'ємів виконуваних робіт, а потім в цьому ж пункті написано, що Учасник повинен "обов'язково" відвідати об'єкт. Відвідання об'єкту є обов'язковим чи ні? Якщо обов'язковим то порушується підпункти 1,3,4 п.1 та весь п.2 та п.4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Ви обмежуєте можливість участі у закупівлі Учасників які знаходяться на віддаленій відстані від об'єкту та не мають змоги на нього потрапити до моменту подання пропозиції, що є прямою дискримінацією. Якщо мені зрозуміний об'єм робіт та його складність навіщо мені відвідувати об'єт до моменту проведення закупівлі? 2. Також не можливе контактування Замовника та Учасника до моменту визнання його переможцем у торгах так як це є складовою та основою для корупційної змови між ними підпункт 6 п.1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". 3. п.6.2 Додаток №1 "Вимоги до предмета закупівлі". В даному пункті вказана обов'язкоість надання копії ліцензії програмного комплексу АВК, що є дискримінаційною вимогою до власників інших сертифікованих на території України програмних комплексів, що прямо порушує підпункт 4 п.1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" - 4) не дискримінація учасників та рівне ставлення до них. У нас в Україні є ще інші програмні комплекси для формування кошторисної документації "Будівельні Технології Кошторис", "Експерт-Кошторис"та інші. Всі вони здатні сформувати універсальний файл формату bdsu, що відкривається всіма кошторисними програмами. У зв'язку з усім вищенаведеним просимо Вас внести зміни до оголошення, а саме: - прибрати пункт 3.4 додатку №1, щодо обов'язкового відвідування об'єкту. - доповнити вимоги щодо наявності ліцензійного програмного комплекту АВК фразою "або аналог".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 3.4 «Вимоги до предмета закупівлі», з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання Договору, а також його виконання, Учасникам пропонується: з метою уточнення виконання певних видів робіт, вимог до проектних робіт, обов’язково обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані проектні роботи, із складанням акту обстеження підписаного Учасником із залученням представника Замовника, а також одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо об’єкта, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки пропозиції. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника. Зазначаємо, що дана вимога є необхідною для вжиття всіх необхідних заходів та розкриття всієї об’єктивної інформації для усіх потенційних Учасників, а також спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі усі роботи в строки визначені Замовником. Окрім того, огляд об’єкта Замовника в період подання пропозиції сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема обстеження об’єкту. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) усіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах. Абзацом 2 ч.3 ст.14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до Закону Замовник самостійно визначає умови оголошення та вимоги до предмета закупівлі враховуючи всі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики конкретного предмета закупівлі, тому п.6.2. «Вимоги до предмета закупівлі» не є дискваліфікаційними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.08.2022 18:53