-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі будівлі в КЗ "Тернівський ліцей №5 Тернівської міської ради Дніпропетровської області"
Поточний ремонт покрівлі будівлі в КЗ "Тернівський ліцей №5 Тернівської міської ради Дніпропетровської області"
Торги не відбулися
675 764.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 378.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 378.82 UAH
Період оскарження:
04.08.2022 10:53 - 21.08.2022 00:00
Скарга
Скасована
Щодо порушень законодавства та встановлення замовником дикримінаційних вимог у документації.
Номер:
cfe6cf5543524a6590252388841e0be8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-04-002261-a.b1
Назва:
Щодо порушень законодавства та встановлення замовником дикримінаційних вимог у документації.
Скарга:
Відділом освіти Тернівської міської ради (Замовник) 04 серпня 2022 року на веб порталі уповноваженого органу prozorro.gov.ua оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-08-04-002261-a щодо закупівлі послуг з Поточного ремонту покрівлі будівлі в КЗ "Тернівський ліцей №5 Тернівської міської ради Дніпропетровської області"код за ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (далі – процедура закупівлі).
Очікувана вартість 675 764,00 грн з ПДВ грн.
Кінцева дата подання пропозицій – 20.08.2022 року о 14:30 год
Ознайомившись з Тендерною документацією (далі — Документація), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» (далі – ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т») виявило в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію. Замовником встановлені вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників на підставі ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), порушують принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, визначених ст. 5 Закону, а також суперечать нормам Закону.
Наше твердження ґрунтується на наступному:
1. Пунктом 8 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що Учаснику також необхідно надати «Копії дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, і перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і навісних колисок, механічних підіймачів та будівельник підйомників, який є чинним на дату подання пропозиції або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні, зварювальні роботи, зареєстровану згідно чинного законодавства».
Обґрунтування порушення:
Замовник не обґрунтовано вимагає дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні, зварювальні роботи, зареєстровану згідно чинного законодавства.
Згідно п.2.1. Наказу№62 від 27.03.2007 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» визначено:
«роботи верхолазні- роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ».
«роботи на висоті – роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ.
Звертаємо увагу, що Технічним завданням Додаток 4 до тендерної документації Замовником визначені види робіт, які виконуються безпосередньо на покрівлі будівлі, тобто не відповідають терміну «роботи верхолазні» та «роботи на висоті 1,3 м і більше» що в свою чергу не передбачають необхідність отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи верхолазні та роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення в ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти нашу скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника, Відділ освіти Тернівської міської ради, усунути дискримінаційні умови зазначені вище, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та ввести відповідні зміни до закупівлі UA-2022-08-04-002261-a
Директор ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» Л.В.Полухова
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.docx 17.08.2022.docx 17.08.2022 10:46
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.08.2022 00:01