• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Черевики літні повсякденні робочі (високого типу)

Закупівля здійснюється на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 №169 Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами)

Завершена

21 583 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 919.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2022 18:44 - 09.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено

ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ

Номер: beb4440038c843afb2d976c704025234
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-03-009580-a.b2
Назва: ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Українська промислова компанія «Крок»" не погоджується із рішенням уповноваженої особи Управління забезпечення Оперативно – рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій про визначення переможцем закупівлі ТОВ "Прайм матеріал" в рамках оголошення Черевики літні повсякденні робочі (високого типу), ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-03-009580-a, зважаючи на наступне. 1.Відповідно до вимог Замовника щодо порядку дослідження зразка продукції Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді такі документи: - протокол лабораторних випробувань на матеріали відповідно до Додатку А таблиці А1, А2, А4 цих технічних вимог виданий Учаснику, завірений належним чином органом або організацією, що їх видав (видані незалежним органом або організацією, яка проводить випробування (вимірювання), які акредитовані (атестовані) Національним агентством з акредитації України), із зазначеними відомостей про проведення відповідних лабораторних випробувань (вимірювань), об’єкт експертизи, виробника об’єкту експертизи із зазначенням інформації, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття або на взуття в цілому. -копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані Учаснику, завірені належним чином органом, що видав ці висновки. Висновки мають містити інформацію про об’єкт експертизи, виробника об’єкту експертизи із зазначенням інформації, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття або на взуття в цілому. Назва продукції, яка підлягає закупівлі - це Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) згідно з ДК 021:2015 «код 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного», на які поширюються вимоги : Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) для осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2018 № 81 «Про затвердження опису та зразків форменого одягу і відповідних знаків розрізнення осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та норм забезпечення форменим одягом»). Учасником ТОВ «Прайм матеріал» не надано протоколів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) чи на матеріали для їх виготовлення. 2.Під час розгляду документів пропозиції ТОВ «Прайм матеріал», а саме протоколу випробувань №1262-Л від 12.08.2022року, виявлено невідповідність між назвою нормативного документа по методиці перевірки, наданої учасником в протоколі випробувань та тієї, яка вказана Замовником в документації закупівлі. Перевіривши назву чинного нормативного документа по методиках перевірки встановлено те, що Замовник в документації посилається на «ДСТУ EN ISO 20344:2015», який не є діючим. На підставі викладеного вище та з метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, керуючись Законами України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», «Про публічні закупівлі», Указами та Постановами Уряду та з метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; відсутність дискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), захист інтересів держави та прав учасників просимо переглянути результати розгляду пропозиції ТОВ «Прайм матеріал» та прийняти відповідне рішення про дискваліфікацію ТОВ «Прайм матеріали» і відмінити спрощену закупівлю черевиків літніх повсякденних робочих (високого типу) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-03-009580-a).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу № UA-2022-08-03-009580-a.b2 03 серпня 2022 року Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) було розпочато спрощену закупівлю по предмету «Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) згідно з ДК 021:2015 «код 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного»», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-08-03-009580-a. 15 серпня 2022 року відбувся аукціон, за результатами якого було встановлено, що на дану закупівлю подали свої пропозиції наступні учасники: ТОВ "Українська промислова компанія "Крок", ТОВ "ЕЖІМО" та ТОВ "ПРАЙМ МАТЕРІАЛ". 17 серпня 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.08.2022 № 57, згідно з яким було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Українська промислова компанія "Крок». 18 серпня 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2022 № 58, згідно з яким було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ЕЖІМО". 23 серпня 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2022 № 63, згідно з яким було прийнято рішення про визначення ТОВ «ПРАЙМ МАТЕРІАЛ» переможцем даної спрощеної закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 25 серпня 2022 року в електронній системі закупівель Товариством з обмеженою відповідальністю «Українська промислова промислова компанія "Крок» (далі – Скаржник) було оприлюднено вимогу про усунення порушень UA-2022-08-03-009580-a.b2. Ознайомившись із даною вимогою, Замовник вважає за необхідне надати наступні заперечення: 1. Щодо вказівки Скаржника про відсутність у складі пропозиції Переможця протоколів випробування та/або їх невідповідність умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен надати протокол лабораторних випробувань на матеріали відповідно до Додатку А таблиці А1, А2, А4 цих технічних вимог виданий Учаснику, завірений належним чином органом або організацією, що їх видав (видані незалежним органом або організацією, яка проводить випробування (вимірювання), які акредитовані (атестовані) Національним агентством з акредитації України), із зазначеними відомостей про проведення відповідних лабораторних випробувань (вимірювань), об’єкт експертизи, виробника об’єкту експертизи із зазначенням інформації, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття або на взуття в цілому. Тобто учасник може надати протокол випробувань на виріб вцілому або на його комплектуючи матеріали відповідно до Додатку А таблиці А1, А2, А4. Додатком А таблицями А1, А2, А4 технічних вимог предмета закупівель встановлені основні вимоги до фізико-механічних показників матеріалів, що використовуються для виготовлення взуття, а саме: - до натуральної шкіри - спилок для виготовлення деталей верху; - до натуральної шкіра з полімерним покриттям, типу Байкаст; - до підкладкового матеріалу типу «Мембрана». На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції Переможцем було надано: - Протокол випробування від 12.08.2022 р. №1262-Л. Відповідно до відомостей зазначених у протоколі, об’єктом експертизи є “натуральна шкіра – спилок для виготовлення деталей верху”, основні фізико-механічні показники об’єкту експертизи відповідають вимогам наведеним у Таблиці А1 Додатку А технічних вимог предмета закупівель, що дає змогу ідентифікувати зазначений матеріал як той, що відповідає встановленим Замовником технічним вимогам; - Протокол випробувань №2571/22-ВЦ/1 від 10.08.2022. Відповідно до відомостей зазначених у протоколі, об’єктом експертизи є «2571.Підкладочний матеріал типу «Мембрана», основні фізико-механічні показники об’єкту експертизи відповідають вимогам наведеним у Таблиці А4 Додатку А технічних вимог предмета закупівель, що дає змогу ідентифікувати зазначений матеріал як той, що відповідає встановленим Замовником технічним вимогам; - Протокол випробувань №1095-Л від 29.07.2022. Відповідно до відомостей зазначених у протоколі об’єктом експертизи є «натуральна шкіра типу Байкаст, основні фізико-механічні показники об’єкту експертизи відповідають вимогам наведеним у Таблиці А2 Додатку А технічних вимог предмета закупівель, що дає змогу ідентифікувати зазначений матеріал як той, що відповідає встановленим Замовником технічним вимогам. Враховуючи вище викладене Учасником ТОВ «Прайм матеріал» було надано протоколи лабораторних випробувань на матеріали відповідно до Додатку А таблиці А1, А2, А4 технічних вимог предмету закупівель, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття як ті, що відповідає встановленим Замовником технічним вимогам. Тому твердження Скаржника про те, що «Учасником ТОВ «Прайм матеріал» не надано протоколи випробувань на Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) чи на матеріали для їх виготовлення», не відповідає дійсності. Таким чином, підстави для відхилення пропозиції Переможця, зокрема у цій частині, відсутні. Щодо протоколів випробувань, Скаржник також зазначає про наступне: «Під час розгляду документів пропозиції ТОВ «Прайм матеріал», а саме протоколу випробувань №1262-Л від 12.08.2022року, виявлено розбіжність між назвою нормативного документа по методиці перевірки, яка вказана замовником в документації закупівлі та тією, яка надана учасником в протоколі випробувань. Перевіривши назву чинного нормативного документа по методиках перевірки встановлено невідповідність в документації Замовника (документація містить посилання на «ДСТУ EN ISO 20344:2015», який не є діючим)». Пунктом 2 Таблиці А1 Додатку А технічних вимог предмету закупівлі визначено найменування показника “Водотривкість”, значення показника “не менше 180 хв” та методику перевірки цього показника – “ДСТУ EN ISO 20344:2015”. В Протоколі випробувань №1262-Л від 12.08.2022 року, який був наданий Переможцем, зазначено найменування та значення показника, які відповідають вимогам Замовника. Метод перевірки цього показника був проведений відповідно до ДСТУ EN ISO 20344:2016 Засоби індивідуального захисту. Методи випробування взуття. Зазначений ДСТУ відповідно до наказу від 13.12.2016 № 426 Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" був введений в дію з наданням чинності з 01 жовтня 2017 року. Тобто, випробування були проведені по методиці відповідно діючого на території України документу, а показники якості відповідають вимогам виставленим Замовником. Таким чином, зазначена Скаржником невідповідність є такою, що жодним чином не впливає на зміст пропозиції Переможця та якість запропонованого ним товару. 2. Щодо висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до пункту 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані Учаснику, завірені належним чином органом, що видав ці висновки. Висновки мають містити інформацію про об’єкт експертизи, виробника об’єкту експертизи із зазначенням інформації, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття або на взуття в цілому. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції Переможцем було надано Звіт від 04 серпня 2022 року про проведення науково-дослідних робіт для потреб санітарно-епідеміологічної експертизи продукції: Взуття чоловіче і жіноче зі шкіри та штучної шкіри, текстилю та з комбінованим верхом: туфлі, кросівки, черевики, черевики трекінгові напівчеревики трекінгові, чоботи та напівчоботи та Лист від 03 серпня 2022 року №04/59 Державної установи «Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України» наступного змісту: “Лабораторія ТЗ та ПМБ Державної установи Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України прийняла в роботу документи, які були надані ТОВ «ПРАЙМ МАТЕРІАЛ» (65025, України, м. Одеса, вул. 21-й км. Старокиївської дорого, буд. 38, тел.. +380503954315, e-mail: primematerial2018@ukr.net, код ЄДРПОУ 42556437) для проведення санітарно-епідеміологічної експертизи продукції: - Взуття чоловіче і жіноче зі шкіри та штучної шкіри, текстилю та з комбінованим верхом: туфлі, кросівки, черевики, черевики трекінгові напівчеревики трекінгові, чоботи та напівчоботи, що виготовляються згідно ДСТУ EN ISO 20345:2011, IDT; ISO 20345:2011, IDT) «Засоби індивідуального захисту. Взуття безпечне»; ДСТУ EN ISO 20346:2018 (EN ISO 20346:2014, IDT: ISO 20346:2014, IDT) «Засоби індивідуального захисту. Взуття захисне»; ДСТУ EN ISO 20347:2015 (EN ISO 20347:2012, IDT) «Засоби індивідуального захисту. Взуття робоче»; ДСТУ 2062-92 «Взуття для людей літнього віку. Технічні умови»; ДСТУ 2063-92 «Взуття для активного відпочинку. Технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 26167:2009 (ГОСТ 26167-2005, IDT) «Взуття повсякденне. Загальні технічні умови»; ДСТУ 4409:2005 «Взуття профілактичне. Технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 19116:2007 (ГОСТ 19116-2005, IDT) «Взуття модельне. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 1135:2007 (ГОСТ 1135-2005, IDT) «Взуття домашнє і дорожнє. Загальні технічні умови», виробництва ТОВ «ПРАЙМ МАТЕРІАЛ» (65025, України, м. Одеса, вул. 21-й км. Старокиївської дорого, буд. 38, тел.. +380503954315, e-mail: primematerial2018@ukr.net, код ЄДРПОУ 42556437; адреса виробництва: Україна, 17500, м. Прилуки, вул. Земська 76-А), за кодом ДКПП 15.20. За результатом експертизи було підготовлено позитивний проект Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та було направлено в Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Підписання Висновків санітарно-епідеміологічної експертизи в Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів займе до 30 днів після скасування воєнного стану”. З викладеного можна зрозуміти, що санітарно-епідеміологічна експертиза пропонованої продукції була проведена компетентним органом, за результатами якої було отримано позитивний звіт та підготовлено проєкт висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи ситуацію яка склалась у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану на всій території України було прийнято рішення врахувати проєкт висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, зазначений документ Переможець повинен обов’язково надати безпосередньо під час виконання взятих зобов’язань за договором про закупівлю. Про це свідчить і пункт 2.2. проекту договору (Додаток 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі): «Товар, який Постачальник передає Замовнику на умовах цього Договору, має відповідати вимогам до його якості на момент його передачі Замовнику та протягом строку носіння (гарантійного терміну). Постачальник відповідає за належну якість Товару, а також зобов’язаний засвідчити його якість належними підтверджувальними документами, які дійсні на момент поставки Товару, та визначені умовами цього Договору.». Зокрема, Переможцем» у складі пропозиції було надано Гарантійний лист від 04 серпня 2022 року №0108-2, згідно з яким: «ТОВ «Прайм Матеріал» підтверджує наступне: ми погоджуємося з умовами проекту договору та надаємо безумовну згоду на укладення Договору, що викладений у Додатку № 3 до цього Оголошення». Тобто, зазначене свідчить, що Переможець усвідомлює необхідність надання підтверджуючих документів під час виконання взятих зобов’язань за договором про закупівлю. Зважаючи на вище викладене, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Переможця, зокрема у цій частині. Таким чином, після детального аналізу відомостей, що викладені у вимозі UA-2022-08-03-009580-a.b2, у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про визначення ТОВ «ПРАЙМ МАТЕРІАЛ» переможцем спрощеної закупівлі по предмету «Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) згідно з ДК 021:2015 «код 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного»», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-08-03-009580-a.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

скарга на рішення уповноваженої особи про визначення ТОВ "Прайм матеріал" переможцем даної закупівлі

Номер: 1338cbb521624cba93634cb9dc7bda9b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-03-009580-a.a1
Назва: скарга на рішення уповноваженої особи про визначення ТОВ "Прайм матеріал" переможцем даної закупівлі
Вимога:
ТОВ «ЕЖІМО» не погоджується із рішенням уповноваженої особи Управління забезпечення Оперативно – рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Прайм матеріал» зважаючи на наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Згідно п.11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на взуття єдиним критерієм оцінки цінової пропозиції є ціна. Вважаємо, що рішення уповноваженої особи не відповідає принципу публічної закупівлі - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції,без належного обґрунтування прийнятого рішення створено умови для зловживань з боку Замовника, проведення закупівлі в інтересах заздалегідь визначеного учасника. Наше підприємство не може погодитися з рішенням Замовника, вважає його неправомірним та таким, що порушує норми Законодавства при проведенні торгів, внаслідок порушення ТОВ «Прайм матеріал» вимог тендерної документації, а саме: 1.Замовником встановлено порядок дослідження зразка продукції: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: - протокол лабораторних випробувань на матеріали відповідно до Додатку А таблиці А1, А2, А4 цих технічних вимог виданий Учаснику, завірений належним чином органом або організацією, що їх видав (видані незалежним органом або організацією, яка проводить випробування (вимірювання), які акредитовані (атестовані) Національним агентством з акредитації України), із зазначеними відомостей про проведення відповідних лабораторних випробувань (вимірювань), об’єкт експертизи, виробника об’єкту експертизи із зазначенням інформації, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття або на взуття в цілому. -копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані Учаснику, завірені належним чином органом, що видав ці висновки. Висновки мають містити інформацію про об’єкт експертизи, виробника об’єкту експертизи із зазначенням інформації, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття або на взуття в цілому. Назва продукції,яка підлягає закупівлі - це Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) згідно з ДК 021:2015 «код 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного», на які поширюються вимоги : Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) для осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2018 № 81 «Про затвердження опису та зразків форменого одягу і відповідних знаків розрізнення осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та норм забезпечення форменим одягом») Учасником ТОВ «Прайм матеріал» не надано протоколи випробувань на Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) чи на матеріали для їх виготовлення. Замість протоколів з випробуваннями матеріалів Черевиків літніх повсякденних робочих (високого типу) надано протокол випробувань на матеріали на Черевики літні повсякденні робочі (низького типу), а випробування матеріалу типу Байкаст для виготовлення Черевиків літніх повсякденних робочих (високого типу) – не проводилося і протокол на випробування матеріалу типу Байкаст для виготовлення Черевиків літніх повсякденних робочих (високого типу) – не був наданий. (В оголошенні зазначено,що у протоколах випробувань повинно бути : відомості про проведення відповідних лабораторних випробувань (вимірювань), об’єкт експертизи, виробника об’єкту експертизи із зазначенням інформації, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття або на взуття в цілому.) Цього в протоколах не зазначено. Не можна ідентифікувати. Не надано також копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали взуття або на взуття в цілому. Замість висновків надано лист з інституту медицини праці ім.Кундієва,де перелічені стандарти згідно яких наданий буде (колись і чи буде взагалі) висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи,де вказані види взуття, але про те, що Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) теж проходять перевірку для отримання висновку ДСЕЕ та відповідають показникам вимог : Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) для осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2018 № 81 «Про затвердження опису та зразків форменого одягу і відповідних знаків розрізнення осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та норм забезпечення форменим одягом») там немає жодного слова. Ідентифікувати не можна. Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали взуття теж не надано. Під час розгляду документів пропозиції ТОВ «Прайм матеріал», а саме протоколу випробувань №1262-Л від 12.08.2022року, виявлено розбіжність між назвою нормативного документа по методиці перевірки, яка вказана замовником в документації закупівлі та тією, яка надана учасником в протоколі випробувань. Перевіривши назву чинного нормативного документа по методиках перевірки встановлено невідповідність в документації Замовника (документація містить посилання на «ДСТУ EN ISO 20344:2015», який не є діючим). Наше підприємство вважає,що це свідчить про упереджений чи зацікавлений підхід Замовника до вивчення наданої пропозиції ТОВ «Прайм матеріал». Державі наноситься збиток. На підставі викладеного вище та з метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель,керуючись Законами України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», «Про публічні закупівлі»,Указами та Постановами Уряду та з метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; відсутність дискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), захист інтересів держави та прав учасників просимо переглянути результати розгляду пропозиції ТОВ «Прайм матеріал» та прийняти відповідне рішення про дискваліфікацію ТОВ «Прайм матеріали» і відмінити спрощену закупівлю черевиків літніх повсякденних робочих (високого типу) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-03-009580-a). В разі незадоволення нашої скарги,ми залишаємо за собою право звернутися до ДБР та управління по боротьбі з економічними злочинами Національної поліції України. З повагою, Директор ТОВ «ЕЖІМО» РУДЬ А.І.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу № UA-2022-08-03-009580-a.a1 03 серпня 2022 року Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) було розпочато спрощену закупівлю по предмету «Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) згідно з ДК 021:2015 «код 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного»», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-08-03-009580-a. 15 серпня 2022 року відбувся аукціон, за результатами якого було встановлено, що на дану закупівлю подали свої пропозиції наступні учасники: ТОВ "Українська промислова компанія "Крок", ТОВ "ЕЖІМО" та ТОВ "ПРАЙМ МАТЕРІАЛ". 17 серпня 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.08.2022 № 57, згідно з яким було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Українська промислова компанія "Крок». 18 серпня 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2022 № 58, згідно з яким було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ЕЖІМО". 23 серпня 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2022 № 63, згідно з яким було прийнято рішення про визначення ТОВ «ПРАЙМ МАТЕРІАЛ» переможцем даної спрощеної закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 24 серпня 2022 року в електронній системі закупівель Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЖІМО» (далі – Скаржник) було оприлюднено вимогу про усунення порушень UA-2022-08-03-009580-a.a1. Ознайомившись із даною вимогою, Замовник вважає за необхідне надати наступні заперечення: 1. Щодо вказівки Скаржника про відсутність у складі пропозиції Переможця протоколів випробування та/або їх невідповідність умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен надати протокол лабораторних випробувань на матеріали відповідно до Додатку А таблиці А1, А2, А4 цих технічних вимог виданий Учаснику, завірений належним чином органом або організацією, що їх видав (видані незалежним органом або організацією, яка проводить випробування (вимірювання), які акредитовані (атестовані) Національним агентством з акредитації України), із зазначеними відомостей про проведення відповідних лабораторних випробувань (вимірювань), об’єкт експертизи, виробника об’єкту експертизи із зазначенням інформації, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття або на взуття в цілому. Тобто учасник може надати протокол випробувань на виріб вцілому або на його комплектуючи матеріали відповідно до Додатку А таблиці А1, А2, А4. Додатком А таблицями А1, А2, А4 технічних вимог предмета закупівель встановлені основні вимоги до фізико-механічних показників матеріалів, що використовуються для виготовлення взуття, а саме: - до натуральної шкіри - спилок для виготовлення деталей верху; - до натуральної шкіра з полімерним покриттям, типу Байкаст; - до підкладкового матеріалу типу «Мембрана». На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції Переможцем було надано: - Протокол випробування від 12.08.2022 р. №1262-Л. Відповідно до відомостей зазначених у протоколі, об’єктом експертизи є “натуральна шкіра – спилок для виготовлення деталей верху”, основні фізико-механічні показники об’єкту експертизи відповідають вимогам наведеним у Таблиці А1 Додатку А технічних вимог предмета закупівель, що дає змогу ідентифікувати зазначений матеріал як той, що відповідає встановленим Замовником технічним вимогам; - Протокол випробувань №2571/22-ВЦ/1 від 10.08.2022. Відповідно до відомостей зазначених у протоколі, об’єктом експертизи є «2571.Підкладочний матеріал типу «Мембрана», основні фізико-механічні показники об’єкту експертизи відповідають вимогам наведеним у Таблиці А4 Додатку А технічних вимог предмета закупівель, що дає змогу ідентифікувати зазначений матеріал як той, що відповідає встановленим Замовником технічним вимогам; - Протокол випробувань №1095-Л від 29.07.2022. Відповідно до відомостей зазначених у протоколі об’єктом експертизи є «натуральна шкіра типу Байкаст, основні фізико-механічні показники об’єкту експертизи відповідають вимогам наведеним у Таблиці А2 Додатку А технічних вимог предмета закупівель, що дає змогу ідентифікувати зазначений матеріал як той, що відповідає встановленим Замовником технічним вимогам. Враховуючи вище викладене Учасником ТОВ «Прайм матеріал» було надано протоколи лабораторних випробувань на матеріали відповідно до Додатку А таблиці А1, А2, А4 технічних вимог предмету закупівель, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття як ті, що відповідає встановленим Замовником технічним вимогам. Тому твердження Скаржника про те, що «Учасником ТОВ «Прайм матеріал» не надано протоколи випробувань на Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) чи на матеріали для їх виготовлення», не відповідає дійсності. Таким чином, підстави для відхилення пропозиції Переможця, зокрема у цій частині, відсутні. Щодо протоколів випробувань, Скаржник також зазначає про наступне: «Під час розгляду документів пропозиції ТОВ «Прайм матеріал», а саме протоколу випробувань №1262-Л від 12.08.2022року, виявлено розбіжність між назвою нормативного документа по методиці перевірки, яка вказана замовником в документації закупівлі та тією, яка надана учасником в протоколі випробувань. Перевіривши назву чинного нормативного документа по методиках перевірки встановлено невідповідність в документації Замовника (документація містить посилання на «ДСТУ EN ISO 20344:2015», який не є діючим)». Пунктом 2 Таблиці А1 Додатку А технічних вимог предмету закупівлі визначено найменування показника “Водотривкість”, значення показника “не менше 180 хв” та методику перевірки цього показника – “ДСТУ EN ISO 20344:2015”. В Протоколі випробувань №1262-Л від 12.08.2022 року, який був наданий Переможцем, зазначено найменування та значення показника, які відповідають вимогам Замовника. Метод перевірки цього показника був проведений відповідно до ДСТУ EN ISO 20344:2016 Засоби індивідуального захисту. Методи випробування взуття. Зазначений ДСТУ відповідно до наказу від 13.12.2016 № 426 Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" був введений в дію з наданням чинності з 01 жовтня 2017 року. Тобто, випробування були проведені по методиці відповідно діючого на території України документу, а показники якості відповідають вимогам виставленим Замовником. Таким чином, зазначена Скаржником невідповідність є такою, що жодним чином не впливає на зміст пропозиції Переможця та якість запропонованого ним товару. 2. Щодо висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до пункту 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані Учаснику, завірені належним чином органом, що видав ці висновки. Висновки мають містити інформацію про об’єкт експертизи, виробника об’єкту експертизи із зазначенням інформації, що дає змогу ідентифікувати матеріали взуття або на взуття в цілому. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції Переможцем було надано Звіт від 04 серпня 2022 року про проведення науково-дослідних робіт для потреб санітарно-епідеміологічної експертизи продукції: Взуття чоловіче і жіноче зі шкіри та штучної шкіри, текстилю та з комбінованим верхом: туфлі, кросівки, черевики, черевики трекінгові напівчеревики трекінгові, чоботи та напівчоботи та Лист від 03 серпня 2022 року №04/59 Державної установи «Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України» наступного змісту: “Лабораторія ТЗ та ПМБ Державної установи Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України прийняла в роботу документи, які були надані ТОВ «ПРАЙМ МАТЕРІАЛ» (65025, України, м. Одеса, вул. 21-й км. Старокиївської дорого, буд. 38, тел.. +380503954315, e-mail: primematerial2018@ukr.net, код ЄДРПОУ 42556437) для проведення санітарно-епідеміологічної експертизи продукції: - Взуття чоловіче і жіноче зі шкіри та штучної шкіри, текстилю та з комбінованим верхом: туфлі, кросівки, черевики, черевики трекінгові напівчеревики трекінгові, чоботи та напівчоботи, що виготовляються згідно ДСТУ EN ISO 20345:2011, IDT; ISO 20345:2011, IDT) «Засоби індивідуального захисту. Взуття безпечне»; ДСТУ EN ISO 20346:2018 (EN ISO 20346:2014, IDT: ISO 20346:2014, IDT) «Засоби індивідуального захисту. Взуття захисне»; ДСТУ EN ISO 20347:2015 (EN ISO 20347:2012, IDT) «Засоби індивідуального захисту. Взуття робоче»; ДСТУ 2062-92 «Взуття для людей літнього віку. Технічні умови»; ДСТУ 2063-92 «Взуття для активного відпочинку. Технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 26167:2009 (ГОСТ 26167-2005, IDT) «Взуття повсякденне. Загальні технічні умови»; ДСТУ 4409:2005 «Взуття профілактичне. Технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 19116:2007 (ГОСТ 19116-2005, IDT) «Взуття модельне. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 1135:2007 (ГОСТ 1135-2005, IDT) «Взуття домашнє і дорожнє. Загальні технічні умови», виробництва ТОВ «ПРАЙМ МАТЕРІАЛ» (65025, України, м. Одеса, вул. 21-й км. Старокиївської дорого, буд. 38, тел.. +380503954315, e-mail: primematerial2018@ukr.net, код ЄДРПОУ 42556437; адреса виробництва: Україна, 17500, м. Прилуки, вул. Земська 76-А), за кодом ДКПП 15.20. За результатом експертизи було підготовлено позитивний проект Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та було направлено в Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Підписання Висновків санітарно-епідеміологічної експертизи в Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів займе до 30 днів після скасування воєнного стану”. З викладеного можна зрозуміти, що санітарно-епідеміологічна експертиза пропонованої продукції була проведена компетентним органом, за результатами якої було отримано позитивний звіт та підготовлено проєкт висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи ситуацію яка склалась у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану на всій території України було прийнято рішення врахувати проєкт висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, зазначений документ Переможець повинен обов’язково надати безпосередньо під час виконання взятих зобов’язань за договором про закупівлю. Про це свідчить і пункт 2.2. проекту договору (Додаток 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі): «Товар, який Постачальник передає Замовнику на умовах цього Договору, має відповідати вимогам до його якості на момент його передачі Замовнику та протягом строку носіння (гарантійного терміну). Постачальник відповідає за належну якість Товару, а також зобов’язаний засвідчити його якість належними підтверджувальними документами, які дійсні на момент поставки Товару, та визначені умовами цього Договору.». Зокрема, Переможцем» у складі пропозиції було надано Гарантійний лист від 04 серпня 2022 року №0108-2, згідно з яким: «ТОВ «Прайм Матеріал» підтверджує наступне: ми погоджуємося з умовами проекту договору та надаємо безумовну згоду на укладення Договору, що викладений у Додатку № 3 до цього Оголошення». Тобто, зазначене свідчить, що Переможець усвідомлює необхідність надання підтверджуючих документів під час виконання взятих зобов’язань за договором про закупівлю. Зважаючи на вище викладене, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Переможця, зокрема у цій частині. Таким чином, після детального аналізу відомостей, що викладені у вимозі UA-2022-08-03-009580-a.a1, у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про визначення ТОВ «ПРАЙМ МАТЕРІАЛ» переможцем спрощеної закупівлі по предмету «Черевики літні повсякденні робочі (високого типу) згідно з ДК 021:2015 «код 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного»», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-08-03-009580-a.
Статус вимоги: Відхилено