• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Система кохлеарної імплантації призначена для компенсації глухоти)

Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами).

Завершена

40 472 096.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 202 360.48 UAH
Період оскарження: 03.08.2022 18:36 - 09.08.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: da2c50fd35984325adc8f9d5c5475771
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-03-009559-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" (далі - Замовник) оприлюднено оголошення про проведення процедури спрощеної закупівлі на веб-порталі електронної системи публічних закупівель ProZorro, ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-03-009559-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Система кохлеарної імплантації призначена для компенсації глухоти). Проаналізувавши вимоги документації тендерних торгів нами було з’ясовано, що Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які сприяють обмеженню кола учасників торгів, що в свою чергу унеможливлює максимальну економію та ефективність під час проведення закупівлі та порушує основні принципи здійснення державних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». В опублікованих за вказаними торгами умовах оплати договору (порядку здійснення розрахунків) зазначено, що оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. При цьому, в “Проекті договору Кохлеарних імплантів 2022 2301400 (Система кохлеарної..).docx”, наданому в додаток 4 до Тендерної документації зазначаються наступні умови оплати. «3.4. Якщо інше не передбачено цим Договором, за загальним правилом, оплата за партію поставленої Продукції за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. цього Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. Датою оплати є дата списання грошових коштів з рахунку ЗАМОВНИКА, відкритого в органі Казначейства. 3.5. ЗАМОВНИК має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій, у разі відсутності або затримки бюджетного фінансування, до отримання такого фінансування. У разі відсутності або затримки бюджетного фінансування понад строк, передбачений у п. 3.4. для оплати продукції, ЗАМОВНИК протягом 2 (двох) робочих днів з моменту, коли це стало відомо, повідомляє ПОСТАЧАЛЬНИКА про таку затримку. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки ЗАМОВНИК проводить оплату за партію поставленої продукції протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів.” Вищевказаний пункт 3.5 проекту договору фактично встановлює відсутність зобов’язання ЗАМОВНИКА щодо конкретного строку (терміну) оплати поставленого товару Постачальника. У відповідності до частини другої статті 180 Господарського кодексу України, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При цьому, строк оплати товару є істотною умовою вказаного виду договору, та не може бути сформульований в договорі за принципом “оплату буде здійснено, коли з’являться гроші”. Крім цього, предмет закупівлі імпортується до України та закуповується ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за іноземну валюту. Можливі затримки бюджетного фінансування можуть стати причиною порушення строків оплати ЗАМОВНИКОМ поставленого товару, що, в свою чергу, може призвести до значних матеріальних збитків ПОСТАЧАЛЬНИКА, особливо приймаючи до уваги можливі значні коливання курсу гривні по відношенню до іноземних валют. Відповідно до цього, задля досягнення принципу справедливості та рівності учасників договірних відносин, керуючись вимогами статі 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, шляхом приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства, а саме: 1.1. Виключити пункт 3.5 в “Проекті договору Кохлеарних імплантів 2022 2301400 (Система кохлеарної..).docx”, наданому в додаток 4 до Тендерної документації. 1.2. Додати в “Проекті договору Кохлеарних імплантів 2022 2301400 (Система кохлеарної..).docx”, наданому в додаток 4 до Тендерної документації, положення, яким би передбачалось, що у разі збільшення офіційного курсу гривні до долару США/Євро на момент здійснення ЗАМОВНИКОМ оплати Товару за Договором, у порівнянні з офіційним курсом гривні до долару США/Євро на день підписання Договору, суми платежу автоматично коригуються і сплачуються ЗАМОВНИКОМ в гривнях в еквіваленті офіційного курсу гривні до долару США/Євро на момент оплати.
Пов'язані документи: Учасник