• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) приміщення Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Пристоличної сільської ради по вул. Гагаріна, 11-а в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2022 16:46 - 09.08.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо неправомірного відхилення пропозиції по закупівлям оголошеним Замовником та порушенням принципів закупівлі, а саме:недискримінації та рівного ставлення до учасників

Номер: f475bf0f917b4d0ebd4daebb5c06ca46
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-03-008878-a.a1
Назва: щодо неправомірного відхилення пропозиції по закупівлям оголошеним Замовником та порушенням принципів закупівлі, а саме:недискримінації та рівного ставлення до учасників
Вимога:
Шановний замовник! Поясніть по закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-02-001435-a Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) приміщення Опорного навчального закладу «Щасливський навчально-виховний комплекс «ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Пристоличної сільської ради» по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області. Будь ласка поясніть чому Ви порушуєте вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та принципи здійснення публічних закупівель, а саме: порушуючи головний принцип «недискримінації учасників та рівне ставлення до них»? Одного учасника Ви дискваліфіковуєте, самостійно визначає про те, що надана недостовірна інформація, хоча це лише Ваше припущення, а іншого учасника - визначаєте переможцем закупівлі, хоча при цьому цінова пропозиція подана його з порушенням вимог встановлених в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: В оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі в додатку №1 до Оголошення затверджена "форма Цінової пропозиції", від якої учасник як зазначено в лівому кутку форми зазначено, «учасник не має право відступати», при цьому переможцем закупівлі надана цінова пропозиція оформлена не за встановленою формою, оскільки не містить інформації після пункту 7 наступної інформації "(вказати повне найменування та код ЄДРПОУ для юридичних осіб або ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців»). Також є і інші підстави для відхилення: - не надано гарантійного листа від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. Прохання до Замовника врахувати невідповідності по визначеному переможцю закупівлі та скасувати рішення про його визначення. ; - наявні інші підстави для відхилення. Змушені звернутись до відповідних органів, щодо порушення Замовником принципу "нерівного ставлення до учасників та дискримінації". Звернення до Держаудитслужби Номер звернення: UA-R-2022-08-22-000001 • 0738c3179cb94a05b4cc71bae1fa4133 Автор звернення: Кисіль А.А. Дата створення звернення: 22 серпня 2022 • 17:55 • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі Шановний замовник! Будь ласка поясніть чому Ви порушуєте вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та принципи здійснення публічних закупівель, а саме: порушуючи головний принцип «недискримінації учасників та рівне ставлення до них»? Одного учасника Ви дискваліфіковуєте, самостійно визначає про те, що надана недостовірна інформація, хоча це лише Ваше припущення, а іншого учасника - визначаєте переможцем закупівлі, хоча при цьому цінова пропозиція подана його з порушенням вимог встановлених в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: В оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі в додатку №1 до Оголошення затверджена "форма Цінової пропозиції", від якої учасник як зазначено в лівому кутку форми зазначено, «учасник не має право відступати», при цьому переможцем закупівлі надана цінова пропозиція оформлена не за встановленою формою, оскільки не містить інформації після пункту 7 наступної інформації "(вказати повне найменування та код ЄДРПОУ для юридичних осіб або ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців»). Також є і інші підстави для відхилення: - не надано гарантійного листа від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. Прохання до Замовника врахувати невідповідності по визначеному переможцю закупівлі та скасувати рішення про його визначення. ; - наявні інші підстави для відхилення. Змушені звернутись до відповідних органів, щодо порушення Замовником принципу "нерівного ставлення до учасників та дискримінації". Документи, подані автором Відповідь Держаудитслужби: Очікується Текст відповіді: Очікується відповідь Дата відповіді: Очікується Слід також зазначити, що за вимогами оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі встановлені вимоги були надання одного аналогічного договору та відповідно до одного відгуку. Ви нехтуєте аналогічним договором та відгуком, який повністю підтверджує виконання робіт що є предметом закупівлі: Договір №01/09-018 від 01.08.2019 року будівельні роботи на об’єкті «Амбулаторія первинної медичної допомоги с. Фурси, Білоцерківського району Київської області», / Амбулаторія первинної медичної допомоги с. Фурси, Білоцерківського району Київської області та пишите рішення про відхилення по іншиму аналогічному договору. Така позиція обумовлено, що необхідно вибрати переможця, в якому Ви особисто зацікавлені, навіть, якщо в ціновій пропозиції допущені також помилки при оформленні, про які ми звернулись через систему Прозоро до Державної аудиторської служби України. Рекомендуємо розірвати договір та скасувати закупівлю: Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) приміщення Опорного навчального закладу «Щасливський навчально-виховний комплекс «ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Пристоличної сільської ради» по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області та закупівлю: Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) приміщення Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Пристоличної сільської ради по вул. Гагаріна, 11-а в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області. Просимо у відповідності до ч.14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надати аргументовані пояснення по нашому відхиленню по двом процедурам та визначенням переможцем покищо в одній закупівлі- ТОВ "ПРАЙМДОРБУД", по якій звернулись до ДАСУ .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради (далі - Замовник) розглянув вимогу ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» (далі - Скаржник), яка подана 22.08.2022, 18:11. ID: UA-2022-08-03-008878-a.a1, та вважає, що вимога не підлягає задоволенню з нижченаведених підстав. 1. Враховуючи те, що предметом закупівлі є – «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) приміщення Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Пристоличної сільської ради по вул. Гагаріна, 11-а в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області» (номер оголошення UA-2022-08-03-008878-a), а Скаржник вимагає пояснення за предметом іншої закупівлі, а саме «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) приміщення Опорного навчального закладу «Щасливський навчально-виховний комплекс «ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Пристоличної сільської ради» по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» (номер оголошення UA-2022-08-02-001435-a), статус якої завершено. Отже, Замовник залишає за собою право не розглядати звернення Скаржника, який звернувся до Замовника, щодо іншої закупівлі, статус якої завершено. 2. Враховуючи те, що дана закупівля, а саме «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) приміщення Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Пристоличної сільської ради по вул. Гагаріна, 11-а в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області» (номер оголошення UA-2022-08-03-008878-a) Замовником досі розглядається та статус якої ще на розгляді учасників. Таким чином Замовником не прийнято остаточного рішення щодо даної закупівлі та обрання переможця чи відміни закупівлі. Отже, зазначенні вимоги є безпідставними. Також, додатково розглянувши пропозицію Скаржника, а саме щодо факту підроблення документів, виявлено, що даного Учасника ТОВ «БУД ПРО ЛАЙН» вже було дискваліфікованого по причині недостовірності наданої інформації. Посилання: https://www.dzo.com.ua/tenders/10765045. Що стосується аналогічного договору на закупівлю № 01/09-018 будівельного підряду по об’єкту «Амбулаторія первинної медичної допомоги с. Фурси, Білоцерківського району, Київської області по вул. Першотравнева, 1-А с. Фурси, Білоцерківського району Київської області» від 01.08.2019 року. Замовник даного об’єкту який є «ПП «Ялик», а підрядник ТОВ «БУД ПРО ЛАЙН», також виникає питання! Посилання об’єкту аналогічного договору: https://www.dzo.com.ua/tenders/3802053. За посилання чітко вказано, що замовником об’єкту є Фурсівська сільська рада (договір № 101 від 20.06.2019 року), а підрядник ПП «Ялик». Учасник ПП «Ялик» у своїх тендерній пропозиції надає інформацію про субпідрядників, а саме ТОВ «АЛЬТІС-ДИЗАЙН» та ТОВ «ВОД-ТЕПЛОКОМ». Таким, чином було прийнято рішення відхилити ТОВ «БУД ПРО ЛАЙН».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.08.2022 19:10