-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та територій) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90911200-8 Послуги з прибирання будівель)
Місцезнаходження замовника. 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кавказька, 9а. Категорія замовника. Передбачена п.2 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи соціального страхування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, що готуються замовниками, викладаються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Торги відмінено
1 117 466.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 588.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 588.00 UAH
Період оскарження:
03.08.2022 16:29 - 15.08.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо порушень замовником законодавства при прийнятті рішення щодо визначення переможця закупівлі
Номер:
bec648d4c95148669e9702693f9f1d7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-03-008582-a.c3
Назва:
Щодо порушень замовником законодавства при прийнятті рішення щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
І. Підстави подання скарги.
Фізична особа – підприємець Дубіна С.В. прийняв участь у електронному аукціоні на закупівлю UA-2022-08-03-008582-a (Послуги з прибирання), що проводилась Рівненським обласним центром зайнятості (надалі – Замовник), який проходив 22.08.2022 р. та за результатами аукціону був другим у черзі розгляду тендерних пропозицій учасників.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ" (код ЄДРПОУ 38095235) (далі - "ПОГЕОАБ") встановлено, що тендерна пропозиції цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника та повинна була відхилена Замовником на етапі оцінки тендерних пропозицій учасників згідно з абз. 3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Цього Замовником не було зроблено.
Відповідно до абз. 3 ч. 8 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 25.08.2022 р., тобто кінцевим строком поданням скарги є 05.09.2022 р. 00:00
II. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб'єкта оскарження.
Згідно з п. 4. ч. 5 ст. 18 Закону скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами:
- правом на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 Закону);
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття "охоронюваний законом інтерес", що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Основним видом діяльності фізичної особи – підприємця Дубіни С.В. є інша діяльність із прибирання будинків і промислових об’єктів. Ми надаємо ці послуги, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель "ProZorro”. Наша участь у публічних закупівлях носить систематичний характер.
Наш інтерес в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від реалізації послуг. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатися законним інтересом у контексті ч. 5 ст. 18 Закону.
Замовник на етапі оцінки тендерних пропозицій не відхилив тендерну пропозицію "ПОГЕОАБ" як таку, що не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника.
Дії Замовника на етапі оцінки тендерних пропозицій учасників порушують норму частини 1 ст. 31 Закону та ст. 5 Закону, якою передбачена недискримінація учасників, а також порушують наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
ІІІ. Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог суб'єкта оскарження.
1. П.п. 1.1. п.1. Додатку № 4 до Тендерної Документації встановлено, що для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічних договорів із зазначенням назви, коду за ЄДРПОУ, адреси замовника, номеру та дати укладення договору, предмету договору, суми договору, П.І.Б., номеру телефону контактної особи цього замовника.
В складі тендерної пропозиції "ПОГЕОАБ" було надано довідку від 17.08.2022 № 1770 «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (далі – Довідка № 1770). На мою думку, надана довідка складена із порушеннями і не відповідає деяким іншим документам, які надані "ПОГЕОАБ" у складі тендерної пропозиції, а саме:
- сума договору від 08.01.2020 № 08/01-П, укладеного між Кіровоградським міським центром зайнятості та "ПОГЕОАБ" (далі – Договір № 08/01-П) – 232 616,88 грн. без ПДВ, сума зазначена у Довідці № 1770 – 232 616, 66 грн.;
- предмет договору № 08/01-П визначений «Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території», у довідці № 1770 предмет цього договору «Виконання послуг з прибирання офісних приміщень та територій» ;
- у договорі від 04.01.2021 № 5, укладеним між Головним управлінням Пенсійного фонду України у Кіровоградській області та "ПОГЕОАБ (далі – Договір № 5), предмет договору визначений «Послуги з прибирання», у Довідці № 1770 предмет цього договору «Послуги за державні кошти»;
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагав надати сканований оригінал або належним чином завірену копію договору, який вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації з оригіналом (оригіналами) або належним чином завіреною копією (копіями) документу (документів) передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акти виконаних робіт, акти наданих послуг, тощо) та позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору вказаного у довідці відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації, що має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі). У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Аналогічний договір повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Якщо в договорі є посилання на додатки до нього або інші невід’ємні його частини, а учасником додатки або інші невід’ємні його частини надано не було, це означає, що учасник не виконав вимогу замовника про надання оригіналу або копії аналогічного договору.
У складі тендерної пропозиції "ПОГЕОАБ" було надано скановані копії Договору № 08/01-П та Договору № 5, які не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника, а саме:
- відповідно до п. 10.8. розділу 10 Договору № 08/01-П, «До цього договору додається Додатки №1 та № 2», при цьому такі додатки не надані;
- згідно з п. 3.1 розділу 3 Договору № 5 ціна договору становить 1 520 196,00 грн. без ПДВ, при тому відповідно до витягу з реєстру платників податку на додану вартість, наданим "ПОГЕОАБ" у складі тендерної пропозиції, з 17.08.2021 "ПОГЕОАБ" є платником ПДВ. Жодних додаткових угод до договору № 5 надано не було, що не може відповідати дійсності;
Крім того, загальна сума актів здачі – прийняття надання послуг, що надані на підтвердження виконання Договору № 5 складає – 1 012 621,00 грн., при тому ціна цього договору, з урахування додаткової угоди № 2, визначена 1 509 648,00 грн. Виконання Договору № 5 не підтверджено повністю;
Також, лист відгук від 15.08.2022 № 06-34/73/1 від Кіровоградського міського центру зайнятості, наданий "ПОГЕОАБ" у складі тендерної пропозиції, не містить інформації щодо печатки, суми заключеного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Крім вищезазначеного, в листу відгуку від 15.08.2022 № 321, що отримано "ПОГЕОАБ" від Головного управлінням Пенсійного фонду України у Кіровоградській області, спостерігається невідповідність дати у шапці документу (15.08.2022) та штрих-коді в нижній частині документа 24.12.2021, до того ж у листі не зазначено суми заключеного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
2. Відповідно до п.п. 1.1. п.1 розділу ІІІ тендерної документації замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», замовником у цій тендерній документації вимагається лист-згода в довільній формі з істотними умовами договору та підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою* проєкт договору про закупівлю (Додаток № 7 до тендерної документації)
В листі від 17.08.2022 № 1788, наданому "ПОГЕОАБ" у складі тендерної пропозиції, учасник надає згоду з умовами викладеними в проекті договору за ДК 021:2015 «90911200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень», при тому що згідно з проектом договору, наведеним у Додатку 7 до Тендерної Документації Замовника, зазначений ДК 021:2015 «90911200-8 - Послуги з прибирання будівель». Тобто, фактично не має згоди з умовами проєкту Договору.
3. Згідно з додатком 4 до Тендерної Документації, замовником вимагається довідка щодо використання або невикористання печатки в своїй діяльності. Така довідка відсутня у складі тендерної пропозиції "ПОГЕОАБ".
Щодо усунень порушень законодавства при визначенні переможця закупівлі нами була надіслана Вимога Замовнику через електронну систему закупівель та яка була зареєстрована за номером вимоги UA-2022-08-03-008582-a.c2. Дану Вимогу Замовник проігнорував, відповідь в установлені Законом терміни не надав. У зв’язку з цим ми подаємо скаргу до органу оскарження процедур закупівлі.
IV. Вимоги суб'єкта оскарження.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 5, 16, 18, 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Призупинити відкриті торги, що проводяться РІВНЕНСЬКИМ ОБЛАСНИМ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ (номер оголошення UA-2022-08-03-008582-a), на строк до винесення рішення за скаргою.
2. Встановити факт порушення РІВНЕНСЬКИМ ОБЛАСНИМ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ процедури закупівлі (номер оголошення UA-2022-08-03-008582-a).
3. Зобов’язати РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі за предметом, ДК 021-2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та територій) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90911200-8 Послуги з прибирання будівель) та відповідно до абз. 3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію "ПОГЕОАБ", як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 02.09.2022 08:56
- Рішення від 06.09.2022 № 5669.pdf 06.09.2022 13:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2022 № 5845.pdf 15.09.2022 16:10
- Рішення від 15.09.2022 № 5845.pdf 19.09.2022 15:07
- Відповідь на скаргу 09.09.2022 13:35
- Відповідь на скаргу 09.09.2022 13:35
- Протокол скасування рішення 21.09.2022 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2022 09:04
Дата розгляду скарги:
15.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.09.2022 13:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.09.2022 15:08
Дата виконання рішення Замовником:
21.09.2022 16:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рівненський обласний центр зайнятості зобов'язується скасувати рішення про визначення Підприємства об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) «Експлуатація та обслуговування адміністративних будівель» переможцем процедури закупівлі - «ДК 021-2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та територій) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90911200-8 Послуги з прибирання будівель)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021-2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-03-008582-a)
Вимога
Без відповіді
Неправомірне визначення переможця
Номер:
7e2b0a962cd2489089ca6d6300148f67
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-03-008582-a.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
03.08.2022 Рівненським обласним центром зайнятості (код ЄДРПОУ 05430879) (далі - Замовник) було оголошено закупівлю за кодом ДК 021-2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та територій) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90911200-8 Послуги з прибирання будівель) (Ідентифікатор закупівлі у електронній системі - UA-2022-08-03-008582-a). За результатами аукціону, який відбувся 22.08.2022, найбільш економічно вигідна пропозиція є пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ПРОФСПІЛКИ) "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ" (код ЄДРПОУ 38095235) (далі - "ПОГЕОАБ").
25.08.2022 в електронній системі закупівель Замовником було опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.08.2022 № 406, в якому "ПОГЕОАБ" визнано переможцем закупівлі UA-2022-08-03-008582-a та ухвалено рішення про намір укласти договір з переможцем закупівлі. Вивчивши тендерну документація переможця ФОП Дубіна Сергій Вікторович не погоджується з даним рішенням, оскільки пропозиція "ПОГЕОАБ" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
1. П.п. 1.1. п.1. Додатку № 4 до Тендерної Документації встановлено, що для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічних договорів із зазначенням назви, коду за ЄДРПОУ, адреси замовника, номеру та дати укладення договору, предмету договору, суми договору, П.І.Б., номеру телефону контактної особи цього замовника.
В складі тендерної пропозиції "ПОГЕОАБ" було надано довідку від 17.08.2022 № 1770 «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (далі – Довідка № 1770). На мою думку, надана довідка складена із порушеннями і не відповідає деяким іншим документам, які надані "ПОГЕОАБ" у складі тендерної пропозиції , а саме:
- сума договору від 08.01.2020 № 08/01-П, укладеного між Кіровоградським міським центром зайнятості та "ПОГЕОАБ" (далі – Договір № 08/01-П) – 232 616,88 грн. без ПДВ, сума зазначена у Довідці № 1770 – 232 616, 66 грн.;
- предмет договору № 08/01-П визначений «Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території»,
у довідці № 1770 предмет цього договору «Виконання послуг з прибирання офісних приміщень та територій» ;
- у договорі від 04.01.2021 № 5, укладеним між Головним управлінням Пенсійного фонду України у Кіровоградській області та "ПОГЕОАБ (далі – Договір № 5), предмет договору визначений «Послуги з прибирання», у Довідці № 1770 предмет цього договору «Послуги за державні кошти»;
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагав надати сканований оригінал або належним чином завірену копію договору, який вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації з оригіналом (оригіналами) або належним чином завіреною копією (копіями) документу (документів) передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акти виконаних робіт, акти наданих послуг, тощо) та позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору вказаного у довідці відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації, що має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку (не раніше дати оголошення даної закупівлі). У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Аналогічний договір повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Якщо в договорі є посилання на додатки до нього або інші невід’ємні його частини, а учасником додатки або інші невід’ємні його частини надано не було, це означає, що учасник не виконав вимогу замовника про надання оригіналу або копії аналогічного договору.
У складі тендерної пропозиції "ПОГЕОАБ" було надано скановані копії Договору № 08/01-П та Договору № 5, які не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника, а саме:
- відповідно до п. 10.8. розділу 10 Договору № 08/01-П, «До цього договору додається Додатки №1 та № 2», при цьому такі додатки не надані;
- згідно з п. 3.1 розділу 3 Договору № 5 ціна договору становить 1 520 196,00 грн. без ПДВ, при тому відповідно до витягу з реєстру платників податку на додану вартість, наданим "ПОГЕОАБ" у складі тендерної пропозиції, з 17.08.2021 "ПОГЕОАБ" є платником ПДВ. Жодних додаткових угод до договору № 5 надано не було, що не може відповідати дійсності;
Крім того, загальна сума актів здачі – прийняття надання послуг, що надані на підтвердження виконання Договору № 5 складає – 1 012 621,00 грн., при тому ціна цього договору, з урахування додаткової угоди № 2, визначена 1 509 648,00 грн. Виконання Договору № 5 не підтверджено повністю;
Також, лист відгук від 15.08.2022 № 06-34/73/1 від Кіровоградгоського міського центру зайнятості, наданий "ПОГЕОАБ" у складі тендерної пропозиції, не містить інформації щодо печатки, суми заключеного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Крім вищезазначеного, в листу відгуку від 15.08.2021 № 321, що отримано "ПОГЕОАБ" від Головного управлінням Пенсійного фонду України у Кіровоградській області, спостерігається невідповідність дати у шапці документу (15.08.2021) та штрих-коді в нижній частині документа 24.12.2021, до того ж у листі не зазначено суми заключеного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
2. Відповідно до п.п. 1.1. п.1 розділу ІІІ тендерної документації замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», замовником у цій тендерній документації вимагається лист-згода в довільній формі з істотними умовами договору та підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою* проєкт договору про закупівлю (Додаток № 7 до тендерної документації)
В листі від 17.08.2022 № 1788, наданому "ПОГЕОАБ" у складі тендерної пропозиції, учасник надає згоду з умовами викладеними в проекті договору за ДК 021:2015 «90911200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень», при тому що згідно з проектом договору, наведеним у Додатку 7 до Тендерної Документації Замовника, зазначений ДК 021:2015 «90911200-8 - Послуги з прибирання будівель». Тобто, фактично не має згоди з умовами проекту Договору.
3. Згідно з додатком 4 до Тендерної Документації, замовником вимагається довідка щодо використання або невикористання печатки в своїй діяльності. Така довідка відсутня у складі тендерної пропозиції "ПОГЕОАБ".
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника відмінити рішення щодо визначення "ПОГЕОАБ" переможцем даної процедури, та відповідно до абз. 3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію "ПОГЕОАБ", як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до уповноваженого органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2022 19:31
Вимога
Без відповіді
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника
Номер:
8373bd18d1c745abaa95d81b6d03731a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-03-008582-a.c1
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Товариство з обмеженою відповідальністю «ЩИТ-ЗАХИСТ» (далі – Учасник) згідно пункту 4 Статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертається через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ" (далі – Переможець) процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією Учасника, а саме:
1. В Додатку №4 до Тендерної документації Замовником зазначено: «Вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Учасники повинні надати довідку щодо використання або невикористання печатки в своїй діяльності.»
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутня довідка щодо використання або невикористання печатки в своїй діяльності.
У складі тендерної пропозиції Учасника довідка щодо використання або невикористання печатки в своїй діяльності присутня.
В такому випадку просимо Замовника надати інформацію щодо переваг тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі порівняно з тендерною пропозицією Учасника, а також відповідності тендерної пропозиції Переможця умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та діючому Законодавству України.
З огляду на пункт 1 Статті 31 Закону тендерна пропозиція Переможця безумовно повинна бути відхилена як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2022 11:50