-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7"
Завершена
187 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 875.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 875.00 UAH
Період оскарження:
03.08.2022 15:22 - 09.08.2022 10:00
Вимога
Відхилено
порушення норм чинного законодавства
Номер:
f42ef3dc0d9e408299e54d2e2944d147
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-03-007174-a.b2
Назва:
порушення норм чинного законодавства
Вимога:
Згідно п.7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги : Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7" - в разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Замовник відхиляє пропозицію відповідно до ч. 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Так звані "додаткові листи" не оприлюднені в пропозиції Учасника, що є порушенням вимог, які встановлені самим Замовником. Навіщо тоді встановлювати вимоги до учасників, якщо Замовник визначає переможцем учасника, який не відповідає цим вимогам і тим самим дії замовника обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Чому одному з Учасників ви надали право на підтвердження невідповідності документів до вимог, які встановлені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а другого учасники вирішили дискваліфікувати одразу? Рішення уповноваженої особи винесено з порушенням принципу рівного ставлення до учасників, об`єктивного та неупередженого визначення переможця.
Хто Вам надає право вважати зауваження несуттєвими, якщо вони не відповідають чинному законодавству України, хоча дані вимоги сформовані саме замовником, а не іншими уповноваженими особами?
Відповідно до п.4 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Ч. 4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» наголошує про те, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно ч. 1 ст. 44 «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Згідно ст. 164-14 КУпАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пропонуємо Замовнику переглянути судові справи з аналогічними випадками, зрозуміти важливість даної процедури закупівлі та дізнатися яка можлива відповідальність за порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2022 16:01
Вирішення:
Період оскарження завершився
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця спрощеної закупівлі
Номер:
8cf0d20a13284f9ba1838ee7eb595db4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-03-007174-a.b1
Назва:
Вимога щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.08.2022 року переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги- визначено учасника Товариство з Обмеженою Відповідальністю «Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя» (код ЄДРПОУ: 38005136) закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7", ідентифікатор prozorro: UA-2022-08-03-007174-a – цінова пропозиція - 135000 грн з ПДВ, але яким чином можливо було винести таке рішення, якщо наявні прямі порушення зі сторони учасника, а саме:
1. згідно вимог до учасника та переліку документів для участі у спрощеній процедурі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт учасник закупівлі повинен надати в складі своєї пропозиції копії аналогічних договорів протягом 2020 та/або 2021 років - Товариством з Обмеженою Відповідальністю «Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя» надано договір № 1471/8 від 12 серпня 2019 року і в цьому договорі зазначено в п.3.1. термін виконання робіт – 120 робочих днів з дати укладення договору (в календарному плані робіт зазначено не пізніше 31.12.2019), а в довідці учасника зазначено, що роботи виконувалися до 07.05.2020 року. Акти надання послуг по цьому договору підписані теж у 2019 році. Якщо дані роботи продовжені до 2020 року, то де відповідні доказові документи? Наданий договір підписаний у 2019 році, отже він не відповідає зазначеним вимогам предмету закупівлі.
2. згідно вимог до учасника та переліку документів для участі у спрощеній процедурі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт учасник закупівлі повинен надати в складі своєї пропозиції довідку складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2020 та/або 2021 років, де зазначено повне найменування замовника згідно таких договорів – учасник у довідці надав скорочене найменування, хоча Замовником були виставлені інші вимоги.
3. згідно п. 3 Оголошення, кошторисну документацію виконати згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» (що є порушення чинного законодавства України, адже дане ДСТУ втратило чинність згідно Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») учасником наданий кошторис № 3, розроблений відповідно з КНУ Настанова з визначення вартості ПВР, затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №2021.
4. згідно вимог до учасника та переліку документів для участі у спрощеній процедурі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт учасник закупівлі повинен надати в складі своєї пропозиції довідку складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2020 та/або 2021 років. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виготовлення проектно-кошторисної документації аналогічно до предмету закупівлі. – яким чином договір № 98Г/09-21 від 28.09.2021 року де предмет договору зазначений, як «…виконання робіт з проведення капітального ремонту приміщення будівлі…» вважається аналогічним до виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7". Крім того, за вищесказаним договором роботи (розробка кошторисної частини) здійснюються за дефектним актом, а Замовником оголошена закупівля на розробку повного комплекту проектно-кошторисної документації.
5. згідно вимог до учасника та переліку документів для участі у спрощеній процедурі у разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів – учасником наданий лист про ненадання ліцензії посилаючись на ст.7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», але даний нормативний документ втратив чинність ще 28.06.2015. Як можна визнати даний лист правомірним, якщо інформація не відповідає діючому законодавству?
6. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель); документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання)». Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з яких складається тендерна пропозиція. Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат pdf, jpeg. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією – цивільно-правовий угода № 1-2022 надана Учасником з порушенням норм чинного Законодавства – угода містить підписи, які використані за допомогою зображення, тому вона втрачає будь-які юридичну силу (немає жодних переконань в тому, що ця угода підписана між сторонами на законних підставах).
На дані виявлені порушення Замовник не звернув ніякої уваги, тому просимо переглянути рішення уповноваженої особи від 30.08.2022 року щодо визначення переможця спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7", ідентифікатор prozorro: UA-2022-08-03-007174-a.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2022 10:05
Вирішення:
1. В процесі виконання проектних робіт з боку Замовника не були надані в повному обсязі вихідні дані, які плинули на перенесення повного закінчення робіт на 2020 рік, а саме проходження експертизи проекту. Див. лист Замовника №077/226-2479 від 09.06.2020р.(додається).
2. Найменування ГУ ДСНС України в м. Києві - являється офіційною назвою установи, яка широко використовується в усіх сферах діяльності, про що свідчить регулярне ділове листування та вживання даної назви державними установами. Отже може бути прийнятим Замовником в складі тендерної пропозиції.
3. Зауваження не суттєве і ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції.
4. Згідно п.1-2 додатку 1 (Графік етапів виконання робіт) до Договору №98Г/09-21 від 28.09.2021, в складі робіт є виконання робочого проекту капітального ремонту приміщень та Отримання Позитивного висновку експертизи щодо виконаної проектно – кошторисної документації. Відповідно до цього даний договір являється аналогічним договором закупівлі.
5. Зауваження не суттєве і ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції оскільки нова постанова КМУ не міняє суті питання по відсутності потреби у ліцензуванні по даних видах робіт.
6. Для підтвердження законних підстав учасником надано додатковий лист.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні