• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу на робочих місцях

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначена в Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерій ціна – 100%.

Завершена

56 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 280.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2022 13:17 - 09.08.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо прлекту договору

Номер: ac804b16a9da44ce80f40a2fc167b5e5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-03-004736-a.b2
Назва: Щодо прлекту договору
Вимога:
Шановний замовник, просимо п. 2.2. проекту договору виклати у наступній редакції: "Оплата за Договором здійснюється Замовником у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, визначений в реквізитах даного Договору, протягом 30 календарних днів з дати фактичного надання послуг, що підтверджається актом сдачі приймання наданих послуг, та на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу №UA-2022-08-03-004736-a.b2 від 04.08.2022р. (далі – вимога) повідомляємо наступне. З метою проведення закупівлі з предметом закупівлі: ДК 021:2015 код CPV 73110000-6 - Дослідницькі послуги (послуги з проведення санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу на робочих місцях) замовником було розміщено в електронній системі закупівель оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору. По своїй суті проект договору не є його остаточною редакцією і передбачає внесення змін (крім істотних умов проекту договору) під час укладання договору у разі необхідності. У зв’язку з чим інформуємо, що під час укладання договору про закупівлю до нього можуть бути внесені зміни (крім тих, що стосуються істотних умов проекту договору) погоджені між замовником та переможцем даної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.08.2022 15:27
Вимога
Відхилено

ВИМОГА про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 21085983ffce432bacc980e21c6702cd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-03-004736-a.b1
Назва: ВИМОГА про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику! Ставлячись з розумінням до Ваших вимог та враховуючи необхідність своєчасного проведення санітарного-гігієнічних досліджень з дотриманням методичних вимог (де ключовим є час проведення дослідження після безпосереднього відбору проб на робочому місці працівника), необхідність оперативного вирішення питань, пов’язаних з наданням послуг з санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу за умовами праці та оформленням документів, вказана Вами Вимога в Вимогах до предмету закупівлі «У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні і пов’язаними з цим обмеженнями, з метою якнайшвидшого отримання послуги з проведення санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу на робочих місцях замовника, учасник повинен розташовуватись та здійснювати свою діяльність в м. Дніпро, про що учасник у складі своєї пропозиції надає відповідний гарантійний лист» суперечить принципам, задекларованим в ЗУ Про публічні закупівлі, є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних учасників. Для Надання можливість гідної конкуренцію серед потенційних учасників просимо внести доповнення до Вимог до предмету закупівлі а саме, надати Довідку в довільній формі з обов’язковим зазначенням механізму, графіку, порядку і місця проведення досліджень в м. Дніпрі (опис можливостей виконання досліджень в стислий термін, оперативного вирішення питання пов’язаних з її проведенням та оформленням документів, отримувати найбільш точних результатів безпосередньо на території Замовника, що виключає затрати часу відібраних проб на доставку (транспортування) до місця виконання досліджень).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу №UA-2022-08-03-004736-a.b1 від 04.08.2022р. (далі – вимога) повідомляємо наступне. З метою проведення закупівлі з предметом закупівлі: ДК 021:2015 код CPV 73110000-6 - Дослідницькі послуги (послуги з проведення санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу на робочих місцях) замовником було розміщено в електронній системі закупівель оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовником були визначені вимоги до предмета закупівлі, зокрема, вимога пункту 4 додатку №3 до оголошення щодо необхідності учасника розташовуватись та здійснювати свою діяльність в м. Дніпро. Дана вимога не суперечать чинному законодавству України, і встановлена замовником враховуючи минулий досвід отримання послуг з проведення санітарно-гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу на робочих місцях, а також виходячи з обсягу і специфіки послуг по даній закупівлі та переслідуючи мету отримання послуг в найкоротші терміни. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено