-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об`єктів та майна КНП "Одеський обласний центр соціально значущих хвороб" Одеської обласної ради"
Завершена
1 797 117.92
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 985.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 985.59 UAH
Період оскарження:
02.08.2022 19:56 - 08.08.2022 09:00
Вимога
Відхилено
уточнення до відповіді на вимогу
Номер:
5714299e2ba04ceaae9f3c287b9a268c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-02-009305-a.b5
Назва:
уточнення до відповіді на вимогу
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, у відповідь на нашу вимогу UA-2022-08-02-009305-a.b2, Ви посилаєтеся на Постанову КМУ 169. Вимагаємо надати пояснення:
Які саме підстави визначені Постановою 169 надають Вам право проводити саме СПРОЩЕНУ ЗАКУПІВЛЮ? Адже постанова чітко визначає перелік випадків, коли застосовуються відповідні положення. Судячи з усього, технічна можливість проводити закупівлю у Вас наявна, послуги що закуповуються не є такими, які впливали б на обороноздатність нашої Держави; Одеса та Одеська обл. офіційно не входить до переліку населених пунктів де ведуться бойові дії відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75 в редакції від 27.07.2022 № 169 (https://www.kmu.gov.ua/news/onovleno-aktualnyi-perelik-hromad-u-raionakh-boiovykh-dii-na-tot-ta-tykh-shcho-v-otochenni-29072022), то які тоді конкретно підстави? Вимагаємо надати відповідь
Пов'язані документи:
Замовник
- Вих. відповідь 3451 08 03-11 2-22 3239 від 20.07.2022.pdf 05.08.2022 17:42
- Додаток Вих. відповідь 3451 08 03-11 2-22 3239 від 20.07.2022.pdf 05.08.2022 17:42
Дата подачі:
05.08.2022 15:32
Вирішення:
Пояснення щодо проведення спрощенної зкупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога UA-2022-08-02-009305-a.a1
Номер:
9305323d78884738b9273c184fd464a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-02-009305-a.b4
Назва:
Вимога UA-2022-08-02-009305-a.a1
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваша відповідь чітко каже, що Замовник обрав спрощену закупівлю, щоб позбавити потенційних учасників оскарження дискримінаційних вимог, яких, до речі у Вашему оголошення багато. Відповідь нас не задовольнила. Ми звернемося до ГУ НПУ в Одеській області й подивимось, Спрощена закупівля регулюється статтею 14 Закону й Лист Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 не має відношення до спрощених закупівель. Залежність від третьої особи залишилась. Усуньте дискримінаційну вимогу, що зазначена нами у нашій Вимозі UA-2022-08-02-009305-a.a1 .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2022 16:05
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2022-08-02-009305-a.a1 було надано відповідь.Зазначення Замовником в тендерній документації вимог щодо документів (угода, спільний протокол, меморандум) підтверджуючих взаємодію з ГУ НПУ в Одеській області дискримінаційним не вважаємо.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги Оголошення
Номер:
b2bb7ae0c01d41a59ed5bbd7c9a089e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-02-009305-a.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику! Додаток 2 до Оголошення містить вимогу до Учасника: «Протокол розгляду заявок учасників електронного каталогу Державної установи «Професійні закупівлі» уповноваженою особою Державної установи «Професійні закупівлі» з зазначенням учасника про допущення Ідентифікатор кваліфікації UA-F-2022-06-08-000001-b.». Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною, та такою, що порушує наші права на безперешкодну участь у дані закупівлі. Зазначаємо, що брати чи не брати участь у тому чи іншому відборі – це рішення кожного окремого суб’єкта господарювання. Ми, не брали участі у зазначеному вище відборі, але це жодним чином не означає, що ми є менш кваліфікованими, або такими, які не можуть розраховувати на перемогу. Зазначаючи дану вимогу, Ви штучно звужуєте коло потенційних учасників та свідомо обмежуєте конкуренцію, адже всі суб’єкти господарювання незалежно від форми власності можуть брати участь у закупівлях. Встановлення такої вимоги може свідчити про наявність корупційних зв’язків з юридичними особами, які надавали Вам комерційні пропозиції (для аналізу цін на ринку) та дивним чином взяли участь у такому відборі. Разом з тим, просимо Вас роз’яснити, яким чином відбір до електронного каталогу стосується проведення процедур закупівель? Та якою нормою регламентується, що учасник аби отримати право на участь у закупівлі повинен пройти відбір до каталогу?
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО видалити дану вимогу і не порушувати права інших учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2022 12:45
Вирішення:
Замовник задовільняє дану вимогу та внесе певні зміни до документації!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення виду закупівлі
Номер:
ac11da5b22954b85bafff4816a99385b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-02-009305-a.b2
Назва:
Неправомірне визначення виду закупівлі
Вимога:
1. Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення щодо наступного:
Чим Ви керувалися оголошуючи саме СПРОЩЕНУ закупівлю на таку очікувану вартість?
Так, відповідно до п. 11 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: « замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону», згідно з п. 3 ч. 1 ст. 2 Ви є - юридичною особою, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Стаття 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає : «Цей Закон застосовується: до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень».
На підставі вищевикладеного: Оголошення Вами СПРОЩЕНОЇ закупівлі на таку очікувану вартість зважаючи на те, що предметом закупівлі є ПОСЛУГИ є порушенням визначення типу/виду закупівлі, а також здійсненням всіх можливих дій задля уникнення процедури відкритих торгів. Таким чином, Замовника та його уповноважених осіб має бути притягнуто до відповідальності відповідно до ст.16414 КУпАП.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що проведення закупівлі за власні кошти не звільняє Замовника від проведення процедури закупівлі у порядку визначеному
ЗУ «Про публічні закупівлі», який не містить розмежування вартісних показників у залежності від походження коштів та радимо Вам ознайомитися з роз’ясненням МЕРТУ https://me.gov.ua/inforez/Print?id=7d1dd02d-3451-4ab3-b5e0-f8bb1a0f5b02&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA.
На підставі вищевикладеного вимагаємо відмінити дану спрощену закупівлю та оголосити закупівлю за процедурою відкриті торги, відповідно до діючого законодавства. В іншому випадку будемо змушені звернутися до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2022 12:26
Вирішення:
Шановний учасник!
Відповідно до постанови Уряду від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі — Постанова № 169 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 723 від 24.06.2022) проведення спрощеної закупівлі, вартісні межі проведення спрощеної закупівлі згідно з Постановою № 169 становлять або перевищують 50 тис. гривень, при цьому гранична межа вартості не передбачена, тобто замовник не обмежений у сумі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога, що треба видалити з оголошення
Номер:
a5094372c06e42b18d6086c7041a4e02
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-02-009305-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога, що треба видалити з оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ми, юридична особа, суб’єкт охоронної діяльності (далі-Підприємство) яке зареєстроване у місті Києві, проте ми успішно надаємо послуги з охорони об’єктів, адміністративних будівель та майна замовників на всій території України (далі - послуги з охорони). Успішність надання послуг з охорони Підприємством можемо підтвердити наданням декількох виконаних договорів з усіма додатками та актами виконаних робіт й позитивними відгуками замовників, зокрема, з різних міст України, без залучення нами ГУ НПУ. Наше Підприємство використовує як власні так й залучені групи швидкого реагування (ГШР) на тривожні виклики, передані на наш пульт централізованого спостереження (ПЦС). Якість послуг з охорони є досить високою й без втручання ГУ НПУ.
Зазначення Замовником в тендерній документації вимог щодо документів (угода, спільний протокол, меморандум) підтверджуючих взаємодію з ГУ НПУ в Одеській області вважаємо дискримінаційним по відношенню до нашого Підприємства та інших не місцевих учасників в цій закупівлі, оскільки таки вимоги:
- суттєво звужують коло потенційних учасників, унеможливлюючи їм, зокрема, Підприємству взяти участь в цій закупівлі;
- ставлять учасників в цій закупівлі, зокрема, Підприємство в пряму залежність від третьої особи (ГУ НПУ в Одеській області яке не буде стороною договору, що буде укладено на підставі цій закупівлі), від її бажання чи, скоріш, не бажання надати Підприємству угоду, спільний протокол або меморандум (Підприємство має досвід звернень до ГУ НПУ в регіонах України, які не завершилися підписанням жодним документом з регіональними ГУ НПУ) ;
- примушують учасників в цій закупівлі, зокрема, Підприємство до дій (здійснення правочину до початку вступання в процес, що розпочався), вчинення яких не є обов’язковими для них (частина друга статті 14 Цивільного кодексу України (далі-ЦКУ).
Обґрунтуванням дискримінаційної вимоги Замовника щодо укладання учасниками в цій закупівлі, зокрема, Підприємством, документів з ГУ НПУ в Одеській області є наступне:
1. Частиною п’ятою статті 13 ЦКУ не допускається використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Управління поліції охорони ГУ НПУ у Вашому місті є безальтернативним монопольним державним підприємством з яким вимога тендерної документації Замовника прямо зобов’язує учасників взаємодіяти, склавши з ГУ НПУ в Одеській області угоду, спільний протокол, меморандум.
2. Підрозділи Національної поліції України зобов’язані прибувати на об’єкти, де готується або скоєний правопорушення або злочин (частина 2 Статті 18, стаття 12, стаття 1, стаття 2. Закону України «Про національну поліцію»)
3. Документи, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум), що вимагаються Замовником не входять ані до кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, передбачених вимогами статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) ані до Технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробування та інших засобів відповідності учасників, передбачених положеннями статті 23 Закону, що має містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 3 статті 14 Закону);
Вимагаємо від Замовника вилучити з оголошення вимогу:
На підтвердження (взаємодії з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області) надати сканкопії оригіналів документів, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2022 16:05
Вирішення:
Шановний учасник!
Керуючись статтею 19 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Виходячи з зазначеної інформації та місцеположення об’єктів було сформовано документи спрощеної процедури закупівлі що, логічно тмає на увазі взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України саме в Одеській області .
Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами (у даному випадку Головного управління Національної поліції України в Одеській області ), у т. ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією, тощо щодо взаємодії та ін.). За документацією спрощеної процедури закупівлі , об’єктом охорони є приміщення лікувального закладу , тому зазначена вимога є необхідною у зв’язку з постійним перебуванням на території об’єктів великої кількості не тільки її співробітників, але й осіб цивільного населення, у тому числі дітей, людей похилого віку, людей з особливими потребами, а також зі зберіганням на об’єктах великої кількості обладнання , медичних препаратів документів, у тому числі архівних та з обмеженим і закритим доступом.
Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами Національної поліції), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності. Вважаємо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним з важливих показників його відповідності умовам закупівлі, тому наявність будь-якого документу про співпрацю (взаємодію) з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області не порушує чинного законодавства.
Ваше твердження що вимога :
- суттєво звужують коло потенційних учасників, унеможливлюючи їм, зокрема, Підприємству взяти участь в цій закупівлі не є обґрунтованим , так як будь який суб’єкт охоронної діяльності має можливість отримати зазначений документ .
В випадку наявності офіційної відмови від Головного управління Національної поліції України в Одеській області, (на що ви в свою чергу посилаєтесь в своїй вимозі ) що до підписання зазначеного документу (угоду, спільний протокол, меморандум) просимо надати зазначену відмову .
Зазначаємо, що вимога напряму кореспондує до статті 19 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме: зобов’язують Учасника закупівлі налагодити (організувати) взаємодію з правоохоронними органами, що повністю відповідає вказаній нормі цього Закону.
Суб’єктом вимоги не доведено, яким чином вимога документації Замовника щодо дотримання вимог статті 19 Закону України «Про охоронну діяльність» (прямо в тендерній документації, суперечить вимогам законодавства України і не надає цій особі можливості прийняти участь в процедурі закупівлі.
У загальновживаному тлумаченні в українській мові слово «Меморандум» (лат. Memorandum - те, про що потрібно пам’ятати) це – інформаційно-довідковий документ з викладом поглядів на будь-яке питання (джерело інформації – українська Вікіпедія). Виходячи з цього, за своєю правовою природою меморандум не є договором.
Цивільний кодекс України також не визначає меморандум в якості правочину, на підставі якого у сторін виникають цивільні права та обов’язки. Натомість, статтею 11 цього Кодексу встановлено, що підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини, а згідно статті 202 цього ж Кодексу правочини можуть бути односторонніми та дво- чи багатосторонніми (договори).
Таким чином, є очевидно помилковим судження суб’єкта вимоги про те, що в своїй документації Замовник примушуює учасників в цій закупівлі, зокрема, Підприємство до дій (здійснення правочину до початку вступання в процес, що розпочався), вчинення яких не є обов’язковими для них (частина друга статті 14 Цивільного кодексу України ).
Також є хибним посилання на частину п’яту статті 13 ЦКУ, так як монопольне положення на ринку Управління поліції охорони ГУ НПУ в Одеській області жодним чином не впливає на укладення угод , спільних протоколів, меморандумів , суб’єктами охоронної діяльності будь якої форми власності , з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області
Стосовно того, що підрозділи Національної поліції України зобов’язані прибувати на об’єкти, де готується або скоєний правопорушення або злочин (частина 2 Статті 18, стаття 12, стаття 1, стаття 2. Закону України «Про національну поліцію» зазначаємо що : Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами безперечно дозволять скоротити (у разі виникнення) термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків як для громадян, які перебувають у цей час на території об’єкту охорони, так і для Замовника (у т. ч. у частині матеріальних збитків)
Керуючись листом Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 а саме Щодо розробки тендерної документації;
замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Враховуючи зазначене, вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта вимоги щодо наявності в тендерній документації Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів.
Статус вимоги:
Відхилено