• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Реле електромагнітне (Лот 1 - 31220000-4 Елементи електричних схем); Лот 2 - (31220000-4 Елементи електричних схем)

Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" зі змінами. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Торги не відбулися

27 950 701.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 65 225.27 UAH
Період оскарження: 02.08.2022 16:19 - 06.08.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Зміни в тендерній документації

Номер: d81a666a301f40f4a04ea7342d259fa7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-02-008089-a.a5
Назва: Зміни в тендерній документації
Вимога:
Продукція, що планується до закупівлі Замовником не виробляється для складських запасів на склад виробника, а виготовляється лише на замовлення замовників. Українські виробники готові до виробництва продукції в воєнний час за власний рахунок без попередньої оплати з боку Замовника, але необхідно відійти від стандартних термінів постачання, які були у довоєнний час: «Строк поставки продукції – протягом ______календарних днів (але не більше 30 календарних днів)» з моменту надання заявки, що передбачено в ціновій пропозиції, яку не можна змінювати учаснику самостійно та обмежено умовами п.5.2 Істотними умовами договору. З урахуванням терміну виробництва продукції згідно технологічного процесу, закупівлі імпортних комплектуючих, проблемах з логістикою та виробництва продукції у воєнний час під час постійних обстрілів по всій території України, вимагаємо внести зміни та збільшити терміни постачання продукції, а саме в ціновій пропозиції передбачити: «Строк поставки продукції – протягом ______календарних днів (але не більше 55 банківських днів)» з моменту надання заявки Замовником. У іншому випадку штрафні санкції, які передбачає Замовником за порушення термінів в проекті договору, призведуть до збитків виробників, які не зупиняють виробництво, працюють в воєнний час та платять податки, допомагаючи нашій України перемогти ворога та забезпечують свої працівників заробітною платою. У іншому випадку, виробники не зможуть приймати участь у таких закупівлях з наданням найкращої ціни, що є основним критерієм при закупвлія в системі ПРОЗОРРО, та знову призведе до корупційних схем та продажу продукції посередниками по завищеним цінам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідності технічних характеристик реле

Номер: 9ec4ca3e9f4c453482a0e51e87e8f7db
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-02-008089-a.c4
Назва: Невідповідності технічних характеристик реле
Вимога:
Повідомляємо, що підприємством ТОВ НКП «УКРТРАНССИГНАЛ» (м. Харків) освоєно серійне виробництво наступних виробів: - «Пристрої контролю напруги» ТУ У 31.2-30753379-045:2011; - «Реле трансміттерне електронне ТШ-65СБ» ТУ У 31.6-30753379-100:2011; - «Реле імпульсні безконтактні» ТУ У 27.1-30753379-005:2013. У тендерній документацii прописанi технічні вимоги та характеристики реле РНП-М2, ТШ-65СБ та ІМШ-1700Б з параметрами сторонніх розробників або довідників та без урахування останніх змін до Технічних умов ТОВ НКП «УКРТРАНССИГНАЛ». В таблиці, яка додається, наведені невідповідності характеристик реле. Перелічені Технічні умови затверджені встановленним порядком Департаментом автоматики та телекомунікацій АТ «Укрзалізниця» та зареєстровані в ДП «Харківстандартметрологія». Копії Технічних Умов додаємо. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації відповідних виробів.
Вирішення: Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

внести зміни до тендерної документації

Номер: a06d2730304d4cdca2b7c8a669a664a4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-02-008089-a.a3
Назва: внести зміни до тендерної документації
Вимога:
1.Ми вітчизняний виробник аналогічної продукції, яка передбачена до закупівлі Замовником в обсязі 58% (656 одиниць продукції по підпунктах 3,4,8) від загальної кількості в лоті №2. Наше підприємство має узгоджені ТУ з АТ «Укрзалізниця» (для підтвердження копії титульних листів додаються). Ми готові до постачання вказаної продукції за цінами виробника. Об’єднання в один лот №2 продукції, яка виробляється не менше ніж двома виробниками, є дискримінацією по відношенню до всіх виробників та дає змогу приймати участь в торгах тільки посередників по завищеній ціні. У зв’язку з вище викладеним, вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації та виділити в окремий лот пункт № 3 (Реле ИВГ-В – 20 шт), пункт № 4 (Реле імпульсне ІМШ-1700Е (ИМШ1-1700) -149шт) , пункт № 8 (Реле ИВБ (ІВБ)- 487шт) та викласти у новій редакції лот №2: Лот №2* № п/п Код ЄЗС Код МТР УЗ Найменування продукції Позначення НТД Од.виміру Кількість 1 31220000-4 252047 Реле ДСШ-13А Додаток А шт. 19 2 31220000-4 252068 Реле ДСШ-16 Додаток А шт. 2 3 31220000-4 252760 Реле РНП-М (РНП-М1) Додаток А шт. 34 4 31220000-4 252911 Реле ТШ-65В-2М Додаток А шт. 202 5 31220000-4 528795 Реле безконтактне ТШ-65СБ (ТШ-65Е) Додаток А шт. 337 Лот 3 № п/п Код ЄЗС Код МТР УЗ Найменування продукції Позначення НТД Од.виміру Кількість 1 31220000-4 252073 Реле ИВГ-В Додаток А шт. 20 2 31220000-4 252108 Реле імпульсне ІМШ-1700Е (ИМШ1-1700) Додаток А шт. 149 3 31220000-4 528858 Реле ИВБ (ІВБ) Додаток А шт. 487 2. При вивченні тендерній документації виявлено невідповідність в технійчній частині стосовно опису Реле ИВГ-В , яке використовується як імпульсний колійний приймач в рейкових колах тільки змінного струму, а в рейкових колах постійного струму не застосовується. Просимо внести в технічну частину зміни та виправити помилку.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Необхідність підняття бюджету закупівлі

Номер: 3a1e1d68b6c04978ad084c5574a5ba80
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-02-008089-a.b2
Назва: Необхідність підняття бюджету закупівлі
Вимога:
Для можливості постачання продукції у зазначеному обсязі слід підвищити очікувану вартість предмету закупівлі. Надаємо обґрунтування у вигляді довідки ДП «Держзовнішінформ» щодо рівня цін на обладнання станом на серпень 2022 р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У зв`язку з воєнним станом та обмеженим фінансуванням Замовник немає можливості збільшити очікувану вартість.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.08.2022 10:01
Вимога
Вирішена

payment security

Номер: bc5afe33b6b44d269950cdedb73215c9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-02-008089-a.b1
Назва: payment security
Вимога:
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure: 1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG. 2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure. No other way is possible in actual situation. Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою: 1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG. 2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура. Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити документацію спрощеної процедури без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні