-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК: 021:2015 ― 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, номенклатурна позиція ДК: 021:2015 ― 33192100-3 Медичні функціональні ліжка
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Завершена
2 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 28 000.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2022 20:18 - 14.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасувати дискваліфікацію та визнати переможцем ТОВ «ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП»
Номер:
401732f7bf25452788b220c52fe2df0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-008445-a.b2
Назва:
Скасувати дискваліфікацію та визнати переможцем ТОВ «ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП»
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимагаємо скасувати дискваліфікацію та визнати переможцем ТОВ «ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП» з причин, що вказані Замовником у протоколі щодо рішення уповноваженої особи від 01.09.2022 року за №92 вимоги виконано згідно з законодавством України та змісту тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи (протокол від 01.08.2022) Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Болградська центральна районна лікарня» Болградської міської ради Одеської області Олександрою ТІТОРОВОЮ, на закупівлю ДК: 021:2015 ― 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, номенклатурна позиція ДК: 021:2015 ― 33192100-3 Медичні функціональні ліжка (UA-2022-08-01-008445-a).
Читайте уважно свої опубліковані вимоги в тендерній документації за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-01-008445-a та дотримуйтеся законодавства України, а саме:
- у файлі під назвою «Тендерна документація» опублікованого 03.08.2022 о 12:40 дивитися стор. 6, 10,11;
- у файлі під назвою «ОГОЛОШЕННЯ для проведення відкритих торгів» опублікованого 01.08.2022 о 20:19 дивитися стор. 3 п. 4.12;
- Закон України «Про публічні закупівлі» (Документ 922-VIII, чинний, поточна редакція від 19.07.2022, підстава - 2386-IXза посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text – далі Закон України «Про публічні закупівлі») п. 19 частина 2 стаття 22;
- Закон України «Про публічні закупівлі» абзац 3 п. 1 частина 1 стаття 31;
- Закон України «Про публічні закупівлі» абзац 2,3 частина 15 стаття 29;
- Закон України «Про публічні закупівлі» абзац 1 частина 3 стаття 22.
Вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП» умовам тендерної документації саме для закупівлі UA-2022-08-01-008445-a, зокрема технічній специфікації (Закон України «Про публічні закупівлі» частина 3 стаття 31).
Наполягаємо на тому, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП» відповідає вимогам до предмета закупівлі ДК: 021:2015 ― 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, номенклатурна позиція ДК: 021:2015 ― 33192100-3 Медичні функціональні ліжка (UA-2022-08-01-008445-a) та вважаємо неправомірним відхилення наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на теперішній час розгляду пропозицій учасників.
У разі не підтвердження відповідності нашої пропозиції змісту вимог тендерної документації для закупівлі UA-2022-08-01-008445-a нами буде направлено звернення до наступних адресатів:
1. Дішлі Віктор Васильович – генеральний директор Комунального некомерційного підприємства "Болградська центральна районна лікарня" Болградської міської ради Одеської області та за контактами, що розміщено за посиланням https://bolgrad.hospital/contact/
2. Демирова Світлана Миколаївна – уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції в Болградській міській раді та за контактами, що розміщено за посиланням https://bolgradska-gromada.gov.ua/zapobigannya-proyavam-korupcii-15-15-34-13-01-2022/
3. Керівництво Національного антикорупційного бюро України (НАБУ) та за посиланням https://nabu.gov.ua/tags/zvernennya
4. Керівництво Державного бюро розслідувань (ДБР) та за посиланням https://dbr.gov.ua/zvernennya
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 07.09.2022 15:22
Дата подачі:
02.09.2022 09:47
Вирішення:
Керуючись вимогами ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі — Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом генерального директора КНП «Болградська ЦРЛ» від 01.07.2021 №74, була розглянута вимога UA-2022-08-01-008445-a.b2 ТОВ «ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП» (код ЄДРПОУ 41740587) щодо скасування дискваліфікації, подана 02.09.2022.
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону, тендерна пропозиція ― пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до ч.1 розділу ІІІ тендерної документації щодо змісту та способу подання тендерної пропозиції (стор.6 тендерної документації), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремих файлах.
Відповідно до ч.1 розділу ІІІ тендерної документації щодо змісту та способу подання тендерної пропозиції (стор.4-5 тендерної документації), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, та завантаження сканованих файлів (у форматі Portable Document Format, далі — pdf) з дотримання вимог ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.3 розділу V тендерної документації щодо опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій (стор.10 тендерної документації, стор.3 п.4.12 оголошення про проведення відкритих торгів), до формальних помилок відноситься подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації.
Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій (технічні помилки та описки), наведені замовником відповідно до п.19 ч.2 ст.22 Закону.
Відповідно до ч.4 розділу V тендерної документації щодо іншої інформації (стор.11 тендерної документації), замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію, яку вважає за необхідне включити відповідно до вимог законодавства, а саме відповідно до абз.1 ч.3 ст.22 Закону. Виходячи з цього, замовник вимагав документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, в окремих файлах. Це обумовлено тим, що тендерна пропозиція учасника, яка за звичай складає багато сторінок (у випадку ТОВ «ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП» тендерна пропозиція складає 138 сторінок), яка подана у вигляді електронного документу, з урахуванням положень ст.ст.5, 6 і 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» має містити окремий електронний підпис для кожного документу, який вимагається замовником, та має бути придатною та зручною для приймання замовником.
Учасник ТОВ «ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП» у складі тендерної пропозиції, яка була надана на участь у відкритих торгах згідно з предметом закупівлі ДК: 021:2015 ― 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, номенклатурна позиція ДК: 021:2015 ― 33192100-3 Медичні функціональні ліжка, надав єдиний документ «Тендерна пропозиція.pdf», що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до ст.10 Закону.
На підставі вищевикладеного, вирішено не задовольняти вимогу ТОВ «ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП» UA-2022-08-01-008445-a.b2 від 02.09.2022 щодо скасування дискваліфікації та визнання їх переможцем.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення ТОВ "ІР СОМ"
Номер:
7c60be6cc28640459c847c0d070b93ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-008445-a.b3
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення ТОВ "ІР СОМ"
Скарга:
Протокольним рішенням, а саме, ПРОТОКОЛ ЩОДО РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 90 від 25.08.2022 р. (далі по тексту – протокол), розміщеним в системі електронних закупівель Prozorro 25.08.2022, 14:54 год пропозицію Скаржника (ТОВ "ІР СОМ") було відхилено.
Ретельно розглянувши вищезазначений протокол нами була виявлено, що Замовник (Комунальне некомерційне підприємство "Болградська центральна районна лікарня" Болградської міської ради Одеської області) неправомірно відхилив пропозицію Скаржника.
Підстави відхилення, а також аргументовані пояснення Скаржника наведено у Скарзі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ми звертаємося до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси.
Вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру.
Скаржник вважає, що Замовник порушує права та законні інтереси ТОВ «ІР СОМ» як Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІР СОМ»,
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІР СОМ» прийняте протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи № 90 від 25.08.2022 р.
3. Зобов’язати Замовника повернути тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІР СОМ» на кваліфікацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.docx.asice.zip 02.09.2022 09:47
- 15. Гарантійний лист щодо доставки, інсталяції та пуску товару.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 20. Інформаційний лист щодо коду доступу.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 12. Гарантійний лист щодо сервісного обслуговування товару.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 7. Гарантійний лист про відповідність технічним якісним та кількісним характеристикам.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 26. Лист роз яснення про ненадання документів.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 6. Довідка про відсутність підстав для відхилення згідно ч.2 ст.17.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 10. Гарантійний лист від виробника.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 27.Лист- гарантія про достовірність інформації.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 9. Гарантійний лист про поставку нового товару та гарантійний термін.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 28. Інформація щодо формування ціни на товар.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 3. Довідка про відсутність підстав для відхилення згідно п.6 ч.1 ст.17.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 4. Довідка про відсутність підстав для відхилення згідно п.12 ч.1 ст.17.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 24. Тендерна пропозиція.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 14. Декларація про відповідність (оригінал+копія).pdf 02.09.2022 16:24
- Тендерна документація.docx 02.09.2022 16:24
- 5. Довідка про відсутність підстав для відхилення згідно п.13 ч.1 ст.17.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 17. Проект договору.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 2. Лист-роз яснення про ненадання інформації стосовно п5 ч1 ст17.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 8. Інструкція з експлуатації на Ліжко_медичне_функціональне_МЛФ_104_1.pdf 02.09.2022 16:24
- ПРОТОКОЛ ЩОДО РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 90 від 25.08.2022 р. з Додатками № 1, 2, 3 до протоколу щодо рішення уповноваженої особи №90 від 25.08.2022.docx 02.09.2022 16:24
- 18. Інформаційна довідка про повноваження щодо підпису документів.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:24
- 11. Гарантійний лист щодо проведення інструктажу.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:25
- 16. Лист - згода на обробку персональних даних (Додаток 5).pdf.asice.zip 02.09.2022 16:25
- 25. Лист роз яснення щодо ненадання дозволів та ліцензій.pdf.asice.zip 02.09.2022 16:25
- копія витягу з ТУ У 32.5-32338465-003 2021 ЛІЖКА МЕДИЧНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ТМ MedLabSolution.Технічні умови .pdf 02.09.2022 16:44
- Лист-роз'яснення щодо допущеної описки (орфографічної помилки) у тексті Скарги.docx.asice.zip 03.09.2022 21:51
- рішення від 06.09.2022 №5678.pdf 06.09.2022 14:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2022 №5854.pdf 16.09.2022 13:34
- рішення від 15.09.2022 №5854.pdf 19.09.2022 15:52
- 1. Протокол 81 від 01.08.2022 про затвердження і публікацію змін до річного плану 09.09.2022 17:48
- 1. Протокол 81 від 01.08.2022 про затвердження і публікацію змін до річного плану 09.09.2022 17:48
- 2. Річний план зі змінами 09.09.2022 17:48
- 2. Річний план зі змінами 09.09.2022 17:48
- 3. Протокол 82 від 01.08.2022 про затвердження і публікацію тендерної документації 09.09.2022 17:48
- 4. Тендерна документація 09.09.2022 17:48
- 3. Протокол 82 від 01.08.2022 про затвердження і публікацію тендерної документації 09.09.2022 17:48
- 4. Тендерна документація 09.09.2022 17:48
- 5. Оголошення про проведення відкритих торгів 09.09.2022 17:48
- 5. Оголошення про проведення відкритих торгів 09.09.2022 17:48
- 6. Обгрунтування очікуваної вартості 09.09.2022 17:48
- 7. Протокол щодо внесення змін до тендерної документації 09.09.2022 17:48
- 6. Обгрунтування очікуваної вартості 09.09.2022 17:48
- 7. Протокол щодо внесення змін до тендерної документації 09.09.2022 17:48
- 8. Зміни до тендерної документації 09.09.2022 17:48
- 8. Зміни до тендерної документації 09.09.2022 17:48
- 9. Реєстр отриманих тендерних пропозицій UA-2022-08-01-008445-a-bids 09.09.2022 17:48
- 10. Протокол 90 від 25.08.2022 відхилення ТОВ IP COM 09.09.2022 17:48
- 10. Протокол 90 від 25.08.2022 відхилення ТОВ IP COM 09.09.2022 17:48
- 10. МЛФ-103.1 site 09.09.2022 17:48
- 10. МЛФ-103 site 09.09.2022 17:48
- 10. МЛФ-104 site 09.09.2022 17:48
- Пояснення до скарги ТОВ «IP COM» щодо дискваліфікації у процедурі закупівлі.pdf 11.09.2022 20:12
- Пояснення до скарги ТОВ «IP COM» щодо дискваліфікації у процедурі закупівлі.docx 11.09.2022 20:12
- Протокол №94 від 29.09.2022 20.09.2022 18:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2022 10:51
Дата розгляду скарги:
15.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.09.2022 14:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.09.2022 15:52
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2022 18:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5854-р/пк-пз від 15.09.2022
Вимога
Вирішена
Щодо строку оплати
Номер:
e61f5b3d7ae04256be08a829b6d93add
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-008445-a.b1
Назва:
Щодо строку оплати
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо привести проект договору у відповідність до інформації, яка надана в електронному полі закупівл стосовно умов оплати Товару, а саме, внести у проект договору строк виконання Замовником обов'язків щодо здійснення оплати протягом 14 робочих днів з дати поставки Товару та підписання відповідних супровідних документів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол щодо внесення змін 03.08.2022 14:10
- Зміни до тендерної документації 03.08.2022 14:10
Дата подачі:
02.08.2022 18:56
Вирішення:
Шановний учаснику! До тендерної документації було внесено зміни відповідно до вашої вимоги.
Статус вимоги:
Задоволено