• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Поточний ремонт приміщення для тимчасового укриття в Яворівському навчально-виховному комплексі «Заклад дошкільної освіти – початкова школа» Яворівської міської ради Львівської області»

Закупівля проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України № 169 від 28.02.2022 зі змінами

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 01.08.2022 17:36 - 05.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: c04fecce87314b8892b5577a4c5fa883
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-008115-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, 12 серпня 2022 року Протоколом уповноваженої особи №34 від 12.08.2022 року Вами було визнано переможцем пропозицію учасника ФОП Мартин Роман Васильович як таку, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі з чим категорично не погоджуємося з наступних підстав: Учасник ФОП Мартин Роман Васильович не надав у своїй пропозиції належним чином оформлений Лист-відгук до аналогічного договору відповідно до Додатку 2 п.13.3. Учасник надає скановану з оригіналу копію листа(-ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором(-ами) від замовника, що вказані в довідці. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовники робіт за аналогічними договорами мають бути суб’єкти державної або комунальної форми власності. Документ що поданий учасником ФОП Мартин Роман Васильович не містить назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі а саме замовник Яворівський НВК "ЗДО-ПШ" ЯМР ЛО закупівля: «Поточний ремонт приміщення для тимчасового укриття в Яворівському навчально-виховному комплексі «Заклад дошкільної освіти – початкова школа» Яворівської міської ради Львівської області»),ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-01-008115-a.,ці відомості відсутні, що є безперечним порушенням вимог тендерної документації і являє собою невідповідність. Такі дії Замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель, що визначені частиною 1 статті 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”,серед яких зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Отже, враховуючи вищенаведене просимо Вас скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ФОП Мартин Роман Васильович як неправомірне та повторно розглянути пропозиції. Відповідно до частини 20 статті 14 ЗУ “Про публічні закупівлі” та у випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу стосовно визначення переможцем пропозиції учасника ФОП Мартин Роман Васильович як таку, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.» Відповідно до вимог ч. 13 Додатку 2, які спрямовані на підтвердження наявності аналогічного досвіду в Учасників, окрім інших, необхідно було надати, зокрема: скановану з оригіналу копію листа(-ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором(-ами) від замовника, що вказані в довідці. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовники робіт за аналогічними договорами мають бути суб’єкти державної або комунальної форми власності. При цьому, Замовник звертає увагу, що, з-поміж листа-відгука, як документа, який підтверджує наявність виконаного аналогічного договору, Додаток 2 містить й інші вимоги, а саме: - безпосередньо договір з додатками; - документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (довідки форми КБ-3); - відгук контрагента. Таким чином, при дослідженні та аналізі в сукупності зазначених документів – Замовник приймає рішення про підтвердження факту наявності виконаного договору. Учасником ФОП Мартин Роман Васильович було надано достатній та весь перелік документів, який би підтверджував наявність виконаного аналогічного договору (включно з відгуком). Додатково Замовник звертає увагу, що п. 14.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено не вичерпний перелік формальних помилок: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, накладення електронної печатки учасника замість електронного підпису, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі пропозиції, тощо. Отже, рішення про віднесення помилки Учасника до формальної, приймається безпосередньо Замовником в особі уповноваженої особи. Відтак, Замовник не вважає відсутність певної інформації у відгуку суттєвою помилкою, оскільки уся інформація міститься в інших документах, наприклад безпосередньо в договорі. Хотіли б також додати, що відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону: одним з основних принципів здійснення публічних закупівель, є принцип: «максимальна економія, ефективність та пропорційність». Пропозиція Учасника-переможця є найбільш економічно вигідною, а отже це зумовлює значну економію бюджетних коштів. Враховуючи вищенаведене, Замовник не вбачає підстав для скасування рішення про визнання переможцем Учасника ФОП Мартин Роман Васильович.
Статус вимоги: Не задоволено