-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
лот 1 - технічне обслуговування та ремонт засобів комп'ютерної техніки; лот 2 - перезарядка та відновлення відпрацьованих картриджів до друкуючих пристроїв
Торги не відбулися
790 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2022 17:13 - 05.08.2022 16:58
Вимога
Відхилено
Відхилення пропозиції ТОВ "В.М."
Номер:
47a1ea03365e45828d39197bdfa21974
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007966-a.c1
Назва:
Відхилення пропозиції ТОВ "В.М."
Вимога:
Шановний Замовник, можливо ви помилилися у своєму рішенні...
Ми зовсім не розуміємо про що ви пишите у Протоколі №19 від 17.08.2022.
У Додатку 1 Лот2 ви перелічуєте картриджі які потрібно заправляти або відновлювати. Кожна заправка/відновлення кожного катриджа це одна послуга. Так як всі катриджі різні то й послуги різні, так як кожен катридж має різний тонор і різні комплектуючі, які відрізняються як за розмірами так і за ціною. Не можливо заправляти всі катриджі по однаковій ціні! І переглядаючи цінові пропозиції інших учасників вони ж такої думки.
Якщо Вам потрібна була одна послуга то треба було так і вказувати у тендерній документації, ви цього не зробили.
Крімцього предметом закупівлі Лоту 2 є "лот 2 - перезарядка та відновлення відпрацьованих картриджів до друкуючих пристроїв" - це узагальнена назва яка ніяк не описує/характеризує послуги по заправці/відновлення конкретного картриджа. Це назва по КОДУ ДК! А не назва послуги!
Тому зважаючи на вище вказане або аргументуйте своє рішення зсилаючись на конкретний пукт тендерної документації який на вашу думку ми не виконали або поверніть нашу пропозицію на кваліфікацію і повторно розгляньте її, бо поки з Протоколу "17 від 17.08.2022р немає жодної аргументації і жодного посилання на вимогу чи пункт з тендерної документації
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу ВМ.docx 19.08.2022 15:54
Дата подачі:
18.08.2022 16:45
Вирішення:
Згідно з частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Із урахуванням викладеного повідомляю, що згідно з рішенням Уповноваженої особи від 17.08.2022 (протокол № 19), пропозицію ТОВ «В.М.» подану для участі в спрощеній закупівлі за кодом ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (лот 2 - перезарядка та відновлення відпрацьованих картриджів до друкуючих пристроїв), ID закупівлі: UA-2022-08-01-007966-a, було відхилено як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, згідно з пунктом 1 частини тринадцятої статті 14 Закону.
Оголошенням про проведення даної спрощеної закупівлі, встановлено що предмет закупівлі за лотом 2 має назву «перезарядка та відновлення відпрацьованих картриджів до друкуючих пристроїв», а обсяг закупівлі за вказаним лотом становить 2 послуги (перезарядка та відновлення).
В той же час, згідно з ціновою пропозицією ТОВ «В.М.», учасником пропонується надання 983 послуг, а в стовбці «найменування предмета закупівлі» зазначено перелік картриджів згідно розділу 3 технічного завдання, замість назви предмета закупівлі визначеного в оголошенні.
Також інформую, що тендерна документація про яку іде мова у вимозі ТОВ «В.М.» не передбачена порядком проведення спрощених закупівель, встановленого Законом, а отже не використовувалась замовником під час проведення даної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено