• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з просочування деревини

Завершена

53 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265.00 UAH
Період оскарження: 01.08.2022 16:49 - 05.08.2022 11:00
Вимога
Відхилено

тобто ви вважаєте, що в АМКУ дурачки сидять-2?

Номер: a745bb897d0b4c1f8f6aa4dda22749f7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007718-a.b10
Назва: тобто ви вважаєте, що в АМКУ дурачки сидять-2?
Вимога:
вам надали рішення АМКУ, де визначено, що орган сертифікації може бути акредитований в інших організаціях, не лише в НААУ. Вимога щодо акредитації тільки в НААУ і ніде більше є дискримінаційною і незаконною. І від того, що ви оголосили спрощену процедуру, а не відкриті торги ця вимога більш законною не стала. Вимагаємо дотримуватись внести відповідні зміни в документацію закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо надане рішення АМКУ. Однак, ми не розуміємо, чому ви вирішили, що рішення, ухвалені АМКУ, превалюють над текстом Закону України? В Законі чітко виписано: «…Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації». Що тут ще розбирати далі? А розбирати конкретно взятий кейс, брати його за основу, при тому, що кожен має право оскаржити рішення АМКУ в суді, та робити на основі такого кейсу якісь суб’єктивні висновки (у т.ч. щодо компетентності посадових осіб) вважаємо некоректним. Тож, вимогу «дотримуватись внести відповідні зміни в документацію закупівлі» ухвалено лишити без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Тобто, ви вважаєте, що в АМКУ дурачки сидять? І виносять численні рішення про незаконність вимоги про огляд, не розуміючи , що огляд об'єкту (цитуємо) "допоможе реально оцінити вартість замовлення, методи і прийоми праці, кількісний і якісний склад робітників учасника тощо"?

Номер: 6e7f1755d99c48809405e31059f946f2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007718-a.b9
Назва: Тобто, ви вважаєте, що в АМКУ дурачки сидять? І виносять численні рішення про незаконність вимоги про огляд, не розуміючи , що огляд об'єкту (цитуємо) "допоможе реально оцінити вартість замовлення, методи і прийоми праці, кількісний і якісний склад робітників учасника тощо"?
Вимога:
замовник надав відповідь щодо огляду об'єкта: "зазначена норма не є дискримінаційною, а навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення, методи і прийоми праці, кількісний і якісний склад робітників учасника тощо.". Тобто, ви вважаєте, що в АМКУ дурачки сидять? І виносять численні рішення про незаконність вимоги про огляд, не розуміючи , що огляд об'єкту (цитуємо) "допоможе реально оцінити вартість замовлення, методи і прийоми праці, кількісний і якісний склад робітників учасника тощо"? Яка різниця -спрощена закупівля чи відкриті торги? В розрізі того, що вимога незаконна - від того, яка закупівля оголошена, дана вимога законною не стане. Питання лише де її оскаржувати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Не коментуючи полемічні позиції та емоційність скаржника щодо діяльності АМКУ та нас, як замовника, зазначимо, що (по-перше) ми не є спеціалістами в технічній сфері, зокрема, щодо обмірів, варіантів обробляння, способів і засобів вогнезахисного просочення деревини. По-друге, реально оцінити вартість замовлення, методи і прийоми праці, кількісний і якісний склад робітників учасника та ін. дистанційно – неможливо. По-третє, на цей поточний ремонт покрівлі не розроблялася проектно-кошторисна документація, а скласти дефектний акт, який є підставою для формування кошторисів та договірної ціни, без фактичного огляду «фронту робіт» складно уявити. Чи скаржник пропонує подати пропозицію навмання, а потім, приїхавши виконувати роботи й оцінивши обсяги й складність, починати вимагати від нас збільшувати ціну договору або взагалі відмовитися від надання послуг? Ми страхуємо і себе, і учасника-переможця. Отже, враховуючи те, що на сьогодні є потреба в захисті будівлі шляхом проведення вогнезахисту її покрівлі, виходячи із наявного бюджету та тих вихідних умов, які є, ми наполягаємо на огляді об’єкту й подачі достовірних відомостей до цінової пропозиції учасниками, яка б враховувала усі вказані вище аспекти. На останок варто зауважити, що при складанні технічного завдання, нами було досліджено практику проведення подібних закупівель в умовах відсутності проектної документації, де замовниками так само було визначено норму про попереднє обстеження об’єкту. Врешті-решт, учасником не доведено, що оскаржувана норма є дискримінаційною саме для нього, тобто з яких причин саме він не може її виконати. Таким чином, замовником ухвалено рішення, щоб дану вимогу лишити без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Тобто, другий абзац п.4.4 Типового положення ви спромоглись прочитати, а на перший не хватило сил? Повторно наголошуємо, що вимога щодо перевірки знань в комісії Держпраці є незаконною.

Номер: d2d2311a942c4fe4a3c9e91aee27f602
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007718-a.b8
Назва: Тобто, другий абзац п.4.4 Типового положення ви спромоглись прочитати, а на перший не хватило сил? Повторно наголошуємо, що вимога щодо перевірки знань в комісії Держпраці є незаконною.
Вимога:
В своїй відповіді замовник посилається на п.4.4 Типового полеження. Цитуємо цей пункт повністю: "4.4. Перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання здійснюється: комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві); комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі); у порядку, визначеному абзацами другим, третім пункту 5.3 глави 5 цього Типового положення (якщо навчання проводилось у галузевому навчальному центрі)." .Таким чином, перевірка знань наших працівників проводиться на підприємстві, під головуванням директора. Вимога щодо перевірки знань в комісії держпраці до наших працівників не відноситься і є незаконною та дискримінаційною. Вимагаємо вилучити її з документації закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Спромоглися прочитати не лише п.п. 4.4, а й п.п. 5.2. щодо вимог до членів комісії. Враховуючи те, що ми ніяк не зможемо бути впевнені у достовірності і якості проведення навчання вашим директором (а крім директора, у НПАОП 0.00-4.12-05 виписані вимоги і до складу інших членів комісії також – зверніть на це увагу!), а також те, що це заклад освіти, а роботи відносяться до робіт підвищеної небезпеки, тож якість виконавців робіт має бути найвищого рівня, а також з урахуванням абз. 2 п.п. 13 Ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», ми встановлюємо вимогу про проходження учасником спец. навчання у навчальному центрі й перевірки знань згідно п.4.4 Типового положення виключно у частині їх перевірки комісією відповідного територіального органу Держпраці. На сьогодні працюють усі навчально-методичні центри, а комісії, утворені тер.органами Держпраці регулярно приймають іспити, тому ми не вбачаємо у нашій вимозі чогось дискримінаційного щодо ваших працівників, а тому вашу вимогу лишаємо без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

замовником встановлена незаконна вимога про обов'язкову акредитацію органу сертифікації в НААУ

Номер: c7bab27a77b8491493ae13f82d1563c9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007718-a.a7
Назва: замовником встановлена незаконна вимога про обов'язкову акредитацію органу сертифікації в НААУ
Вимога:
рішення АМКУ щодо незаконності вимоги про обов'язкову акредитацію органу сертифікації в НААУ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Оскільки текст не містить конкретної вимоги до замовника, відповідаємо за суттю звернення й доданого рішення АМКУ. Згідно вимог вітчизняного законодавства (у т.ч., але не виключно: ст. 6, 10, 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»), усі органи з оцінки відповідності, незалежно від форм власності, підпадають під дію Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та у своїй діяльності мають керуватися його положеннями. Зокрема, згідно даного закону, орган з оцінки відповідності має бути акредитованим національним органом України з акредитації (НААУ). Що ж до самого прикріпленого рішення, то для спрощених закупівель не передбачено етап оскарження учасниками рішень замовника до Органу оскарження — Антимонопольного комітету України. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Таким чином, посилання на практику Антимонопольного комітету України, повноваження якого як Органу оскарження не поширюються на процедуру спрощеної закупівлі – не є доцільним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: 9bb77dc3029d47e7bd41ed8865312dce
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007718-a.a6
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до п.12 Додатку 1 до оголошення визначено: "Учасник повинен мати систему управління охороною здоров'я та безпекою праці по предмету закупівлі, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, про що Учасником надаються завірені копії відповідного сертифікату (стосовно виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, будівельно-монтажних робіт за кодом ДКПП 016:2010:43.3 – «Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні»), виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України". Наше підприємство має сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 стосовно виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, будівельно-монтажних робіт з видами діяльності які в повній мірі відповідають предмету закупівлі: 16.10 "Лісопильне та стругальне виробництво, 43.29 інші будівельно-монтажні роботи, 43.39 інші роботи із завершення будівництва тощо. Додатком до такого сертифікату є перелік наступних робіт: вогнезахисне просочування, поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення. Відповідно до наказу Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457 затверджено класифікацію видів економічної діяльності. Клас 16.10 "Лісопильне та стругальне виробництво" включає просочення та хімічне оброблення деревини консервантами або іншими речовинами, що повністю відповідає предмету закупівлі. Водночас, Замовником встановлено окремі вимоги до сфери сертифікації, а саме наявність коду ДКПП 016:2010: 43.3 – «Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні» Враховуючи вищезазначене, конкретизація у Документації Замовника вимоги про сферу сертифікації саме у такій редакції є дискримінаційною та такою, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі з метою надання неправомірних переваг іншим суб’єктам господарювання. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в п.12 Додатку 1 до оголошення, виклавши його в наступній редакції: Учасник повинен мати систему управління охороною здоров'я та безпекою праці по предмету закупівлі, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, про що Учасником надаються завірені копії відповідного сертифікату (стосовно виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, будівельно-монтажних робіт за кодом ДКПП 016:2010:43.3 – «Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні» або КВЕД 16.10 «Лісопильне та стругальне виробництво»)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу щодо внесення зміни в п.12 Додатку 1 до оголошення, виклавши його в наступній редакції: Учасник повинен мати систему управління охороною здоров'я та безпекою праці по предмету закупівлі, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019., про що Учасником надається завірена копія відповідного сертифікату (стосовно виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, будівельно-монтажних робіт за кодом ДКПП 016:2010: 43.3 – «Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні» або КВЕД 16.10 «Лісопильне та стругальне виробництво»), – повідомляємо наступне. Вказаним вами Наказом за №457 від 11.10.2010 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, крім класифікатору ДК 009:2010 – «Класифікація видів економічної діяльності», затверджується класифікатор ДК 016:2010 – «Державний класифікатор продукції та послуг». Статтею 1 ДК 009:2010 визначається сфера його застосування, а саме підготовлення та поширення статистичної інформації за видами економічної діяльності. Тобто, як зазначається абзацом 5 цієї ж статті, «КВЕД - це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації», а також його «Класифікація не завжди відповідає всім потребам користувачів за межами статистичної системи, у зв'язку з чим можуть виникнути суперечності стосовно юридичного використання коду КВЕД. Слід мати на увазі, що код виду діяльності не створює прав чи обов'язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків. Код виду діяльності не обов'язково достатній критерій для виконання умов, передбачених нормативними актами. У застосуванні нормативних актів чи контрактів код виду діяльності - це припущення, а не доказ». Натомість, затверджений класифікатор ДК 016:2010 – «Державний класифікатор продукції та послуг» має чітко визначені сфери застосування. Зокрема, в абзаці 5, рядок 5 визначено призначення класифікатора як «…використовувати коди продукції та послуг в нормативних документах і сертифікатах відповідності». Враховуючи вище викладене замовник не вбачає законодавчих підстав щодо включення положення про «…КВЕД 16.10 «Лісопильне та стругальне виробництво»)…» до сфери акредитації системи управління, стосовно якої запитуються сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Замовником встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги, які передбачають відхилення пропозиції учасників згідно незаконних підстав

Номер: 1206a54457fc4d88be8f86f2f967eb35
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007718-a.a5
Назва: Замовником встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги, які передбачають відхилення пропозиції учасників згідно незаконних підстав
Вимога:
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, у будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Оцінка відповідності за ISO є добровільною в Україні та може проводитись іншими, не акредитованими НААУ органами з оцінки відповідності. Оскільки чинним законодавством України не встановлено вимог щодо акредитації Органів оцінки відповідності для видачі сертифікатів за стандартом ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019 саме в НААУ, вимагаємо внести зміни в оголошення та зазначити, що сертифікати ISO повинні бути видані органом з оцінки відповідності, акредитованим НААУ, або рівноправним до акредитації оцінювання органом з оцінки відповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно зі ст. 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України), що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність. Положення про національний орган України з акредитації (НААУ) затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, не має права втручатися в діяльність з акредитації національного органу України з акредитації. Згідно зі ст. 10 цього ж Закону, Національний орган України з акредитації може акредитувати органи з оцінки відповідності, а саме: - випробувальні та калібрувальні лабораторії; - органи із сертифікації продукції, процесів та послуг; - органи із сертифікації систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління; - органи із сертифікації персоналу; - органи з інспектування - інші органи з оцінки відповідності У випадках, встановлених законодавством, національний орган України з акредитації може акредитувати інших осіб, ніж органи з оцінки відповідності, та засвідчувати компетентність осіб щодо провадження діяльності іншої, ніж оцінка відповідності. Національний орган України з акредитації акредитує чи засвідчує компетентність осіб, визначених у частинах першій та другій цієї статті, незалежно від їх форми власності та з місцезнаходженням як на території України, так і за її межами. Ст. 11: Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності, йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що акредитований орган з оцінки відповідності втратив компетентність для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності або вчинив грубе порушення своїх обов'язків, національний орган України з акредитації вживає всіх належних заходів до обмеження сфери акредитації, тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію. Варто зауважити, що якщо акредитація не так потрібна, як то Ви стверджуєте, то навіщо взагалі законодавець створив Закон №2407-III та як наслідок національне агентство з акредитації України, якщо можливо звернутись в якийсь «рівноправний орган», сфера діяльності якого нічим не контролюється і не регулюється, та отримати потрібні сертифікати, як-то кажуть, не будь-який смак. Який сенс такої сертифікації тоді? Тому, Замовник і визначив, що сертифікація має бути проведена акредитованим органом з оцінки відповідності. Таким чином, згідно вимог вітчизняного законодавства, усі органи з оцінки відповідності, незалежно від форм власності, підпадають під дію Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та у своїй діяльності мають керуватися його положеннями. Зокрема, згідно даного закону, орган з оцінки відповідності має бути акредитованим національним органом України з акредитації (НААУ), а отже оскаржувана Вами вимога цілком відповідає вимогам чинного законодавства, та вилученню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ДСТУ ISO 9001:2018 не існує

Номер: 993373b67c8f4ae688830c229b297db5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007718-a.a4
Назва: ДСТУ ISO 9001:2018 не існує
Вимога:
ДСТУ ISO 9001:2018 не існує, вам його не надасть жоден учасник. Зазначте правильно назву сертифіката, а саме ДСТУ EN ISO 9001:2018
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В розумінні сутності вимоги даної спрощеної закупівлі, не буде вважатися помилкою та з цих мотивів не буде відхилятися пропозиція учасника, якщо його сертифікат (сертифікати) буде поданий із шифром «EN», що вказує лиш на мову затвердженого документу й не змінює суті встановленої вимоги. Отже, подання Учасником у складі цінової пропозиції завіреної копії Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 не належить до невідповідностей вимогам спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: 8dd026ca771a4d2b94d3a095afbdd257
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007718-a.a3
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до п.12 Додатку 1 до оголошення визначено: "Учасник повинен мати систему управління якістю стосовно надання послуг по предмету закупівлі, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2015), про що Учасником надається завірена копія відповідного сертифікату (стосовно виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, будівельно-монтажних робіт за кодом ДКПП 016:2010: 43.3 – «Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні») виданих органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України.". Наше підприємство має сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2015) стосовно виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, будівельно-монтажних робіт з видами діяльності які в повній мірі відповідають предмету закупівлі: 16.10 "Лісопильне та стругальне виробництво, 43.29 інші будівельно-монтажні роботи, 43.39 інші роботи із завершення будівництва тощо. Додатком до такого сертифікату є перелік наступних робіт: вогнезахисне просочування, поверхневе вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення. Відповідно до наказу Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457 затверджено класифікацію видів економічної діяльності. Клас 16.10 "Лісопильне та стругальне виробництво" включає просочення та хімічне оброблення деревини консервантами або іншими речовинами, що повністю відповідає предмету закупівлі. Водночас, Замовником встановлено окремі вимоги до сфери сертифікації, а саме наявність коду ДКПП 016:2010: 43.3 – «Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні» Враховуючи вищезазначене, конкретизація у Документації Замовника вимоги про сферу сертифікації саме у такій редакції є дискримінаційною та такою, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі з метою надання неправомірних переваг іншим суб’єктам господарювання. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в п.12 Додатку 1 до оголошення, виклавши його в наступній редакції: Учасник повинен мати систему управління якістю стосовно надання послуг по предмету закупівлі, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO EN 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2015), про що Учасником надається завірена копія відповідного сертифікату (стосовно виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, будівельно-монтажних робіт за кодом ДКПП 016:2010: 43.3 – «Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні» або КВЕД 16.10 «Лісопильне та стругальне виробництво»)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу щодо внесення зміни в п.12 Додатку 1 до оголошення, виклавши його в наступній редакції: Учасник повинен мати систему управління якістю стосовно надання послуг по предмету закупівлі, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO EN 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2015), про що Учасником надається завірена копія відповідного сертифікату (стосовно виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення, будівельно-монтажних робіт за кодом ДКПП 016:2010: 43.3 – «Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні» або КВЕД 16.10 «Лісопильне та стругальне виробництво»), – повідомляємо наступне. Вказаним вами Наказом за №457 від 11.10.2010 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, крім класифікатору ДК 009:2010 – «Класифікація видів економічної діяльності», затверджується класифікатор ДК 016:2010 – «Державний класифікатор продукції та послуг». Статтею 1 ДК 009:2010 визначається сфера його застосування, а саме підготовлення та поширення статистичної інформації за видами економічної діяльності. Тобто, як зазначається абзацом 5 цієї ж статті, «КВЕД - це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації», а також його «Класифікація не завжди відповідає всім потребам користувачів за межами статистичної системи, у зв'язку з чим можуть виникнути суперечності стосовно юридичного використання коду КВЕД. Слід мати на увазі, що код виду діяльності не створює прав чи обов'язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків. Код виду діяльності не обов'язково достатній критерій для виконання умов, передбачених нормативними актами. У застосуванні нормативних актів чи контрактів код виду діяльності - це припущення, а не доказ». Натомість, затверджений класифікатор ДК 016:2010 – «Державний класифікатор продукції та послуг» має чітко визначені сфери застосування. Зокрема, в абзаці 5, рядок 5 визначено призначення класифікатора як «…використовувати коди продукції та послуг в нормативних документах і сертифікатах відповідності». Враховуючи вище викладене замовник не вбачає законодавчих підстав щодо включення положення про «…КВЕД 16.10 «Лісопильне та стругальне виробництво»)…» до сфери акредитації системи управління, стосовно якої запитуються сертифікати ДСТУ ISO 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2015).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

посвідчення за підписом уповноваженої особи (голови комісії) представника відповідного територіального органу Державної служби України з питань праці є документами, що не передбачені законодавством і не можуть вимагатись від учасників закупівлі

Номер: 8fa883ecf30c42d18345e7b2585db2c9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007718-a.a2
Назва: посвідчення за підписом уповноваженої особи (голови комісії) представника відповідного територіального органу Державної служби України з питань праці є документами, що не передбачені законодавством і не можуть вимагатись від учасників закупівлі
Вимога:
Відповідно до п.3.9 НПАОП 0.00-4.12-05 "Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" : " 3.9. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією підприємства. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник". Таким чином, вимога пп..1.5.1, 1.5.2.1 Додатку 1 щодо надання посвідчень за підписом уповноваженої особи (голови комісії) представника відповідного територіального органу Державної служби України з питань праці є дискримінаційними та незаконними. Відповідно до ч.11 ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити вимогу пп..1.5.1, 1.5.2.1 Додатку 1, оскільки посвідчення за підписом уповноваженої особи (голови комісії) представника відповідного територіального органу Державної служби України з питань праці є документами, що не передбачені законодавством і не можуть вимагатись від учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пп.4.4. НПАОП 0.00-4.12-05 "Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання здійснюється комісією відповідного територіального органу Держпраці, а у питаннях посадових осіб, які пройшли навчання в навчальних центрах, проводиться комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю представників інших органів державного управління охороною праці або комісією, створеною місцевим органом виконавчої влади за участю відповідних профспілок (відповідно до абзацу четвертого п.п. 5.3. Типового положення). Таким чином, виходячи із вищенаведеного, оскаржувана Вами вимога є цілком законною та не підлягає вилученню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: 4d5a2044b41e448cb2f8fbc0769e91f0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007718-a.a1
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно умов оголошення: "Учасником надається Довідка про огляд об’єкту, укладена Замовником у довільній формі, підписана представником замовника закупівлі, сканується та подається Учасником в складі цінової пропозиції з оригіналу". Дана умова Оголошення є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Замовник має можливість підписати відповідні довідки лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі.Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також повідомляємо, що вимога щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення №11335-р/пк-пз від 24.05.2021 року. Тому вимагаємо внести зміни в умови оголошення згідно вимог чинного законодавства та вилучити п.10 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Дана вимога не є дискримінаційною виходячи й із наступних обставин. По-перше, вогнезахист конструкцій покрівлі – це роботи підвищеної небезпеки, які передбачають застосування спеціального обладнання для виконання робіт на висоті. Визначити, яке саме обладнання використовувати, враховуючи обмеженість доступу на покрівлю, не можливо не будучи на об’єкті. А від використання того чи іншого виду обладнання змінюється й структура витрат на обладнання та механізми й, відповідно, розцінки на виконання робіт, які складають договірну ціну (локальний кошторис) і додаються до цінової пропозиції учасником. Окрім неможливості встановити розцінки, існує ризик використання учасником того обладнання, яке не було зазначено у ціновій пропозиції та щодо якого не було проведено відповідних перевірок (повірок, випробувань тощо) та не подано документів про підтвердження наявності, відповідності. По-друге, для спрощених закупівель не передбачено етап оскарження учасниками рішень замовника до Органу оскарження — Антимонопольного комітету України. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Таким чином, посилання на практику Антимонопольного комітету України, повноваження якого як Органу оскарження не поширюються на процедуру спрощеної закупівлі – не є доцільним. Отже, зазначена норма не є дискримінаційною, а навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення, методи і прийоми праці, кількісний і якісний склад робітників учасника тощо. Зі свого боку, ми готові докласти максимум зусиль щодо не перешкоджання огляду об’єкту потенційними учасниками в робочі дні та засвідчення такого огляду довідкою. Тому вимога лишається без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено