• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

Торги не відбулися

199 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.50 UAH
Період оскарження: 01.08.2022 16:31 - 05.08.2022 17:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 52b8861b37484d5885753b364499fa25
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007431-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Про усунення порушень
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє при проведенні спрощеної закупівлі обмежувати коло товарів конкретної торгової марки та не зобов’язує приймати пропозиції аналогів та еквівалентів. Тобто враховуючи норму Закону України «Про публічні закупівлі», визначену абзацом другим частини четвертої статті 14, відповідно до якої не заборонено передбачати товар конкретних торгових марок, замовник ніяким чином не порушує Закон. Що ж стосується вимог, що зазначені до засобів (призначення, спектр антимікробної дії, критерії безпеки тощо використання зазначених дезінфекційних засобів), то дані характеристики, що викладені в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі, складені медичною комісією підприємства, а в повноваження Уповноваженої особи входить проведення закупівлі. Що ж стосується того, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, проте ця ситуація виникає, коли не розглядається або відхиляється пропозиція учасника , що відповідає вимогам законодавства та документації закупівлі. Для чого Ви використовуєте фразу «Відповідно до пункту третього частини другою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», якщо це стосується складання тендерної документації процедури відкритих торгів, а не оголошення проведення спрощеної закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, підстав для внесення змін в оголошення немає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі

Номер: 0c4d0ed0191748d4a060fbbe3473b42b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-007431-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі
Вимога:
Увага! Замовник не розглядає еквіваленти/аналоги! Виходячи із аналізу ринку і визначення оптимального співвідношення критерію «ціна – якість» та враховуючи об’єктивну необхідність, вимоги до предмету закупівлі містять посилання на конкретні марку товару. Враховуючи норму Закону України «Про публічні закупівлі», визначену абзацом другим частини четвертої статті 14, відповідно до якої передбачати еквівалентний товар залишається ПРАВОМ, а не обов’язком замовника, еквіваленти товару, зазначеного у вимогах, розглядатись не будуть. Примітки: відповідно до Статті 14 Закону. Спрощені закупівлі Шановний Замовнику.Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. Еквівалентний, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Вважаємо, що допущено порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву деззасобів з детальними технічними вимоагами без можливості подання еквівалентів, адже зазначив конкретний склад з обмеженням діючих речовин.. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Замовник і не намагається якимось чином провести чесні, конкурентні торги, які б призвели б до кращої продукції, більш якісної і головне значно економічно вигідної для Замовника. Проте, Замовника цікавить лише «свої особисті» інтереси, а не інтереси громади, держави щодо економії бюджетних коштів в умовах війни в країні. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі (Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель) , яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів дезінфікуючих засобів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу повідомляю наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє при проведенні спрощеної закупівлі обмежувати коло товарів конкретної торгової марки та не зобов’язує приймати пропозиції аналогів та еквівалентів. Тобто враховуючи норму Закону України «Про публічні закупівлі», визначену абзацом другим частини четвертої статті 14, відповідно до якої не заборонено передбачати товар конкретних торгових марок, замовник ніяким чином не порушує Закон.
Статус вимоги: Відхилено