-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга з вивезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів, які підлягають спеціальному знешкодженню); ДК 021:2015 90524400-0 «Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень»
Торги відмінено
227 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 135.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 135.75 UAH
Період оскарження:
01.08.2022 16:13 - 13.08.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 11 листопада 2022 РОКУ
Номер:
bdc1c0a9a806492184fe62f885c746fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007128-a.a12
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 11 листопада 2022 РОКУ
Скарга:
№ 1 від 18.11.2022 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита
Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-
ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858)
Адреса: вулиця Шевченко, буд. 30, селище Відрадне,
Запорізький район, Запорізька область, Україна, 70406
електронна пошта: nsteshenko@gmail.com
телефон: (095)4143760
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ
ДИСПАНСЕР"
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (код ЄДРПОУ 02007265)
Адреса: 49055, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
електронна пошта: gubanova.tend@gmail.com
телефон: +380679771990
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-01- 007128-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 11 листопада 2022 року
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 11 листопада 2022 РОКУ
Замовником торгів 1 серпня 2022 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними,
токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга з вивезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів, які підлягають спеціальному знешкодженню); ДК 021:2015 90524400-0 «Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень» (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-01-007128-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції.
Замовником повторно було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол про результати розгляду Тендерної пропозиції від 27 вересня 2022 року).
Пізніше, Замовник втретє було відхилено Пропозицію із найбільш вигідною ціною.
Зазначимо, що на неправомірні рішення Замовника по Закупівлі UA-2022-08-01-007128-a, ми вже двічі подавали Скарги, коли не були згодні із неправомірним відхиленням нашої пропозиції, та двічі Антимонопольний комітет України визнавав, що Замовник дійсно неправомірно відхиляв нашу пропозицію.
Товариство, в третій раз, знову не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав. Ймовірно, Замовник переслідує свої інтереси, та не притримується ЗУ «Про Публічні Закупівлі», а також економії бюджетних коштів у настільки важкий час для країни.
Замовник посилається на те, що Учасником неправильно складений лист-роз’яснення, відповідно до якого, Замовник начеб то, не зрозумів суть листа-роз’яснення. Але, відповідно до Тендерної Документації, Замовником не зазначено вимог до тексту листа-роз’яснення. Тобто, лист-роз’яснення Учасник може подавати у довільній формі.
Учасником у складі Пропозиції наданий необхідний Технічний паспорт на транспортний засіб та лист-роз’яснення із зазначенням Законних підстав щодо ненадання свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. До того ж, у листі-роз’ясненні є посилання на нормативно-правовий акт, але на думку Замовника, це не є нормативно-правовим актом.
Тож, Учасник виконав усі вимоги, зазначені Замовником у Тендерній Документації та претендує, третій раз, бути Учасником із найвигіднішою ціною для Замовника.
Тож, пропозиція була відхилена неправомірно.
Тобто, підстави для дискваліфікації пропозиції Учасника є незаконними. Вважаємо, що дискваліфікація нашої пропозиції є безпідставною!
Відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі» єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Тим самим пропозиція Товариства, яка є найбільш економічно вигідною, повністю відповідає єдиному критерію оцінки тендерної пропозиції згідно вимог Тендерної Документації та принципу максимальної економії та ефективності.
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності.
Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про Публічні Закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2022-08-01- 007128-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) зазначене у протоколі про результати розгляду Тендерної пропозиції від 11 листопада 2022 року.
Додатки:
1. Протокол про результати розгляду Тендерної пропозиції від 11 листопада 2022 року.
18.11.2022р.
Директор ТОВ «А-ЕНЕРГО»
М.Ю. Жестков
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 18.11.pdf 18.11.2022 11:22
- рішення від 22.11.2022 №6862.pdf 22.11.2022 13:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2022 № 7042.pdf 30.11.2022 13:43
- рішення від 29.11.2022 №7042.pdf 01.12.2022 17:31
- пояснення (2).docx 24.11.2022 16:49
- Протокол.PDF 24.11.2022 16:49
- Пояснення (2).PDF 24.11.2022 16:49
- Протокол відхилення А.doc 24.11.2022 16:49
- Протокол про виконання Рішення.PDF 27.12.2022 16:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2022 12:09
Дата розгляду скарги:
29.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.11.2022 13:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.12.2022 17:32
Дата виконання рішення Замовником:
27.12.2022 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга з вивезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів, які підлягають спеціальному знешкодженню), ДК 021:2015 90524400-0 «Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень»
Вимога
Є відповідь
Замовник порушує чинне Законодавство у 3й раз!
Номер:
69168ef92daf4e1d8935187fc7f23c59
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007128-a.b11
Назва:
Замовник порушує чинне Законодавство у 3й раз!
Вимога:
Учасник не згоден з Рішенням Замовника, оскільки Учасник надав лист-роз'яснення, до якого жодних вимог у ТД не зазначено. Тож Замовник як завжди на свій розсуд вирішив, що це не вірно. Але у тому ж Рішенні Уповноваженої особи, Замовник підтверджує, що Учасник виконав вимогу та надав лист-роз'яснення із зазначенням Законних підстав ненадання свіоцтва про допущення транспортного засобу. Тож, вимагаємо неупередженого розгляду нашої Пропозиції.
У разі якщо Замовник не відреагує на нашу вимогу, ми знову подамо скаргу до АМКУ. А також до ГУ Національної Поліції у Дніпропетровській області щодо перевірки уповноваженої особи Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2022 10:55
Вирішення:
У тендерній документації вимагалося надати у тому числі свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. Замість цього свідоцтва, учасник надав лист - роз’яснення, після ознайомлення з яким виникли ще питання, відповіді на які у листі – роз’ясненні не було.
1) Який все таки тип, категорія, у транспортного засобу учасника , а саме, у Mercedes-Benz Atego?
2) Де у Наказі МВС України № 656 йдеться про подібний транспортний засіб?
Учасник є фахівцем у таких питаннях та повинен надавати повну інформацію та джерела, де можна перевірити цю інформацію.
Уповноважена особа діє та приймає всі рішення, щодо процедури «Відкриті торги», на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 27 ВЕРЕСНЯ 2022 РОКУ
Номер:
74ba2529185e4ca78431643fcbb24978
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007128-a.c10
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 27 ВЕРЕСНЯ 2022 РОКУ
Скарга:
№ 1 від 03.10.2022 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита
Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-
ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858)
Адреса: вулиця Шевченко, буд. 30, селище Відрадне,
Запорізький район, Запорізька область, Україна, 70406
електронна пошта: nsteshenko@gmail.com
телефон: (095)4143760
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ
ДИСПАНСЕР"
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (код ЄДРПОУ 02007265)
Адреса: 49055, Дніпропетровська область, м.
Дніпро, вул. Гавриленка, 1
електронна пошта: gubanova.tend@gmail.com
телефон: +380679771990
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-01- 007128-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 27 вересня 2022 року
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 27 ВЕРЕСНЯ 2022 РОКУ
Замовником торгів 1 серпня 2022 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними,
токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга з вивезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів, які підлягають спеціальному знешкодженню); ДК 021:2015 90524400-0 «Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень» (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-01-007128-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції.
Замовником повторно було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол про результати розгляду Тендерної пропозиції від 27 вересня 2022 року).
Товариство знову не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав. Ймовірно, Замовник переслідує свої інтереси, та не притримується ЗУ «Про Публічні Закупівлі» та економії бюджетних коштів у настільки важкий час для країни.
Замовник посилається начебто на те, що Всі завантажені документи Учасником підписані КЕП загалом, а не кожен документ окремо.
Учасником у складі Пропозиції надані оригінали документів та завірені копії документів власноручним підписом та печаткою Товариства. Відповідно до Тендерної Документації пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника. Що і було зроблено Учасником.
Відповідно до Тендерної Документації, якщо ж документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель, то потрібно накладати кваліфікований електронний підпис на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) окремо. Але Учасник не надавав електронні документи у складі своєї Пропозиції. Оскільки у складі Пропозиції наявні оригінали документів та власноручно завірені довідки та копії документів.
Тож Учасник не мав, відповідно до ТД, накладати КЕП на кожен документ окремо.
Тож, пропозиція була відхилена неправомірно.
Тобто, підстави для дискваліфікації пропозиції Учасника є незаконними. Вважаємо, що дискваліфікація нашої пропозиції є безпідставною!
Відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі» єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Тим самим пропозиція Товариства, яка є найбільш економічно вигідною, повністю відповідає єдиному критерію оцінки тендерної пропозиції згідно вимог Тендерної Документації та принципу максимальної економії та ефективності.
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності.
Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про Публічні Закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2022-08-01- 007128-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) зазначене у протоколі про результати розгляду Тендерної пропозиції від 27 вересня 2022 року.
Додатки:
1. Протокол про результати розгляду Тендерної пропозиції від 27 вересня 2022 року.
03.10.2022р.
Директор ТОВ «А-ЕНЕРГО»
М.Ю. Жестков
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 03.10.pdf 03.10.2022 10:56
- рішення від 06.10.2022 № 6135.pdf 06.10.2022 16:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2022 № 6273.pdf 14.10.2022 12:42
- рішення від 13.10.2022 № 6273.pdf 18.10.2022 13:04
- Пояснення 2.docx 11.10.2022 15:19
- Протокол відхилення 2.doc 11.10.2022 15:19
- Пояснення 2.PDF 11.10.2022 15:19
- Протокол відхилення 2.PDF 11.10.2022 15:19
- Протокол виконання ріш. АМКУ.doc 04.11.2022 15:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2022 16:58
Дата розгляду скарги:
13.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2022 16:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.10.2022 13:04
Дата виконання рішення Замовником:
04.11.2022 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження є обов'язковими для виконання замовниками. Рішення № 6273-р/пк-пз від 13.10.2022 виконано.
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
89e9ec9b09ef449bb91986decf7d67e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007128-a.b9
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Ми не згодні із Протоколом №9-в, оскільки відповідно до ТД, КЕП не накладається на оригінали документів та документи, які завірені власноручним підписом. Кеп накладений в цілому на пропозицію, що виманалось ТД.
Вимагаємо відмінити Протокол №9-в щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2022 10:38
Вирішення:
У тендерній документації були вимоги завантажити в електронну систему документи у вигляді скан-копій із накладпнням КЕП на кожен з таких документів окремо.
Не вимагалося накладання КЕП на документ завірений власноручним підписом уповноваженої особи учасника, але у тендерній пропозиції учасника були документи завірені особою, що не є уповноваженою особою учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 23 СЕРПНЯ 2022 РОКУ
Номер:
f5f29ca3c73845938a634a0a558f475a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007128-a.b8
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 23 СЕРПНЯ 2022 РОКУ
Скарга:
№ 1 від 01.09.2022 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита
Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858)
Адреса: вулиця Шевченко, буд. 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна, 70406
електронна пошта: nsteshenko@gmail.com
телефон: (095)4143760
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (код ЄДРПОУ 02007265)
Адреса: 49055, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
електронна пошта: gubanova.tend@gmail.com
телефон: +380679771990
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-01-007128-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 23 серпня 2022 року
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ ВІД 23 СЕРПНЯ 2022 РОКУ
Замовником торгів 1 серпня 2022 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга з вивезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів, які підлягають спеціальному знешкодженню); ДК 021:2015 90524400-0 «Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень» (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-01-007128-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції.
Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол про результати розгляду Тендерної пропозиції від 23 серпня 2022 року).
Товариство не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав.
1) Замовник посилається начебто на обмежений або закритий доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. У зв'язку з чим, Учасник начебто мав надати інформаційну довідку. Але, доступ до сайту Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є відкритим, є також можливість зайти на сайт. Замовник ніяким чином не підтвердив факт того, що йому не вдалось зайти на сайт Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та вчинити певні дії. Тож, відповідно до ЗУ «Про публічні Заупівлі» Замовник неправомірно відхилив найвигіднішу Пропозицію, за результатами Аукціону, не маючи на це достатніх підстав.
Тож, вважаємо, що Замовник не надав справедливе аргументування того факту, що йому не вдалось зайти на сайт Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та вчинити певні дії. Замовник використовує шаблонні фрази, які, ймовірно, є в його закладі.
2) Зауважимо та хочемо звернути увагу, що у Протоколі №7-в від 23.08.2022року, на протязі усього тексту, Замовник посилається на те, що доступ до реєстрів був обмежений, тримачем яких є Міністерство юстиції України. Тож, таким чином Замовник підтверджує, що мав доступ до реєстру, тримачем якого є Національне Агентство з питань запобігання корупції. Адже тримачем Єдиного Державного Реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані с корупцією правопорушення є Національне Агентство з питань запобігання корупції, аж ніяк не Міністерство юстиції України.
3) Відповідно до ч.6 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Саме Переможець повинен надати документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначеної пунктом 2 частини першої ст.17.
ЗУ «Про публічні Закупівлі» не передбачено надання Учасником документів, які підтверджують відсутність підстави визначеної пунктом 2 частини першої ст.17.
Тож, пропозиція була відхилена неправомірно.
Тобто, підстави для дискваліфікації пропозиції Учасника є незаконними. Вважаємо, що дискваліфікація нашої пропозиції є безпідставною!
Відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі» єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Тим самим пропозиція Товариства, яка є найбільш економічно вигідною, повністю відповідає єдиному критерію оцінки тендерної пропозиції згідно вимог Тендерної Документації та принципу максимальної економії та ефективності.
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності.
Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2022-08-01-007128-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) зазначене у протоколі про результати розгляду Тендерної пропозиції від 23 серпня 2022 року.
Додатки:
1. Протокол про результати розгляду Тендерної пропозиції від 23 серпня 2022 року.
01.09.2022р.
Директор ТОВ «А-ЕНЕРГО»
М.Ю. Жестков
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Дніпро 01.09.pdf 02.09.2022 09:40
- Протокол відхилення.PDF 02.09.2022 09:42
- рішення від 06.09.2022 № 5681.pdf 06.09.2022 14:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2022 № 5857.pdf 15.09.2022 16:25
- рішення від 15.09.2022 № 5857.pdf 19.09.2022 15:21
- Снимок.pdf 09.09.2022 15:39
- Додаток 3.doc 09.09.2022 15:39
- ПОЯСНЕННЯ.PDF 09.09.2022 15:39
- Снимок.PNG 09.09.2022 15:39
- ПОЯСНЕННЯ.docx 09.09.2022 15:39
- Додаток 3.PDF 09.09.2022 15:39
- Протокол виконання рішення АМКУ.PDF 21.09.2022 14:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2022 11:21
Дата розгляду скарги:
15.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.09.2022 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.09.2022 15:21
Дата виконання рішення Замовником:
21.09.2022 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №5857-р/пк-пз від15.09.2022 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО НОВА» переможцем за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуга з вивезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів, які підлягають спеціальному знешкодженню), ДК 021:2015 90524400-0 «Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень» , повідомляємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО НОВА» переможцем скасовано.
Вимога
Є відповідь
Невідповідність умовам закупівлі
Номер:
b34efc53eb054e4f90c5b8a2926c8905
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007128-a.a7
Назва:
Невідповідність умовам закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник!
Детально проаналізувавши документи ТОВ "Еко Нова" було виявлено невідповідність умовам тендерної документації.
Так, згідно додатку 2 Тендерної документації, Замовник вимагав :копія технічного свідоцтва на спецтранспорт;Сканкопіїі документів, що підтверджують право власності, оренди Учасника на спеціалізований транспортний засіб , який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів.
у складі пропозиції учасника відсутнє відоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Окрім цього, у реєстраційному талоні на транспорт - не зазначено Власника такого транспорту.
З огляду вищевикладеного, пропозиція учасника ТОВ "Еко нова" не відповідає кваліфікаційним критеріям. Просимо Замовника переглянути своє рішення щодо визначення переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2022 11:56
Вирішення:
Шановний учасник, згідно пункту 11 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Учасник ТОВ "Еко Нова" завантажив на майданчик у складі своєї тендерної пропозиції у тому числі документ "Довідка щодо свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначення небезпечних вантажів", де надав вичерпне обгрунтування відсутності Свідоцтва у складі своєї тендерної пропозиції.
Реєстраційні талони видаються сервісними центрами МВС України. Чому у графі "Власник" зазначено "не є власником", а не назва власника, це питання до органу, який видав цей документ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скасуйте абсурдну вимогу щодо наявності страхування щодо "відходів".
Номер:
c9105082f51f420f92af2f79956492e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007128-a.b6
Назва:
Скасуйте абсурдну вимогу щодо наявності страхування щодо "відходів".
Вимога:
Згідно Додатку № 2 ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Замовник від майбутніх Учасників вимагає надати "...Договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів (відходів) на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (відходів).". Справді, згідно частини 26 статті 7 ЗУ Про страхування виконавець певних послуг зобов"язаний мати "...страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів;". Разом з тим Постанова №733 від 01.06.2002 Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, а саме Додаток 1 до Порядку правил (РОЗМІРИ страхових тарифів за договорами обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів залежно від класу небезпечного вантажу і виду транспорту за 1 тонну вантажу на одне перевезення) вказує на Інфекційні речовини в п. 6.2 Розмірів. Але, по-перше, в Порядку правил вказаний розрахунок інфекційних речовин на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів залежно від класу небезпечного вантажу і виду транспорту за 1 тонну вантажу на одне перевезення, про що немає від Замовника у відповідній документації жодних вимог чи згадок (не зрозуміло, якими партіями чи вагою буде вивозитися з території медичного закладу особливо небезпечні медичні відходи категорії В) та у формулюванні законодавця вказано про "Інфекційні речовини", а не про особливо небезпечні медичні відходи категорії В (у страховому законодавстві немає жодного документа, який би прирівнював відповідні медичні відходи категорії В до даних "Інфекційних речовин")! По-друге, у своїй вимозі, про яку йде мова, Замовник чітко зазначив "...вантажів (відходів) на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (відходів)". Саме у частині слова "відходів" і є нерозуміння та порушення вцілому. Насамперед, вказано "відходів" (майбутні Учасники не можуть здогадуватися яких відходів, оскільки поняття "небезпечних вантажів" вклюває в себе великий перелік відходів), а не особливо небезпечних медичних відходів категорії В. Якщо ж Замовник мав на увазі страхування відходів - особливо небезпечні медичні відходи категорії В - це не є матеріальною цінністю та вони підлягають виключно "термічному знешкодженню" згідно Наказу №325 МОЗ України. Але, найцікавіше те, що в переліку небезпечних вантажів немає особливо небезпечних медичних відходів категорії В, як і в переліку "відходів" (керуючись тими ж документами: Постанова №733 від 01.06.2002 Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, окремо її Додаток 1 РОЗМІРИ страхових тарифів за договорами обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів залежно від класу небезпечного вантажу і виду транспорту за 1 тонну вантажу на одне перевезення, ЗУ Про страхування). Враховуючи все вище вказане, вимагаємо скасувати дану вимогу "Договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів (відходів) на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (відходів);" в повному об"ємі як незаконну!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2022 11:06
Вирішення:
В Законі України «Про страхування», стаття 7 називається «Види обов’язкового страхування» та містить у тому числі страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів. Якщо Закон каже обов’язково, то це – обов’язково, все інше – порушення , з усіма наслідками. Незрозуміло, чому ви вимагаєте від замовника порушити Закон?
Щодо Постанови 733 від 01.06.2002 «Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів», то згідно чинного законодавства, договір страхування зобов’язані укладати у т.ч. перевізники небезпечного вантажу, щоб застрахувати заподіяння шкоди у т.ч. навколишньому середовищу, в результаті прояву небезпечних властивостей вантажу.
На вашу думку «Додаток 1 до Порядку правил (РОЗМІРИ страхових тарифів за договорами обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів залежно від класу небезпечного вантажу і виду транспорту за 1 тонну вантажу на одне перевезення) вказує на Інфекційні речовини в п. 6.2 Розмірів».
Насправді небезпечні медичні відходи категорії В відносяться до класу небезпеки 9 «Інші небезпечні речовини та вироби». Кількість вказана у Додатку 1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про скасування частини, де вказується про наявність ліцензії у майбутнього Виконавця до кінця дії надання послуг: "яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі".
Номер:
6c4a2e24c4294f4bb6681c75b63ce196
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007128-a.b5
Назва:
Вимога про скасування частини, де вказується про наявність ліцензії у майбутнього Виконавця до кінця дії надання послуг: "яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі".
Вимога:
Згідно Додатку 1 ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ КІЛЬКІСНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовник в п. 3 вимагає від майбутнього Учасника: "Сканкопія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечнимивідходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі...". Насамперед, варто врахувати п.6, статті 21 ЗУ Про ліцензування видів господарської діяльності від 02.03.2015, в якому чітко вказано, що всі ліцензії, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими. Окрім того, всі майбутні ліцензії видаються виключно безстроково! Таким чином, з одної сторони, бажання і вимога Замовника виконана "за замовчуванням" ще до оголошення даної закупівлі та немає сенсу в оголошенні вимоги щодо ліцензії, "яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі". Але, оскільки в терміні часу дії можливих комплексних послуг з термічного знешкодження особливо небезпечних медичних відходів категорії В (+надання пакування та перевезення відповідних медичних відходів) майбутній Виконавець має можливість, право та зобов"язання відповідати виключно за свої дії в минулому та теперішньому відрізку часу щодо порушення чинних нормативно-правових вимог до нього, а, отже, і ліцензія на таку діяльність чинна. Що ж до майбутнього часу - ніхто (ні майбутній Виконавець, ні Замовник, ні законодавець, ні жодний правоохоронний чи інших орган держави, не може гарантувати Замовнику наявність і так вже виданої бестрокової ліцензії на увечь період надання послуг згідно майбутнього договору надання послуг аж до останнього календарного дня! Оскільки це абсурд! Ліцензію має право анулювати відповідна установа внаслідок порушення екологічного законодавства, власне, якого не відбулось і ніхто не знає чи відбудеться. А, оскільки, факт порушення фіксується в результаті, як наслідок, порушення - ніхто не може вказати про його майбутній стан, тобто те, що не відбулося - це вже доконаний вид дії. Окрім вище зазначеного конституційним принципом держави Україна є принцип верховенства права (ст. 8 Конституції України), громадяни якої здійснюють свої права за принципом “дозволено все, що прямо не заборонено законом”, а державні органи та їх посадові особи — за принципом “дозволено лише те, що прямо визначено законом” - це надає право вказувати на дії Замовника щодо даної вимоги як незаконні (немає жодного правового документа, який би надавав Замовнику право гарантувати наявність ліцензії на увесь термін дії надання послуг), а дії майбутнього Учасника - як дозвільний факт, що не заборонений в частині наявності бестрокової ліцензії і неможливості гарантувати жодному суб"єкту того, що не прогарантовано законодавством. Вимагаємо скасувати дану вимогу в частині "яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі"!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2022 10:15
Вирішення:
Розділ ІІІ. Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» наголошує:
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці в довільному вигляді, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Надайте сканкопію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами , та довідку в довільному вигляді, з посиланням на п.6, статті 21 ЗУ Про ліцензування видів господарської діяльності від 02.03.2015, в якому чітко вказано, що всі ліцензії, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимагаємо виправити вимогу в п. 6 вимог Додатку№1, видалити неправомірне словосполучення або його замінити.
Номер:
2557eac976194344b458cf60863c35ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007128-a.b4
Назва:
Вимагаємо виправити вимогу в п. 6 вимог Додатку№1, видалити неправомірне словосполучення або його замінити.
Вимога:
Згідно Додатку №1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ КІЛЬКІСНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовник в п.6 вимагає "...Скановані копії документів (або договору), що підтверджує здійснення заходів щодо оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження чи захоронення небезпечних відходів Копії надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.". Дана вимога застосовує термінологію "оброблення (перероблення)", що не є припустими до особливо небезпечних медичних відходів категорії В, про що чітко вказано в Наказі №325 МОЗ України, а саме розділ V. Вимоги до відходів категорії В, п. 17. "...Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом.". Отже, саме "термічне знешкодження", а не "оброблення (перероблення)". Вимагаємо виправити вимогу, видалити неправомірне словосполучення або його замінити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2022 14:59
Вирішення:
Уважніше дивіться тендерну документацію.
Розділ ІІІ. Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» наголошує:
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці в довільному вигляді, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Ніхто нікого не змушує обробляти (переробляти) відходи категорії В.
Надайте у складі тендерної пропозиції скановані копії документів, що підтверджує здійснення заходів щодо знешкодження небезпечних відходів, а на « оброблення (перероблення), утилізацію, видалення, захоронення небезпечних відходів» ви складаєте довідку у довільному вигляді, де обов’язково посилаєтеся на нормативну базу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога Замовника до майбутніх Учасників даної закупівлі: поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Номер:
c49ef808e5d4408c9295c6e34397569e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-007128-a.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога Замовника до майбутніх Учасників даної закупівлі: поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Вимога:
Згідно Додатку № 2 ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Замовник від майбутніх Учасників вимагає надати "...поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на кожний залучений транспортний засіб;...". Замовник не має права вимагати від майбутніх Учасників відповідне страхування оскільки частина 12) статті 6 Добровільне страхування та його види закону України Про страхування чітко обумовлює добровільність бажання можливого майбутнього страхувальника "Добровільне страхування та його види страхування цивільної відповідальності власників наземного транспорту (включаючи відповідальність перевізника);". Отже, дана вимога є обмежувальною для майбутніх Учасників, тобто дискримінаційною. Вимагаємо видалити дану вимогу до майбутніх Учасників з переліку вимог даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2022 14:43
Вирішення:
Розділ ІІІ. Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» наголошує:
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці в довільному вигляді, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Тому , якщо у вас немає полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на транспортний засіб, ви складаєте довідку у довільному вигляді, де обов’язково посилаєтеся на норми Закону України «Про страхування».
Статус вимоги:
Відхилено