-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Висококонцентрований універсальний професійний миючий засіб (ДК 021:2015 39831000-6 Засоби для прання і миття), Висококонцентрований професійний миючий засіб для прання білизни з високою знежирюючою здатністю (ДК 021:2015 39831000-6 Засоби для прання і миття), Кисневий дезінфікуючий відбілювач без вмісту хлору, без фосфатів (ДК 021:2015 39831000-6 Засоби для прання і миття), Миючий засіб (ДК 021:2015 39831000-6 Засоби для прання і миття), Миючий засіб (ДК 021:2015 39831000-6 Засоби для прання і миття)
Завершена
502 761.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 513.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 513.81 UAH
Період оскарження:
01.08.2022 16:04 - 14.08.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога про внесення змін
Номер:
33363ac9885f4839991b093ec362bc2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-006962-a.b2
Назва:
вимога про внесення змін
Вимога:
Шановний Замонику, дуже приємно ,що Ви відразу відреагували на вимогу, це викликає повагу, але викладений документ «Перелік змін» від 5.08.2022р абсолютно не читабельний, тож при перегляді Додатку № 1 після внесення змін виявилось, що внесені змін в складі , за що велике –дякуємо, лише в позиціях1, 2 та 3, але якщо хоча б одного із перелічених в складі складових не буде Ви будете вважати, що засіб не відповідає вимогам , навіть якщо за всіма іншими характеристиками відповідатиме?
Позиція 4.Миючий засіб : Склад: ПАР аніонні: не більше 5%, NTA:5-10%, ензими, консерванти; отже це вказаний склад засобу Миючий засіб Neodisher Medi Clean forte 5л Chemische Fabrik Dr.WeigertGmbH&Co KG,Німеччина . Отже ніяких змін не внесено.
В позиції 5. Миючий засіб: Призначення: для ручного миття та в ультразвукових ваннах хірургічних інструментів. Склад: Складові відповідно до рекомендацій ЄС для миючих засобів 89/542/EWG:<5% амфотерні ПАР, аніонні ПАР 15–30% фосфати. СЕ-стандарт: відповідність згідно з європейськими директивами 93/42/ЄС. Термін зберігання не менше 4 роки. Все це про інший засіб цього ж виробника, а саме миючий засіб Neodisher LM 2 ,10л
Питання, що заважало внести зміни в позиціях 4 та 5, до чого тут рекомендації ЄС та європейські директиви. Це вимоги саме до іноземних засобів Neodisher, Німеччина і вони є дискримінаційними по відношенню до вітчизняних засобів. Тож вимогу ви не виконали і це наводить на думку про заангажованість вимог та лобіювання певних інтересів, а це спонукає нас звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- П.646 відповідь на вимогу.pdf 08.08.2022 12:30
Дата подачі:
05.08.2022 19:46
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши вимогу про внесення змін до технічної документації, а саме позиції 4 миючий засіб : Склад: ПАР аніонні: не більше 5%, NTA:5-10%, ензими, консерванти та позиції 5 миючий засіб: Склад: Складові відповідно до рекомендацій ЄС для миючих засобів 89/542/EWG:<5% амфотерні ПАР, аніонні ПАР 15–30% фосфати. СЕ-стандарт: відповідність згідно з європейськими директивами 93/42/ЄС повідомляємо наступне-замовник під час формування самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно частині 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
*Додатково повідомляємо, що замовник використовує професійне пральне та дозуюче обладнання PRIMUS та мийно-дезінфекційні машини INNOVA та UNICLEAN.
Національні стандарти України гармонізовані з європейськими стандартами з дотриманням всіх відповідних необхідних вимог, а тому вони є діючими в Україні.
Учасником не доведено та не підтверджено неможливість виконання вимог тендерної документації, та яким чином дані вимоги порушують права чи законні інтереси учасника, та перешкоджають учаснику взяти участь у процедурі закупівлі, а тому вимога не підлягає задоволенню».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.08.2022 11:03
Вимога
Вирішена
внесення змін до технічних вимог
Номер:
904358e5422f44e89bce711981ba8f9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-006962-a.b1
Назва:
внесення змін до технічних вимог
Вимога:
Шановний замовнику, ви вдруге оголосили закупівлю за кодом ДК 021:2015 39831000-6 Засоби для прання і миття, перша UA-2022-07-11-003077-a не відбулась , бо прийшов лише один учасник. Та й звісно , хто ще може виконати всі ті вимоги , які ви виклали в Додатку №1, ніхто, крім представників конкретної марки товарів, але вони розраховували, що хтось вийде з еквівалентами і тому підготували лише одну пропозицію. Тож очевидно , що зараз вийдуть два фопи для підстраховки. Але при проведенні закупівлі за державні кошти необхідно дотримуватись Законів цієї держави, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"
Проаналізувавши технічні вимоги зазначені в Додатку № 1, нами встановлено ,що через їхню надмірну деталізацію та сукупність зазначених технічних характеристик ( склад всіх речовин) відповідають лише засоби конкретних іноземних виробників , а саме: Миючий засіб WHITEX WASH 15л «RAMPI S.R.L.»Італія; Миючий засіб EMULSITEX 15л «RAMPI S.R.L.»Італія; Універсальний відбілювач OXITEX 15л «RAMPI S.R.L.»Італія; Миючий засіб Neodisher Medi Clean forte 5л Chemische Fabrik Dr.WeigertGmbH&Co KG,Німеччина, Миючий засіб Neodisher LM 2 ,10л, Chemische Fabrik Dr.WeigertGmbH&Co KG,Німеччина.
Тож очевидно , що представлені на ринку всі інші миючі засоби , як іноземні так і вітчизняні не відповідають сукупності технічних характеристик встановлених Замовником, особливо за складом..
Таким чином , встановлені замовником обмежуючі та занадто деталізовані ( дискримінаційні) вимоги до складу, які не передбачені законодавством, призводять до неможливості запропонувати еквіваленти. Це в свою чергу істотно обмежує можливість участі у процедурі закупівлі значної частини потенційних учасників , тобто обмежує конкуренцію і особливо представників вітчизняної продукції.
Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Такі вимоги порушують Закон України «Про публічні закупівлі», а саме: п.3 ч.2 ст.22 Закону, який встановлює, що Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників). Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни в МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ , яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів, отже видалити дискримінаційні вимоги до складу засобів, які обмежують кількість діючих речовин. У разі ігнорування наших законних вимог ми будемо змушені повідомити Державну аудиторську службу України про істотні порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі», скаржитись в Антимонопольний комітет України, та повідомити представників Громадського контролю з метою перевірки дотримання чинного законодавства під час проведення закупівлі!
Пов'язані документи:
Замовник
- П.642 про внесення змін.pdf 05.08.2022 15:54
Дата подачі:
05.08.2022 12:03
Вирішення:
Доброго дня! Вашу вимогу задоволено та до тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено