-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління.
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2022 15:17 - 05.08.2022 15:16
Вимога
Відхилено
ВИМОГА_штучне звуження конкуренції
Номер:
e461cfcbf999464495068814bab9fe78
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-006042-a.b1
Назва:
ВИМОГА_штучне звуження конкуренції
Вимога:
Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), встановлено вимоги, що обмежують конкуренцію та є дискримінаційними по відношенню до ряду учасників (вимога додається).
Ураховуючи викладене, вимагаємо усунути вимоги Оголошення, які штучно звужують конкуренцію та сприяють перемозі виключно одному учаснику ТОВ «Онлайн-Консалтинг», ЄДРПОУ: 43668890.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_ГУ Держпрод.pdf 02.08.2022 11:40
Дата подачі:
02.08.2022 11:40
Вирішення:
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
На виконання даної норми Закону Замовник надає роз’яснення на звернення учасника.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) повинно містити інформацію згідно ч. 3 ст. 14 Закону, якою передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до Закону Замовник самостійно визначає умови оголошення та вимоги до предмета закупівлі враховуючи всі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики конкретного предмета закупівлі.
Здійснивши детальний розгляд Вимоги UA-2022-08-01-006042-a.b1 можна дійти висновку, що через відсутність можливості підтвердити вимоги Замовника Вами визначено такі вимоги як ніби то дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію.
Наголошуємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі було сформовано виключно з метою досягнення основної мети Замовника, а саме отримання послуг висококваліфікаційних фахівців, які знайомі з особливостями сфери закупівель не лише зі сторони Замовника, а й які розуміють усі ризики, що можуть виникати при проведенні закупівель. Встановлені вимоги до учасників покликані насамперед для безумовного дотримання законодавства. Простими словами, хто може знати краще дану сферу аніж фахівці, які мали досвід перевірок.
1. Здійснюючи розгляд першого питання Замовником повторно проаналізовано статтю 14 Закону. Так, вказана стаття Закону не містить норм, що зазначені у Вимозі, в частині того, що вимога має бути встановлена для підтвердження відповідності учасника критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) саме ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів). Повторно інформуємо, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до Закону Замовник самостійно визначає умови оголошення та вимоги до предмета закупівлі враховуючи всі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики конкретного предмета закупівлі. Вищезазначені твердження вказані у Вимозі не підтверджуються нормами Закону, зокрема статтею 14.
Разом з цим, вивчивши Вимогу, а саме твердження щодо того, що послуги надаються ідентично як для замовників так і для будь-якої приватної юридичної особи можна дійти висновку, що Ви не достатньо ознайомлені із специфікою роботи Замовників в розумінні Закону. Є досить суттєві відмінності між замовниками та будь-якими приватними юридичними особами, насамперед в рівні відповідальності. Як має бути відомо, саме Замовники, а не будь-які приватні юридичні особи несуть відповідальність за статтею 164-14 КУпАП.
Тому з усією повагою, постає питання яким чином Ви маєте намір надавати консультаціні послуги з закупівель не розуміючи різниці між замовниками та будь-якими приватними юридичними особами.
Ми дійсно розуміємо, що Ваша компанія являється новоствореною та можливо не встигла набути тих напрацювань, наявність яких ми вимагаємо. Проте, це не може бути причиною внесення змін до оголошення про які Вами зазначено.
Замовник не погоджуються, що наявність досвіду протягом кількох років є дискримінацією, адже ми маємо бути впевнені, що отримаємо дані послуги на найвищому рівні.
2. Відносно наступного питання Замовником частково надана відповідь вище. Ви вважаєте, що вимога Замовника щодо наявності у фахівців досвіду роботи превірок закупівель і моніторингу є неприпустимою, в той час як наразі кількість процедур охоплених моніторингом зростає кожного року, а ризик опинитися під моніторингом з кожним роком збільшується. Саме з метою дотримання законодавства на найвищому рівні, вимогою Замовника є наявність практичного досвіду моніторингу закупівель. На нашу думку фахівці які мають досвід здійснення перевірок закупівель та роботи з замовником є запорукою успішного проведення закупівель з максимальним рівнем дотримання законності.
Відносно наявності освіти фахівців то повідомляємо, що маємо в штаті економістів та юристів, тому не потребуємо консультативної допомоги даних фахівців. А здійснювати закупівлю послуг економістів чи юристів, в той час коли необхідно мати саме професіонала з закупіевль є недоречно. І наголошуємо, що консультаційні послуги з питань закупівель не можна вважати наближеними до діяльності Уповноваженої особи, адже єдине що іх поєднує це знання Закону. Ми маємо в штаті Уповноважену особу, а тому здійснювати закупівлю послуг, що своєю природою наближену до діяльності Уповноваженої особи не маємо наміру та можливостей. Разом з цим, Замовник абсолютно погоджується з Вами щодо необхідності наявності досвіду працівників у сфері консультаційної діяльності, саме для цього встановлена вимога надання наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 3х договорів укладених із Замовниками в розумінні Закону).
3. За даним питанням Вами запропоновано змінити вимогу наявності вищої освіти за напрямом Публічні закупівлі на підвищення кваліфікаці за даним напрямом?... Уповноважена особа Замовника регулярно проходить підвищення кваліфікації, а тому отримувати послуги від працівників які не маючи профільної освіти лише підвищують кваліфікацію є недоцільно для Замовника.
В разі внесення запропоновах Вами змін Замовником не буде отримано послуг належного рівня та якості, а тому і закупівля послуг на таких умовах є недоцільною.
Повторно повідомляємо, що неможливість виконати вимоги Замовника не може слугувати підставою для внесення змін до оголошення, а саме видалення усих ключових вимог до фахівців, які мають надавати послуги.
4. Вами зазначено, що формування вимог Оголошення свідчить про зловживання. Насамперед про зловживання можна говорити тоді коли здійснюється використання службових повноважень всупереч інтересам Замовника. Тобто на Вашу думку встановлені жорсткі вимоги до учасників, в результаті чого Замовник планує отримати послуги високопрофесійних та досвідчених фахівців, що в свою чергу дасть змогу при проведенні закупівель дотримуватися законодавства свідчить про зловживання? На думку Замовника зловживанням може бути отримання послуг з консультування з закупівель на неналежному рівні, що в свою чергу призведе до неуспішності проведення закупівель та як наслідок Замовник ризикує не отримати товари, роботи, послуги необхідні для роботи Управління.
Також повідомляємо, що готові укласти договір з будь-яким учасником, яким буде запропоновано найвигіднішу ціну та виконано наші вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено