-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV) 03210000-6 - Зернові культури та картопля (картопля)
Завершена
132 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 661.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 661.50 UAH
Період оскарження:
01.08.2022 12:48 - 05.08.2022 10:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
5ad8f1d46a024f0fb1472fe1e0663b07
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-003699-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до Протоколу № 135 від 15 серпня 2022 року було прийнято рішення визнання переможцем спрощеної закупівлі з предметом закупівлі ДК 021-2015 (CPV) 03210000-6 – Зернові культури та картопля (картопля), Ідентифікатор закупівлі - UA-2022-08-01-003699-a учасника ТОВ «НОЛІМІТ», код ЄДРПОУ 44476694.
У протоколі Замовником зазначено, що пропозиція даного учасника відповідає вимогам, оголошення спрощеної закупівлі (ID: UA-2022-08-01-003699-a) та вимогам до предмета закупівлі.
Змушений не погодитися з рішенням Замовника з наступних підстав:
1) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний КЕП окремо, то учасник може не накладати КЕП на пропозицію в цілому.
2) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
В пропозиції Учасника ТОВ «НОЛІМІТ» дана вимога не дотримана.
2) У Додатку 1 до Оголошення зазначено – «Вимоги до транспортування: для транспортування предмету закупівлі повинен бути виділений спеціалізований транспорт, який повинен пройти санітарну обробку, бути чистим, в справному стані, кузов машини повинен мати гігієнічне покриття, що легко піддається мийці.
Відповідно до п.10 Додатку 1 Оголошення вимагалося– «Надати копію договору на проведення робіт із санітарної обробки транспорту учасника».
Але Учасником не надано підтвердження наявності транспорту, зазначеного в Договорі.
3) Відповідно до п.1 Додатку 1 Оголошення вимагалося – «Документи, що посвідчують якість предмета закупівлі (копія якісного посвідчення або експертного висновку або декларації виробника).»
Учасником було надане «Посвідчення про якість» від ФОП Пересадило А.В., з незрозумілою адресою, в якому зазначено, що Картопля повинна відповідати ДСТУ 4506:2005 та має відповідний температурний режим зберігання. А також вказано, що «партія овочів пройшла лабораторні дослідження». Однак, ні висновків, ні номерів чи дат, ні посилань на медичні установи де були проведені лабораторні дослідження, ні копій даних досліджень не надано. ФОП Пересадило А.В. не є виробником даної продукції, а також не є представником лабораторій МОЗ України, а тому надавати від свого імені висновки про якість чи гарантувати якість продукції не має права.
Отже, вимога щодо надання документів, що посвідчують якість предмета закупівлі ТОВ «НОЛІМІТ» не виконана.
4) Відповідно до п.3 Додатку 1 Оголошення вимагалося – «Наявність складських та/або інших приміщень (в тому числі холодильних/морозильних камер), які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі».
У Довідці про наявність обладнання, наданої ТОВ «НОЛІМІТ», зазначено, що Учасник має «складське приміщення, в т.ч. частина низькотемпературної камери № 16 (у Технічному паспорті зазначеної під № 49) площею 300 кв.м та частина низькотемпературної камери площею 50 кв.м загальною площею 350 кв.м, за адресою: м. Полтава, вул. Зіньківська, 51/2
кв.м 350 орендоване».
У наданому Договорі оренди №04/22 від 01.01.2022 року та акту прийому-передачі зазначено «… частина низькотемпературної камери № 16 (у Технічному паспорті зазначеної під № 49) площею 300 кв.м та частина низькотемпературної камери площею 50 кв.м загальною площею 350 кв.м…».
З поданої інформації видно, що у ТОВ «НОЛІМІТ» у користуванні є виключно низькотемпературні камери, які призначені для зберігання або заморожування продуктів при температурі від -5 до -40С. Про володіння іншими складськими приміщеннями ТОВ «НОЛІМІТ» відомостей не надав.
Предметом закупівлі є 03210000-6 – Зернові культури та картопля (картопля), яка має температурний режим зберігання від +3 до +10С/ від.волог. 85-95%.
Тобто, ТОВ «НОЛІМІТ» не має складських приміщень для зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі.
А отже, дана вимога Замовника не виконана.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, звертаюся до Вас з вимогою:
1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу.
2. Дати відповідь на дану вимогу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження протоколу № 135 від 15.08.2022 р. 15.08.2022 22:48
- Протокол 142 17.08.2022 14:25
Дата подачі:
15.08.2022 22:48
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Уповноважена особа Медичного реабілітаційного центру МВС України «Миргород» розглянула Вашу вимогу та повідомляє наступне:
1. Стосовно Вашої вимоги: «Документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). В пропозиції Учасника ТОВ «НОЛІМІТ» дана вимога не дотримана»:
Документи повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці таких документів стосується копій документів.
Учасник ТОВ "НОЛІМІТ" надає у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді документів. Зазначаємо, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначений Опис та приклади формальних несуттєвих помилок, відповідно до якого Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цього оголошення. Наприклад: завірення документу лише підписом уповноваженої особи.
- самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником.
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- недодержання встановлених форм згідно Додатків до цього оголошення, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;
- зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цього оголошення. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції;
- інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Надання сканованих оригіналів в кольоровому вигляді документів є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
2. Стосовно Вашої вимоги: «Відповідно до п.10 Додатку 1 Оголошення вимагалося – «Надати копію договору на проведення робіт із санітарної обробки транспорту учасника». Але Учасником не надано підтвердження наявності транспорту, зазначеного в Договорі.»:
Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не було встановлено вимоги у складі пропозиції надати підтвердження наявності транспорту. Була встановлена вимога надати копію договору на проведення робіт із санітарної обробки транспорту учасника. Учасник ТОВ "НОЛІМІТ" надає у складі пропозиції Договір на проведення комплексу робіт по профілактичній дезінфекції, дератизації, дезінсекції та мийці автотранспортного засобу. Отже вимога замовника виконана.
3. Стосовно Вашої вимоги: «Відповідно до п.1 Додатку 1 Оголошення вимагалося – «Документи, що посвідчують якість предмета закупівлі (копія якісного посвідчення або експертного висновку або декларації виробника).» Учасником було надане «Посвідчення про якість» від ФОП Пересадило А.В., з незрозумілою адресою, в якому зазначено, що Картопля повинна відповідати ДСТУ 4506:2005 та має відповідний температурний режим зберігання. А також вказано, що «партія овочів пройшла лабораторні дослідження». Однак, ні висновків, ні номерів чи дат, ні посилань на медичні установи де були проведені лабораторні дослідження, ні копій даних досліджень не надано. ФОП Пересадило А.В. не є виробником даної продукції, а також не є представником лабораторій МОЗ України, а тому надавати від свого імені висновки про якість чи гарантувати якість продукції не має права. Отже, вимога щодо надання документів, що посвідчують якість предмета закупівлі ТОВ «НОЛІМІТ» не виконана.»:
Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не було встановлено вимог до оформлення документів, що посвідчують якість предмета закупівлі та не було встановлено вимоги ким повинен бути виданий документ. Учасник ТОВ "НОЛІМІТ" надає у складі пропозиції копію якісного посвідчення (Посвідчення про якість), таким чином виконав вимогу Замовника.
4. Стосовно Вашої вимоги: «Відповідно до п.3 Додатку 1 Оголошення вимагалося – «Наявність складських та/або інших приміщень (в тому числі холодильних/морозильних камер), які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі». У Довідці про наявність обладнання, наданої ТОВ «НОЛІМІТ», зазначено, що Учасник має «складське приміщення, в т.ч. частина низькотемпературної камери № 16 (у Технічному паспорті зазначеної під № 49) площею 300 кв.м та частина низькотемпературної камери площею 50 кв.м загальною площею 350 кв.м, за адресою: м. Полтава, вул. Зіньківська, 51/2
кв.м 350 орендоване».
У наданому Договорі оренди №04/22 від 01.01.2022 року та акту прийому-передачі зазначено «… частина низькотемпературної камери № 16 (у Технічному паспорті зазначеної під № 49) площею 300 кв.м та частина низькотемпературної камери площею 50 кв.м загальною площею 350 кв.м…».
З поданої інформації видно, що у ТОВ «НОЛІМІТ» у користуванні є виключно низькотемпературні камери, які призначені для зберігання або заморожування продуктів при температурі від -5 до -40С. Про володіння іншими складськими приміщеннями ТОВ «НОЛІМІТ» відомостей не надав.
Предметом закупівлі є 03210000-6 – Зернові культури та картопля (картопля), яка має температурний режим зберігання від +3 до +10С/ від.волог. 85-95%.
Тобто, ТОВ «НОЛІМІТ» не має складських приміщень для зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі.
А отже, дана вимога Замовника не виконана.» :
Низькотемпературна камера площею 300 кв.м складається з низькотемпературної камери та проміжних вантажно-розвантажувальних тамбурів з проміжними температурами і осушенням повітря в обсязі тамбура. Перехідний тамбур слугує складським приміщенням з температурою від +3 ... + 10ºС, потім зовнішні двері тамбура закриваються, після чого відкриваються двері в саму низькотемпературну морозильну камеру.
До того ж, Замовником не було встановлено жодних вимог надати документи на приміщення з підтвердженням температурного режиму. Також з наданих документів не вбачається користування учасником приміщення (камери) саме з низькотемпературним режимом зберігання.
Учасник ТОВ "НОЛІМІТ" надає у складі пропозиції Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, де зазначене складське приміщення та надає Договір оренди приміщення, таким чином виконав вимогу Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Лист оскарження
Номер:
f11f55c646c941b193c0a5bd513bec1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-01-003699-a.a1
Назва:
Лист оскарження
Вимога:
Відповідно до Протоколу № 134 від 15 серпня 2022 року було прийнято рішення про відхилення моєї пропозиції у торгах на закупівлю ДК 021:2015: 03212100-1 – Картопля – Картопля, Ідентифікатор закупівлі - UA-2022-08-01-003699-a.
У протоколі Замовником зазначено, що «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (ID: UA-2022-08-01-003699-a), та вимогам до предмета закупівлі».
Змушений не погодитися з рішенням Замовника з наступних підстав:
- Замовником зазначено, що Учасник не виконав вимогу згідно оголошення та частини третьої статті 12 Закону, але не вказав, стосовно якого саме документу чи файлу, який вимагався замовником в Оголошенні не була виконана дана вимога.
- Замовником зазначено, що Учасник не виконав вимогу відповідно до Додатку 1 оголошення, а саме – не надав у складі своєї пропозиції Експлуатаційний дозвіл.
Однак, Замовником в Оголошенні також зазначено наступне: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.».
Також, Замовником зазначено: «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок: зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цього оголошення. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення»
В складі своєї пропозиції Учасником була надана «Довідка щодо експлуатаційного дозволу на складські приміщення» вих.№21 від 09 серпня 2022 року, в якій зазначено законодавчі підстави ненадання Експлуатаційного дозволу. Згідно статті 23 ЗУ 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: … виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження».
В оголошенні предметом закупівлі є ДК 021:2015 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (картопля).
Згідно вимог Додатку 1 Оголошення - Клубні картоплі повинні бути свіжими, цілими, здоровими, чистими, не в`ялими, зі щільною шкіркою, однорідні за формою та забарвленням, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, гниллю, підморожених, зеленого кольору, без надмірної зовнішньої вологості.
Звертаю увагу Замовника, що Картопля свіжа (тобто – не заморожена) має температурний режим зберігання від +3 до +10С/ від.волог. 85-95%.
З усього вищезазначеного випливає наступне – картопля є продуктом рослинного походження і може (і навіть повинна) зберігатися не у низькотемпературних холодильних камерах.
Отже, вважаю підставу Замовника про відхилення пропозиції Учасника в частині ненадання Експлуатаційного дозволу незаконною.
- Замовником зазначено, що Учасник не виконав вимогу відповідно до Додатку 1, а саме – не надав у складі своєї пропозиції Документи, що посвідчують якість предмета закупівлі (копія якісного посвідчення або експертного висновку або декларації виробника).
На виконання даної вимоги учасником було надано оригінал та копію Протоколу № 68 від 08.08.2022 року від установи МОЗ України, а саме – Миргородського РВП ДУ «Полтавський ОЦКПХ МОЗ». Дослідження виконувалися згідно норм, зазначених у Державних гігієнічних правилах і нормах у редакції наказу МОЗ України «1238 від 22 травня 2020 р. Бланк та назва даного Протоколу затверджений МОЗ України, і не може бути змінена по вимозі чи побажанні Замовника або Учасника торгів.
Замовником вимагалося надання документів, що посвідчують якість предмета закупівлі, а не даних про температурний режим зберігання чи відповідність до того чи іншого ДСТУ.
В даному Протоколі наданий висновок саме про якість картоплі.
Тому, вважаю вимогу Замовника щодо надання Учасником документів, що посвідчують якість предмета закупівлі виконаною, а підставу Замовника про відхилення пропозиції Учасника в частині ненадання документів, що посвідчують якість предмета закупівлі незаконною.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, звертаюся до Вас з вимогою:
1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу.
2. Дати відповідь на дану вимогу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження протоколу № 134 від 15.08.2022 р. 15.08.2022 18:14
- Протокол 141 17.08.2022 14:19
Дата подачі:
15.08.2022 18:14
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Уповноважена особа Медичного реабілітаційного центру МВС України «Миргород» розглянула Вашу вимогу та повідомляє наступне:
1. Стосовно Вашої вимоги: Замовником зазначено, що Учасник не виконав вимогу згідно оголошення та частини третьої статті 12 Закону, але не вказав, стосовно якого саме документу чи файлу, який вимагався замовником в Оголошенні не була виконана дана вимога.
Замовник в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначив: Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Учасник ФОП Пулеха А.І. надав документи пропозиції, на які накладений Удосконалений електронний підпис (УЕП). У випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Отже, пропозиція не відповідає вимогам Замовника, оскільки на пропозицію накладений УЕП, а не КЕП як того вимагав Замовник. Таким чином, Замовник правомірно відхилив пропозицію Учасника ФОП Пулеха А.І.
2. Стосовно Вашої вимоги: Замовником зазначено, що Учасник не виконав вимогу відповідно до Додатку 1 оголошення, а саме – не надав у складі своєї пропозиції Експлуатаційний дозвіл.
Замовник в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановив вимогу: Для документального підтвердження відповідності вимогам учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник подає у складі своєї пропозиції наступні документи: 5. Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва та/або переробки, та/або зберігання, та /або реалізації харчових продуктів, виданого на складські та/або інші приміщення (в тому числі холодильні/морозильні камери) на ім’я Учасника.
Відповідно до ч.2 Статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до п.8 ч.3 Статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
Також відповідно до ч.4 Статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Також відповідно до ч.7 Статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В період уточнення інформації від Учасника ФОП Пулеха А.І. не було подано звернення до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні чи з вимогою щодо усунення порушення, таким чином Учасник ФОП Пулеха А.І. погодився з усіма вимогами Замовника, зазначеними в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та мав надати документи, передбачені Оголошенням.
Оскільки у складі пропозиції відсутній Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва та/або переробки, та/або зберігання, та /або реалізації харчових продуктів, виданого на складські та/або інші приміщення (в тому числі холодильні/морозильні камери) на ім’я Учасника, таким чином, Замовник правомірно відхилив пропозицію Учасника ФОП Пулеха А.І.
3. Стосовно Вашої вимоги: Замовником зазначено, що Учасник не виконав вимогу відповідно до Додатку 1, а саме – не надав у складі своєї пропозиції Документи, що посвідчують якість предмета закупівлі (копія якісного посвідчення або експертного висновку або декларації виробника).
Учасник ФОП Пулеха А.І. надав копію Протоколу № 68 досліджень проб харчових продуктів від 08.08.2022 року. Замовником в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було визначено чіткий перелік документів, що посвідчують якість предмета закупівлі: копія якісного посвідчення або експертного висновку або декларації виробника. Наданий Учасником ФОП Пулеха А.І. Протокол не є якісним посвідченням або експертним висновком або декларацією виробника, а отже відсутній документ, що посвідчує якість предмета закупівлі. Таким чином, Замовник правомірно відхилив пропозицію Учасника ФОП Пулеха А.І.
Статус вимоги:
Не задоволено