-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільний автобус спеціалізований для перевезення школярів (Код за ЕЗС ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)
Завершена
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2022 17:38 - 11.08.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Номер:
db13585b23df447cba0a17f716734355
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-29-007603-a.b1
Назва:
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний ЗАМОВНИКУ! Звертаємось з даною вимогою і наголошуємо на порушенні Вами, як Замовником торгів, принципів здійснення публічних закупівель, що встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини четвертої статті 22 Закону, а саме:
1. В Проекті договору (Додаток 5 до тендерної документації) пунктом 2.2. окрім іншого, зазначено:
«…При поставці товару обов’язково надається сервісна книжка (формуляра) на автобус, настанова з експлуатації або паспорт, яким підтверджується наявність встановленого кондиціонеру з можливістю обігріву……».
Згідно умов Тендерної документації, запропонований учасниками Товар повинен відповідати стандарту ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування Автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування). ДСТУ 7013:2009, на який посилається Замовник, встановлює технічні вимоги, яким повинен відповідати шкільний автобус.
Зазначений стандарт містить виключний перелік технічних параметрів для шкільного автобусу. ДСТУ 7013:2009 не передбачений такий технічний параметр шкільного автобусу, як: наявність встановленого кондиціонеру з можливістю обігріву.
Єдиним критерієм відповідності автобусу встановленому стандарту є наявність типу та виданому на його основі сертифікату відповідності. Шкільний автобус, що пройшов сертифікацію сертифікаційного органу, повністю відповідає всім вимогам законодавства, встановленим нормам і стандартам. Параметри, які не описані в сертифікаті, не впливають на якість, безпеку та цільове призначення такого автобусу.
Таким чином, Вами, як Замовником у закупівлі встановлена безпідставна особиста вимога щодо наявності встановленого кондиціонеру з можливістю обігріву, що не узгоджується з вимогами ДСТУ 7013:2009, та є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, в тому числі до нас, як потенційного учасника процедури закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ дослідив дану ситуацію і надав відповідні роз’яснення, що єдиним нормативним документом, який регулює параметри автобусів, призначених для перевезення школярів є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (https://amcu.gov.ua/news/1).
У зв’язку з чим, користуючись своїм правом, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію з метою виключення вище зазначеної дискримінаційної умови, яка не відповідає стандарту ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги», та не дозволяє нам як учаснику подати свою тендерну пропозицію.
2. В Додатку №2 до тендерної документації, серед іншого, вимагається: «3.3. Документ від виробника, яким підтверджується можливість постачання товару Учасником відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації та діючий дилерський договір, укладений між Виробником та Учасником.»
Повідомляємо, що ми є офіційним дилером дистриб’ютора шкільних автобусів виробника, і тому у нас немає і не може бути прямого договору з виробником автобусів. Натомість ми можемо довести свою надійність щодо можливості постачання шкільного автобусу, надавши в складі тендерної пропозиції дилерський договір з дистриб’ютором, договір Дистриб’ютора з виробником, а також гарантійний лист від Виробника щодо можливості постачання шкільного автобусу Замовнику.
Проте, вимога тендерної документації надати копію дилерського договору саме з виробником не дозволяє нам, як потенційному Учаснику даної закупівлі, подати свою тендерну пропозицію, так як вона буде відхилена через невідповідність вищевказаній умові тендерної документації. На нашу думку, це є дискримінаційною умовою до нас, як до учасника і потребує коригування даної вимоги в Додатку 2, виклавши дану умову, накшталт:
«3.3. Документ від виробника, яким підтверджується можливість постачання товару Учасником відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації та діючий дилерський договір, укладений між Виробником та Учасником (який діє на дату подання тендерної пропозиції та кінцевого строку поставки товару відповідно до Тендерної документації), або дилерський договір Учасника з дистриб’ютором та оригінал чи копію договору Дистриб’ютора з виробником запропонованого шкільного автобусу.»
Внесення вищезазначеної зміни в Додаток 2 до тендерної документації забезпечить рівні можливості для усіх потенційних учасників у даній закупівлі, та буде відповідати законодавству в розумінні пп.4 п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (недискримінація учасників і рівне ставлення до них).
У разі незадоволення Вами, як Замовником торгів вищезазначених вимог, враховуючи практику в оскарженні ідентичних дискримінаційних умов тендерної документації, ми звернемося зі скаргою до АМКУ, що значно відобразиться на перебігу термінів і затягне процедуру закупівлі шкільного автобусу для потреб Відділу освіти Коропської селищної ради.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА (1).pdf 03.08.2022 16:46
- Повідомлення Зміни.docx 05.08.2022 10:35
- IMG_0001.pdf 05.08.2022 10:35
Дата подачі:
03.08.2022 16:46
Вирішення:
Добрий день, шановний Учаснику! Ваші вимоги враховані, зміни внесені до тендерної документації!
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так