Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Обґрунтування посилання на маркування/тип та нормативну відповідність предмету закупівлі: Встановлені Замовником товари з конкретним маркуванням, обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів, відповідності нормативним вимогам та сумісності з іншими спеціальними частинами та колійними матеріалами, котрі необхідні під час виконання ремонтних робіт на трамвайних коліях. За технічними та експлуатаційними властивостями, наведеними спеціалістами з технічної частини замовника, матеріали мають експлуатаційну та нормативну відповідність встановленим вимогам та задовольняють потреби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Завершена
1 055 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 275.00 UAH
Вирішення:У відповідь на вимогу Вашого підприємства UA-2022-07-29-007116-a.c3, що оприлюднена в електронній системі закупівель до процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-07-29-007116-a, Відкриті торги з публікацією англійською мовою “Колійні конструкційні матеріали та приладдя (Railway track structural materials and accessories)”, код за ЄЗС ДК 021:2015: 34940000-8: Залізничне обладнання, повідомляємо наступне.
Вимога Вашого підприємства містить документ “Вимога_7116.docx” щодо можливості внесення змін до проєкту Договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) за наведеним прикладом. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та чинних нормативно-правових актів на його виконання, замовником правомірно встановлені істотні та інші умови Договору, викладені у Додатку 5 до тендерної документації.
Запропоновані зміни п.3.2. та 8.3. проєкту Договору не є суттєвими та замовник не вбачає суттєвих причин для коригування вказаних пунктів. Що стосується пункту 5.1. проєкту Договору — Вашим підприємством запропоновано прибрати фразу “умови надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Покупця” та скоротити строки оплати до 10 операційних днів, що для замовника є неможливим, оскільки джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Наразі, відповідно до чинних нормативно-правових актів щодо здійснення оплат органами державної казначейської служби України, оплата за рахунок бюджетних коштів здійснюється після надання місцевим органам казначейства документів для здійснення оплати, які отримують погодження про призначення фінансування видатків для державних замовників від управління держказначейства. Даний процес може займати деякий час, в тому числі зважаючи на триваючий воєнний стан, тому замовник КП «Швидкісний трамвай», оскільки жодним чином не впливає на строки здійснення оплати органами казначейства, не має можливості гарантувати оплату протягом 10 операційних днів, та у свою чергу — не може погодити видалення посилання на умову надходження бюджетних коштів покупцеві. Після надходження коштів з місцевого бюджету замовнику, кошти перераховуються постачальнику у найкоротші терміни. Із зазначених вище обставин випливає неможливість внесення змін до проєкту Договору також і в частині пункту 7.7., які запропоновано Вашим підприємством. Щодо пункту 6.2.1. повідомляємо, що видатки можуть бути скорочені головним розпорядником бюджетних коштів, в тому числі через військові обставини, та у свою чергу через тривалий період постачання товарів (виконання заявки постачальником) згідно із пунктом 3.1. проєкту Договору (зі змінами), який складає 30 календарних днів, замовник не має можливості погодитись із запропонованою редакцією та внести зміни до пункту 3.1. проєкту Договору.
Крім того, попередня вимога Учасника UA-2022-07-29-007116-a.b1 містила схожі пропозиції щодо внесення змін до проєкту Договору (Додаток 5 до тендерної документації), та у свою чергу замовником була надана відповідь, а також внесені зміни до тендерної документації за пунктами проєкту Договору, за якими замовник мав можливість внесення відповідних змін.
У зв’язку з викладеним, замовник не має можливості у задоволенні вимоги Вашого підприємства (UA-2022-07-29-007116-a.c3), та у свою чергу пропонуємо Учасникам прийняти участь у закупівлі (UA-2022-07-29-007116-a) на встановлених вимогах.
З повагою!
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:30.08.2022 20:02
Вирішення:У відповідь на вимогу Вашого підприємства UA-2022-07-29-007116-a.b2, що оприлюднена в електронній системі закупівель до процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-07-29-007116-a, Відкриті торги з публікацією англійською мовою “Колійні конструкційні матеріали та приладдя (Railway track structural materials and accessories)”, код за ЄЗС ДК 021:2015: 34940000-8: Залізничне обладнання, повідомляємо наступне.
Вимога Вашого підприємства містить документ “2вимога розділ. на лоти.docx” щодо можливості розділення закупівлі на окремі лоти за наведеним прикладом. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та чинних нормативно-правових актів на його виконання, замовником правильно та правомірно визначені та об’єднані номенклатурні позиції предмету закупівлі за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34940000-8: Залізничне обладнання, 34946120-7: Матеріали для будівництва залізничних доріг, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та вимог до складення тендерної документації, визначених Законом.
Для замовника запропонований поділ цієї процедури закупівлі на окремі лоти не є зручним та доцільним, оскільки номенклатурні позиції предмету закупівлі необхідні у повній комплектності для використання замовником у виробництві, при здійсненні ремонту окремих ділянок трамвайних колій. Згідно із Законом, поділ закупівлі на окремі лоти є правом замовника, а не його обов’язком.
Крім цього, для здійснення поділу процедури закупівлі на окремі лоти необхідно було б скасовувати дійсну процедуру закупівлі UA-2022-07-29-007116-a, вносити зміни до тендерної документації та додатків до неї, змінювати очікувану вартість та інші вимоги, що також призвело б до втрати часу на проведення нових процедур закупівель, що є недоцільним для замовника.
Поряд з цим, у випадку неуспішності (відсутності достатньої кількості учасників або допущення до аукціону менше двох пропозицій учасників) цієї процедури закупівлі (UA-2022-07-29-007116-a), замовником будуть враховані пропозиції Вашого підприємства щодо поділу процедури закупівлі на окремі лоти.
У зв’язку з викладеним, замовник не має можливості у задоволенні вимоги Вашого підприємства (UA-2022-07-29-007116-a.b2), та у свою чергу пропонуємо Учасникам прийняти участь у закупівлі (UA-2022-07-29-007116-a) на встановлених вимогах, за повним переліком номенклатурних позицій предмету закупівлі.
З повагою!
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:30.08.2022 20:02
Вирішення:Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу UA-2022-07-26-008384-a.b1, повідомляємо, що замовником були розглянуті Ваші пропозиції щодо внесення змін до Додатку 5 тендерної документації (проєкту Договору про закупівлю), та за результатом розгляду прийнято рішення частково задовольнити Вашу вимогу та внести зміни до Додатку 5 тендерної документації. Відповідні зміни до процедури закупівлі будуть оприлюднені замовником відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Скарга
Виконана замовником
Допущення до аукціону ФОП Трюхан
Номер:1c063f39a64542adb025e6c1ca2c41ae
Пов'язана прекваліфікація:ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА
Дата прийняття скарги до розгляду:12.09.2022 17:21
Дата розгляду скарги:22.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:14.09.2022 12:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:26.09.2022 13:53
Дата виконання рішення Замовником:27.09.2022 13:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:Порядок денний:
1. Скасування рішення про допущення до аукціону Учасника ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА (далі — Учасник, скорочено ФОП Трюхан А. І.) за результатами розгляду тендерних пропозицій процедури закупівлі “Відкриті торги з публікацією англійською мовою” за № (ID) UA-2022-07-29-007116-a, “Колійні конструкційні матеріали та приладдя, Railway track structural materials and accessories” за кодом ЄЗС ДК 021:2015 (CPV): 34940000-8: Залізничне обладнання (далі — Закупівля).
2. Прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Трюхан А. І. процедури закупівлі UA-2022-07-29-007116-a, “Колійні конструкційні матеріали та приладдя, Railway track structural materials and accessories” із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
3. Оприлюднення рішення та інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу та повідомлення АМКУ про усунення порушення.
Під час розгляду порядку денного:
Перше питання:
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСГОСП" від 12 вересня 2022 № UA-2022-07-29-007116-a.b4 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, рішенням № 5954-р/пк-пз від 22.09.2022 ПОСТАНОВИЛА: “Зобов'язати комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ТРЮХАН АНАСТАСІЇ ІГОРІВНИ до аукціону за процедурою закупівлі — "Колійні конструкційні матеріали та приладдя", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-29-007116-a.
У зв’язку з викладеним, уповноважена особа замовника на виконання рішення № 5954-р/пк-пз від 22.09.2022 АМКУ, скасовує своє рішення про допущення до аукціону Учасника ФОП Трюхан А. І. та оприлюднює відповідну інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-29-007116-a.
Друге питання:
Враховуючи встановлені порушення у рішенні АМКУ № 5954-р/пк-пз від 22.09.2022 щодо допущення до аукціону Учасника ФОП Трюхан А. І. уповноваженою особою замовника, тендерна пропозиція Учасника ФОП Трюхан А. І. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Аргументація: у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Трюхан А. І. відсутня інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі для підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам до предмету закупівлі (згідно з Додатком 4 до Тендерної Документації) та документ(-и) з інформацією, який(які) підтверджує(-ють) відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником, зокрема, щодо:
- Умови постачання Товару: за допомогою служби доставки, погодженої з Покупцем, або транспортом Постачальника, за рахунок Постачальника. Постачання протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту подання заявки від Покупця, поставка здійснюється на склади Замовника за адресами: м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1 та/або вул. Тбіліська, 23 (DDP Інкотермс 2010). Поставка товару здійснюється партіями згідно заявок Замовника, орієнтовна кількість партій: 1 — 2. Загальна кількість необхідного товару на рік може зменшуватись в залежності від реального фінансування видатків та виробничої необхідності замовника;
- Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів. Товар повинен відповідати вимогам охороні праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим, без впливу вологи, механічних ушкоджень та дефектів. Гарантійний строк на Товар повинен становити не менше 1-го року.
Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП Трюхан А. І. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” підлягає відхиленню.
Третє питання:
Згідно із пунктом 9 частини 1 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника — протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Рішеннями, що затверджені цим протоколом:
- скасувати рішення про допущення до аукціону Учасника ФОП Трюхан А. І.;
- прийняти рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Трюхан А. І.;
- повідомити ПОСТІЙНО ДІЮЧУ АДМІНІСТРАТИВНУ КОЛЕГІЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про виконання рішення № 5954-р/пк-пз від 22.09.2022 та усунення порушення;
- оприлюднити рішення та інформацію про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
Уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення про допущення до аукціону Учасника ФОП Трюхан А. І. процедури закупівлі “Відкриті торги з публікацією англійською мовою” за № (ID) UA-2022-07-29-007116-a, “Колійні конструкційні матеріали та приладдя, Railway track structural materials and accessories”.
2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП Трюхан А. І. відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
3. Повідомити Постійно діючу адміністративну Колегію АМКУ про виконання рішення № 5954-р/пк-пз від 22.09.2022 та усунення порушення згідно із цим протоколом.
4. Оприлюднити рішення та інформацію про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу процедури закупівлі за № (ID) UA-2022-07-29-007116-a, “Колійні конструкційні матеріали та приладдя, Railway track structural materials and accessories” згідно із вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”.
Задовільнена:Так
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП", Рудовский Леонид 380675225072 TRANSGOSP@GMAIL.COM