• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали (Плити поліуретанові)

Торги не відбулися

622 050.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 220.50 UAH
Період оскарження: 29.07.2022 14:31 - 04.08.2022 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога в порядку частини 14 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 1beeaea50d65488b853b79b5e83f248e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-29-005528-a.b1
Назва: Вимога в порядку частини 14 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога щодо безпідставного відхилення пропозиції ТОВ ВКФ "ВІТЛЮС", подробиці у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! По суті вимоги повідомляємо про наступне: Відповідно до пункту 3.1. Розділу І «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатка ІІ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі розділ І Додатка ІІ до оголошення), учасник – юридична особа, повинен надати опитувальник контрагента за формою, яку наведено у Додатку V-а до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. При цьому, згаданий пункт наголошує, що: Для уникнення непорозумінь, просимо Вас давати повні відповіді на поставлені питання, уникати прочерків, пропусків питань чи відповідей типу «інформація/дані/відомості/ відсутні (невідомі)», в питаннях, які передбачають варіанти відповідей необхідно поставити відмітку в пустому полі проти відповіді, яка найбільш повно відображає фактичний стан речей. У випадку, якщо Опитувальник заповнено неналежним чином, зокрема надано недостовірну інформацію та/або не надано запитувану формою інформацію, це може бути підставою для відхилення пропозиції учасника згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі). Водночас, ненадання в Опитувальнику інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, не буде підставою для відхилення пропозиції учасника. Крім того, безпосередньо на стор. 1 «Опитувальника контрагента – юридичної особи» (за формою Додатку V-а до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) наголошено, що «для уникнення непорозумінь просимо Вас давати повні відповіді на поставлені питання, уникати прочерків, пропускання питань чи відповідей типу "інформація/дані/відомості/ відсутні (невідомі)", в питаннях, які передбачають варіанти відповідей необхідно поставити відмітку в пустому полі проти відповіді, яка найбільш повно відображає фактичний стан речей». З викладеного слідує, що ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНІЙ ФІРМІ «ВІТЛЮС» (далі - ТОВ ВКФ «ВІТЛЮС»/Учасник) після ознайомлення в вимогами п. 3 розділу І Додатку ІІ до оголошення та безпосередньо зі змістом «Опитувальника контрагента – юридичної особи» (за формою Додатку V-а до оголошення) (далі – Опитувальник) було достовірно відомо про необхідність заповнення (зазначення відомостей, заповнення варіантів відповідей) Опитувальника у повному обсязі, не пропускаючи питань та із проставленням відповідних відміток в пустому полі проти відповіді, а також, що заповнення Опитувальника неналежним чином є підставою для відхилення учасника. На виконання вище зазначеної вимоги Учасником надано Опитувальник Контрагента – юридичної особи від 08.08.2022 (файл «Опитувальник контрагента.pdf»), в якому не зазначено відомості (відсутня відмітка) щодо запитуваної інформації у п.п. 1 пункту 7 Опитувальника щодо наявності або відсутності опосередкованого володіння кінцевих бенефіціарних власників Боровікова Антона Олександровича. Ненадання ТОВ ВКФ «ВІТЛЮС» в Опитувальнику таких відомостей унеможливлюють проведення Замовником перевірки та аналізу інформації про учасника відповідно до поданої безпосередньо учасником інформації. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно з ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Зважаючи на викладене, публічна інформація щодо кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи оприлюднюється в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань на веб порталі Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search). У зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України, указами Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, від 14.03.2022 № 133/2022, від 18.04.2022 № 259/2022, від 17.05.2022 № 341 та від 12.08.2022 №574/2022 в Україні з 24.02.2022 введено та, відповідно, продовжено воєнний стан. Однак, відкритий доступ до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань на час дії воєнного стану обмежено. Доцільно зауважити, що в умовах дії воєнного стану Замовнику вкрай важлива ретельна та детальна перевірка інформації про учасника публічної закупівлі з метою належного виконання вимог чинного законодавства в частині обмеження діяльності з суб’єктами господарювання, пов’язаними з російською федерацією та громадянами російської федерації. Вказані обставини, у поєднанні з відсутністю доступу до відкритих джерел інформації, що містять відомості про кінцевих бенефіціарних власників юридичних осіб – Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, унеможливлюють самостійну перевірку Замовником відомостей про кінцевих бенефіціарних власників учасників публічних закупівель. Приймаючи до уваги вище викладене, за результатами оцінки та розгляду пропозиції Уповноваженою особою АТ «Укртрансгаз» прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ ВКФ «ВІТЛЮС» у відповідності до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол № 22_005_СП_ВС_р2 від 25.08.2022). Враховуючи викладене у своїй сукупності, Замовником в умовах дії воєнного стану обґрунтовано та правомірно прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника. Вимога ТОВ ВКФ «ВІТЛЮС» є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2022 13:18