• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 31320000-5 Електророзподільні кабелі (Провід СІП, кабель АСБ).

Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.

Торги відмінено

28 327 233.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 283 272.34 UAH
Період оскарження: 29.07.2022 13:54 - 25.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

your answer

Номер: d59674f3c96644ada3b634193e45a1f1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-29-004896-a.b3
Назва: your answer
Вимога:
Ce vashe pravo. Nu ni, tak ni... Usiogo naikraschego!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за зворотній зв'язок
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

security

Номер: 1690e41c7297431c95f836583a531df4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-29-004896-a.b2
Назва: security
Вимога:
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure: 1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG. 2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure. No other way is possible in actual situation. Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою: 1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG. 2. або 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура. Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: З приводу Вашого звернення щодо закупівлі: Код ДК 021:2015 - 31320000-5 Електророзподільні кабелі (Провід СІП, кабель АСБ), повідомляємо: «З урахуванням наявної потреби та керуючись вимогами ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), враховуючи принципи здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону, уповноваженою особою затверджено тендерну документацію, Додатком № 8 до якої є відповідний проект договору. Відповідно до п.8 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» проект договору складає Замовник та він входить до складу тендерної документації. Отже, встановлення умов договору є виключним правом Замовника. Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовник розглянув Вашу пропозицію про забезпечення безпеки платежу та повідомляє про відсутність зацікавленості для Змовника у наведених положеннях та неприйнятність цих умов для Замовника та інших Учасників закупівлі. Вами не вказано про неможливість виконання умов договору у редакції, що включена до тендерної документації. З урахуванням викладеного, у задоволенні Вашої пропозиції відмовлено, зміни до тендерної документації та проекту договору з означеного питання вноситись не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Розподіл предмету закупівлі на лоти

Номер: 089ed2151c204c7db51f3bedc1b6ac16
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-29-004896-a.b1
Назва: Розподіл предмету закупівлі на лоти
Вимога:
ТОВ «КРОК Г.Т.» має намір прийняти участь у процедурі закупівлі товару UA-2022-07-29-004896-a. Проте вважаємо, що зведення всього переліку номенклатури в один лот призведе до значного ускладнення участі ТОВ «КРОК Г.Т.» та інших постачальників, що мають намір брати участь у процедурі закупівлі. У зв’язку з тим, що на даний момент в Україні немає виробників продукції позиції № 11-12 відповідно умов Додатку № 5 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ**» до Тендерної документації, а саме кабелю АСБ 10. Наявність цієї позиції в одному ЛОТі обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації ТОВ «КРОК Г.Т.» та інших виробників, що мають намір брати участь у процедурі закупівлі. Згідно п. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ст. 3 Закону закупівля здійснюється за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою усунення даних ускладнень та приведення Тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Замовника структурувати номенклатуру закупівлі на окремі лоти відповідно до груп призначення Товарів, а саме: - ЛОТ 1 - Дріт самонесучий ізольований для повітряних ліній електромереж (позиції № 1-10); - ЛОТ 2 - Кабель силовий (позиції № 11-12), та розділити предмет закупівлі UA-2022-07-29-004896-a на два окремі ЛОТи, та внести відповідні зміни до Тендерної документації, які виключать наявність в одному ЛОТі продукції, щодо якої немає підтвердження наявності щонайменше двох виробників, разом з іншою продукцією.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: З приводу Вашого звернення з проханням розділити предмет закупівлі Код ДК 021:2015 - 31320000-5 Електророзподільні кабелі (Провід СІП, кабель АСБ), на лоти повідомляємо: Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок), який набрав чинності 19 червня 2020 року, встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Згідно п.3 Порядку предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно з п.5 Порядку Замовник МОЖЕ ВИЗНАЧИТИ ОКРЕМІ ЧАСТИНИ предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно з п.39 ч.1 ст.1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – ВИЗНАЧЕНА ЗАМОВНИКОМ частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником. Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Товар, заявлений до закупівлі (Провід СІП, Кабель АСБ) належать до одного класу за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає законодавству в частині визначення предмета закупівлі. Уповноваженою особою проведено аналіз ринку та не встановлено підстав для необхідності розділення предмета закупівлі на лоти. У зв’язку з надходженням Вашої вимоги Уповноваженою особою перевірено зазначену Вами інформацію та встановлено, що незважаючи на бойові дії та воєнний стан виробники та інші учасники кабельного ринку продовжують свою роботу та є учасники, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі Код ДК 021:2015 - 31320000-5 Електророзподільні кабелі (Провід СІП, кабель АСБ). Крім того, Вами не надано документів (доказів) на підтвердження неможливості Вашої участі у даній закупівлі і обмеження Ваших прав та на підтвердження відсутності щонайменше двох виробників усього товару, зазначеного в оголошенні. У зв'язку з наведеним, Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а внесення змін до ТД та поділ предмета закупівлі на лоти під Ваші потреби чи запит будь-якого іншого Учасника буде вважатися порушенням принципу добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас, як потенційного учасника. Крім того, згідно зі статтею 4 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається відповідно до річного плану закупівель. Потрібно зазначити, що найменування предмета закупівлі у всіх документах, що стосуються закупівлі, повинні бути однаковими. Якщо в річному плані визначено предмет «Код ДК 021:2015 - 31320000-5 Електророзподільні кабелі (Провід СІП, кабель АСБ)», то і в оголошенні про закупівлю, і в тендерній документації та договорі про закупівлю він повинен бути аналогічним. Найменування предмета закупівлі (як узагальнене, так і конкретне) в документах, які створює замовник, не повинне змінюватись протягом проведення процедури, тому що це порушує ідентичність даних у цих документах, а також вважається зміною предмета закупівлі після оголошення торгів, що є неприпустимим. Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволенні вимоги, оскільки Замовником цілком та повністю дотримано принципів публічних закупівель та не вбачається обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів Учасників.
Статус вимоги: Не задоволено