-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція для чищення
Завершена
53 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 265.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2022 12:24 - 04.08.2022 12:10
Вимога
Відхилено
внесення змін в документацію
Номер:
9a82225e9f0b43578e97dd89b6c4e434
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-29-003850-a.b1
Назва:
внесення змін в документацію
Вимога:
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть відносно тих засобів, які зазначені вище в інформації.
Шановний Замовнику.Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. Еквівалентний, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Вважаємо, що допущено порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву миючих засобів з детальними технічними вимогами без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Замовник і не намагається якимось чином провести чесні, конкурентні торги, які б призвели б до кращої продукції, більш якісної і головне значно економічно вигідної для Замовника. Проте, Замовника цікавить лише «свої особисті» інтереси, а не інтереси громади, держави щодо економії бюджетних коштів в умовах війни в країні. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі (Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель) , яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів миючих засобів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2022 09:19
Вирішення:
Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , при проведені спрощеної або допорогової процедури закупівлі , Закон лише надає право , але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі , щоб запобігти придбанню товарів , які будуть еквівалентами до вказаних торгових марок тільки за сферою використання, але не за якістю, - в інтересах громади, держави щодо економії бюджетних коштів в умовах війни в країні.
Замовник мав гіркий досвід у придбанні аналогів товарів.
Статус вимоги:
Відхилено