-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
спеціальні продукти харчування,збагачені поживними речовинами
додатково виділенні кошти рішенням сесії Вербської сільської ради №847 від 14.07.2022року для придбання спеціального харчування для дітей хворих на хворих на фенілкетонурію, рішенням сесії Привільненської сільської ради №1051 від 14.07.2022року.
Завершена
42 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 420.00 UAH
мін. крок: 1% або 420.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2022 11:22 - 04.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
74ad6fc0de2a4007b033719b5de53636
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-29-002755-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо Вам, що деякі положення Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (спрощена закупівля) (надалі – Оголошення) не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон).
В Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Вами встановлено наступні вимоги до учасників, зокрема: 4. Учасник повинен надати гарантійний лист виробника або його офіційного представника про підтвердження повноважень дистриб’ютора щодо поставки товару по кількості та асортименту.
. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі спрощеної закупівлі.
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами), особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту.
Вимога є дискримінаційною. кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Оголошення шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представника про підтвердження повноважень дистриб’ютора щодо поставки товару по кількості та асортименту, а також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 5 статті 14 (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.) та спільного листа МЕРТ та МОЗ № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення Оголошення до вимог Закону, а саме:
1. Привести Оголошення до норми, відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2022 11:55
Вирішення:
Лист Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:носить рекомендаційний характер, зокрема п. 8 стосується поставки у визначенні строки, у оголошенні щодо обумовлення про вимоги до гарантування строків від виробника немає.
Відповідно, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено