• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи (Морква, цибуля, буряк, капуста білокачанна, часник, яблука свіжі, банан, апельсин, лимон, корінь імбиру)

Завершена

158 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 790.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2022 19:45 - 03.08.2022 12:00
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація

Номер: f95c1356bcc945d1afecd12a06862e94
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-28-006141-a.b4
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
В результаті розгляду вимоги UA-2022-07-28-006141-a.b1 від ФОП Тимощенкова Валентина Андріївна Замовник (Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 міста Хмельницького ) відмінив своє рішення про визнання переможцем ФОП Лук'янов Олександра Миколайовича. ФОП Лук'янов Олександр Миколайович не погоджується з такою вимогою та рішенням Замовника, адже остаточна ціна пропозиції учасника формується за результатами аукціону, тому «ціна договору» та відповідно «специфікація до договору» мною не заповнювалася. Крім цього, в оголошенні Замовника відсутня пряма вказівка про необхідність заповнення у Додатку №1 до проекту договору специфікації, тому її незаповнення у пропозиції ФОП Лукянов О.М. не можна вважати не відповідністю документації до процедури. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівель, від учасників у складі пропозиції вимагалося надання заповненого та сканованого Додатку №2 Проєкт договору, Замовник не вказав, що буде вважатися «заповненим договором», тому рішення ФОП Лук'янова Олександра Миколайович заповнити проект договору в частині реквізитів не можна вважати порушенням. Замовник зазначив в оголошенні, що єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ЦІНА, а пропозиція ФОП Лук'янов Олександр Миколайович за ціною є нижчою серед учасників. Тому, ФОП Лук'янов Олександр Миколайович вважає такі дії замовника дискримінаційними, такими, що не відповідають принципам згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» : добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників та рівне ставлення до них;об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, і вимагає відмінити рішення про дискваліфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівель, від учасників у складі пропозиції вимагалося надання заповненого та сканованого Додатку №2 Проєкт договору. ФОП Лук'янов Олександр Миколайович у складі пропозиції надав документ «Заповнений проект договору.pdf». Проте, в порушення вимог Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, не заповнив поля, що стосуються ціни товару та специфікацію. Учасником заповнюється проект договору з цінами, які він визначає на момент подання пропозиції. Відсутність будь-яких запитань під час періоду уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення з боку Учасників процедури закупівлі є ознакою того, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цього оголошення. Замовником було встановлено строк звернення за роз’ясненнями до 03 серпня 2022 12:00 год, проте жодних запитань не надходило. Згідно частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Остаточна редакція договору заповнюється за результатами проведення електронного аукціону. Згідно частини третьої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Замовником встановлено єдиний критерій оцінювання – Ціна. Згідно частини десятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону. Згідно частини одинадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Згідно абзацу третього частини дванадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне визначення переможця

Номер: 9794f070955341338015d33fa14a8528
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-28-006141-a.b3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
ФОП Лук'янов Олександр Миколайович вважає неправомірним рішення Замовника про визнання переможцем ФОП Тимощенкова Валентина Андріївна . Оскільки пропозиція даного учасника не відповідає умовам Оголошенння UA-2022-07-28-006141-a, зокрема: 1) учасник мав надати лист-згоду згідно форми встановленої у Додатку 4 до Оголошення, учасник ФОП Тимощенкова В.А. надала лист-згоду від імені суб'єкта господароювання «ФОП Тимощенкова Валентина Андріївна», адже лист-згода оформлений на фірмовому бланку та завірений печаткою ( що не передбачено формою, наданою Замовником у Додатку №4). Це є грубим порушенням законодавста , тому що згідно ст.2 Закону України "Про захист персональних даних" «згода суб’єкта персональних даних – це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди» , а значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі пропозиції; 2) учасник мав надати заповнений та сканований Додаток №1 – Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі , ФОП Тимощенкова В.А надала такий документ у складі пропозиції, але в ньому відсутні дані про кількість «буряка столового» та «моркви», що не відповідає умовам Оголошення. Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняте уповноваженою особою Замовника, щодо обрання переможцем ФОП Тимощенкова В.А є неправомірним і підлягає негайному скасуванню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженою особою розглянуто Ваше звернення. По першому питанні повідомляю наступне: Учасником ФОП Тимощенкова Валентина Андріївна у складі пропозиції надано документ «Лист-згода» від 08.08.2022 року, в якому Тимощенкова Валентина Андріївна надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Даний лист-згода надано саме від імені фізичної особи. Надання даної довідки на фірмовому бланку не може бути підставою для відхилення. Принагідно повідомляю, що Фізична особа підприємець (ФОП) – це фізична особа, яка для ведення господарської діяльності зареєстрована як підприємець без статусу юридичної особи. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника в цій частині. По другому питанні повідомляю наступне: Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівель, від учасників у складі пропозиції вимагалося, серед іншого, надання заповненого та сканованого Додатку №1 – Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі. Водночас у складі пропозиції Учасника відсутні дані про кількість «буряка столового» та «моркви». Водночас, згідно з частиною другою Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №710 Про затвердження Переліку формальних помилок до переліку формальних помилок відноситься помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможця

Номер: 635f128b13984edbb02e5db054e779ae
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-28-006141-a.b1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Спеціалізованою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 8 міста Хмельницького (далі за текстом - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква, цибуля, буряк, капуста білокачанна, часник, яблука свіжі, банан, апельсин, лимон, корінь імбиру), оголошення UA-2022-07-28-006141-a. До участі у відкритих торгах на закупівлю товару було подано 2 (дві) тендерні пропозиції: Фізична особа-підприємець Лук'янов Олександр Миколайович; ФОП Тимощенкова Валентина Андріївна. Замовником, проведено розгляд пропозицій учасників на відповідність вимогам, визначеним у оголошенні. За результатами розгляду, Замовником визначено переможцем тендеру ФОП Лук'янов Олександр Миколайович. Однак, я не погоджуюся із прийнятим рішенням та вважаю його незаконним і таким, що порушує мої права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства. Аналізом пропозиції ФОП Лук'янов Олександр Миколайович встановлено її не відповідність вимогам оголошення. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівель, від учасників у складі пропозиції вимагалося, серед іншого, надання заповненого та сканованого – Додатку №2 – Проєкт договору. Отже, Замовником встановлено конкретну вимогу щодо надання учасниками ЗАПОВНЕНОГО проекту договору. Серед даних, якими володіє учасник і які повинні були бути заповненими є: 1) реквізити учасника; 2) ціна договору; 3) специфікація до договору. Водночас, дійсно, учасники не заповнюють інформацію, якою не володіють, а саме: реквізити Замовника та джерело фінансування. ФОП Лук'янов Олександр Миколайович у складі пропозиції надав документ «Заповнений проект договору.pdf». Проте, в порушення вимог Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, не заповнив поля, що стосуються ціни товару та специфікацію. Отже, пропозиція даного учасника не відповідає вимогам Оголошення в цій частині і підлягає відхиленню згідно пункту 1 частини 13 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У разі дотримання Замовником вимог Закону, він повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Лук’янов Олександр Миколайович та розглянути мою пропозицію, що беззаперечно порушує мої права як учасника процедури закупівлі. Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняте уповноваженою особою Замовника, щодо обрання переможцем ФОП Лук’янов Олександр Миколайович є неправомірним і підлягає скасуванню. Також повідомляємо, що у разі незадоволення моєї вимоги та невідхилення пропозиції ФОП Лук’янов Олександр Миколайович відповідні листи будуть направлені до Державної аудиторської служби та Національної поліції України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На вимогу учасника ФОП Тимощенкова В А від 11.08.2022 повідомляємо що вимогу було задоволено.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 12.08.2022 11:44