-
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Енергосервіс будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5
Торги не відбулися
0.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
28.07.2022 18:21 - 24.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо безпідставої дискваліфікації
Номер:
ed1ef5bcf36247b5b04b264203eba838
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-28-005976-a.b7
Назва:
Щодо безпідставої дискваліфікації
Вимога:
Вимагаю відмінити дискваліфікацію фізичної особи-підприємця Даудова Віталія Олександровича, тобто привести стан закупівлі у відповідність рішенню, яке прийнято уповноваженою особою Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо відміни дискваліфікації.pdf 28.09.2022 23:17
- Щодо відміни дискваліфікації.pdf.p7s 28.09.2022 23:17
Дата подачі:
28.09.2022 23:17
Вирішення:
Добрий день!
У відповідності до ч. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто, під час оцінки тендерних пропозицій, Замовником прийняте рішення про допущення до аукціону пропозиції Учасника ТОВ АГЕНТСТВО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ", яка, проте, підлягала відхиленню на підставі ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином наразі Замовником допущено помилку, яку неможливо усунути. Підстави відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися згідно зі статтею 32 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Та оскільки з технічних причин не можливо скасувати закупівлю, вирішено через дискваліфікацію учасників відмінити закупівлю та усунути виявлені порушення законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення переможця торгів
Номер:
3ae4ffa41a104e47a974467b61f1ce0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-28-005976-a.b6
Назва:
Неправомірне відхилення переможця торгів
Вимога:
Уповноваженою особою 13.09.2022 року прийняте рішення №1309-22/1 про відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ".
У відповідності до ч. 12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тобто, під час оцінки тендерних пропозицій, Замовником прийняте рішення про допущення до аукціону пропозиції Учасника ТОВ АГЕНТСТВО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ", яка, проте, підлягала відхиленню на підставі ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку із наявністю невідповідностей, які описані у протоколі №1309-22/1 від 13.09.2022 року.
Таким чином наразі Замовником допущено помилку, яку неможливо усунути.
Підстави відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися згідно зі статтею 32 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2022 15:35
Вирішення:
Добрий день!
З технічних причин не можливо скасувати закупівлю, тому прийнято рішення через дискваліфікацію учасників відмінити та усунути виявлене порушення законодавства згідно ст. 32 Закону України " Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо приведення у відповідність вимог і умов ТД про види енергетичних ресурсів, економія яких є метою енергосервіса
Номер:
1a734eaf1a8448cd9d0db30d179b0b60
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-28-005976-a.b5
Назва:
Щодо приведення у відповідність вимог і умов ТД про види енергетичних ресурсів, економія яких є метою енергосервіса
Вимога:
Шановний Замовник!
Для усунення непорозумінь та неоднозначного тлумачення вимог та умов ТД, вимагаю внести зміни в ТД та привести у відповідність текст вимог та умов - деталі зазначені у файлі що додається.
Окремо вимагаю пояснити які вимоги пункту 6 розділу 3 до ТД необхідно врахувати з рівні скорочення споживання (відповідна цитата з п. 1 розділу 3 ТД приведена в файлі що додається з виділенням червоним кольором).
Пов'язані документи:
Учасник
- Про енергію для економії.pdf 17.08.2022 20:58
Дата подачі:
17.08.2022 20:58
Вирішення:
Шановний Учаснику! Для усунення непорозумінь та неоднозначного тлумачення вимог та умов ТД, внесу зміни в ТД та приведу у відповідність текст вимог та умов.
Щодо використаної вимоги: "пункту 6 розділу 3 до ТД необхідно врахувати з рівні скорочення споживання", то при підготовці ТД була допущено не коректно вставлену фразу. (Цю вимогу прийнято рішення прибрати).
Дякую.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо випадків зміни ціни договору
Номер:
bd70d619455d4ac6b885698aa3fdd5f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-28-005976-a.b4
Назва:
Щодо випадків зміни ціни договору
Вимога:
Шановний Замовник! В п. 3 розділу 6 зокрема зазначено: "Ціна договору про закупівлю енергосервісу (енергосервісного договору) може бути змінена у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону «Про публічні закупівлі».". Вказане дещо не відповідає нормам "Закону про енергосервіс" (третій абзац частини 3 статті 5): "Ціна енергосервісного договору може бути змінена у випадках, передбачених пунктами 5, 6, 7 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі".". Вимагаю привести у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2022 20:34
Вирішення:
Шановний Учаснику! Прийнято рішення задовольнити Вашу вимогу та привести ТД до відповідності.
Дякую.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо оформлення документів "належним чином"
Номер:
351ab0481ec54fdfa1b1e55f7f49ec61
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-28-005976-a.b3
Назва:
Щодо оформлення документів "належним чином"
Вимога:
Шановний Замовник! В п. 1 розділу 3 Тендерної документації зокрема зазначено "Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином.". Вимагаю внести зміни в ТД з метою уточнення та конкретизації вимог Замовника - що мається на увазі під "належним чином" крім інших вимог, які сформульовані в тексті ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2022 20:13
Вирішення:
Шановний Учаснику! Прийнято рішення задовольнити Вашу вимогу та привести у відповідність ТД.
п. 1 р.3 ТД :"Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином." замінити на:
"Документи, що складаються учасником, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)."
Дякую.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо порядку розрахунку та затвердження базового рівня споживання
Номер:
3c6dd0a8e59048e2af682e8b72f96429
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-28-005976-a.b2
Назва:
Щодо порядку розрахунку та затвердження базового рівня споживання
Вимога:
Шановний Замовник! З урахуванням викладеного в доданому файлі прошу підтвердити дотримання встановленого законодавством порядку розрахунку та затвердження базового рівня споживання при формуванні тендерної документації та вимагаю зазначити в Додатку 2 інформацію щодо відповідності/невідповідності повітряно-теплового режиму, рівня освітлення, інших вимог утримання будівель, що визначені санітарними нормами та правилами в галузі організації праці, утримання будинків, будівель, споруд.
Пов'язані документи:
Учасник
- Про базовий рівень.pdf 17.08.2022 18:45
Дата подачі:
17.08.2022 18:45
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Шановний Учаснику! Статтею 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» зокрема визначено наступне: Базовий річний рівень споживання паливно-енергетичних ресурсів та житловокомунальних послуг затверджується виконавчим органом відповідної місцевої ради або місцевим органом виконавчої влади (щодо об’єктів комунальної власності), центральним органом виконавчої влади, до сфери управління якого належить замовник енергосервісу (щодо об’єктів державної власності), шляхом прийняття у встановленому порядку відповідних актів. Якщо протягом періоду, щодо якого здійснюється розрахунок обсягів споживання паливно- енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг, на об’єкті енергосервісу комісією, створеною виконавчим органом відповідної місцевої ради або місцевим органом виконавчої влади (щодо об’єктів комунальної власності), центральним органом виконавчої влади, до сфери управління якого належить замовник енергосервісу (щодо об’єктів державної власності), виявлено недотримання повітряно-теплового режиму, рівня освітлення, інших вимог утримання будівель, що визначені санітарними нормами та правилами в галузі організації праці, утримання будинків, будівель, споруд, базовий річний рівень визначається відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель.
Керуючись п.1 ч.2 ст. 52 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" таке право має Виконавчий комітет Світловодської міської ради. Замовником було надано базовий річний рівень споживання теплової енергії та електричної енергії –усереднене значення обсягів річного споживання (у натуральних показниках) будівлею ЗШ І-ІІІ ступенів №5 енергосервісу із зазначенням обсягів споживання теплової енергії та електричної енергії середньорічних за три роки (2019-2021 рр.), що передують 2022 року, в якому здійснюється публічна закупівля енергосервісу згідно Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації», та враховуючи вимоги визначені санітарними нормами та правилами в галузі організації праці, утримання будинків, будівель, споруд.
Рішенням Виконавчого комітету Світловодської міської ради було вирішено закупити енергосервіс на 2022 р. для закладів Управління освіти. молоді та спорту ТГ СМР та затверджено базовий річний рівень споживання теплової енергії та електричної енергії для економії коштів за рахунок підвищення ефективності використання енергоресурсів вказаних вище.
З вище вказаного підтверджую дотримання встановленого законодавством порядку розрахунку та затвердження базового рівня споживання при формуванні тендерної документації та зазначаю в Додатку 2 інформацію щодо відповідності/невідповідності повітряно-теплового режиму, рівня освітлення, інших вимог утримання будівель, що визначені санітарними нормами та правилами в галузі організації праці, утримання будинків, будівель, споруд.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо Додатку 2 - обладнання, яке споживає електроенергію
Номер:
057d39f9e1534b0387f5046126f815f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-28-005976-a.b1
Назва:
Щодо Додатку 2 - обладнання, яке споживає електроенергію
Вимога:
Шановний Замовник!
Статтею 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» зокрема передбачено, що тендерна документація має містити повну інформацію про об’єкт енергосервісу та обладнання, що використовується на об’єкті енергосервісу для постачання і споживання паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації споживачами електроенергії є тільки обладнання для освітлення сумарною потужністю 97,3 кВт.
Чи відповідає дійсності інформація, вказана в Додатку 2, тобто на об’єкті відсутнє інше обладнання, яке споживає електроенергію, наприклад: бойлери-водонагрівачі, оргтехніка, обладнання для кухні, кондиціонери, обігрівачі тощо?
У випадку, якщо при формуванні Додатку 2 була допущена помилка, вимагаю привести інформацію у відповідність дійсності.
Пов'язані документи:
Учасник
- Про обладнання.pdf 17.08.2022 16:49
Дата подачі:
17.08.2022 16:49
Вирішення:
Шановний Учаснику! В Додатку 2 надано повну інформацію про об’єкт енергосервісу та обладнання, що використовується на об’єкті енергосервісу для постачання і споживання паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг, необхідну учаснику процедури закупівлі для підготовки тендерної пропозиції (згідно п. 4 ч. 3 ст. 3 Закону про енергосервіс).
Дякую.
Статус вимоги:
Відхилено