• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення перезарядки та відновлення картриджів, тонерів для офісної техніки

Завершена

78 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 394.65 UAH
Період оскарження: 28.07.2022 16:57 - 03.08.2022 09:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення

Номер: a27bf8a361da4a1cbf8b99d97a100201
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-28-005423-a.b2
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику, враховуючи прийняте Вами рішення, що викладене у вигляді Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 63-01/33-4 від «12» серпня 2022 р., а також керуючись Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 року, Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 року, Наказом ДП "Прозорро" № 13 від 10.05.2022 року), вимушені звернутися до Вас з вимогою, оскільки пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» відхилена неправомірно, адже всіх вимог Замовника, що викладені у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у закупівлі UA-2022-07-28-005423-a, дотримано, зокрема: Закупівельна громада може використовувати удосконалений електронний підпис протягом всього періоду воєнного стану та ще шести місяців з дня його припинення чи скасування. Повідомляємо, що воєнний стан у країні триває. Нагадаємо нормативно-правову базу, яка регулює використання електронного підпису в публічних закупівлях. Так, частиною 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Пунктом 44 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що удосконалений електронний підпис (далі — УЕП) — електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Під час перевірки електронного підпису відображається «тип носія особистого ключа: незахищений» і «тип підпису: удосконалений». Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2022 № 617 затверджено зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300, зокрема: 1. на період воєнного стану на території України та протягом місяця з дня його припинення чи скасування формування нових сертифікатів раніше засвідчених відкритих ключів для користувачів електронних довірчих послуг може здійснюватися кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг автоматично, без особистої присутності таких користувачів. При цьому раніше сформований сертифікат скасовується, сукупний строк дії раніше сформованого сертифіката та нового сертифіката не повинен перевищувати три роки, а строк дії нового сертифіката користувача електронних довірчих послуг не повинен перевищувати строку дії власного кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надавача електронних довірчих послуг; 2. на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги». ТОВ «В.М.» шляхом накладанням УЕП-у ніяких законів не порушувало, а діяло у рамках чинного законодавства, а також згідно з вимогою Замовника у тендерній документації : « 2.2. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються і подаються з урахуванням вимог законів України» та «Про електронні довірчі послуги». Тому, цілком правомірно та в межах вимог Тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» наклало електронний підпис шляхом використання «загальнодоступного програмного комплексу» Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України - https://czo.gov.ua/sign , адже використання зазначеного програмного комплексу не було заборонено Замовником. Про що свідчать подані у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» разом з файлами «Пропозиція. pdf», «Документи, що підтверджують повноваженням. рdf», «Статут.pdf», «Витяг з ПДВ новий.pdf», «Витяг ЄДР 18.01.2022.pdf», «Аналогічні договори.pdf», файли з розширенням «р7s» - «Пропозиція.pdf.р7s», «Документи, що підтверджують повноваженням.рdf.р7s». «Статут.pdf.р7s», «Витяг з ПДВ новий.pdf.р7s», «Витяг ЄДР 18.01.2022.pdf.p7s», «Аналогічні договори.pdf. р7s». Таким чином, оскільки, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» подало у складі пропозиції всі необхідні документи, вимагаємо скасувати рішення, що викладене у вигляді Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 63-01/33-4 від «12» серпня 2022 р., та повторно розглянути пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги». Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги»: – особистим ключем є параметр алгоритму асиметричного криптографічного перетворення, який використовується як унікальні електронні дані для створення електронного підпису чи печатки, доступний тільки підписувачу чи створювачу електронної печатки, а також у цілях, визначених стандартами для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів; – кваліфікованим електронним підписом є удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; – удосконаленим електронним підписом є електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис; – кваліфікованим сертифікатом відкритого ключа є електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. Кваліфікований сертифікат відкритого ключа видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, засвідчувальним центром або центральним засвідчувальним органом і відповідає вимогам цього Закону; – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки є апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам цього Закону. Є чітка різниця між «удосконаленим» та «кваліфікованим» електронними підписами. Вимога замовника щодо застосування кваліфікованого електронного підпису уповноваженою особою учасника не суперечить вимогам згаданих вище законів. Захищений носій, на відміну від звичайного, є засобом кваліфікованого електронного підпису, що підтверджується наявністю у нього відповідного діючого експертного висновку. В кваліфікованих сертифікатах відкритих електронних ключів записується тип захищеного носія, якщо особисті електронні ключі було згенеровано безпосередньо в пам’ять захищеного носія. Під час перевірки кваліфікованого електронного підпису на офіційному вебсайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) у відповідному «Протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису» (далі – Протокол перевірки) зазначається: «тип носія: захищений» та «тип підпису: кваліфікований». П. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачене право учасника спрощеної закупівлі у період уточнення інформації звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Потенційний учасник має право скористатися наданою можливістю подання вимоги або не скористатися нею. У разі отримання звернення/вимоги замовник зобов’язаний протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення надати роз’яснення та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі. Від Вас звернень/вимог у період уточнення інформації не надходило, що свідчить про те, що учасники згодні з умовами закупівлі. Національне агентство з питань запобігання корупції вважає дану вимогу необґрунтованою та безпідставною і зазначені в ній вимоги такими, що не підлягають задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо неправомірного відхилення

Номер: 651a6c52490645bc9ad6a65b88f9f7f7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-28-005423-a.b1
Назва: Щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи щодо здійснення процедур закупівель Замовника від 12 серпня 2022 року пропозиція ТОВ «КС-ТЕХНОЛОДЖІ» відхилена, оскільки остання не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: «- Кваліфікованим електронним підписом (КЕП) не підписано кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи подаються окремо); - В складі пропозиції учасником ТОВ «КС-ТЕХНОЛОДЖІ» подано скан-копію Договору від 18.04.2019 року № 18/04 з ціною Договору 103 850,00 грн та скан-копії актів здачі-приймання робіт (надання послуг) на суму 103 849,96 грн. Учасник ТОВ «КС-ТЕХНОЛОДЖІ» зазначену вимогу не виконав. Загальна сума скан-копій актів здачі-приймання робіт (надання послуг) не відповідає ціні договору від 18.04.2019 року № 18/04, а пропозиція учасника ТОВ «КС-ТЕХНОЛОДЖІ» не містить додаткової угоди про зменшення суми договору від 18.04.2019 року № 18/04». Уважно ознайомившись з Протоколом, ТОВ «КС-ТЕХНОЛОДЖІ» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає, що пропозиція відповідає вимогам Замовника, з урахуванням наступного: 1. На виконання вимог пункту 2.2. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікований електронний підпис (КЕП) ТОВ «КС-ТЕХНОЛОДЖІ» накладено на пропозицію в цілому. Щодо підстави відхилення, звертаємо увагу на наступне: Відповідно до статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно до статті 6 зазначеного закону створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису. Статтею 7 вказаного Закону також передбачено, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис. З урахування наведених норм законодавства, звертаємо Вашу увагу, що КЕП на кожен електронний документ пропозиції не накладено, оскільки в складі пропозиції ТОВ «КС-ТЕХНОЛОДЖІ» будь-які електронні документи (в роозумінні законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги") відсутні. В складі пропозиції надано виключно скан-копії документів, що містять власноручний підпис та відповідно не потребують накладення КЕП та жодним чином не відносяться до електронних документів. Наголошуємо, що надання в складі пропозиції сканованих документів з власноручним підписом через електронну систему закупівель не означає, що надано саме електронні документи пропозиції. 2. Щодо наданого аналогічного договору, повідомляємо наступне: Дійсно, загальна сума по всім актам здачі-приймання робіт (надання послуг) по наданому Договору є на 4 копійки меншою за ціну Договору, що зазначена в п. 3.1. Договору. Згідно з п. 3.2. Договору вартість заправки одного картриджу становить 145,00 грн., а вартість відновлення одного картриджу – 295,00 грн. Однак, в Акті № ОУ-0000043 за квітень 2019 року загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ вираховувалась починаючи від ціни за 1 послугу без ПДВ, а саме: Заправка лазерного картриджу: 2416,6/20=120,81 грн без ПДВ (вартість однієї послуги) 120,81+20%=144,972 грн з ПДВ (вартість однієї послуги) Відновлення лазерного картриджу: 1229,20/5=245,84 грн без ПДВ (вартість однієї послуги) 245,84+20%=295,008 грн з ПДВ (вартість однієї послуги) Отже, розбіжність в 4 копійки між ціною Договору та сумою загальної вартості робіт (послуг) згідно Актів, зумовлена арифметичним округленням, з урахування податку на додану вартість. Таким чином, наданий договір повністю відповідає вимогам Замовника, оскільки виконаний в повному обсязі, на підтвердження чого надано відповідні акти. Звертаємо увагу, що до договору будь-які додаткові угоди, в тому числі щодо зменшення ціни договору, не укладались. А відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі додаткові угоди надаються виключно за наявності таких. Враховуючи, що пропозиція ТОВ «КС-ТЕХНОЛОДЖІ» відхилена через неіснуючу «невідповідність», та відповідно грубо порушено наше право, як Учасника процедури закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КС-ТЕХНОЛОДЖІ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі за предметом «Послуги з проведення перезарядки та відновлення картриджів, тонерів для офісної техніки, код згідно ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» вимагалося, що Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для документального підтвердження наявності в учасника досвіду повного виконання аналогічного договору учасником надається в складі пропозиції наступні документи: скан-копію аналогічного договору про надання аналогічних послуг за предметом закупівлі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), аналогічного предмету закупівлі (такими документами є аналогічний договір, акт/и приймання-передачі послуг (тощо), що підтверджує/ють повне виконання аналогічного договору. Отже, передбачалося підтвердження повного виконання аналогічного договору зокрема: актом/ми приймання-передачі та іншими документами, які підтверджують повне виконання: листи-відгуки тощо. Зважаючи на те, що загальна сума актів не відповідає ціні договору, а інших документів на підтвердження повного виконання аналогічного договору Вами не надано в складі пропозиції, Ви не підтвердили повне виконання аналогічного договору і Вашу пропозицію було відхилено.
Статус вимоги: Відхилено