• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пісок природний для посипання доріг

Місце поставки товарів: об’єкти замовника в м. Харкові згідно з додатком 1 до тендерної документації. Строк поставки товарів: з дати укладення договору про закупівлю до 28.02.2018 року, згідно з додатком 1 до тендерної документації та умовами договору про закупівлю.

Торги відмінено

3 633 060.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 165.30 UAH
Період оскарження: 20.11.2017 17:31 - 01.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: df4a941fa4864876baee22c85eb53e1d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-002529-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога на ФОП Жемеренко Е.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! На Ваше звернення надаємо роз’яснення на вимогу про усунення порушення (вимогу за номером: UA-2017-11-20-002529-b.a2), про таке. Вичерпний перелік правових підстав для звернення будь-якого учасника процедури закупівлі до замовника, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), наведено у відповіді на Вашу попередню вимогу за номером: UA-2017-11-20-002529-b.a1. Виходячи із зазначених у попередній відповіді норм Закону, за якими у замовника виникає обов’язок надати роз’яснення (відповідь з необхідною інформацією) на звернення учасника, то у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на Вашу вимогу. Слід зауважити, що і ця Ваша вимога направлена замовнику, з невизначених Законом підстав і з об’єктивно незрозумілих причин. Але вважаємо за доцільне доповнити відповідь на Вашу попередню вимогу за номером: UA-2017-11-20-002529-b.a1, з роз’ясненням про наступне. У відповідності до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, у строк установлений Законом. 12 грудня 2017 року за результатами розгляду та оцінки тендерної ТОВ «КОМПРЕСОРНА ТЕХНІКА» (код згідно з ЄДРПОУ – 32676527), (тендерна пропозиція якого за результатом оцінки, була визначена найбільш економічно вигідною), тендерна пропозиція цього учасника відхилена на виконання обов’язку визначеного абзацом другим пункту 1 та пунктом 4 частини першої статті 30 Закону, у відповідності до рішення тендерного комітету, оформленого Протоколом № 208 від 12.12.2017 року. Інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПРЕСОРНА ТЕХНІКА» (код згідно з ЄДРПОУ – 32676527), оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 грудня 2017 о 17:28, - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення, відповідно до частини другої статті 30 Закону та абзацу сьомого частини першої статті 10 Закону. Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель згідно із Законом, інформація про відхилення тендерної пропозиції цього учасника містить повну інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та його невідповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Згідно з абзацом другим частини четвертої статті 28 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Таким чином на виконання вимог абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону, саме замовник розглядає наступну тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого 12 грудня 2017 року за результатом оцінки (що проводиться автоматично електронною системою закупівель), що вважається найбільш економічно вигідною, - тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЖЕМЕРЕНКА ЕДУАРДА ВОЛОДИМИРОВИЧА (код – 2644818850), на відповідність вимогам тендерної документації, у строк визначений Законом: у цьому випадку, в період після 12 грудня 2017 року (згідно зі статтею 253 Цивільного кодексу України) по 19 грудня 2017 року (без аргументованого продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів). При цьому, Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВ «Епіцентр К» (код згідно з ЄДРПОУ – 32490244)) не була визначена електронною системою закупівель 12 грудня 2017 року, за результатом оцінки такою, що вважається найбільш економічно вигідною. На момент подання Вами цієї вимоги за номером: UA-2017-11-20-002529-b.a2 (станом на 13 грудня 2017 о 09:58) жодних рішень щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЖЕМЕРЕНКА ЕДУАРДА ВОЛОДИМИРОВИЧА (код – 2644818850), на відповідність вимогам тендерної документації, замовником ще не було прийнято. Водночас, знову звертаємо Вашу увагу на те, що за результатами розгляду тендерної пропозиції будь-якого учасника на відповідність вимогам тендерної документації, що визначена найбільш економічно вигідною, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника лише у випадках, визначених частиною першою статті 30 Закону, у тому числі, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (пункт 4 частини першої статті 30 Закону). Цим також підкреслюємо, що замовник дотримується принципів здійснення закупівель, установлених статтею 3 Закону, зокрема щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 2158e1e42d114a789a538eb61fed892c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-002529-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога на ТОВ "Компресорна техніка"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! На Ваше звернення надаємо роз’яснення на вимогу про усунення порушення (вимогу за номером: UA-2017-11-20-002529-b.a1) про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади (відповідно до його преамбули). У відповідності до норм частини першої статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Жодних звернень через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, у встановлений Законом строк, зокрема з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовник не отримував, що відображено в електронній системі закупівель, згідно із Законом. Відповідно до вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону, після оцінки тендерних пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Тому на виконання вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону, саме замовник розглядає тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого за результатом оцінки 06 грудня 2017 року визначена найбільш економічно вигідною, - тендерну пропозицію ТОВ «КОМПРЕСОРНА ТЕХНІКА» (код згідно з ЄДРПОУ – 32676527), на відповідність вимогам тендерної документації, у строк визначений Законом: у цьому випадку, в період після 06 грудня 2017 року (згідно зі статтею 253 Цивільного кодексу України) по 13 грудня 2017 року (без аргументованого продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів). При цьому, Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТОВ «Епіцентр К» (код згідно з ЄДРПОУ – 32490244)) не була визначена електронною системою закупівель 06 грудня 2017 року, за результатом оцінки найбільш економічно вигідною. На момент подання Вами цієї вимоги за номером: UA-2017-11-20-002529-b.a1 (станом на 11 грудня 2017 о 17:46) жодних рішень щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПРЕСОРНА ТЕХНІКА» (код згідно з ЄДРПОУ – 32676527), на відповідність вимогам тендерної документації, замовником ще не було прийнято. Вважаємо за необхідне зазначити, що згідно з частиною третьою статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У свою чергу, абзацом другим частини першої статті 32 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника: учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Як уже було зазначено вище, на момент подання Вами цієї вимоги, замовником ще не приймалось жодного рішення, як то: щодо результатів розгляду тендерної пропозиції, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, чи щодо відхилення такої тендерної пропозиції, так і щодо визнання учасника переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції. Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, у тому числі з вимогою про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, Законом не передбачено. Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібну вимогу, у випадку отримання такої вимоги. Викликає подив мета направлення Вашої вимоги, оскільки Ваша вимога (за її змістом) може вважатися направленою з метою вплинути на рішення замовника щодо результатів цих торгів. Але зважаючи на отримання Вашої вимоги, замовником у порядку виключення, було прийнято рішення надати роз’яснення на вимогу за номером: UA-2017-11-20-002529-b.a1. Водночас, вважаємо за необхідне, навести визначення терміну: «тендерна пропозиція», що вживається в Законі, відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Також, як уже було вказано вище, згідно з абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону, замовник розглядає тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації. Окрім цього, норми частини першої статті 30 Закону зобов’язують замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, у тому числі, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (пункт 4 частини першої статті 30 Закону). Слід підкреслити, що під час прийняття рішень щодо проведення процедури закупівлі, зокрема, щодо результатів розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, замовник дотримується принципів здійснення закупівель, установлених статтею 3 Закону. Цим також зазначаємо, що дії замовника під час проведення даної процедури закупівлі виконуються у чіткій відповідності до вимог Закону.
Статус вимоги: Відхилено