• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів

відповідний код ДК 021:2015 - 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів

Торги не відбулися

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2022 16:31 - 27.08.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірність умов, визначених тендерною документацією

Номер: b56cf24aa0754443873f13c542f7cfe6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-27-007586-a.b2
Назва: Щодо неправомірність умов, визначених тендерною документацією
Скарга:
З метою недопущення дискримінації учасників, ïx прав та законних інтересів, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення державних закупівель, керуючись статтями 5, 18, 22, Закону, – ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. На час розгляду скарги, призупинити процедуру закупівлі «ДК 021:2015 - 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), оголошення про проведення закупівлі № UA-2022-07-27-007586-a та встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі; 3. Зобов'язати Замовника торгів Державним підприємством ««Державне Підприємство "Лісогосподарський Інноваційно-Аналітичний Центр"» внести відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю: «ДК 021:2015 - 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), оголошення про проведення закупівлі № UA-2022-07-27-007586-a та привести тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кoдeкcy України, Господарського кодексу та інших законодавчих актів чинних на дату проведення відкритих торгів, виключивши незаконні та дискримінаційні вимоги. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: - Договір суборенди нерухомого майна № 31 від 31.12.2020, згідно п. 1.1 якого майно, яким користується Скаржник (в тому числі приміщення під СТО) знаходиться за адресою: 03045, м. Київ, Столичне шосе, 90; - Скріншот, зроблений при використанні сервісу Google Maps, на якому зображено, що радіус знаходження СТО учасника перевищує 5 км від місцезнаходження автомобілів Замовника; - Тендерна документація та Технічне завдання (Додаток 3) Замовника в редакції від 27.07.2022
Дата розгляду скарги: 18.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2022 13:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.08.2022 16:15
Дата виконання рішення Замовником: 23.08.2022 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5459-р/пк-пз від 18.08.2022 шляхом внесення змін до тендерної документації.
Автор: ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ", Симирня Андрей Вячеславович 380675500280 a.simirnya@avtocentr.com.ua http://avtocentr.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації

Номер: 15f50882a4a2425cb9f0e66fe6d9fad1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-27-007586-a.a1
Назва: Дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме вимогу тендерної документації додаток 3 п.1, - "Для скорочення експлуатаційних витрат СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг – не більше 5 км від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Деревообробна, 1)", як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 5-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Маємо досвід в цьому питанні і надаємо приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Керуючись зазначеним принципом Замовником встановлено радіус знаходження СТО учасника – не більше 5 км від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Деревообробна, 1). Ця умова встановлена, враховуючи економічно обґрунтовану необхідність, пов’язану з скорочення експлуатаційних, часових, фінансових витрат Замовника. З метою уникнення постійних автомобільних заторів (враховуючи місцезнаходження Замовника) та враховуючи, що логістика (транспортування) транспортних засобів ще більш ускладниться в осінній і зимовий період, особливо під час складних погодних умов, а діставатись до СТО, яке буде знаходитись на іншому кінці міста Києва (а можливо і за межами міста Києва) є економічно невигідним та потребує додаткових фінансових затрат на пальне, витрат на оплату праці (понаднормової) водіям транспортних засобів. Крім того, Замовнику буде економічно не вигідно транспортувати транспортні засоби до СТО, розміщене в значній віддаленості, для проведення незначних робіт по ТЗ, зокрема: ТО транспортних засобів, заміна витратних матеріалів (ковриків, двірників, тощо), доливу рідин в ТЗ. Крім того, в діяльності Замовника достатньо часто виникають ситуації пов’язані з терміновістю проведення ремонтування чи заміни запчастин в автомобілях, які виїжджають у відрядження. Разом з цим, при встановленні цієї умови Замовник, враховував, що місцезнаходження автомобілів Замовника в промисловій зоні міста Києва, а в радіусі до 5 км від розташування Замовника знаходиться понад 6 станцій технічного обслуговування автомобілів, у зв’язку з чим принципи «добросовісної конкуренції серед учасників» дотримано. Таким чином, встановивши дану умову в тендерній документації, Замовник не встановлює дискримінаційну умову, що обмежує кількість потенційних учасників. Замовник під час оголошення процедури закупівлі керувався виключно Законом України "Про публічні закупівлі". Деталізації поняття «дискримінація» та «добросовісна конкуренція серед учасників» у Законі України «Про публічні закупівлі» відсутнє, у зв’язку з чим це є суб'єктивним твердженням кожного Замовника та Учасника. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога щодо виключення з тендерної документації повністю вимоги стосовно відстані до СТО не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.08.2022 17:01
Дата виконання рішення Замовником: 01.08.2022 12:36
Підтвердження вирішення: Вимогу відхилено