-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (ізолятори)
Поставка товару здійснюватиметься відповідно до умов договору (укладеного з учасником - переможцем відкритих торгів). Орієнтовний термін поставки – впродовж 2017р., до 31.12.2017р., але в будь якому разі до повного виконання договору.
Торги відмінено
3 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
26.07.2017 16:59 - 18.09.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Прийняті рішення Замовника , які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД», які відбулися після розгляду тендерних пропозицій
Номер:
d1cfc8d7a1ea4e1bb833049a83a94b26
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-26-001542-b.a3
Назва:
Прийняті рішення Замовника , які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД», які відбулися після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
Прийняті рішення Замовника , які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД», які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- GOST 28856.pdf 30.10.2017 16:08
- SOY LK.pdf 30.10.2017 16:08
- Платіжне доручення.pdf 30.10.2017 16:08
- Рішення від 28.08.2107 № 5904 (3).pdf 30.10.2017 16:08
- Скарга.pdf 30.10.2017 16:08
- Протокол ТК 31.10.17.pdf 31.10.2017 16:29
- Пояснення по скарзі_3_ 10.11.17.PDF 16.11.2017 10:24
- Протокол ТК 20.12.2017.pdf 21.12.2017 15:48
- Рішення від 02.11.2017 № 7717 + Лист Замовнику.pdf 02.11.2017 21:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2017 № 8066.pdf 17.11.2017 11:54
- Рішення від 16.11.2017 № 8066.pdf 21.11.2017 19:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.10.2017 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.11.2017 19:03
Дата виконання рішення Замовником:
21.12.2017 15:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерну пропозицію ТОВ «Укрславметал» визнано такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхилено відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії АМК№8066-р/пк-пз від 16.11.2017 р.
Скарга
Залишено без розгляду
Повідомлення
Номер:
f9ad9efa3fb54b1b8dceaa0a30f5e87a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-26-001542-b.b5
Назва:
Повідомлення
Скарга:
Повідомлення відповідно законодавства до скарги ТОВ "СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД"
Пов'язані документи:
Учасник
- Повідомлення.pdf 30.10.2017 18:05
- Протокол ТК 20.10.17 Укрславметал намір (3).pdf 30.10.2017 18:05
- Протокол ТК 31.10.17.pdf 31.10.2017 16:31
- рішення від 01.11.2017 № 7685.pdf 02.11.2017 20:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.10.2017 18:05
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2017 20:23
Вимога
Без відповіді
Повідомлення
Номер:
6ad84501326d4f4c9f3b116f4b5264e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-26-001542-b.a4
Назва:
Повідомлення
Вимога:
Повідомлення
Пов'язані документи:
Учасник
- Повідомлення.pdf 30.10.2017 18:02
- Протокол ТК 20.10.17 Укрславметал намір (3).pdf 30.10.2017 18:02
Дата подачі:
30.10.2017 18:02
Вимога
Відхилено
Порушення Закону
Номер:
049f82b6331645cd8d86ded8bcce0930
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-26-001542-b.b1
Назва:
Порушення Закону
Вимога:
Наше підприємство є виробником полімерних ізоляторів, у тому числі й тих, що закупаються, уважно вивчивши технічні вимоги тендерної документації ми виявили порушення діючого законодавства:
У відповідності до вимог Додатку 4 Тендерної документації в технічних вимогах до ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП (або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) вказані конкретні вимоги до ізоляторів, що закупаються, а саме: будівельна висота, ізоляційний проміжок, довжина шляху витоку, маса ізолятора, данні параметри не нормуються СОУ МПЕ 40.151.301:2004 якому повинні відповідати ці ізолятори, ізолятори, що виготовляються нашим підприємством повністю відповідають СОУ МПЕ 40.151.301:2004, але мають інші будівельні розміри, ізоляційний проміжок, довжину шляху витоку та масу, що унеможливлює нашому підприємству взяти участь у даних торгах, адже з юридичної точки зору, в разі пропозиції ізоляторів що мають навіть не значні відхилення цих параметрів від тих, що вимагаються тендерною документацією є не відповідністю, та така пропозиція має бути відхилена, що в свою чергу є обмеженням права нашого підприємства на участь у даних торгах, та порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо видалення вимог, що не передбачені СОУ МПЕ 40.151.301:2004 з технічних вимог тендерної документації.
Також згідно Додатку 4 Тендерної документації - технічних вимогах до ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) вказані вимоги по показникам випробувальна напруга повного грозового імпульсу, напруга промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруга промислової частоти, що витримується під дощем числові значення яких не відповідають вимогам СОУ МПЕ 40.151.301:2004, вони є завищеними, ізолятори, що виготовляються нашим підприємством повністю відповідають СОУ МПЕ 40.151.301:2004, але мають інші показники випробувальної напруга повного грозового імпульсу, напруги промислової частоти, що витримується в сухому стані та напруги промислової частоти, що витримується під дощем, що унеможливлює нашому підприємству взяти участь у даних торгах, адже з юридичної точки зору, в разі пропозиції ізоляторів що мають навіть не значні відхилення цих параметрів від тих, що вимагаються тендерною документацією є не відповідністю, та така пропозиція має бути відхилена, що в свою чергу є обмеженням права нашого підприємства на участь у привести вищезазначені вимоги у відповідність СОУ МПЕ 40.151.301:2004.
Єдиним в Україні нормативним документом, який регламентує вимоги до опорних стрижньових полімерних ізоляторів є СОУ МПЕ 40.151.302:2006. Згідно вимог Додатку 4 Тендерної документації - технічні вимоги до ізоляторів ОСК 10-35-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 8-35-А-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 10-110-Б-01-2 УХЛ1 (або еквівалент) вказані конкретні вимоги довжини шляху витоку та маса ізоляторів, ізолятори, що виготовляються нашим підприємством повністю відповідають СОУ МПЕ 40.151.302:2006, але мають іншу довжину шляху витоку та масу, що унеможливлює нашому підприємству взяти участь у даних торгах, адже з юридичної точки зору, в разі пропозиції ізоляторів що мають навіть не значні відхилення цих параметрів від тих, що вимагаються тендерною документацією є не відповідністю, та така пропозиція має бути відхилена, що в свою чергу є обмеженням права нашого підприємства на участь у даних торгах, та порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо видалення вимог, що не передбачені СОУ МПЕ 40.151.302:2006 з технічних вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол ТК 01.08.2017.pdf 01.08.2017 16:09
Дата подачі:
31.07.2017 14:00
Вирішення:
Надати відповідь в електронному вигляді потенційному учаснику відкритих торгів на закупівлю Конструкційні матеріали (ізолятори), код згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу дій та прийнятих рішень замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси ТОВ «СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД
Номер:
4ea720c8842d4053a8835dc9c029bc20
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-26-001542-b.b2
Назва:
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу дій та прийнятих рішень замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси ТОВ «СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД
Скарга:
На території України діє СОУ МПЕ 40.151.301:2004, у відповідності до розділу 1, п.1.1 СОУ МПЕ 40.151.301:2004 цей стандарт поширюється на лінійні підвісні стрижньові полімерні ізолятори (ізолятори), призначені для кріплення проводів повітряних ліній електропередачі, струповідних частин розподільчих пристроїв електростанцій і підстанцій змінного струму напругою понад 1000В частотою до 100Гц, ізолятори ЛК 70/10-III-ГП(або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) є саме ізоляторами лінійними підвісними стрижньовими полімерними призначеними для кріплення проводів повітряних ліній електропередачі, струмопровідних частин розподільчих пристроїв електростанцій і підстанцій змінного струму напругою понад 1000В частотою до 100Гц, відповідно СОУ МПЕ 40.151.301:2004 встановлює мінімальні технічні вимоги до цих ізоляторів, також вимоги до ізоляторів повітряних ліній електропередач встановлюються Розділом 2 Правил улаштування електроустановок (далі ПУЕ). У відповідності до вимог Додатку 4 тендерної документації Замовником зазначені мінімальні вимоги «Ізоляційній промежуток» ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП(або еквівалент) не менше 200мм., ЛК 70/35-III-ГП(або еквівалент) не менше 400мм. ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент) не менше 400мм., ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) не менше 1000мм. (малюнок 1., де Н – «Ізоляційній промежуток ізолятора»), з посиланням на вимоги ПУЕ-2014, але СОУ МПЕ 40.151.301:2004 та ПУЕ-2014 не нормують «Ізоляційній промежуток» ізоляторів, наше підприємство є дилером Українських виробників полімерних ізоляторів, виробники при розробці своєї продукції опираються на вимоги стандартів, що діють на території України, їх продукція повність відповідає вимогам СОУ МПЕ 40.151.301:2004 та ПУЕ-2014, але ізолятори, що плануються до постачання не відповідають за параметром Н (малюнок 1.) ні чим не обґрунтованих вимог тендерної документації, що призведе до відхилення нашогї пропозиції як такої, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, це обмежує коло учасників, порушує наше право на участь у даній процедурі закупівлі, а відповідно є дискримінацією та порушенням Закону.
Малюнок 1:
У відповідності до вимог статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, Замовником не обґрунтовано доцільність вказання вимоги «Ізоляційній промежуток ізолятора», та яким чином цей параметр, який не передбачений жодним з нормативних документів України, та жодним в світі нормативним документом, впливає на функціональні показники ізолятора, та на його роботу. У відповідності до вимог таблиці 2.5.27 Правил улаштування електроустановок (ПУЕ-2014), на які посилається Замовник є вимоги до підвісних ізоляторів в частині найменшої ізоляційної відстані по повітрю від струмопровідних до заземлених частин опори, згідно цих вимог найменша ізоляційна відстань для ізоляторів 10кВ повинна складати не менше 200мм. (20см.), для ізоляторів 35кВ не менше 400мм. (40см.), для ізоляторів 110кВ не менше 1000мм. (100см.). Ізоляційна відстань між струмопровідною та заземлюючою частиною по повітрю є ломана лінія, яка складається з суми відстаней від струмопровідної частини ізолятора до краю першого ребра захисної оболонки, від першого до останнього ребра захисної оболонки, та від останнього ребра захисної оболонки до іншої струмопровідної частини ізолятора, ці відстані зображені на малюнку 2.
Малюнок2:
Вимоги таблиці 2.5.27 ПУЕ є обов’язковими для всіх виробників ізоляторів, ізолятори, що планує запропонувати наше підприємство також відповідають даним вимогам, але як зазначено вище замовником вказано інший параметр, який не нормується жодним з нормативних документів, та який обмежує наше право на участь у даній процедурі закупівлі, що є дискримінацією.
Як зазначалося вище на території України діють СОУ МПЕ 40.151.301:2004, та Правила улаштування електроустановок, яким повинні відповідати ізолятори ЛК 70/10-III-ГП(або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент), що закупаються, згідно технічних вимог Додатку 4 тендерної документації зазначені максимальні будівельні розміри ізоляторів, що закупаються (Нбуд, Малюнок1), а саме: ЛК 70/10-III-ГП (або еквівалент) не більше 355мм., ЛК 70/35-III-ГП (або еквівалент) не більше 595мм., ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент) не більше 595 мм., ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) не більше 1210мм., будівельна висота лінійних ізоляторів не нормується жодним з нормативних документів, що діють на території України, наше підприємство є дилером Українських виробників полімерних ізоляторів, виробники при розробці своєї продукції опираються на вимоги стандартів, що діють на території України, їх продукція повність відповідає вимогам СОУ МПЕ 40.151.301:2004 та ПУЕ-2014, але ізолятори, що плануються до постачання не відповідають за параметром Нбуд. (малюнок 1.) ні чим не обґрунтованих вимог тендерної документації, що призведе до відхилення нашої пропозиції як такої, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, це обмежує коло учасників, порушує наше право на участь у даній процедурі закупівлі, а відповідно є дискримінацією та порушенням Закону.
У відповідності до вимог Додатку 4 тендерної документації гарантійний термін експлуатації ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП(або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент), ОСК 10-35-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 8-35-А-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 10-110-Б-01-2 УХЛ1 (або еквівалент) повинен складати не менше 10 років, термін служби не менше 30 років. На території України діє СОУ МПЕ 40.151.301:2004, якому повинні відповідати ізолятори ЛК 70/10-III-ГП(або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент), та СОУ МПЕ 40.151.302:2006, якому повинні відповідати ізолятори ОСК 10-35-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 8-35-А-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 10-110-Б-01-2 УХЛ1 (або еквівалент), у відповідності до вимог цих стандартів гарантійний термін експлуатації зазначених ізоляторів повинен складати не менше 3 років з дня введення в експлуатації, термін служби не менше 25 років. Наше підприємство є дилером Українських виробників полімерних ізоляторів, та є потенційним учасником цих торгів, виробники при розробці своєї продукції опираються на вимоги діючих в Україні нормативних документів(СОУ МПЕ 40.151.301:2004, СОУ МПЕ 40.151.302:2006), які встановлюють мінімальні вимоги до ізоляторів, ізолятори, що плануються до постачання нашим підприємством повністю відповідають вимогам СОУ МПЕ 40.151.301:2004, СОУ МПЕ 40.151.302:2006, але мають менші гарантійні терміни експлуатації, та терміни служби, що призведе до відхилення пропозиції нашого підприємства, завищені вимоги тендерної документації порушують право нашого підприємства на участь у даній процедурі закупівлі, що є дискримінацією, а відповідно й порушенням Закону.
Згідно статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, у відповідності до вимог Додатку 4 тендерної документації Замовником надано креслення ізоляторів ЛКП 70/35-III-ГП (або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) з чітким вказанням розмірів птаха захисного екрану ізоляторів, способом його кріплення, та з вказанням матеріалу (Екран птахо захисний з кремнійорганічної гуми) з якого повинен виготовлятися цей екран, розміри, спосіб кріплення, матеріал з якого виготовляються птаха захисні екрани ізоляторів не нормуються жодним з діючих в Україні нормативних документів, вказання конкретних розмірів, матеріалу та способу їх кріплення є ні чим не обґрунтованими вимогами, які вказують на конкретного виробника, а саме АО НПО «Изолятор» (креслення на web сайті виробника: http://www.izolyator.ru/ptiz/izolyatory-tipa-lkp-7010-iv-lkp-7020-iii-lkp-7020-iv-lkp-7035-iii-lkp-7035-iv-lkp-12035-iii-lkp), наше підприємство має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі, але ізолятори, що пропонуються до постачання комплектуються птахо захисними екранами, що мають інші розміри, ніж зазначені у технічних вимогах тендерної документації, мають інший спосіб кріплення, та виготовляються не з кремнійорганічної гуми, а з іншого діелектричного матеріалу, що призведе до відхилення нашої пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, вказання чітких розмірів птахо захисних екранів, які не нормуються жодним з нормативних документів, способу їх кріплення на ізолятор, який не нормуються жодним з нормативних документів, матеріалу з якого повинен виготовлятися птахо захисний екран, що не нормується жодним з нормативних документів, є обмеженням права нашого підприємства на участь у даній процедурі закупівлі, відповідно є дискримінацією, посиланням на конкретну торгову марку, та порушенням Закону.
Вимагаємо:
1. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації шляхом видалення вимог «Ізоляційній промежуток» з технічних вимог тендерної документації, та зобов’язати Замовника доповнити вимогою Найменшої ізоляційної відстані ізоляторів згідно таблиці 2.5.27 ПУЕ, яка зображена на малюнку 2.
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації шляхом видалення вимог Будівельної висоти ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП(або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) з технічних вимог тендерної документації.
3. Зобов’язати Замовника привести дискримінаційні вимоги гарантійного терміну експлуатації, та терміну служби ізоляторів ЛК 70/10-III-ГП(або еквівалент), ЛК 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/35-III-ГП(або еквівалент), ЛКП 70/110-III-ГП (або еквівалент) у відповідність до вимог СОУ МПЕ 40.151.301:2004, ізоляторів ОСК 10-35-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 8-35-А-3 УХЛ1 (або еквівалент), ОСК 10-110-Б-01-2 УХЛ1 (або еквівалент) у відповідність до вимог СОУ МПЕ 40.151.302:2006.
4. Зобов’язати Замовника видалити з Опису та основних вимог до предмету закупівлі (Технічні вимоги) тендерної документації дискримінаційні нічим не обґрунтовані вимоги розмірів птахо захисних екранів, способу їх кріплення, та матеріалу з якого вони повинні бути виготовлені.
Пов'язані документи:
Учасник
- НПО.pdf 06.08.2017 08:11
- Платіжне доручення.pdf 06.08.2017 08:11
- ПУЕ.pdf 06.08.2017 08:11
- Скарга.pdf 06.08.2017 08:11
- СОУ МПЕ 40.151.3012004.pdf 06.08.2017 08:11
- СОУ МПЕ 40.151.3022006.pdf 06.08.2017 08:11
- Протокол ТК 08.08.17.pdf 08.08.2017 15:52
- Протокол ТК 11.09.17 внесення змін.pdf 12.09.2017 11:29
- Протокол ТК 11.09.17 внесення змін.pdf 12.09.2017 11:40
- Рішення від 09.08.2017 № 5350.pdf 09.08.2017 20:44
- Інформація про перенесення UA-2017-07-26-001542-b.b2.pdf 18.08.2017 21:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2017 № 5904.pdf 29.08.2017 17:51
- Рішення від 28.08.2107 № 5904.pdf 31.08.2017 19:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2017 08:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.08.2017 19:53
Дата виконання рішення Замовником:
12.09.2017 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Конструкційні матеріали (ізолятори)» відповідно рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5904-р/пк-пз від 28.08.2017