-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Завершена
71 476.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 60.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 60.00 UAH
Період оскарження:
04.12.2017 15:23 - 07.12.2017 15:28
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо відповіді Замовника!
Номер:
52eb3648d7d641caa758fe9f8862fd84
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-04-000947-a.b2
Назва:
Щодо відповіді Замовника!
Вимога:
Це вже не перша закупівля, де Замовник акцептує найдорожчі пропозиції, навмисно перекручуючи трактування положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України. Таким чином ми готуємо всі документи для їх подання в вказані в попередній скарзі контролюючі органи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2017 14:37
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
9d34d4ee47344f3380d73ac22b1a24f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-04-000947-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Так сверблять руки отримати хабар від свого постачальника? Ви б ще в документації прописали назву своєї улюбленої компанії, яка повинна перемогти, а потім всіх інших відхиляли,бо не відповідають цій назві! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Ми заппропонували "засіб-близнюк" по складу, призначенню, режимам використання, спектру антимікробної дії, Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.12.2017 14:04
Вирішення:
Шановний учаснику! Оцінка ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» здійснена згідно порядку Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 з урахування кваліфікаційних критеріїв предмету закупівлі.
Крім того, відповідно до п.6.5 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016, у період уточнень усі користувачі системи мають можливість звернутися до Замовника щодо встановлених вимог. Період уточнень по закупівлі UA-2017-12-04-000947-а тривав з 04.12.2017 по 07.12.2017, запитання та оскарження щодо вимог по предмету закупівлі відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні