-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рукав пожежний напірний d-52 мм 20м без головок (тип Т) GH TITAN 3F (ДК 021:2015: 44480000-8 Протипожежне обладнання різне)
Згідно Кошторису ГУ ДСНС на 2022 рік за КПКВ 1006280 від 19.01.2022 року. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС на 2022 рік за КПКВ 1006280 від 13.06.2022 року №6226.
Торги не відбулися
741 884.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 420.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 420.00 UAH
Період оскарження:
27.07.2022 14:53 - 02.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Аналоги
Номер:
9378705eb09745eebebd07391c97a35b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-27-005587-a.b1
Назва:
Аналоги
Вимога:
Шановний замовник! З метою дотримання чинного Закону України «Про публічні закупівлі» (про конкурентність та недискримінацію) просимо розширити коло учасників, та прописати в тендерній документації можливість пропонувати аналоги не гірші DIN та EN норм, німецького виробництва
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО від 29.07.2022 №93.pdf 29.07.2022 14:12
Дата подачі:
28.07.2022 11:20
Вирішення:
Шановні Учасники закупівлі!
Замовник закупівлі звертає Вашу увагу, що дана спрощена закупівля оголошена та проводиться на підставі вимог постанови Кабінету Міністрів України про “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” від 28 лютого 2022 року №169 із змінами (далі - Постанова №169) з використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII із змінами (далі - Закон).
Порядок проведення спрощених закупівель визначений статтею 14 Закону. Зокрема в частині 2 статті 14 Закону зазначено, що спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 Закону.
Підпунктом 3 пункту 1 Постанови №169 визначено, що Замовники під час здійснення закупівель, БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ, повинні відповідно до Закону дотримуватися таких принципів здійснення публічних закупівель:
- максимальна економія, ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники, які здійснюють публічні закупівлі товарів, робіт і послуг з очікуваною вартістю 50 тисяч гривень і більше обирають переможця за результатами спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель після розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника.
Пунктом 3 частини 3 статті 14 Закону передбачено, що: “В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначається: інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;”.
Частиною 4 статті 14 Закону передбачено, що: “Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що МІСТЯТЬ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, ЗАМОВНИК МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.”.
Таким чином, Закон України “Про публічні закупівлі” із змінами в “Статті 14. Спрощені закупівлі” НЕ ВСТАНОВЛЮЄ ОБОВ’ЯЗКУ замовника зазначати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, а лише НАДАЄ йому таке ПРАВО.
Підсумовуючи все вищезазначене, керуючись основними принципами здійснення закупівель та вимогами Постанови №169, а також наданим Законом ПРАВОМ, саме замовник МАЄ ПРАВО з метою уніфікації пожежних рукавів виробника Товару - Gollmer&Hummel GmbH, які використовуються в пожежно-рятувальних підрозділах Вінницької області, на свій розсуд приймати рішення щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, не обмежуючи конкуренцію учасників та їх дискримінацію.
Статус вимоги:
Відхилено