• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

7226 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Впровадження програмного забезпечення збору та аналізу інформації IBM QRadar SIEM та налаштування політик)

Завершена

3 640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 400.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2017 15:07 - 25.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога внести зміни в проект Договору

Номер: 2a96323149ad4353b29dd02a476f29e5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-002131-a.a3
Назва: Вимога внести зміни в проект Договору
Вимога:
Добрий день. Вимога внести зміни до проекту Договору, що пов’язані з такими моментами: 1) У Розділі 1 Предмет Договору зазначено лише про Послуги впровадження, далі у Розділі 2 Вимоги щодо предмету Договору зазначено про Послуги впровадження та поставку ПЗ. Відсутнє регулювання у предметі Договору (істотна умова) послуг з навчання та послуг з технічної підтримки. 2) У Додатку №2 до проекту Договору у специфікації виділено 4 позиції, по яким буде проводитись оплата, але у Розділі 3 регулюється лише порядок здійснення оплати за Послуги впровадження. Не зрозуміло, як по факту буде проводитись оплата за інші надані послуги та поставку ПЗ. 3) У Розділі 5 вказаний термін надання Послуг, але не вказано строк поставки ПЗ, хоча відповідальність за несвоєчасну поставку у проекті Договору передбачена. Недопустимо. 4) У Розділі 5 вказано лише місце поставки Послуг. Необхідно вказати, що поставка ПЗ здійснюється в електронному вигляді і додати можливість прописати електронну адресу, на яку буде здійснюватися поставка. 5) У проекті Договору відсутній порядок приймання-передачі ПЗ та не зрозуміло, як будуть закриватись послуги технічної підтримки, так як вони надаються протягом року. Помісячно? Поквартально? 6) У пп.6.4.1. та 6.4.2 зазначено лише про зобов’язання Замовника щодо оплати Послуг впровадження. Необхідно додати зобов’язання щодо оплати інших послуг та поставки ПЗ. 7) Два рази використовується нумерація «12.1.». Окрім цього у пункті 12.1 щодо додатків до Договору є невідповідність з назвами самих додатків. 8) Договором не зазначено, що Замовник отримує невиключне право на використання ліцензій і не врегульовані питання, що пов’язані з цим.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 2. Вимога внести зміни в проект Договору Добрий день. Вимога внести зміни до проекту Договору, що пов’язані з такими моментами: Вимога: 1) У Розділі 1 Предмет Договору зазначено лише про Послуги впровадження, далі у Розділі 2 Вимоги щодо предмету Договору зазначено про Послуги впровадження та поставку ПЗ. Відсутнє регулювання у предметі Договору (істотна умова) послуг з навчання та послуг з технічної підтримки. Відповідь: Пунктом 2.1 Розділу 2 проекту договору конкретизовано вимоги Розділу 1, яким передбачено, що ВИКОНАВЕЦЬ надає Послуги відповідно до вимог Додатку 1, в якому зазначені всі послуги по даному Договору. Таким чином, необхідності внесення змін до Договору з порушеного питання немає. Вимога: 2) У Додатку №2 до проекту договору у специфікації виділено 4 позиції, по яким буде проводитись оплата, але у Розділі 3 регулюється лише порядок здійснення оплати за Послуги впровадження. Не зрозуміло, як по факту буде проводитись оплата за інші надані послуги та поставку ПЗ. Відповідь: Розділом 3 проекту Договору визначено порядок оплати всього предмету закупівлі, визначеного Розділами 1 та 2 проекту Договору, а не тільки послуг з впровадження. Таким чином, необхідності внесення змін до Договору з порушеного питання немає. Вимога: 3) У Розділі 5 вказаний термін надання Послуг, але не вказано строк поставки ПЗ, хоча відповідальність за несвоєчасну поставку у проекті Договору передбачена. Недопустимо. Відповідь: Розділ 5 буде викладено у новій редакції. Вимога: 4) У Розділі 5 вказано лише місце поставки Послуг. Необхідно вказати, що поставка ПЗ здійснюється в електронному вигляді і додати можливість прописати електронну адресу, на яку буде здійснюватися поставка. Відповідь: У пункті 2.1 розділу 2 проекту договору, у вимогах до предмету закупівлі вказано необхідність виконання Додатку 1 до договору. У Розділі 5 вказане місце виконання договору щодо всього предмету закупівлі, в тому числі й для постачання ліцензій програмного забезпечення, тому необхідність внесення змін стосовно цього питання відсутня. Вимога: 5) У проекті Договору відсутній порядок приймання-передачі ПЗ та не зрозуміло, як будуть закриватись послуги технічної підтримки, так як вони надаються протягом року. Помісячно? Поквартально? Відповідь: Розділ 6 проекту Договору буде доповнено п.6.4.3. яким визначатиметься порядок приймання окремих послуг згідно з Додатком 1 до Договору. Вимога: 6) У пп.6.4.1. та 6.4.2 зазначено лише про зобов’язання Замовника щодо оплати Послуг впровадження. Необхідно додати зобов’язання щодо оплати інших послуг та поставки ПЗ. Відповідь: Окрема оплата Послуг впровадження, а також інших послуг згідно з Договором не передбачається. Вимога: 7) Два рази використовується нумерація «12.1.». Окрім цього у пункті 12.1 щодо додатків до Договору є невідповідність з назвами самих додатків. Відповідь: Зазначене на даний час вже виправлено. Вимога: Договором не зазначено, що Замовник отримує невиключне право на використання ліцензій і не врегульовані питання, що пов’язані з цим. Відповідь: В проекті договору вказано про: «Постачання ліцензій «IBM QRadar Event Capacity 500 Events Per Second License та «IBM QRadar Flows Capacity 10K Flows Per Minute License» з підтримкою 12 місяців для збільшення швидкості обробки подій і потоків. Зазначені ліцензії вказують на розширення можливості (права) збільшити швидкість обробки подій і потоків із використанням програмного забезпечення (право на використання якого вже є у ЗАМОВНИКА). Права за значеними ліцензіями регулюються корпорацією IBM та не можуть бути змінені у даному проекті договору.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Змінити вимогу надати послуги з навчання

Номер: a22bc19591cb467d9ba499e650073328
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-002131-a.a2
Назва: Змінити вимогу надати послуги з навчання
Вимога:
Просимо звернути вашу увагу на той факт, що у п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації (Технічні вимоги) передбачено проведення навчання співробітників кваліфікованим тренером авторизованого навчального центру підготовки. Підприємства без відповідної ліцензії надавати такі послуги не можуть. Вид діяльності, що можуть здійснювати підприємства без ліцензії, - це надання інформаційно-консультаційних послуг. Для виконання технічних умов тендерної документації (в саме навчання співробітників) необхідно залучити третю сторону. Залучення субпідрядника передбачається лише у випадку проведення закупівлі робіт. У даному тендері предметом закупівлі є послуги, тому залучення субпідрядника неможливе. Це означає, що учасником даного тендеру можуть бути лише підприємства, що мають необхідну ліцензію і авторизацію, що суттєвим чином звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни до технічних вимог щодо п. 3 та відповідні зміни в проекту Договору.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Змінити вимогу надати послуги з навчання. Вимога: «Просимо звернути вашу увагу на той факт, що у п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації (Технічні вимоги) передбачено проведення навчання співробітників кваліфікованим тренером авторизованого навчального центру підготовки. Підприємства без відповідної ліцензії надавати такі послуги не можуть. Вид діяльності, що можуть здійснювати підприємства без ліцензії, - це надання інформаційно-консультаційних послуг. Для виконання технічних умов тендерної документації (в саме навчання співробітників) необхідно залучити третю сторону. Залучення субпідрядника передбачається лише у випадку проведення закупівлі робіт. У даному тендері предметом закупівлі є послуги, тому залучення субпідрядника неможливе. Це означає, що учасником даного тендеру можуть бути лише підприємства, що мають необхідну ліцензію і авторизацію, що суттєвим чином звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни до технічних вимог щодо п. 3 та відповідні зміни в проекту Договору.». Відповідь: Пункт 3 Додатку 2 до Тендерної документації (Технічні вимоги) передбачає лише необхідність здійснення кваліфікованим тренером авторизованого навчального центру підготовки в головному офісі УДЦР визначених Замовником 4 співробітників порядку (експлуатації) роботи з програмним забезпеченням QRadar SIEM за наступними питаннями (курсами): 3.1. BQ102G IBM Security QRadar SIEM Основи; 3.2. BQ150G IBM Security QRadar SIEM Адміністрування; 3.3. BQ161GUA IBM Security QRadar Incident Forensics Конфігурація і використання.». Вимоги тендерної документації при цьому не обмежують здійснення послуг із зазначеної підготовки лише власними силами виконавця або залучення співвиконавця. Тому не вбачаємо обмеження конкуренції та доцільності внесення змін за цією вимогою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність предмету тендера вимогам законодавства

Номер: 35c0f1d8ddb04d30a069a628ad71f211
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-002131-a.c1
Назва: Невідповідність предмету тендера вимогам законодавства
Вимога:
1. Відповідно до п. 18 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-19 від 25.12.2015р. «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом». Порядок визначення предмету закупівлі встановлений у Наказі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». У статті 5 цього Наказу вказано: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів». З метою участі у тендері були запрошені ціни для підготовки тендерної пропозиції. Проаналізувавши надані ціни на програмне забезпечення від Виробника, а також ціни на Послуги, очевидним стало, що вартість таких Послуг ніяк не може бути вищою, ніж вартість Товару (програмного забезпечення). Згідно з вищезазначеним є очевидним порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні предмета закупівлі. Таке порушення є істотним і впливає на реалізацію прав переможця закупівлі згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі». Прикладом зменшення обсягу прав переможця є абз. 2 п. 4 ст. 36, що може бути застосований лише, якщо предметом закупівлі є товар. У зв’язку з цим через неправильність визначення предмету закупівлі, переможець закупівлі втрачає право на зміну ціни. Відповідно проект Договору має бути складений, враховуючи зміни до предмету тендера. 2. Окрім цього, є зауваження до проекту договору, що знаходиться у тендерній документації. Пункт 2.1.в проекті Договору містить істотну помилку, що може призвести до неправильно тлумачення предмету договору (істотної умови договору). Пункт в редакції Замовника: ВИКОНАВЕЦЬ надає Послуги відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток 1), а ЗАМОВНИК приймає та оплачує Послуги згідно умов цього Договору та постачає програмне забезпечення відповідно до специфікації (Додаток 2). – на підставі дійсної редакції можна тлумачити, що програмне забезпечення надає Замовник, хоча таке ПЗ має постачатись Виконавцем. Пропонуємо логічне вирішення цієї проблеми з внесенням таких змін у предмет проекту Договору: «ВИКОНАВЕЦЬ надає Послуги відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток 1) та постачає програмне забезпечення відповідно до специфікації (Додаток 2), а ЗАМОВНИК приймає та оплачує Послуги та програмне забезпечення згідно умов цього Договору». 3. Пункт в проекті Договору «11.10 Ціна договору може бути змінена у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, у порядку, що визначається Сторонами в цьому Договорі». Звертаємо вашу увагу, що такий порядок у проекті Договору не визначений.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Щодо вимоги 1. Відповідь: предметом закупівлі є впровадження (налаштування) ПЗ IBM QRadar, яке було придбано раніше за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-03-001107-b, а також розширення раніше придбаних ліцензій, відповідно до Технічних вимог, викладених в ТД. Вартість налаштування/впровадження (тобто - послуги) прогнозовано перевищуватиме вартість додаткового програмного забезпечення, яке буде поставлене в рамках даної закупівлі. Щодо вимоги 2. В проект Договору будуть внесені зміни. Щодо вимоги 3. Вказаний порядок у разі потреби буде визначатися в додаткових угодах, які є невід`ємною частиною Договору.
Статус вимоги: Відхилено