Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Обґрунтування посилання на маркування/тип та нормативну відповідність предмету закупівлі: Встановлені Замовником товари з конкретним маркуванням, обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів, відповідності нормативним вимогам та сумісності з іншими спеціальними частинами та колійними матеріалами, котрі необхідні під час виконання ремонтних робіт на трамвайних коліях. За технічними та експлуатаційними властивостями, наведеними спеціалістами з технічної частини замовника, матеріали мають експлуатаційну та нормативну відповідність встановленим вимогам та задовольняють потреби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Торги не відбулися
4 050 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 250.00 UAH
Вирішення:У відповідь на вимогу Вашого підприємства UA-2022-07-26-008384-a.c2, що оприлюднена в електронній системі закупівель до процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-07-26-008384-a, Відкриті торги з публікацією англійською мовою “Стрілки та хрестовини колійні (Track arrows and crosspieces)”, код за ЄЗС ДК 021:2015: 34940000-8: Залізничне обладнання, повідомляємо наступне.
Вимога Вашого підприємства містить документ “Вимога_8384.docx” щодо можливості внесення змін до проєкту Договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) за наведеним прикладом. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та чинних нормативно-правових актів на його виконання, замовником правомірно встановлені істотні та інші умови Договору, викладені у Додатку 5 до тендерної документації.
Запропоновані зміни п.3.2. та 8.3. проєкту Договору не є суттєвими та замовник не вбачає суттєвих причин для коригування вказаних пунктів. Що стосується пункту 5.1. проєкту Договору — Вашим підприємством запропоновано прибрати фразу “умови надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Покупця” та скоротити строки оплати до 10 операційних днів, що для замовника є неможливим, оскільки джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Наразі, відповідно до чинних нормативно-правових актів щодо здійснення оплат органами державної казначейської служби України, оплата за рахунок бюджетних коштів здійснюється після надання місцевим органам казначейства документів для здійснення оплати, які отримують погодження про призначення фінансування видатків для державних замовників від управління держказначейства. Даний процес може займати деякий час, в тому числі зважаючи на триваючий воєнний стан, тому замовник КП «Швидкісний трамвай», оскільки жодним чином не впливає на строки здійснення оплати органами казначейства, не має можливості гарантувати оплату протягом 10 операційних днів, та у свою чергу — не може погодити видалення посилання на умову надходження бюджетних коштів покупцеві. Після надходження коштів з місцевого бюджету замовнику, кошти перераховуються постачальнику у найкоротші терміни. Із зазначених вище обставин випливає неможливість внесення змін до проєкту Договору також і в частині пункту 7.7., які запропоновано Вашим підприємством. Щодо пункту 6.2.1. повідомляємо, що видатки можуть бути скорочені головним розпорядником бюджетних коштів, в тому числі через військові обставини, та у свою чергу через тривалий період постачання товарів (виконання заявки постачальником) згідно із пунктом 3.1. проєкту Договору (зі змінами), який складає 30 календарних днів, замовник не має можливості погодитись із запропонованою редакцією та внести зміни до пункту 3.1. проєкту Договору.
Крім того, попередня вимога Учасника UA-2022-07-26-008384-a.b1 містила схожі пропозиції щодо внесення змін до проєкту Договору (Додаток 5 до тендерної документації), та у свою чергу замовником була надана відповідь, а також внесені зміни до тендерної документації за пунктами проєкту Договору, за якими замовник мав можливість внесення відповідних змін.
У зв’язку з викладеним, замовник не має можливості у задоволенні вимоги Вашого підприємства (UA-2022-07-26-008384-a.c2), та у свою чергу пропонуємо Учасникам прийняти участь у закупівлі (UA-2022-07-26-008384-a) на встановлених вимогах.
З повагою!
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.08.2022 20:02
Вирішення:Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу UA-2022-07-26-008384-a.b1, повідомляємо, що замовником були розглянуті Ваші пропозиції щодо внесення змін до Додатку 5 тендерної документації (проєкту Договору про закупівлю), та за результатом розгляду прийнято рішення частково задовольнити Вашу вимогу та внести зміни до Додатку 5 тендерної документації. Відповідні зміни до процедури закупівлі будуть оприлюднені замовником відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".