• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування вантажопідіймальних машин і механізмів)

Торги відмінено

2 280 871.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 22 808.71 UAH
Період оскарження: 26.07.2022 16:52 - 29.08.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо невідповідності технічного завдання і вимог чинному законодавству.

Номер: 386c2e96be2b44b2963b74adad948d23
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-008059-a.b1
Назва: Щодо невідповідності технічного завдання і вимог чинному законодавству.
Вимога:
Шановний Замовник, ознайомившись зі змістом тендерної документації нами було виявлено її невідповідність чинному профільному законодавству, що регулює порядок проведення експертного обстеження та технічного огляду. Так, 01.05.2022 р. набрала чинності нова редакція Постанови КМУ №687 про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. (далі Порядок). Відповідно до цієї редакції Порядку внесено істотні зміни. Разом з тим, викладені в тендерній документації вимоги не відповідають зазначеним змінам та побудовані на основі редакції ПКМУ № 687, що існувала до 01.05.2022 р. Зокрема нами виявлено наступні невідповідності діючій редакції: 1. П. 8.2. Додатку ІІ визначено, що Учасник має подати «Скановану/-і копію/-ї документу/-ів (дозвіл або наказ, тощо) (чинного/-их на кінцевий строк подання тендерних пропозицій), що підтверджує/-ють право учасника, як уповноваженої організації, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26.05.04 року № 687 «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування, експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», на проведення первинного, позачергового технічного огляду у разі закінчення граничного строку експлуатації устаткування підвищеної небезпеки.» Однак в чинній редакції ПКМУ № 687 поняття «Уповноважена організація» відсутнє взагалі. Жодних вимог щодо порядку та необхідності отримання відповідного статусу на поточний момент відсутні. Враховуючи викладене просимо видалити п. 8.2. з Додатку ІІ. 2. П. 5.5. Додатку І серед іншого передбачено, що позачерговий технічний огляд включає в себе визначення умов та строку подальшої експлуатації та розробку регламенту технічних оглядів на продовження строку експлуатації. П.8.1 Додатку І передбачено надання регламенту технічних оглядів на продовжений строк безпечної експлуатації вантажопідіймальних машин і механізмів. Відповідні вимоги дійсно існували в ПКМУ № 687 в попередніх редакціях, однак в діючій редакції ПКМУ № 687 таких вимог не передбачено. Так, відповідно до діючих вимог (п.22 Порядку) для визначення умов та строку подальшої експлуатації має проводитись тільки Експертне обстеження. А досягнення призначеного строку служби устатковання відповідно до вимог п.9 Порядку не є підставою для проведення позачергового технічного огляду. Отже послуга з позачергового технічного огляду з метою визначення умов та строку подальшої експлуатації не має проводитись, якщо наявний позитивний висновок експертного обстеження. Крім того, чинною редакцією ПКМУ № 687 взагалі відсутнє таке поняття як «регламент ТО на продовження строку експлуатації». Враховуючи викладене, оскільки метою надання послуг є визначення умов та строку подальшої експлуатації вантажопідіймальних машин і механізмів просимо Видалити з п. 5.5. Додатку І інформацію щодо необхідності надати регламент та визначення умов та строку подальшої експлуатації, а також видалити п. 8.1 Додатку 1. 3. Перелік об'єктів, щодо яких мають проводитись роботи (п. 3.1. Додатку І) містить об'єкти, що не являються вантажопідіймальними механізмами. Так, позиції 244-250; 278-283, 369-374, 428-430 відносяться до категорії Технологічних транспортних засобів (ТТЗ), а не Вантажно-підіймальних механізмів. Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18) , які є вимогою до надання послуг в частині охорони праці (п.7.1 Додатку 1)не поширюється на технологічні транспортні засоби. Для проведення технічних оглядів даної категорії об’єктів застосовуються інші вимоги . Крім того, для виконання обстежень ТТЗ, мають бути висунуті вимоги щодо наявності відповідного дозволу та технічних експертів у Виконавця. Враховуючи викладене, просимо привести розділи 5, 7, 8 Додатку І та Розділ 8 Додатку ІІ у відповідність до викладених зауважень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вимога, яка поставлена по вказаній процедурі закупівлі, врахована. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни та оприлюднені в установленому Законом "Про публічні закупівлі" порядку».
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Оскарження дискваліфікації ТОВ "ФМК"

Номер: eb59021abc0e46d297e7b534b9d40f6e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-008059-a.c2
Назва: Оскарження дискваліфікації ТОВ "ФМК"
Скарга:
І. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Акціонерне товариство "Укртрансгаз" ІІ. ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ФМК» (код ЄДРПОУ 38888070), Юридична адреса: 46001, м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 23 Поштова або фактична адреса: 54030, м. Миколаїв, вул. Нікольська, буд. 25/1, оф. 5. ІІІ. підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Підставою для подання скарги є неправильне застосування Замовником абз. 2, п. 1 ч. 1 ст. 31 , ЗУ «Про публічні Закупівлі» під час прийняття рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ “ФМК” з підстав ненадання Товариством сканованої копії свідоцтва про акредитацію, видане НААУ (Національним агентством з акредитації України) згідно «Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», затверджених наказом №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України. IV. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Замовник дійшов хибного висновку про невиконання ТОВ “ФМК” вимоги підпункту 8.2. пункту 8 Розділу І Додатку II до тендерної документації не надано сканованої копії свідоцтва про акредитацію, видане НААУ (Національним агентством з акредитації України) згідно «Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва», затверджених наказом №507 від 12.04.2018р. Міністерства соціальної політики України (далі - Наказ № 507). І. Так, Замовником було висунуто вимогу про надання Сертифікату Акредитації НААУ відповідно до Наказу № 507. Однак відповідний Порядок не стосується послуг, що є предметом даної закупівлі. Так, Порядок № 507 висуває вимоги до Організацій, які проводять Експертизу охорони праці, в той час, як предметом закупівлі є послуги з експертного обстеження обладнання підвищеної небезпеки, вимоги до організацій-виконавців яких передбачені іншим нормативним актом, а саме Вимогами до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №687, затверджених ПКМУ №195 від 03.09.2007 р. Таким чином, надання Сертифікату Акредитації НААУ відповідно до Постанови № 507 не вимагається для виконавця послуг, що є предметом Закупівлі, оскільки вимоги до таких виконавців передбачені ІНШИМ НПА. ІІ. Постанова № 507 втратила чинність 01.04.2022 р. Відповідно, зазначена вимога про надання Сертифікату Акредитації НААУ не передбачена чинним законодавством у зв’язку із втратою чинності відповідного нормативного акту, на який посилається Замовник. ІІІ. Відповідно до п. 2 Розділу ІІ Додатку ІІ до Тендерної документації визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фiзичних осiб - пiдприємцiв, НЕ подаються ними у складi Teндepнoї пропозицiї. Відповідно, Учасник закупівлі не має подавати документи, які не передбачені чинним законодавством, про що ТОВ “ФМК” надало відповідні пояснення у складі тендерної документації. Разом з тим, Замовником не було враховано відповідні Пояснення Учасника та відхилено тендерну пропозицію ТОВ “ФМК” всупереч положенням Тендерної документації та чинного Законодавства. Враховуючи викладене, керуючись ст. 1, 5, 16, 17, 18, 22, 28, 29 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Визнати протиправним рішення Замовника Закупівлі UA-2022-07-26-008059-a - Акціонерне товариство "Укртрансгаз" від 30.09.2022 р. про дискваліфікацію ТОВ “ФМК”; 3. Зобов’язати Замовника Закупівлі UA-2022-07-26-008059-a - Акціонерне товариство "Укртрансгаз" скасувати рішення від 30.09.2022 р. про дискваліфікацію ТОВ “ФМК” в межах публічної закупівлі UA-2022-07-26-008059-a;
Дата розгляду скарги: 13.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.10.2022 14:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.10.2022 11:42
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ФМК", Максим Андрєєв +380930300108 fmk.ekspert@gmail.com